Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Ojačavanje auta
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=11107
Stranica 1 od 1

Autoru:  rori [ 09 Avg 2010 11:29 ]
Tema posta:  Ojačavanje auta

Kao sto naslov kaze ojacavanje auta. Malo malo, pa naletim na opis OJAČANO AUTO.

Sada mene interesuje sta to znaci ojacano auto? Sta se to ojačava na autu?

Da li su varovi drugaciji? Veci? Nije punktno nego citavom duzinom se vari? Da li se vare jos neki dodatci po karoseriji? Sta se tacno ojavava?

Volio bi da znam odgovore na ova pitanja, jer sam rastavio citavo auto, ostala samo skoljka. Sada mijenjam sve sto je trulo i zelio bi da napravim kako valja i da ako je to moguce ojačam dijelove koji su losiji npr. U pitanju je OPEL CALIBRA.

Hvala unaprijed.

Autoru:  Speedy [ 09 Avg 2010 19:37 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

pa ide ti ojacanje koseva sa tkz koskom...to ti je jedna cev zasrafljena na koseve i ne da im da se sire...takodje i ispod auta se stavljaju sanke koje mu ne daju da se "duzi" e sad ja za to znam a ostali ko znaju za jos nesto javice ti se..

Autoru:  Bane66 [ 09 Avg 2010 19:54 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

Dragane, upravo to sto si i sam naveo! Vare se svi spojevi u prednjem delu (moze tackasto ali na vrlo mali razmak) a pun var nije preko potreban.Takodje se u tom slucaju moraju prevariti i sastavi unutar kabine, jer ce se rad skoljke preneti na sastave kod prednjeg stuba.Sto se tice takozvanih sanki, ti to nemoras da radis jer tvoje vozilo ima jak trap i vec je odradjen u obliku trougla. Koska i prednja i zadnja je dobro dosla!
Problem kod ojacavanja skoljke je sto ako se neuradi na svim sastavima, dovodice do pucanja na onim delovima gde je najslabija! Sve ovo se radi samo onda kad planiras da vozilo maksimalno izlazes stresu uvijanja i cimanja sa motorom!Znaci, razmisli da li je to tebi potrebno i to na vozilu koje je vec dizajnirano za sportske marifetluke! :ok:

Autoru:  sreto [ 09 Avg 2010 22:16 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

daleko je calibra od sportskog,al ima dobre predispozicije....
provari sasiju kompletnu i koske naprjed gornju i donju i nazad...
auto se drzi ko karting al brate kad naletis na neravninu plobmbe ispadaju iz zuba...
i jos nesto sve kad povaris prefarbaj temeljnom pa onda onom podnom zastitom jer ona i nije neke kvalitete ja nisam bas zadovoljan kad se samo ona stavi bez temeljne

Autoru:  German old school [ 09 Avg 2010 23:45 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

da,ja isto tako mislim,ako ne mislis da auto izlazes nekim jakim silama...nemas potrebe za tim...valjda ne ides na drag race sa calibrom :D ?a koske nisu losa stvar,samo sto ja jos nigde nisam video gde se srafi koska pozadi?bas me interesuje...a tebi je dovoljno samo da karoseriju lepo zastitis(ako planiras farbanje) od korozije i to ti je to...

Autoru:  pistre [ 09 Avg 2010 23:48 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

nemas potrebe za povarivanjem jer je kalibrina shasija dovoljno jaka za njenu karoseriju, a sto se sanki tice svaka kalibra ih ima fabricki

Autoru:  sreto [ 09 Avg 2010 23:56 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

nije lose spojit skije u prednjem djelu jer je vezni lim mekan na koji se sarafi ,meni je sa na 3.0 motoru tu lim uvio a nisam ni provozao auto posle par turiranja,zato sam isjekao vezni lim i postavio sipke,a kad vec detaljno radi auto iznova nije mu zgoreg ni provarit sasiju

Autoru:  rori [ 10 Avg 2010 09:11 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

Odlicno drugari to se trazi.

Sada pitanje broj dva. Trebao bi neki mozda malo detaljniji opis sa slikama ili sl nesto.

Jer povariti sve sto stignem, ili ovo ili ono nije mi bas neki opis. Povari u motornom prostoru u kabini i nazad....

Mozda neki link sa slikama neko ko je radio i sl bi valjalo za sviju da se nadje ovde, pa nekome ako nije tesko, a ima neka postujem.

Hvala. :)

Autoru:  Bane66 [ 10 Avg 2010 19:35 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

U tome i jeste celo zezanje,..gde god je spoj dva metala (misli se na skoljku), tu treba odraditi dodatne varove. Mozes ti i samo pojacati spojeve u motornom prostoru, na gredama,soljama amortizera, prednjem veznom limu, ali ce se sve sile preneti na spojeve stubova,protivpozarnog zida i soferke pa ce tu da puca ako i tu nisi pojacao i sve tako dalje preko sajtni i dalje.
Sto se tice slika, probaj da malo googlas,...nesta ce se pojaviti :ok:

Autoru:  kvcali [ 10 Avg 2010 20:20 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

Nema potrebe za ojacavanjem i varenjem to se radi ako bi ti na primer u tvoju cali ubacio V6 3,0 i jos turbo, i vozio je na reliju ili eventualno na krugu a za ove obicne uslove a pogotovo sa standardnim motorom nema ama bas nikakve potrebe, eventualno koska na koseve i kraj.

Autoru:  vladaa [ 11 Avg 2010 00:24 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

Nadji ti prijatelju nekog ko ce ti izbaciti trule delove i staviti lim od 1mm autogenim zavarivanjem a ne glupim tackanjem ( pun var se podrazumeva ) i ako ne ubacujes jaci motor nista ti vise ne treba

Autoru:  rori [ 11 Avg 2010 07:49 ]
Tema posta:  Re: Ojačavanje auta

Da sve jasno. Moracu potraziti te slike.

Sto se tice motora naravno da ide tu MV6 :) zato i pitam ovo sve. Zelim da ojacam, a i moram koliko sam citao. To je razlog ovom pitanju.

Tema je totalno OK i ljudi koji ostaju na serijskom motoru sada ce znati sta i kako da ojacaju kao i da li moraju ili ne to sami neka odluce.

MV6 ide unutra i moram to rijesiti dok mi je od auta ostala samo karoserija. Moram potraziti te slike, ako ko ima sta neka kaci.

Hvala

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/