Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=12844 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | rori [ 23 Dec 2010 13:34 ] |
Tema posta: | Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
Nasao sam tekst ovde na forumu koji kao objasnjava razliku, ali mi nije jasno par stvari. Pise da su GEWINDE bolje, ali ima par stvari koje ustvari pise da su losije barem po meni. Mene interesuje stvari: Sta u slucaju da pukne jedna "gewinda" moze li se kupiti samo ta ili citav set?? "navoji zahrÄaju nakon nekog vremena i nemoguÄe ih je poslije namjeĆĄtati" to je za mene kraj o Gewindama i njihovoj prici bolje su, jer se moze podesavati visina, tj kada se ovo desi ispadaju NAJGORE ne najbolje isto vazi i za ovo "navoj je izloĆŸen soli, snijegu, blatu te navoj poÄne pusati nakon nekog vremena", i po ovome meni gewinde opet najgora opcija, jer su najskuplje. Molio bi ljude da kazu svoje misljenje o gewindama koji ih imaju, a koji su probali sportske amortizere i opruge. Kod sportskog amortizera i opruga jedina mana podesavanje visine "-ne moĆŸe se namjeĆĄtati visina ovjesa naknadno -nikada ne padne visina koliko mislimo da Äe pasti -koliko Äe auto pasti ovisi o svojstvima opruga i masi auta (kilogramima) -dakle rezultat je dvojben ĆĄto Äe se dobiti ovom kombinacijom" ovo nabrojano je JEDNO TE ISTO jedna stvar ne valja. ![]() Ako je to jedini problem, a sve ostalo prednost onda je to definitivno bolja opcija, a set KONI ili Bilstein amortizera sa dobrim oprugama dodje jeftinije od KW-a npr. Takodje koliko sam skontao GEWINDE kada zavrnes toliko postaju tvrde da je auto ne moguce voziti po cesti. Ne znam kako su rijesili to, ali po mojoj logici kada SABIJES oprugu, jer to gewinde rade ona postaje jako tvrda i to nije to, dok recimo opruga koja je KRATKA i dalje moze da ima ulogu opruge UDOBNOST i sta ti ja znam, po meni bolje drzanje po NERAVNIM cestama tj nasim. Ajde gewinde za staze idealno ravne, pa OK, ali za ulice mislim da nije to to....cak sta vise KONI ima podesavanje tvrdoce znaci opet moze i za jedno i za drugo... Da cujem Vasa misljenja, jer nisam nasao nikakav post koji to tacno objasnjava i misnjenja ljudi koji to imaju...samo sam nasao "MA BRATE UZMES GEWINDE ZAKUCAS GA U ZAMLJU I MIRAN"....mislim da to nije bas to to, ako se malo dublje procacka o gewindama, ane gledaju reklame KW naljepnice na trkacima autima .... ![]() Nasao sam na drugom forumu tekst evo teksta: Napomena : Obavezno napraviti optiku, geometriju toÄaka nakon promjene visine ovjesa. Napomena : Koliko para toliko i muzike, a tko kupuje jeftino kupuje dva puta. Prednosti spuĆĄtanja: -poboljĆĄane karakteristike automobila -niĆŸi profil, bolje aerokarakteristike -bolje drĆŸanje ceste -veÄa brzina u zavojima -bolja upravljivost -obavezno napraviti optiku toÄaka nakon spuĆĄtanja ovjesa POSTUPCI TUNINGA OVJESA: A) Vulgaris rezanje standardnih opruga fleksericom Prednost:-najniĆŸa cijena investicije Mane: -uniĆĄtava se karakteristika kombinacije opruge i amortizera -potrebno je skratiti i amortizer -jako loĆĄa svojstva prijanjanja gume na cestu -na slijepo se radi karakterisitka amortizer-opruga, nikada ne znaĆĄ ĆĄto ÄeĆĄ dobiti OCJENA: JAKO LOĆ E B) Standardni amortizeri (serijski koji su doĆĄli sa automobilom) + sportske kraÄe i tvrÄe opruge Prednosti: -niska cijena investicije Mane: -prije ili kasnije Äe amortizeri procuriti jer nisu konstruirani na takav rad -dopuĆĄta se spuĆĄtanje do -30 mm, ali tada amortizeri jako brzo odlaze -preko -30mm potrebno je tokariti amortizere, poveÄati navoj -kada se potroĆĄe standardni amortizeri potrebno je kupiti originalne nove -loĆĄe drĆŸanje ceste, auto poskakuje -samo nove opruge je isto kao da su stare odrezane, isti je efekt na drĆŸanje OCJENA: LOĆ E C) Sportski kratki amortizeri + sportske kratke, tvrde opruge, sve u kompletu oprugama Prednosti: -najbolje karakteristike -preporuka za automobile koji se ne diĆŸu i ne spuĆĄtaju -optimalna cijena investicije -dobar sportski set moĆŸe biti bolji od loĆĄih gewinda -postoji raspon suĆĄtanja 3-7 cm ovisno o modelu -ili koristiti amortizere na kojima se moĆŸe regulirati tvrdoÄa, visina -optimalno je 40/30 za normalnu voĆŸnju 60/40 za solo voĆŸnju bez tereta -pneumatski amortizeri, na njima se moĆŸe mijenjati visina promjenom tlaka -promjenom tlaka u amortizeru naĆĄtima se visina ovjesa Mane: -ne moĆŸe se namjeĆĄtati visina ovjesa naknadno -nikada ne padne visina koliko mislimo da Äe pasti -koliko Äe auto pasti ovisi o svojstvima opruga i masi auta (kilogramima) -dakle rezultat je dvojben ĆĄto Äe se dobiti ovom kombinacijom OCJENA: ODLIÄNO D) Gewinde, navojni amortizeri u kompletu s Prednosti: -moĆŸe se podeĆĄavati visina ovjesa prema potrebi -bolje su od sportskog seta amortizera i opruga jer se toÄno moĆŸe namjestiti visina ovjesa, tako se moĆŸe podiÄi auto ako se mijenja profil gume zimske-ljetne -visina se namjeĆĄta promjenom visine ploÄe opruge Mane: -svaki puta treba napraviti optiku ako se mijenja visina ovjesa -najviĆĄa cijena investicije -navoji zahrÄaju nakon nekog vremena i nemoguÄe ih je poslije namjeĆĄtati -navoj je izloĆŸen soli, snijegu, blatu te navoj poÄne pusati nakon nekog vremena OCJENA: NAJBOLJE RJEĆ ENJE |
Autoru: | MantaFan [ 24 Dec 2010 18:51 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
Ja sam uvijek za opruge+koni sa stelanjem tvrdoce(samo koni,nista drugo),ali ima auta za koji ne postoje opruge,nego samo gewinde...kod Opela je to recimo Calibra/Vectra A V6...ako njima naprijed stavite oprugu bilo kojeg proizvodjaca,onesu sve premekane jer je V6 tezak i stisnut ce ih do kraja....sta se onda desava?Auto vise ne amortizira na rupi,nego ga samo opruga dize gore i time ne drzi cestu nikako i provratva bezveze ako je na vecim okretajima...isto tako,brat ima gewinde na Vectri V6 KW inox var.1,po meni dosta jadno,naprijed su mu matice za dizanje/spustanje plasticne,i kako je uslo zemlje unutra nismo mogli okrenuti kljucem pa se matica izlizala jer nam je kljuc preskakao,a 1500 eura su kostale...samim time,da vise cijena ne dirigira kvalitetu... |
Autoru: | rori [ 27 Dec 2010 09:41 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
Hmmm...opet nista....calibri samo gewinde odgovaraju koje ne valjaju...da i ja sam cuo to za V6 da je tezi i da ce da klekne...jos kod mene nema nazad skoro nista....znaci ipak gewinde... ![]() |
Autoru: | dzimi [ 27 Dec 2010 11:59 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
zemudac je napisao: Ja sam imao koni set plave oprtuge i zuti amortizeri -30 i extra sam zadovoljn, sada sam narucio i za astru isti set ![]() Ae sad malo ![]() Koja je razlika kada se radi o boji, i za amorte i za opruge Crveni su sigurno najkraci i najtvrdji??.... |
Autoru: | Mihajlo_J [ 27 Dec 2010 12:46 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
Mene je takodje interesovala ova tematika. Gew Vs Opruge! Jer su gewinde idejno apsolutno superiorno resenje u odnosu na opruge. Ali se opet ne koriste preterano, ljudi i dalje mahom stavljaju opruge. Cak ni ta razlika u ceni ne bi trebala da predstavlja problem ako zaista vrede!!! Da se vratimo na boje... Uzmi sprej i udri ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | rori [ 27 Dec 2010 13:05 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
Izgleda da stvarno ne postoji pravo resenje .... niko jos nije rekao pravu razliku...gewinde za sada se cine boljim puno.... ali cijena.. A za te boje je li to stvarno ima nekog znacaja cim postoje u bojama mora biti ali koji je znacaj...? Crvene, Plave, Zute, Zelene??? |
Autoru: | Mickey [ 29 Dec 2010 00:02 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
A da se napravi kompromis, da se uzme set kvalitetnih opruga, i amortizera, pa onad lepo na strugu napravis milimetarski navoj i leziste opruge, i dobijes home made (na sred puta stade) gewinde? ![]() |
Autoru: | chile [ 29 Dec 2010 01:26 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
drugar je kupio tako nesto sto namontira na svoj amortizer, ali je bilo loseg kvaliteta pa propali navoji i onda je bacio setic... moglo bi ako se lepo izvede samo opruga treba da bude malo tvrdja da posle dubokih ulegnuca tocak neudara u zastitne plastike a onada opet cena zato moj glas ide gevindama nekog osrednjeg kvaliteta nemoraju bas najskuplje ![]() |
Autoru: | Wampir024 [ 03 Jan 2011 15:14 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
Definitivno gewinde, ali kao sto Bojan rece srednji kvalitet, osim ako se bas ima viska para pa uzeti neke bas kvalitetne. Ja sam imao gewinde na autu, TA-TECHNIX marka. I bas nisam bio zadovoljan. Zadnji kraj koliko god ga dizao ili spustao, uvek je bio na istoj visini ![]() Eno ih sad stoje i skupljaju prasinu ![]() |
Autoru: | Puzo81 [ 17 Jan 2011 00:07 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
Niko ![]() Aj makar ako neko zna odgovor na trece pitanje? |
Autoru: | ekusetic [ 19 Jan 2011 10:21 ] |
Tema posta: | Re: Gewinde VS Sportski kratki amortizeri + sportske kratke |
1. 1.5 - 2 Maximalno ako i toliko... 2. Ja koliko znam da nepaĆĄu... 3. SkineĆĄ amortizere i odeĆĄ kod nekog tokara da ti nareĆŸe navoj joĆĄ jedno 5 cm i problem rjeĆĄen.... Tako sam i ja sebi na Cailbri.... ![]() 4. Apex je dobra marka |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |