Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 01:24

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 15 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 10 Jul 2015 22:59 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Здраво другари. Ево ја имам већ неко време овај проблем, али сам се трудио да прочитам све чега се дочепам али очигледно и даље нисам решио проблем.

Укратко калибра је била x20xev из последње серије (last edition ако то икакве везе има), па је због очајног стања мотора (који није ни радио када сам је купио, пуко кајиш сусрели се вентили и клипови итд.) убачен V6 из Vectre A (C25XE). Све то је одрадио Раде из Инђије, помињем човека јер сам само речи хвале за њега чуо, а и ја их имам. Значи све је повезано како треба, а ја већ данима се мотам око аута и "проверавам". После више разговора са Калибрицом и Пистреом покушао сам да схватим у чему је мој проблем. Дакле, мотор је повезан комплетно. Мотор је био са аутоматским мењачем који је сада замењен мануелним од старог мотора (привремено решење). Две жице на моторној инсталацији са прикључка за мењач су спојене да би инсталација добила сигнал да је ауто у паркирној или неутралној брзини (имам аскону аутоматик дуго па ми је јасно зашто ово мора да се уради). Имам вишак један прикључак који отприлике се налази код дијагностичког и речено ми је да је то опет за аутоматски мењач. Нисам приметио да је игде инсталација прекинута. Отварао сам пластике око мотора и гледао каблове, завртао она пластична еластична црева и нисам ништа сумњиво видео. Такође, 3 од 6 прикључака на моторној инсталацији који улазе у кабину нису везана. Опет ми је речено да то није проблем, јер су то 3 нека мања прдавца. Оно што сам приметио да је на један прикључак од та 3 повезана доведена плаво-црвена жица, која је ако се не варам за пумпу, са масом која нема масу на кабининој инсталацији иако су прикључци одговарајући (проверио сам и стару инсталацију од 2.0 мотора и тамо масе није било ни на једној страни). То је што се тиче повезивања моторне инсталације.
Ауто има аларм Екскалибур, који сам самостално раскачио, тј. спојио назад плаво-црвену жицу од пумпе иза осигурача тако да аларм не би требало да ме више мучи. Има још 4 жице од аларма од којих 3 деле струју са друге 3 жице, тј. само су накачене на постојеће и вероватно масу која је ишла на браон жицу која је са неког плавог релеја (горњи десни угао кутије са осигурачима испод ногу возача) ишла на релеј испод који је за магленке предњи, којег иначе нема, а ја сам вратио ту браон жицу тако где ју је Немац накачио... Ваљда нисам нешто заборавио. Такође, ја имам уместо овог прикључка
Slika Slika Slika
овај прикључак, или онај жути нисам успео да пронађем, а све што сам могао сам померио и погледао, али то опет не значи да он и даље не вреба мене иза неког ћошка
Slika Slika Slika
Е сад у разговору на Пистреом и Калибрицом речено ми је а и сам сам видео :) да ови прикључци имају поклопац који има са унутрашње стране метал који премошћава два контакта. На жалост ја нисам успео да нађем о овом прикључку скоро ништа на нету па сам на некој старој инсталацији од 2.0 8v тражио куда иду контакти које сам написао да треба да се кратко споје на овом жутом прикључку у жељи да пронађем паралелу са мојим црним. Наравно, нити имају исти број контаката, нити жица, нити исте боје жица и јбга, оде дан. Ја генерално јесам успео да испратим жице које сматрам да одговарају ономе што ја мислим да треба да преспојим али нисам хтео да дирам сам пре саветовања. Питање овде је да ли неко има тај поклопац за овај црни прикључак и да ли би могао да ми каже шта треба да кратко спојим, ако је то уопште потребно јер ми је Пистре испричао своју причу без поклопца?

Идемо даље, симптоми не паљења мотора су следећи. Нема лампице за пумпу (тј. проверу мотора) самим тим ни пумпа не ради, а нема ни варнице... У преводу мртав. Променио 2 релеја (црна). Један мој неки стари који је радио и Калибрицин за који ми је он рекао да мора да ради. Са оба се исто понаша. Пробао са другим сензором радилице. Оба имају 503-504 ома отпорност и са оба исто. Мада се догодило да полуди обртомер при верглању и оде 3,4 некад и 7к обртаја, наравно нереално. Е онда смо дошли на посебну идеју у недостатку правих идеја да директно спојимо пумпу код релеја - да га заобиђемо :). Да видимо шта ту има. И има! Одма је почела варница, пумпа рока наравно сво време. И сад, лампица се појавила од пумпе на табли и ауто хоће да упали и упали, али онда на 2 такту, одока, само се угаси, ма шта год радили. Долили бензина још, али ма колико он велики потрошач био, ово није могао све да прогута и опет исто. Ако нема директног споја на пумпи нема ништа. Из доконости смо на крају почели да проверавамо и бобину. На 5 баца варницу, а на оном излазу где би требао да буде излаз за 2 цилиндар (по редоследу опаљења) нема варнице. Мењај каблове, мењај свећице, ништа. Али верујем да то сада далеко мањи проблем од онога да неће да упали.

