Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

pomoc u vezi kocnica
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=16362
Stranica 1 od 1

Autoru:  draganfzr [ 13 Sep 2011 16:55 ]
Tema posta:  pomoc u vezi kocnica

ovako stoje stvari: ne koce mi zadnji tockovi na kadetu 1,3 n 89 godiste,promenjeni su paknovi,glavni kocioni,zadnji kocioni cilindri,i on i dalje nema silu na zadnjim tockovima znaci koci ali jako slabo,recimo kad ga zaletim i ukocim povuce mi se samo prednji desni tocak,vec deset dana mi majstor to ne moze napraviti a blizi mi se tehnocki zato drugovi pomagajte ako ima pomoci :banghead:

Autoru:  kvcali [ 13 Sep 2011 18:07 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

ne valja ti korektor kocenja

Autoru:  Godza [ 13 Sep 2011 22:26 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Kocnica ima samostelujuci mehanizam, s tim sto neko mora prvo da je nasteluje tu kocnicu da bi mogla da funkcionise, inace stoji da regulatori kocenja hoce da prave probleme, ali ako je kocnica radila pre opravke tj, kocili tockovi, znaci da sada nije nesto odradjeno kako treba.

I jos nesto, kocnice nove kada se odrade kao ovde u ovom slucaju, trebaju najmanje 150 do 200km da se izvozaju, bez naglih kocenja jer je zaustavni put duzi, da bi kocnica bila 100% ispravna.

Probajte ponovo za stelovanjem: popustite rucnu kocnicu, zatim nastelujte kocnice preko mehanizma za stelovanje, unutar dobosa (tockica sa osiguracem), pa tek na kraju dolazi stelovanje rucne kocnice i ispustanje vazduha iz sistema.

Autoru:  draganfzr [ 14 Sep 2011 12:43 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

sad koci cak i previse dobro,jer primetio sam da mi je se zadnji desni tocak zagrejao i prednji desni isto se zagrejao toliko da se ruka na njemu ne moze drzati,znaci odlepio sam oko tih kocnica sad mi kaze da tako mora dok ne legnu pakne..zasto se onda ne greju na levoj strani tockovi pa i oni treba isto da legnu :banghead:

Autoru:  darkoivkovic [ 17 Dec 2011 19:56 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Ajde da pitam ovde da ne otvaram novu temu, imam suzu 1.2 ohc, problem je glavni kocioni cilindar odnosno curka mi kociono ulje na spoju izmedju glavnog kocionog cilindra i serva, E sad da li je moguce kupiti gumice za glavni kocioni i promeniti samo tu gumicu ili moram da kupim novi cilindar? Posto sam cuo da za neke mogu da se kupe gumice a za neke nema.

Autoru:  Godza [ 17 Dec 2011 21:34 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Prvo i osnovno je da se kocioni cilinder demontira, da se pokusa vizuelno ustanoviti u kakvom je stanju unutrasnjost cilindera, ako je ovalan ili izrisovan od toga nema nista, poreban je nov u kompletu.

I za gumice treba biti obazriv prilikom kupovine, ima raznoraznih proizvodjaca cak se i kod nas prave, mala privreda radi i to bez ikakvih atesta, ipak su to kocnice, cini mi se da Meteli ima sasvim korektne kocione cilindre.

Autoru:  darkoivkovic [ 18 Dec 2011 13:10 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

hvala na odgovoru

Autoru:  tasicss [ 04 Sep 2012 15:24 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Imam isti problem na Astri F karavan, sila kocenja nije ista na oba da tocka, levi koci daleko slabije i na noznoj i na rucnoj, dobosi dobri, gurtne takodje, dali neko moze da mi objasni sistem stelovanja jer je kod Astre F samostelujuci, danas sam skidao dobose, one zvezde su samo tako zapekle za navoj, razradio sam ih (thank you WD40) razlabavio skroz namestio ali nemam osecaj da se ista promenilo! Moracu sutra na tehnicki da proverim.

Autoru:  tadiczoranbl [ 04 Sep 2012 23:02 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Pošto se radi o kočnicama pa da ne otvaram novu temu.
Opel ZAFIRA 2.0 DTI 2001 GOD. Jako su tvrde kočnice i treba papučicu dobro stisnuti da bi kočila i to ne baš najbolje
može li mi neko reći šta je u pitanju?




Pravila foruma
11. Svaka poruka u kojoj nisu ispoštovana neka osnovna pravila pravopisa (tačka, zarez,...) će biti obrisana bez ikakvog upozorenja. Isto važi i za poruke pisane VELIKIM slovima, jer se pisanje velikim slovima smatra VIKANJEM!
... izmenio noise024

Autoru:  tasicss [ 05 Sep 2012 01:13 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Ako je bas bas tvrda onda vakuum, ako ne ide bas toliko tvrdo onda glavni kocioni cilindar.

Autoru:  dusan [ 05 Sep 2012 10:24 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Taso , skini dobos i okreci onaj zupcanik koji razapinje gurtne . samo pazi da ne preteras , da bi mogo da vratis dobos . :ludilo2:

Autoru:  tasicss [ 05 Sep 2012 10:46 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

Sve bih bilo u redu da nemam onaj zub na pocetku dobosa :D ili da ga skidam na strugu ili da cekam da zvezda sama rasiri, o kupovini novih ne mogu ni da razmisljam..

Autoru:  Godza [ 05 Sep 2012 20:25 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

tadiczoranbl je napisao:
POSTO SE RADI O KOCICAMA PA DA NE OTVARAM NOVU TEMU
OPEL ZAFIRA 2.0 DTI 2001 GOD. JAKO SU TVRDE KOCNICE I TREBA PAPUCICU DOBRO STISNUTI DA BI KOCILA I TO NE BAS NAJ BOLJE
MOZE LI MI NEKO RECI STA JE U PITANJU



sa kocnicama se ne bi trebalo igrati, zato treba proveriti:

1.kocnice i kocione cilindre na tockovima
2.glavni kocioni cilinder i kvalitet ate ulja
3.servo uredjaj, palsticni vakum kao i plasticno crevo od servo uredjaja do vakum pume
4.vakum pumpu na bregastoj osovini

i za kraj pisi malim slovima :wink:

Autoru:  tadiczoranbl [ 06 Sep 2012 20:18 ]
Tema posta:  Re: pomoc u vezi kocnica

hvala na odgovoru pogledacu :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/