Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kocioni cilindar
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=8033
Stranica 1 od 1

Autoru:  serial [ 08 Dec 2009 13:09 ]
Tema posta:  Kocioni cilindar

Ljudi interesuje me jedna stvar, ja kad sam ubacio ovaj 2.0 motor ostao mi je stari kocioni cilindar. Da li ima razlike izmedju kocionih kod obicne suze i kod gsi-a? Dal ima razlike kod kadett-a 8v i 16v?

Autoru:  Godza [ 08 Dec 2009 22:50 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

serijski-ubica je napisao:
Ljudi interesuje me jedna stvar, ja kad sam ubacio ovaj 2.0 motor ostao mi je stari kocioni cilindar. Da li ima razlike izmedju kocionih kod obicne suze i kod gsi-a? Dal ima razlike kod kadett-a 8v i 16v?


Ako je glavni kocioni cilinder Delco ne bi trebalo da ima nikakve razlike.

Autoru:  boolero [ 08 Dec 2009 22:51 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Isti su.

Autoru:  dzimi [ 01 Nov 2012 15:34 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Slicna stvar i kod mene..
Posto uskoro prelazim na vece kocnice, sa 256 na 284 zanima me da li da menjam glavni kocioni i servo pojacivac?
Da li uopste ima razlike u zavisnosti od kubikaze (odnosno velicine diskove) izmedju glavnog kocionog i pojacivaca na autima 1.6(=2.0) i 2.0T

Kako sam procitao, regulatori se razlikuju po propusnosti (3/30, 3/35, 3/40, 3/45).. (Godza i bozza wikipedija :bekelji: ) da li je potrebno da menjam samo te regulatore i time dobijem veci protok da zadovolji klesta, ili i glavni i pojacivac?

Dilema je i da li imam te regulatore (cini mi se da nemam)
razlike
SlikaSlika

Sto se tice servo pojacivaca kod mene je cini mi se ovakav veci jer su isli diskovi 265 samovent.
Slika

Kakav je na Cali T, isti ili veci?
Ako ima razlike izmedju 2.0 i 2.0T u nekim ovim stvarima, dali da jurim te delove ili naranim prasice? :ok:

Autoru:  djmuce [ 10 Nov 2012 11:54 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

da ne otvaram novu temu posto je i ovoj rijeci bilo o pojacivacima za zadnje kocnice,interesuje me koji broj pise na pojacivacima na vectri a koja ima zadnje diskove

Autoru:  dzimi [ 15 Nov 2012 15:36 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

djmuce probacu da nadjem koji br ide na tom pojacivacu.

A nadjoh ovo
kađo-c je napisao:
kočioni i servo su od mercedesa 123,s tim da mercedesov paše original na kadetov servo,
ali ipak ču pokušati staviti i servo od mercedesa jel je veči i trebao bi bolje kočiti;


Radi se o Kadetu C :ok:

Autoru:  Puzo81 [ 15 Nov 2012 15:49 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Ajkula sa OFC na svojoj vektri B prelazi sa X16XEL na C20XE i uzeo je od mene sa X20XEV vektre servokocnica i glavni kocIoni ATE (+ celjusti).

Znaci sa 1.6 256x24 a na 2.0 288x25.

Ja sam presao sa 236x12.7 na samovent 256x20 i kako mi je gos'n Godza objasnio na corsi B je isti servokocnica od 1.0-1.6.Odradio tako i koci samo tako.

Autoru:  dzimi [ 15 Nov 2012 16:16 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Puzo cek jel ti 256x20 samovent. ili ne?

Znaci ima razlike izmedju Vectra B X16XEL servo pojacivaca i X20XEV, odnosno 256x24 i 288x25.
Sto bi asociralo da je pozeljno uzeti onda servo pojacivac sa auta koji ima fabricke 284/288 diskove.
Sto opet asocira je da drugacija servo kocnica calibra/calibra T. (256 vs 288)

Autoru:  Puzo81 [ 15 Nov 2012 16:28 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Da,samovent su,za corsu B GSI debljina 20mm a na kadju C20XE su 256x24 ,deb;ji 4mm.(verovatno i na calibri,ne videh tabelu).

Koliko mi je on rekao ima razlike pa neke oznake kroz/kroz,poput ovog sto si ti gore napisao.

Autoru:  dzimi [ 15 Nov 2012 16:35 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Iskopacemo koliko vrsta ima tih servo pojacivaca i koji je gde isao. :ok:
A da calibra nosi debljinu 24mm ;)

Sve su svemu, montiras fabrikanu novu i uzivas, nego kad se mangupiras za 24mm u obimu (256/288) a razlika u ceni, ni ne gledaj. :D

Autoru:  Nesha [ 15 Nov 2012 19:27 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

jao dzimi, napravi ti dramu od ovoga :P

za to sto ti radis, potpuno ti je odgovarajuci trenutni bubanj i kocioni... Nista ne diraj...

Autoru:  dzimi [ 15 Nov 2012 19:50 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Dramu itekako, zbunio sam i sebe i druge, i ne znam vise koliko taba mi je otvoreno u pretrazivacu i sta sve trazim. :ludilo:

Videcemo kada se skarabudzi sve to kako ce da radi, i super bi bilo da se ne dira vise nista. :ludilo2: :P

Autoru:  GSi [ 15 Nov 2012 20:04 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Na Korsu B pasuju prednje kocnice od Astre F GSi16V bez ikakvih prepravki

Autoru:  dzimi [ 15 Nov 2012 20:31 ]
Tema posta:  Re: Kocioni cilindar

Koji su diskovi bili na Corsi?
Da, pasu klesta, ostalo je sve na sraf.

Pitam koji diskovi zbog kocionog i pojacivaca..

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/