Елем, ЉУДИ ПОМАГАЈТЕ! :)

Ако има преживелих или оних који су стигли до краја, нека дају неко своје виђење проблема, молио бих! Много тога јесмо пробали, али увек има још! :)

Хвала

Допуна:
Од силне писаније заборавио сам да напоменем да ауто у основи има имобилизатор али да рачунар од мотора фабрички нема (PN или NP нека ознака јесте) и да није насута воду у расхладни систем, тј. да ми фали оно једно црево између хладњака и мотора са десне стране па зато нисам ништа ни наливао. Имам и онај опком што кошта 3000 динара, па ако може да ми помогне у овој ситуацији реците - само морам да нађем лап топ :)

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 10 Jul 2015 23:38 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9368
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
nemas tu vise sta da proveravas :P tu nesto nije povezano do kraja

jel imas masu? probaj jednu sa motora na akumulator i drugu sa kompa na akumulator...

jedino da ti dam komp sa imobilajzerom za v6 i instalaciju motora, pa da probas i sa tim...

a OPCOMom probaj da li uopste vidi komp, mozda je i on gotov...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 10:01 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Dec 2006 16:25
Postovi: 4848
Lokacija: Beograd
Ime: Zarko
Opel: Vectra A 3.0 mv6
Garaza: pogledaj
slazem se sa krimi neshom :nesha:
nesto nisi povezao do kraja, ili nisi raskacio alarm do kraja
kako si prespojio relej pumpe?
relej pumpe nema veze sa check engine lampicom (lampicom pumpe kako si je ti krstio)
check engine lampica dobija signal direktno od ECU-a
posto se pali tek kad prespojis relej, znaci da ti ECu tek tada dobija napajanje

proveri na ECU-u sledece:
da li imas masu na pinovima 24,42,14,55,19 i 10
da li imas stalnih 12v na pinu 18
da li imas 12v sa kontakta na pinu 27

na releju pumpe za gorivo proveri da li imas stalnih 12v na pinu 2 (tj.30) i 3 (tj.86)

_________________
Ni Mile Golja nije vise golja, otkad radi u prodavnici


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 10:07 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Хвала пуно обојици. Данас ћу да проверим све наведено и јављам. Проверићу и аларм још једном али ми се чини да је то то што се њега тиче, оставио сам само неке 3 жице које се користе струјом и ништа не прекидају, али свакако провера још једном.

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 11:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Maj 2012 00:33
Postovi: 1086
Lokacija: bački petrovac
Ime: marian
Opel: opel calibra 2,5 v6
Garaza: pogledaj
ja sam imao isti problem 2012 kad sam ubacio v6 u vectru a , i ovo sam tad napisao u mojoj garazi:znači danas sastavljena vectra sve slozeno , i krenemo da je prvi put palimo kad ono nista ,neradi ni pumpa niti ima varnicu :seci: . nesto cacko kod priatelja ali bez uspeha , na kraju pop......deli i stavili vectru na šlep sluzbi i doterali kući u garazu. ja popio kafu i nije mi dalo mira voltmetar u ruke i da prekontrolišem pluseve na ecu-u, i eto tačno u 3:00 ujutru misterija rešena da pop.....š. crna žica što ide na pin 18 je plus preko kontakta a ono ništa :banghead: :banghead: :banghead: ,ispravio grešku sad pumpa radi dis modul ima struje , ali je još nisam palio, ubile bi me komšije. odo da dremnem pa ću pre posla da probam.

sve u svemu na motornoj instalaciji tu negde u okolini konektora za diagnostiku ima dzek sa crnom zicom samo jedna zica je u pitanju,tu stavis plus sa kontakta i to je to. ili direktno na pin 18 na kompjuteru i resen problem.


moj broj ako treba pomoc 063 13 56 111


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 11:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Хвала marianvv тачно знам о ком прикључку причаш. Он је спојен али га нисам проверавао. Ускоро идем да одрадим проверу свега горе наведеног. Хвала много :)

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 12:21 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 31 Okt 2007 02:43
Postovi: 859
Lokacija: münchen - bijeljina
Ime: mile
Opel: tigra 3.0 MV6; BMW F07, Astra H, Corsa D
Garaza: pogledaj
samo da kazem da sam imao isti problem, zaboravio da dovedem 12v sa kontakta na pin 27 :stidise:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 17:39 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8780
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
na tom crnom dzeku u okolini glavnog kocionog cilindra (crna deblja zica) mora da dolazi plus 12v na kontaktu,ako toga nema nikad nece upaliti :D i mene je to hebalo te me je mudri covek i umetnik zux :nino: putem telefonskog razgovora naveo na pravi put i auto je upalilo :love: :love:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 19:13 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Maj 2012 00:33
Postovi: 1086
Lokacija: bački petrovac
Ime: marian
Opel: opel calibra 2,5 v6
Garaza: pogledaj
tacno dako, nekako svi sto smo ubacivali v6 zaboravili smo na tu zicu a bez nje je motor mrtav.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 11 Jul 2015 22:20 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
То смо повезали :) и има напон.

