Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Alternator problem https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=26628 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Speedy [ 10 Sep 2013 00:27 ] |
Tema posta: | Alternator problem |
Nista slicno nisam nasao,a stvarno me baca u veliki trip.elem sa svetlima puni ok (14.5) rasturen ceo sve zivo ispitano jedino su cetkice zamenjene..otvaran je zato sto je varirao napon od 14.1 do 14.9 primeti se po svetlima a i mereno..rasturen,sve ispitano cetkice zamenjene a i one su bile dobre.desavalo se i to da ne sija lampica od alternatora uvek u tabli.Nije probio na masu,dobar i kolektor itd..montiran na auto i sad se opet pojavio slican problem..opet varira napon al sad ne znam koliko i ne uvek..nekad varira na 2k obrtaja,nekad na leru,nekad na visokim obrtajima a nekad sve ok... jednostavno kako mu se cefne...neko iskustvo,slican problem il predlog sta da mu radim? |
Autoru: | stole@ [ 10 Sep 2013 07:05 ] |
Tema posta: | Re: Alternator problem |
ako je delco bacaj ga imao sam jedan problem na kadetu cim das malo gasa nepuni uopste a i mene je jebao cim upalis potrosace usere se i odem kod dejana i uzmem bosch od 55ah mada moram ici kod elektricara punjenje prazan 14v kad stavim pipalicu na motor 14.10 sa svetlima 13.6 na motoru 13.8 i ventilator 3b padne na 13v |
Autoru: | Speedy [ 29 Sep 2013 01:33 ] |
Tema posta: | Re: Alternator problem |
Probano sa jos 2 alternatora opet problem...isto varira napon al manje..jel mozda problem neka masa?instalacija? |
Autoru: | marianvv [ 29 Sep 2013 08:08 ] |
Tema posta: | Re: Alternator problem |
moguće i da te masa zeza , proveri i očisti spojeve mase na akumulatoru na motoru i na karoseriji |
Autoru: | danosimic [ 02 Nov 2013 19:02 ] |
Tema posta: | Re: Alternator problem |
E ovako da ne otvaram dr temu u pitanje je cali c20xe akumulator je prilicno nov nema jedna godina 75 A perion. I kad je bio nov nekako kao da se praznio zaverglam 3,4 puta i osetim kako omalaksuje i sa starog isto cini mi se da imam neki problem oko punenja kad je ladan puni 12,5 malo poradi i ode na 13.8 14 v ali desi da svira kais koji je klinast stariji tip onda padne napon 12v pa se vrati na 14v. Imam cukice unutra koji je povezan volt metar na zicu iz upaljaca, pa tu gledam kako se ponasa punenje, sta mislite moze li da slabo puni ili je akumulator takav kvalitet da ne izdrzi godinu dana ili tacno godinu pa rikne,nosio sam jedan put auto na elektricara kaze da je alternator super proslusao lagere eko da spava alternator e sad u cemu moze da je frka pozz. jer to klizanje kaisa toliko trosi akumulatror i ne puni dovojno da tokom voznje vise potrosi nego sta napuni ili je nesto drugo. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |