Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 22:48

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Zafira A 2.0 dti automatic struja
PostPoslato: 18 Dec 2022 16:45 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 18 Mar 2021 23:01
Postovi: 2
Lokacija: Koprivnica, Croatia
Ime: Tomislav
Opel: Zafira 2.0 dti automatic
Pozdrav svim članovima foruma!

Molio bih za pomoć ili savjet ako je neko imao sličan problem jer više gubim razum od toga. Inače, automehaničar, radim u struci, trenutno na održavanju gospodarskih vozila.
Posjedujem Zafiru, 2.0dti, automatic, 2004, Y20dth, psg 16. Imam ju više 5 god., kupljena rabljena sa 180 tkm od 2 vlasnika. Sad ima 260 tkm. Kad je kupljen, auto je išao vrlo dobro, potrošnja u skladu s deklariranom, kao i performanse. Na diagnostici nikakve greške . Ali auto je imao problem sa paljenjem. Paljenje auta kad bi odstajao kroz noć ili nakon stajanja 8 i više sati bio je nagradna igra. Znao sam za problem sa gumicama na injektorima kao i povrat goriva ali to je sve bilo u redu i provjereno. Grijači također ispitani, ispravni. Činilo mi se da anlaser sporo vrti pa sam ne budi ljen skinuo anlaser, pregledao, očistio i podmazao. Vrtio je možda zeru brže ali zanemarivo pa sam kupio novi anlaser i novi akumulator ali ni to nije urodilo nekim plodom. Uglavnom, želio sam zamjeniti za svaki slučaj i grijače bez obzira što su ispravni i tad sam dva slomio, dalje nisam ni pokušavao jer bi i ostale slomio. Pretpostavljam da su još tvornički. Tad sam ta dva grijača ostavio odspojena i sljedeće jutro mi se činilo kao da je auto bolje upalio što mi nije imalo nikakve logike pa sam ih natrag spojio, naravno prvo sam provjerio da nisu sad u kratkom spoju kad su pukli. Pukla je samo matica grijača, ostalo je ispravno. I naravno, auto je lošije upalio. Zatim sam ih opet odspojio i to sva 4 te je tako i dan danas i auto pali i po ljeti i po zimi bez brige. Kad je -5 i više malo više puta okrene i malo se cilindri svađaju par sekundi. To paljenje je bio jedini problem prije reparature pumpe, zloglasne VP44-psg16. Barem si ja tako mislim.

Kad je riknula pumpa (greška regulacije goriva) na 240 tkm mislio sam ju rashodovati jer svi znamo da za tu pumpu nema popravka te samo tvornički reparirana se može dobiti i to po cijeni od 1500 eura što mi je bilo puno za dati a i kupio sam Zafiru B jer nisam mogao biti bez auta. Ali kolega mi je rekao da je na internetu našao neku stranicu za te pumpe, neka firma u Poljskoj da reparira te pumpe i daje garanciju godinu dana po cijeni od 750 eura bez poreza. Da ne dužim puno, poslao im pumpu, oni ju reparirali, ja ju stavim natrag na auto ali auto ni blizu kako je bio nekad. Odziv na gas nikakav, mjenjanje brzina bez ikakvog smisla, jedino pod punim gasom je išla i šaltala kako treba ali normalna vožnja nije dolazila u obzir. Greška nikakva se ne pojavljuje na diagnostici. Pumpa natrag dolje s auta, natrag za Poljsku sa opsežnim objašnjenjem što se događa. Vračaju mi pumpu nakon mjesec i pol bez ikakvog objašnjenja što nije bilo u redu te ju ja montiram na auto i gle auto ide dobro, pali dobro, sve super. Auto cijelo ljeto super ali kako je dolazilo hladno vrijeme i pad temperature auto se počeo opet čudno ponašati. I to sam primjetio kad temperatura na displeju padne ispod +17 auto počne čudno šaltati, nema snage na malom gasu. Opet mi to nema nikakvog smisla, kako baš ispod 17, do onda je u redu. Sad kad su temperature skroz niske auto je totalno bez snage, osim na punom gasu, onda ide u redu. Ujutro kad je hladan čini mi se da je još kolko tolko u redu kad koristi hladnu mapu ali kad se zagrije sve je poremećeno. Kao da na 1800 okretaja ima rupu i tu nema uopće gasa i moram papućicu pritiskati puno više. Na diagnostici i dalje nikakve greške.
Opet da ne duljim previše, povodom toga svega sam zamjenio papućicu gasa, dva MAF senzora (Pirburg i Bosch), Map (Bosch), zamjenio sva crijeva vakuma, ispitao el.mag. ventile za regulaciju i dalje je isto. Jedino nisam zamjenio BARO senzor.
Na kraju neznajući što da više napravim odspojojio sam senzor vanjske temperature, stavio otpornik da kaže da je vani +30 i gle čuda, auto ponovno ide dobro, vuče dobro, šalta dobro, zvuči dobro. Jedini poremećaj je sad na grijanju jer auto ima automatsku klimu pa temp. unutrašnjosti mora biti na max da normalno grije što je i logično.

Sad ja pitam vas kakve logike ima senzor vanjske temperature s motorom?!

Znam da je Klima spojena na procesor motora jer moraju međusobno komunicirati radi opterečenja motora zbog kompresora i temp. vode radi grijanja ali nema razlike u performansama kad je klima i grijanje ugašeno.

Ja sam cijelo vrijeme pretpostavljao da procesor motora koristi MAF senzor za određivanje temp. i količine zraka, ECT senzor za temp. motora, MAP za pritisak i temp. zraka u usisnoj grani i BARO za vanjski tlak tj. za visinsku prilagodbu. Da mu senzor vanjske temp. služi isključivo za automatsku klimu i informaciju vozaču.

Pokušavam dokučiti da li su zeznuli kod reparature pumpe mada svi navodi upućuju na to ili moj auto ili samo komp. motora ima neku prikrivenu grešku koja postoji od prije a vjerojatno postoji kad auto prije nije palio kako treba.

Samo da napomenem, EGR je mehanički i softverski isključen još prije nego je pumpa bila reparirana i nije bilo nikakvih greški vezanih na EGR ni prije toga a ni poslje. Bila je prilika pa sam to učinio da mi ne truje motor i usisnu granu bezveze.

MOLIM BILO KAKAV SAVJET, SUGESTIJU, SMJERNICU I UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM !!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Zafira A 2.0 dti automatic struja
PostPoslato: 18 Dec 2022 23:12 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 628
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Ocito softverski deo nije odradjen kako treba (pobrisane (sakrivene) su sve greske).
Uraditi update softvera i odraditi EGR off kako treba.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs