Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Manuelno paljenje grejača - 2.0 dti
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=29361
Stranica 1 od 1

Autoru:  stojkov [ 26 Apr 2014 11:17 ]
Tema posta:  Manuelno paljenje grejača - 2.0 dti

Uzeo sam vremenski relej:
Slika
Hoću da stavim da mi pre svakog paljenja uključi grejače na par sekundi, nezavisno od temperature motora.
Koji način mi je praktičniji:
- da direktno uključim relej grejača
- da simuliram nižu vrednost temperature motora preko otpornika prvih par sekundi (kao http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/glow-plug-modi-has-improved-2-0-dti.182412/)

Autoru:  dobri nikola [ 26 Apr 2014 13:18 ]
Tema posta:  Re: Manuelno paljenje grejača - 2.0 dti

Iskren da budem, nebi se maltretirao da postavljam nesto sto nema svrhe. Zasto bi tebi grejaci radili na par sekundi, kad je motor ( stao si na primer negde na 10-15 min., ) na radnoj temperaturi? Nezaboravi da grejaci imaju svoj radni vek.

Autoru:  zubac [ 26 Apr 2014 13:19 ]
Tema posta:  Re: Manuelno paljenje grejača - 2.0 dti

sta je razlog zbog cega to radis

Autoru:  misamladenov [ 26 Apr 2014 13:45 ]
Tema posta:  Re: Manuelno paljenje grejača - 2.0 dti

Imao sam nešto slično na Vectri B DTL motor auto električar stavio relej koji je pri svakom davanju kontakta uključivao grejače na 7-8 sec.
Meni je u početku bio problem vazduh u sistemu ali zbog nestručnosti lokalnih majstora dijagnoza je bila ne uključivanje grejača kada sam sredio problem sa vazduhom preko leta sam isključivao da ne arčim grejače
Dobra stvar za oslabljenu kompresiju

Autoru:  stojkov [ 26 Apr 2014 14:38 ]
Tema posta:  Re: Manuelno paljenje grejača - 2.0 dti

Sve funkcioniše besprekorno kada uključi grejače makar na sekundu.
Kada je toplije vreme a motor tek mlak, treba mu 5-6 sekundi verglanja da upali. Sva creva su ok, jer i leti nakon par dana stajanja ako upali grejače kresne iz prve.
Nervira me u ovom prelaznom periodu.
Naravno, na +30 pali hladan bez grejača.

Pretpostavljam je kompresija slabija.
Akumulator je na donjoj granici 9,5v prilikom verglanja, 12,4 bez punjenja.
Verovatno bi nesto dobio zamenom akumulatora, ali ne gajim previse nade.

Autoru:  misamladenov [ 29 Apr 2014 07:29 ]
Tema posta:  Re: Manuelno paljenje grejača - 2.0 dti

Onda probaj sa grejačima izgubićeš oko 2000 din a dobićeš puno,npr nećeš mučiti alnaser toliko i akumulator
a i sebi ćeš produžiti život - sačuvaćeš živce :D
Pozdrav

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/