Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Calibra - Plovak
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=4080
Stranica 1 od 1

Autoru:  Nesha [ 11 Avg 2008 18:00 ]
Tema posta:  Calibra - Plovak

Zadnja dva meseca me zeza plovak, ne pokazuje preko 30l...
mada generalno nikad ni nemam benzina vise od 30l :ludilo sala mala :D

Gde se nalazi i da li bi pomoglo da se ocisti??? Jel mu se prilazi iz kabine tj. ispod sedista ili mu se prilazi sa donje strane auta??? Pretpostavljam da je zaprljan, zaribao ili tome slicno...

U pitanju je calibra... da ne bude zabune :D

Autoru:  strokan [ 11 Avg 2008 18:12 ]
Tema posta:  Re: Plovak

probaj ispod zadnjeg sedishta da li ima otvor, tu meni stoji... sumnjam da je tebi drugachije....

prilaz nema shanse da bude sa donje strane auta, jer bi ti iscurelo svo govrivo kad bi otvorio... ;)

uglavnom pogledaj ispod zadnjeg sedishta iza suvozaceve strane...

Autoru:  Nesha [ 11 Avg 2008 18:43 ]
Tema posta:  Re: Plovak

Znam da tu ima neki plasticni poklopac, samo ne znam da li je tu plovak ili pumpa??? Ili je to sve zajedno ispod tog plasticnog pokopca?

Reko' bolje prvo da pitam, pa onda da cackam :D ali to cu cackati za 12dana, kad se vratim sa mora, dotle ce biti valjda i odgovor na ovo moje pitanje :)
Pozdrav svima :)

Autoru:  shadow [ 11 Avg 2008 21:07 ]
Tema posta:  Re: Plovak

Na GSi-ovima je i pumpa i plovak odozdo. Nema nista iz kabine. I kad skidas plovak, moras da istocis benzin iz rezervoara, inace ces biti okupan u benzinu.

Autoru:  strokan [ 11 Avg 2008 21:57 ]
Tema posta:  Re: Plovak

nema ispod zadnjeg sedishta poklopac plasticni?

Autoru:  shadow [ 11 Avg 2008 22:19 ]
Tema posta:  Re: Plovak

Nema

Autoru:  vlada13 [ 11 Avg 2008 22:21 ]
Tema posta:  Re: Plovak

Ispod zadnjeg sedišta je poklopac za pumpu, plovak se skida odozdo, kad legneš iza zadnjih točkova videćeš dve žičke da idu na njega, to su od merača. Mene isto zeza, prvog sam ga častio sa 4000 din benzina ali mi preko treće crte nije prešao :shit:, tako stojao par dana pa je počeo da se spušta :)
Znači benzin napolje pa onda da ga skineš, ili da skineš pumpu (odozgo) pa onda da umočiš ruku u benzin pa da vidiš da ne glavi, a kad te 2 žicce koje idu na njega spojiš trebao bi pokazivač da ode do kraja (neka me neko ispravi za ovo ako grešim), ili čak mislim da ima jedna žica, u tom slučaju mislim da ako ode na masu da bi trebao da pokazuje full da vidiš da li je do table ili do plovka :)

Autoru:  Nesha [ 22 Avg 2008 10:02 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

Ok, hvala...
Moram to da vidim ovih dana, posto je poceo opasno da laze...
Razumem da je zaglavio pa da ne moze da ode do vrha, ali na poslednja dva punjenja stalo prvi put 40 litara, drugi put 38 litara, a on vec upalio lampicu za rezervu, sto je nelogicno. Nesto ga .ebe opasno, videcu ovih dana, samo da potrosim ovo iz rezervoara...
Pokusacu da spojim + i - od plovka pa da vidim sta ce se desiti. U najgorem slucaju izbice osigurac, jel tako?

Autoru:  bozza [ 22 Avg 2008 10:14 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

nije tako :)

popece ti se skazaljka za gorivo do maksimuma

Autoru:  Nesha [ 22 Avg 2008 10:19 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

to i jeste namera, da ode do vrha :cool:
time bi se uverio da nije problem u pokazivacu na satu, uveren cinjenicom da je problem definitivno plovak, sisao bih srecan u kanal i otpoceo misiju skidanja plovka :D :thumbup:

Autoru:  bozza [ 22 Avg 2008 10:24 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

pa dobro,znam da ti je to namera,ali nikakav osigurac nece pregoreti :cool:

Autoru:  vlada13 [ 22 Avg 2008 10:43 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

Da, na plovku ti je samo potenciometar koji daje različit otpor u zavisnosti od ugla poluge, tj koliko goriva imaš unutra :) Sad sam se setio kad mi je spala žica pala je kazaljka skroz dole, tako da samo spoj žice pa ćeš da vidiš :)

Autoru:  Nesha [ 22 Avg 2008 10:56 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

Ok, ako neko danas cuje neku detonaciju, znajte da sam spajao zice :ludilo

Autoru:  Nesha [ 23 Avg 2008 00:22 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

Plovak na calibri = velika zezancija
Spustio se u kanal i posle dva treptaja oka bilo je i vise nego ocigledno da rezervoar mora dole :(
Postupak je sledeci:
Skinuti plasticni sus pleh koji je nalazi izmedju rezervoara i zadnjeg banika. Ima cetiri matice (kljuc 10) koje su na vidnom mestu, pozeljno biti pazljiv posto su plasticne. Vecina calibri nema tu plastiku, tako da ako je ne uocite i nije problem.
Skinuti cep od rezervoara (nista vise se tu ne cacka, samo odviti cep)
Staviti podmetace pod rezervoar i odvrnuti cetiri matice (kljuc 13) kojima su zarafljeni metalni nosaci (sine) na kojima se rezvoar drzi
creva i kablovi imaju dovoljnu duzinu, da rezervoar posle toga moze da se spusti 15-ak cm. dole, sto je sasvim dovoljno prici dzeku i crevima, rezervoar ide dole zajedno sa ulivnim grlom
Na desnoj strani rezervoara se nalaze creva i dzek, posto je na zasticenom mestu, nista nije oksidiralo i lako se moze skinuti, izgleda ovako:
Slika

Slika

Posle toga ostaje da se skine jos jedno crevo na ulivnom grlu koje sluzi za vazduh i i iiiiiiiii rezervoar je iza auta :laughing3:

Slika

Odviti maticu kojom je pricvrscen poklopac u koji ulaze kablovi i creva, matica je plasticna i precnika je kao i poklopac, pazljivim kuckanjem popusta se bez problema, sve izvadjeno iz rezervoara izgleda ovako:

Slika

Kvar je na stampanoj ploci na slici ispod, popustio "film" na ploci tacno na polovini i od pola na gore nema kontakta
Slika

rasturen plovak izgleda ovako:

Slika

Taman kad sam poceo da se rzmisljam da li da preletujem plocu ili da menjam plovak, desio se KVRC, polomio sam na pola plocu :( to je prekinulo moje razmisljanje i dovelo me do cinjenice da je jedino resenje zameniti plovak :D

Odem kod drugara od kojeg uzimam delove i zakljucim da njegovi i moj plovsk nisu isti. Tu je i on saznao da postoji i druga vrsta plovka za calibru i da postoji calibra sa potapajucom pumpom. Na svakoj calibri pumpa je pored rezervoara, ali kod mene je u rezervoaru. To me i nije toliko iznenadilo jer sta god sam pokusavao da radim i dodam nista nije standardno, sve mora da je za hebeni ECO-TEC.

Tako da sada u garazi imam dva rezervoara i dva plovka koji su na oko jako, jako slicni, a u stvari totalno razliciti :(

Sutra cu verovatno da okrenem 1000000 telefona i 30000000 prodavnica ne bi li nasao plovak za calibru.
Moje avanture ce se nastaviti u sutrasnjem broju :ludilo

Ono sto je pozeljno je da bude sto manje benzina u rezervoru, posto sam sam radio sav sam se preznojao dok nisam uspeo da spustim rezervoar i da ubacim crevo i istocim benzin.

edit:
Samo jos da napomenem da plovak na calibri nije sa donje strane rezervoara, vec sa gonje, na najvisljoj tacki rezervoara, zato i mora ceo rezervoar da se skida. Samo mi nije jasno zasto nisu ostavili otvor u gepeku da se pridje plovku, niti ima greda ni ojacanja izmedju lima gepeka i plovka, mogli su glat da tu naprave otvor :?: :?: :?:

Autoru:  vlada13 [ 23 Avg 2008 10:25 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

Brusilicu u šake pa napravi otvor :D
PS: Napravi novu temu u HowTo sobi pa prekopiraj tamo tvoj post, trebaće nekom :respect

Autoru:  Nesha [ 23 Avg 2008 21:28 ]
Tema posta:  Re: Calibra - Plovak

ok, samo da sortiram sve :D

Napokon sam namestio plovak, isproban i tacan je u mililitar :D
Na calibrama sa eco-tec motorima odgovara plovak iskljucivo sa takve calibre...
Plovak sam uzeo od vectre B koji je takodje totalno razlicit, jedini identicni deo na ta dva plovka je upravo ploca koja je meni crkla.

Usput sam ocistio i oprao rezervoar, prosto neverovatno koliko je malo prljavstine i trunja bilo :?:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/