Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Meriva A
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=40571
Stranica 1 od 1

Autoru:  kuzma1988 [ 24 Feb 2023 23:05 ]
Tema posta:  Meriva A

Postovanje svima, imam gore navedeni auto 1.4 16v restyling (z14xep), naime pocelo mi se javljati neko ljuljkanje kada se vozi na odredjenom broju obrtaja od oko +/-2000 posle povecavanja ler gasa, s' obzirom da nemam poverenja u coveka koji mi je to radio, a drugi niko ne moze utvrditi sta je problem dosao sam na ideju da je prilikom menjanja ler gasa poremeceno mapiranje i da to pravi problem kao i problem sa prvom brzinom gde pri kretanju uglavnom odsecno prima i oduzima gas, mada moze biti i do prve lambda sonde iako druga prijavljuje gresku sa grejacem prva konstantno u leru varira voltazom od 0.12 pa na vise. Da li neko ovde strucniji ima misljenje od cega da pocnem sa navedenim problemom?

Autoru:  carbon [ 25 Feb 2023 11:33 ]
Tema posta:  Re: Meriva A

Dali je auto na plin ?
Koji je razlog povecavanja ler gasa ?
Kad postavlas dijagnoze oko lambda sondi moras tacno da znas koja kako radi i cemu sluzi.

Autoru:  kuzma1988 [ 25 Feb 2023 14:16 ]
Tema posta:  Re: Meriva A

Hvala Vam na odgovoru.
Auto nije na plin (nikada nije ni ugradjivan), inace zbog tadasnjeg problema sa dihtungom glave se gasio na leru koji je bio na 600 pa ga ""majstor" povecao na 900, da bi tek (malo) kasnije pokazao problem sa dihtungom gde je pomesao vodu i ulje i napravio haos, zamenjen dihtung uradjeni i veliki i mali servis (motor je na lanac). S' obzirom da je jedan od majstora predlozio da lambda sonda moze biti uzrocnik takvog rada motora zato sam postavio to pitanje.
Inace zaboravio sam u prvom postu navesti na leru (posebno) kad je hladan ima neka podrhtavanja, na instrument tabli nema oscilacija gasa, ali ima zvuk kao da se gusi i podrhtava

Autoru:  Godza [ 25 Feb 2023 19:53 ]
Tema posta:  Re: Meriva A

Kod motora Z12XE,XEP, Z14XEP u većini slučajeva ulje pomeša u ponudi za tečnost i nije potrebno skidati glavu motora...
Ovaj drugi problem što se javlja prvo pročistiti klapnu gasa i odušak na usisnoj grani, zbog njega hoće da bude manji ler gas, neravnomeran rad koji ima tendenciju gašenja motora, nije potrebno štelovati ler preko dijagnostike.
I ovo zadnje ako ima egr, egr ventil i kanale proveriti i očistiti i vratiti parametre na dijagnostici na početnu vrednost ...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/