Што се тиче пина 27 нема струје, пин 37 има 2,11 волти и 42 нема масу.

Овај прикључак ми се разликује на аутомобилској инсталацији и моторној. На слици лево је оно што је било и такав женски део имам, а мушти од мотора V6 је на слици десно. Да ли ово може да прави проблем?

Slika

И да поновим питање од раније, да ли можда треба да се преспоји и онај кабински црни прикључак о коме сам у првој поруци писао?

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 12 Jul 2015 19:56 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Е па другари, данас сам направио велики помак :). Ауто је упалио :). Да би то остварио, скоро целој моторној инсталацији сам скинуо изолацију и раставио онај прикључак за компјутер мотора да би све жице испратио. Довео сам 12 волти на 27 пин, а проблем је био у томе што моја моторна инсталација и аутомобилска нису у потпуности компатибилне, тј. постоје ситне разлике. Проблем је био у једном од 3 прикључка моторне инсталације која се поред прикључка за релеј и рачунара доводе у кабину. Дакле прикључак има 2 жице од које једна је за пумпу, а друга је за рачунар, вероватно 12 волти на контакту. Моја аутомобилска инсталација није имала 2 жице него једну и зато је рачунар остао без струје. Што се тиче пина 42 директно сам му дао масу, а пин 37 се сам од себе са 2,13 или колико већ поправио на скоро 12 волти. Ништа нисам до краја повезао све сам оставио док од вас овде не добијем савет везано за повезивање пина 27.

Моје питање је следеће, пошто сам гледао шему на аутодати, мене интересује да ли је добра одлука да сецнем жицу која доводи директно струју на бобину и од ње "позајмим" струју за пин 27 јер је то 12 волти који се добијају тек на контакту. А што се тиче масе са 42 то ћу да испратим жицу до краја и да је "омасим" где ми буде најближе.

Пошто сам пар пута на кратко упалио машину да би се уверио да није случајност, одлучио сам се да проверим рачунар да ли пријављује грешке тако што сам преспојио а и б. И излистала ми се само једна грешка "54" - релеј пумпе за гориво - висок напон. Е сад раније се јесмо пар пута послужили разним триковима али сада је све покренуто регуларно. А да ствар буде интересантнија, колико ми се чинило лампица није непрекидно светлела већ се гасила одма по старту мотора. Е сад дајте неки савет шта да радим.

Такође, ту је још једна ствар. Ауто на леру ради на 1500 до 1700 обртаја, с тим да није био прикачен филтер за ваздух да нам не би сметао док се млатимо ту око мотора.

Како данас нисам имао много времена за експерименте, надам се да ћете ми помоћи још мало. Што се тиче бобине нисам приметио да ли тај један цилиндар не ради или не. То ћу сутра надам се да погледам до краја. Иначе, мотор ми је деловао миран на оних 1500+ обртаја. Такође ћу и аларм да вратим чим будем све остало средио.

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 12 Jul 2015 21:15 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Maj 2012 00:33
Postovi: 1086
Lokacija: bački petrovac
Ime: marian
Opel: opel calibra 2,5 v6
Garaza: pogledaj
1700 obrtaja je ok , hladan motor sam podize obrtaje dok se malo ne ugreje pa spusti dole.
nemoj seci zice ,nepoterbno posle tu oksidira i nastaju problemi , uzmi sa osiguraca 12 sa kontakta i resen problem , check engine lampica i treba da se gasi po startu motora .
kazes da lampica za check engine nesija u radu motora onda nemas gresaka i greska 54 ti je bila u memoriji kompa od ranije pa se obrisala posle kad je sve bilo ok.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 12 Jul 2015 21:28 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Dec 2006 16:25
Postovi: 4848
Lokacija: Beograd
Ime: Zarko
Opel: Vectra A 3.0 mv6
Garaza: pogledaj
Tebi je 100% ostala stara instrument tabla.
Taj motor ugrejan radi na 600 obrtaja, a hladan na 1100-1200

_________________
Ni Mile Golja nije vise golja, otkad radi u prodavnici


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 13 Jul 2015 11:59 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Нисам променио :). Добро, и то ћемо да средимо. Јесте да није овде место али да нема неко случајно црево за V6 до хладњака, оно изломљено. Звао сам пар отпада по Младеновцу и нема.

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra V6 неће да упали
PostPoslato: 21 Jul 2015 08:31 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Другари, ајде да и званично затворим тему. Повезао сам сву електрику назад, укључујући и аларм и све ради. ЕЦУ сам повезао на осигурач 10 (кровни прозор - шибер који иначе немам, али је инсталација ту). Ставио сам осигурач од 10А уместо од 30А колико је предвиђено па ћемо да видимо.

Хвала Вам свима пуно сте ми помогли.

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 15 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs