Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Pomoc Problem sa paljenjem https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=8083 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | simke [ 11 Dec 2009 13:39 ] |
Tema posta: | Pomoc Problem sa paljenjem |
E ovako hitno mi treba pomoc ako neko zna. U pitanju je Opel Ascona 1.6sv sa crnom kapom, problem je sledeci pre par dana sam kupio novu ruku kapu i kablove preventive radi i sad upalim auto odem negde kada ga ugasim ne moze vise da se upali. Skinem kapu kad na ruci masno, crna tacka koju sinem sa smirglom sve vratim auto upali. Sta je to i zasto se to desava hvala u napred , da li ima veze posto su mi bile izgorele zice u onoj plastici kroz koju prolaze zice ka komutatoru pa sam izvadio tu plastiku i ispod je rupa ima li sad veze to sa hladnim vazduhom tj vlagom hvala unapred |
Autoru: | dule0404 [ 15 Dec 2009 22:49 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Delco razvodnik. Kakav je komutator: 2+2 ili 3+3 pipka? OK za delove, ali mislim da ti nije problem u njima. Izgleda da tebi ne pali kad je vruć. Hladan, kažeš, pali dobro. Test: upali kad je hladan, sačekaš minut-dva, ugasiš i probaj ponovo da upališ. Za minut-dva se motor (a ni razvodnik) neće zagrejati. *Ako upali, definitivno je da neće da pali kad je vruć. Dok ti skineš i ponovo namestiš kapu, ohladi se dovoljno da može da kresne. E sad... na vrućem motoru obično problem nije sa strujom već sa gorivom. 1.6sv je karburatorski? Kada je vruć, ume u karbu da se stvori gasni "čep" (pod uslovom da je na benzin a ne na plin) i neće da kresne pa bog! Probaj za svaki slučaj da vidiš dali kada je vruć baca varnicu. Ukoliko baca, problem je u gorivu odn. tom "čepu" - očisti karb i trebalo bi da je to to. Ukoliko ne baca varnicu, problem može biti u komutatoru ili špulni, a tu je lek kupovina novih. *Ako neće da upali, verovatno ti je neki kontakt - na komutatoru ili masi labav. Znači ![]() To što ti je mastan razvodnik znači da je semering razvodnika gotov i zreo za zamenu (ako ga nađeš). Ukoliko baš puno baca ulje, mogu da se zaprljaju kontakti na kapi pa da varnica ne prelazi sa ruke na kapu, ali tada ne bi hteo da pali ni vruć ni hladan. |
Autoru: | simke [ 15 Dec 2009 23:56 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Hhvala na ovako detaljnom odgovoru nisam stigao da javim bio sam van grada ali u petak sam dosao 100% do zakljucka sta je u stvari je spula razvodnika, jer kad god ja skinem kapu i ocistim ruku mrdnem kablove koji idu sa spule na komutator on dobije spoj i pali, tako da mi je jos dva tri puta posle toga mrdanjem kablova sa spule na komutaor palio evo da kucnem u drvo vec 2 dana pali ko barut, ali to mora zato sto sam kupio novu spulu samo sto jos nisam stigao da je zamenim pao sneg. Jeste karburator ali ima plin komutator je 2+2... PS. jer neko menjao spulu razvodnika to je crna kapa i spula bez vakuma ako moze mali kako uraditi bio bih vam zahvalan hvala u napred |
Autoru: | nikola989 [ 16 Dec 2009 01:14 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Meni se isti ti problemi javljaju samo je xe motor u pitanju znaci kad se auto zagreje mrtav kao da nema motor a xladan pali kao blesav kazi mi sta si na kraju zamenio? ja sam uzeo pre 2 dana novi alternator i mislim dacu time srediti to paljenje ![]() |
Autoru: | simke [ 16 Dec 2009 01:26 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
E druze nismo se razumeli pali i kad je hladan i kad je vruc nego po nekad nece u opste da upali nema varnicu uopste, znaci spula je riknula tacnije one zice i konektori koji idu na spulu koji su fiksni cini mi se su popucali i klate se tako da sam zakljucio da je to. A zamenio sam vise zbog preventive ipak ide zima pa da ne razmisljam kablove posto ko zna kad ih je prethodni vlasnik menjao, kapu ruku i napravio nove kablove koji idu sa komutatora na bombinu posto su malo sagoreli u onoj plastici nja ulazu u razvodnik a nema da se kupe i to je to. Ali tvoj problem je drugaciji sto je dule0404 rekao tebi mora da je karburator i vidi ima li varnicu covek zna sta prica veruj mi dule0404 svaka cast ![]() |
Autoru: | dule0404 [ 17 Dec 2009 00:16 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
simke je napisao: PS. jer neko menjao spulu razvodnika to je crna kapa i spula bez vakuma ako moze mali kako uraditi bio bih vam zahvalan hvala u napred Menjao sam je pre nekih godinu dana (možeš uraditi search da vidiš u kom su mi pravcu išla razmišljanja kako to uraditi, ali sve to nije pomoglo). Dakle, raskačiš SVE (i nisko- i visoko-naponske) kablove i vakuum sa razvodnika i CELOG (ne samo kapu) ga skineš. Na osovini, koja rotira sa bregastom, imaš na vrhu "zvezdu" (odmah ispod ruke) koja daje impuls za basanje varnice. Markiraj njen položaj u odnosu na osovinu, i po visini i po uglu da ne bi kasnije štelovao paljenje. Ta "zvezda" se samo svuče sa osovine, najbolje radapcigerom, ali može i udaranjem čekićem po osovini. Voila! Špulna je slobodna, a cela osovina može da se izvuče iz tela razvodnika. Sa stare špulne skineš stacionarnu "zvezdu", staviš na novu i sve to vratiš obrnutim redosledom. Ako je problem bio do špulne, upaliće ti iz prve. Dok ti je razvodnik još van motora, pogledaj taj semering - čini mi se da si se žalio da ti dosta baca ulje. Tu popravke nema, samo zamena. -- 16 Dec 2009 23:28 -- nikola989 je napisao: Meni se isti ti problemi javljaju samo je xe motor u pitanju znaci kad se auto zagreje mrtav kao da nema motor a xladan pali kao blesav kazi mi sta si na kraju zamenio? ja sam uzeo pre 2 dana novi alternator i mislim dacu time srediti to paljenje ![]() XE je motor sa ubrizgavanjem, odnosno kompjuter kontroliše celu priču. Na žalost, u elektroniku se razumem koliko i Mara u kriv ... ![]() Od onog što znam o elektrici, pre će biti da su ti četkice anlasera (a ne alternatora!) pri kraju. Ako je do četkica, možeš nekom štanglom ili manjm čekićem da kucneš po anlaseru (debeljem cilindru). Možda od toga četkice lepo legnu. Usput, jesi li uzeo nov NOV alternator ili nov polovan? Ako je ono prvo, gde si ga našao? |
Autoru: | simke [ 17 Dec 2009 11:49 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
E hvala na pomoci cekam malo da prodje ovaj sneg ili da odem kod strica u garazu posto je ladno napolju mnogo, do duse od kad sam kupio novu spulu auto pali kao minia i ako nova stoji jos uvek u kaseti heheheh... Sto se ulja tice vise ne baca uradio sam mu letos maliservis ucio se pa sam promenio karike lezajeve i tako te sitnice i sad da kucnem u drvo sve seuper. Hvala jos jednom javljam sta sam uradio. |
Autoru: | simke [ 23 Jan 2010 17:21 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Spula razvodnika uspesno zamenjena pre mesec dana i jos pored nje sredio tacnije remontovao alnaser. Ali u poslednje vreme ujutru kad je hladno prva dva verglanja su kao da mi je prazan akomulator, a usput kupljen i nov akomulator pre tri meseca. Znaci posle tog prvog paljenja koliko god da je hladno i sve pali ko mina cak i ako ga upalim ujutru ugasim i ostavim do uvece kad sednem opet pali iz prve. Sta moze da bude, sto mi je prvo jutarnje paljenje kao da je prazan akomulator tj tesko zavergla? |
Autoru: | vlada13 [ 23 Jan 2010 17:27 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Sad zimi ujutru ako malo sporije vrti nije ništa strašno, tj sasvim normalna pojava. Od minusa se ulje stegne, ima veću gustinu, pa sporije vrti. |
Autoru: | simke [ 23 Jan 2010 17:43 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
E hvala to me je interesovalo vec sam poceo da sumnjam da opet nesto nije u redu. Da ujutru to prvo paljenje mi je malo teze znaci dok ne zavrti a posle ok tako i sve komande menjac isto malo tvrdji ali posle minut rada sve je kako treba |
Autoru: | vlada13 [ 23 Jan 2010 18:32 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Pa da, zagreje se posle ulje u motoru i menjaču i funkcioniše normalno. ![]() |
Autoru: | dzony [ 04 Mar 2010 15:04 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Aj da ne otvaram novu temu.. Jutros krenem u grad i upalim najnormalnije stanem na centru Bataje da kupim novine i vratim se i on nece ni da vergla.. Otvorim haubu gledam, a ne znam ni sta da gledam, znam da sam sve zivo promenio, bobinu,komutator,razvodnik,alnaser,alternator .. A pri tome pljusti kisa.. ja se vratim u kola da okrenem drugara da dodje po mene i probam jos 2-3 puta i on tada upali.. Preparkiram ga na parking i ugaisim i palim ga 3,4 puta i pali najnormalnije.. Odem do grada busom i sad se vratio i on pali najnormalnije..sta to moze da bude? Jel moguce da mi je zakuco alnaser ??? |
Autoru: | bozza [ 04 Mar 2010 15:08 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
moguce da je alnaser ili da je los ulozak brave |
Autoru: | dzony [ 04 Mar 2010 15:14 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
A i bravu sam menjao ![]() |
Autoru: | bozza [ 04 Mar 2010 15:16 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
mozda je loseg kvaliteta... proveri i prikljucke na alaseru dali su cvrsto stegnuti |
Autoru: | dzony [ 04 Mar 2010 15:20 ] |
Tema posta: | Re: Pomoc Problem sa paljenjem |
Ok hvala Bozo, sad idem na trening ako upali, pa posle toga moram u garazu da vidim sta se desava.. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |