Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Relej pumpe za C20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=15643
Stranica 1 od 1

Autoru:  webboy [ 15 Jul 2011 01:05 ]
Tema posta:  Relej pumpe za C20LET

E ljudi,

Jel moze neko sa TIS-om i slicnim alatkama da mi kaze da li je relej pumpe isti za LET, XE i NE motore?

Autoru:  Daka [ 15 Jul 2011 13:30 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Slika

Isti je relej kadet,askona,vectra a,calibra :xe: :let: :ne:

Autoru:  webboy [ 15 Jul 2011 14:24 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Vrh :ots:

Autoru:  webboy [ 17 Jul 2011 23:30 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Da, to je to.. samo je moj proizveo Wehrle, a ne Hella... i interesantno, na njemu pise Wehrle W. Germany.... vrh, znaci proizveden je kad je postojala Zapadna Nemacka :D To je to, iste oznake pinova.

Elem... zna li neko (aj neka neko baci pogled u TIS opet), jel moze relej pumpe sa X20XEV? Relej je relej.. ali opte je taj Siemens nekako vanzemaljac.

Autoru:  kvcali [ 17 Jul 2011 23:44 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

ja se sa tim relejem ne bi zezao, ja bih to narucio samo original kakav siemens, hela nemoj da se zezas.

relej je relej ako ima kontakte koje tebi trebaju dal mirni ili radni ili neku kombinaciju u zavisnosti za sta ti treba i naravno koju amperazu propusta mozes da uzmes i od airbusa,
isti je i taj od XEV-a, mozes i njega :D

Autoru:  Zoran_zr [ 18 Jul 2011 00:42 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Ajde jos jedno pitanje u vezi releja od kog opela rele pumpe ukljuci pupmpu kada das kontakt na par sekundi da bi podigao pritisak i dali to moze da se postavi na C20XE Bosh Motronik 2.8

Autoru:  webboy [ 22 Jul 2011 16:41 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Samo da napomenem da relej od XEV-a (bar od onog sa Simtec 56.5 sistemom) NIJE isti kao i za Motronic 2.7. Xev je mali, ljubicasti i ima 4 pina, a Motronic je dugacak crni i ima 6 pinova.

Autoru:  kvcali [ 22 Jul 2011 16:52 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Jesi li ti probao da ga ubacis ili si samo konstatovao da je manji i da ima 6 pinova ?

Autoru:  pistre [ 22 Jul 2011 16:53 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

ubacio je samo ovaj dugacak i crni :ludilo:

Autoru:  webboy [ 22 Jul 2011 17:10 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Nema sta da probam.... drzao sam i jedan i drugi u rukama (ajmo, navali sa spamom sad). Jednostavno XEV-ov ima 4 pina, a LET-ov 6 pina.... a i raspored je drugaciji, sve i da hocu, ovaj XEV-ov fizicki ne moze da legne u podnozje.



Edit: E sad jedino... to ZOKI (zemudac) kaze da je relej pumpe.... skinut sa one njegove XEV astre stranca.... obzirom da je svojim znanjem elktrike uspo da spali svoju instalaciju, pitanje je da li je to bas taj relej :ludilo:

Autoru:  kvcali [ 22 Jul 2011 17:30 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Zato pitam, jer nema veze sto ima 4 pina, jer tvoj original ima 2 radna kontaka i jedan mirni, a ovaj drugi samo jedan radni koji pali pumpu ostali su visak

Autoru:  Zoran_zr [ 22 Jul 2011 17:41 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Nisu visak Taj rele pumpe je dupli zbog kompjutera on pali i jedno i drugo kod bosha mutronika

Autoru:  webboy [ 22 Jul 2011 18:11 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Paaa... leziste ima 9 rupica, relej ima 6 nozica..... el. shema takodje kaze da se koristi 6 konekcija sa relejem... tako da nisam bas mnogo ubedjen da bi radilo sa 4.

Autoru:  mladennn [ 24 Feb 2013 17:34 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Jeste da je tema stara, ali vezano je za temu oko relea i sad sam skoro imao resavanje misterije stare 12 godina :D

Vektra je oceva i kao sto pise ima motor X20XEV sa simtec 56.1
Pre desetak dana u toku voznje priimetio sam da je motor cimnuo u par navrata, da bi me koji dan kasnije ostavila na putu ka poslu. Sva sreca pa sam bio blizu firme pa su me kolege odslepale do firme. Kod greske koji je izbacila je 53 (fuel pump relay). Svrljanjem po netu sam citao i da sa tom greskom cesto ispadne da je sama pumpa otisla. Iskopao rele koji se nalazi kod nogu suvozaca i merim napon na dolazu 12V, dok na izlazu kad dam kontakt klikne i da samo 1-2V.... Ne bude mi tesko i odnesem rele kuci i otvorim da bih video da se samo razlemio dolazni pin na releju :D

Slika


Slika

Lemilicu u ruke, skinem stari kalaj i nanesem novi :D Ubodem u leziste i :D auto upali ko iz puske. Samo, sad su obrtaji na oko 2000 kad je hladan, a spusti na 1100-1200 kad se ugreje.
Sad povezemo pricu od pre 12 godina kad je cale kupio vektru i oterao u servis. Serviser mu kaze da je radio na toj vektri instalaciju za gorivnu pumpu. Imala je priljestenje kablova pumpe pa je iskakao osigurac (pozicija 11). Verovatno dok nisu otkrili gde je kratak spoj, su gurali ko zna sta sve umesto osiguraca i onda je sam rele trpeo veliku struju i pregrevao se. Od tad krece povremeno pojavljivanje greske (oxigen sensor - voltage low) kao i gusenje motora pri niskim obrtajima, kao i padovi obrtaja.
Sve te zezancije mi je uzrokovao los spoj na releju koji je davao nizi napon pumpi (manji pritisak goriva na diznama) kao i manji napon grejaca lambda sonde (lose ocitavanje smese).... Gas je preko sajle i svojevremeno smo mi povecavali gas kako bi ugrejan bio na cca 900 obrtaja, ali sad kad je pritisak goriva normalan, sad je to previsok gas i moram ga smanjiti i sve detaljno jos istestirati. Ako sam u pravu, napokon cu videti kako stvarno ide ova vektra :D

Autoru:  pistre [ 24 Feb 2013 17:38 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

svaka cast na ovakvom resavanju (kopanju po istoriji majstorisanja po autu) gremlinske misterije :)

Autoru:  mladennn [ 24 Feb 2013 18:02 ]
Tema posta:  Re: Relej pumpe za C20LET

Ali bukvalno gremlinske misterije :ludilo:
Sad sam se setio da sam proslo leto merio napon grejaca na konektoru lambda sonde (umalo da bacim pare da je kupim) gde je napon setao od 5-7-11V, pa smo posumnjali da je losa masa na kompijuteru, ali ni to nije bilo :D
Ruzno je vreme da sve ponovo kopam, a i nema ni vremena toliko, ali ce se vremenom pokazati. Nadam se da mi se vise nece paliti lampica sa greskom lambda sonde, kao sto je i ranije. BTW malo sam je provozao i cini mi se da je sad mnogo zustrija kad joj naglo dam gas sa niskih obrtaja.
Ali definitivno treba vremena da se sve pokaze ;)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/