Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 07:06

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 35 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 25 Jul 2013 19:54 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Feb 2013 16:59
Postovi: 894
Lokacija: Valjevo
Ime: Marija
Opel: Nekad...Vektra 2.0 DTI
jovanarh je napisao:
Super, hvala na odgovoru! Znaci to moze da se proveri a ne da me ubede da kupim novi akumulator, ako nije potrebno, ja ne mogu sad da zamenim sve delove dok oni ne otkriju sta je u pitanju :)


E bas kod takvog majstora sam i ja bila, menja redom pa sta resi problem resilo je, a sto za svaku popravku udara po mom budzetu nikom nista :) To su ti nasi nazovi OPEL serviseri. Jednom sam to iskusila a sad pitam ovde ove momke pre nego auto oteram bilo kome.

Ako poznajes nekog elektricara trazi unimer, momak,drug, brat ili sam elektricar ce ti to izmeriti DZABE, to je posao od par sekundi. A napisali su ti ovde potrebne vrednosti pa sama mozes da zakljucis jel ok akumulator ili ne :)

_________________
~ˇ^˘°˛`˙´˝¨¸¨˝´˙`˛°˘^ˇ~


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 25 Jul 2013 20:03 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Apr 2011 21:56
Postovi: 414
Lokacija: Loznica
Ime: Igor Pavlovic
Opel: Vectra B
Garaza:
civid je napisao:
Ugašen auto, napon na klemama akumulatora minimum 10,5 V
Upaljen auto, isključeni svi potrošači, napon na klemama akumulatora 13,8 do 14,3 V
Upaljen auto, uključeni svi potrošači (svetla, radio-CD, klima, grejač zadnjeg stakla...) napon na klemama akumulatora minimum 13,7 - 13,8V (znači da alternator dobro puni akum.)
Sve vrednosti uzmi sa rezervom, moguća odstupanja +/- 0,1-0,2V


Napon ispravnog akumulatora u mirovanju je min. 12.6 V. ( min. 2 sata bez punjenja, a ako je motor tek iskljucen i vise)
Ispod toga planiraj nov. Sto ne znaci da nece startovati motor i ponasati se normalno, ali moze u svakom trenutku izdati, ili praviti usputne probleme pri radu.

_________________
If you can't do the time, don't do the crime.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 25 Jul 2013 20:10 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Feb 2013 16:59
Postovi: 894
Lokacija: Valjevo
Ime: Marija
Opel: Nekad...Vektra 2.0 DTI
Onda je moj los, sad sam merila, posle oko 100km predjenih danas (malo vise od 100) ugasen je pre mozda 30min i pokazuje 10,5 upaljen 12,1 = 12,3 , upaljen sa upaljenim kratk.svetlima, maglenkama prednjim i zadnjim, grejcima sedista, grejacem retrovizora i zad.stakla sa klimom i radiom pokazuje 12 (to iza zareza ne mogu da ocenim jer je unimer na skalu,nije digitlni a dok sam dosla od kola do kuce zaboravila sam i sta sam videla iza 12).

Vec sam u jednoj temi pitaala pa da ne pitam i ovde isto da li je mom problemu uzrok akumulator.

_________________
~ˇ^˘°˛`˙´˝¨¸¨˝´˙`˛°˘^ˇ~


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 25 Jul 2013 20:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
marija,hoce i unimer da je los ako je buvljacki.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 25 Jul 2013 20:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Feb 2013 16:59
Postovi: 894
Lokacija: Valjevo
Ime: Marija
Opel: Nekad...Vektra 2.0 DTI
Nije buvljacki, jedino ako su ga godine izdale, mada do sad je super radio. Pre 15ak godina kupljen. Sad cu da probam da izmerim snagu punjaca za mobini ili sta vec nadjem a da pise koja mu je izlazna vrednost Volti,ampera...:D

Slika

EDIT:
Ne mogu sama da izmeriim jer ne moze ovaj pipak da udje u otvor punjaca :banghead:

_________________
~ˇ^˘°˛`˙´˝¨¸¨˝´˙`˛°˘^ˇ~


Poslednji put menjao maki014 dana 25 Jul 2013 20:38, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 25 Jul 2013 20:34 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4870
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
igorpavlovic je napisao:
civid je napisao:
Ugašen auto, napon na klemama akumulatora minimum 10,5 V
Upaljen auto, isključeni svi potrošači, napon na klemama akumulatora 13,8 do 14,3 V
Upaljen auto, uključeni svi potrošači (svetla, radio-CD, klima, grejač zadnjeg stakla...) napon na klemama akumulatora minimum 13,7 - 13,8V (znači da alternator dobro puni akum.)
Sve vrednosti uzmi sa rezervom, moguća odstupanja +/- 0,1-0,2V


Napon ispravnog akumulatora u mirovanju je min. 12.6 V. ( min. 2 sata bez punjenja, a ako je motor tek iskljucen i vise)
Ispod toga planiraj nov. Sto ne znaci da nece startovati motor i ponasati se normalno, ali moze u svakom trenutku izdati, ili praviti usputne probleme pri radu.


:ok:

Al jos su bitnije vrednosti pada napona pri verglanju, ako pada sa 12 na npr 9, ne valja :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 25 Jul 2013 20:42 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
10,5 kad je auto ugasen ? Odmah pazari drugi da ti nebi rikno regler ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 26 Jul 2013 07:19 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
Kad sam rekao minimum trebalo je da kažem ispod ovoga bacaj i kupi novi. Naravno da nisam mislio da je to normalan napon ispravnog akumulatora. :ok:

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 26 Jul 2013 13:42 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2013 21:39
Postovi: 17
Lokacija: Nis, Srbija
Ime: Jovana
Opel: Corsa 1.3 CDTI
Kazu da je akumulator odlican i da misle da je to nesto u vezi sa elektronikom i da idem kod auto elektricara... da proveri bosh pumpu, diyne i valjda neki relej za grejace... znaci treba da proverim sve ostalo, a ne treba da pocenm od onog sto su oni radili...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa paljenjem nakon zamene kvacila
PostPoslato: 26 Jul 2013 14:24 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
jovana,koji majstor ti radi auto?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 35 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs