Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

C20NE cipovanje i spustanje glave
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=9910
Stranica 1 od 8

Autoru:  Perkele [ 02 Maj 2010 20:00 ]
Tema posta:  C20NE cipovanje i spustanje glave

E ovako, hteo bih da postavim par pitanja na ove 2 teme...
U planu je malo pojacanje motora odmah da naglasim da ne mislim da cu dobiti 50 konja, ali eto kad bih izvukao 15-25 bio bih odusevljen jer ide leto i kad upalim klimu skroz se ulenji ionako lenj motor C20NE. :banghead:
Prvo pitanje u vezi cipa, ima na e-bay kompjutera koji kao daju 16 konja, to mi rece i Pistre neki dan da ima neki lik sto mapira kompjuter i da prema fabrickim podatcima dobija 16 konja, ja licno ne verujem ali me sad zanima hocu dobiti makar 10 konja sa tim poduhvatom i jos vaznije pitanje hoce tih 10-ak konja raditi i na plin venturi posto neko kaze da hoce a neko da nece vec da samo na benzinu to vazi?
Drugo pitanje u vezi spustanja glave, sta mislite koliko je to preporucljivo i koliko snage bih mogao dobiti tim poduhvatom, i naravno ako moze neki savet sta treba tacno odraditi, znaci da li polirati izduv i usis ili ih cak i prosiriti?
Hvala unapred na odgovorima! :postovanje:

Autoru:  kvcali [ 02 Maj 2010 20:18 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Za glavu ne znam, a za mapiranje, je moguce nekih 10-15 ks, ali to za plin a pogotovo venturi sigurno ne vazi, jer brizgaljke ne rade, pa ni sam odnos smese i tajming ubrizgavanja. :ne: ima obrtni moment na znatno nizim obrtajima i dobar je za grad, a spustanjem glave ces to poremetiti, a ako ti treba veca snaga ubaci :xe: jeftinije ces proci, jer je cip 100e + glava 100e a i mozes svoj da prodas, pa vidi racunicu. :wink:

Autoru:  Perkele [ 02 Maj 2010 23:42 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Ma druze kakav crni grad, c20ne nije za nigde a ne za grad... :(
Imam razlog zasto necu da ubacim c20xe i jedina varijanta za sad je da malo pojacam c20ne...
Ako neko ima jos neku ideju neka kaze! :lokomotiva:

Autoru:  pistre [ 02 Maj 2010 23:47 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

lepo ti ja sve rekoh, a i poslacu ti broj na pp da se raspitas oko mape i nema tu mnogo mozganja, kreni prvo sa drugom mapom pa vidi da li si zadovoljan, pa onda glavu, i na kraju ako ti nije dovoljno uzmes ostru bregastu i zavrsis posao, cak mozes i jeftino da prodjes za bregu (30-40 eur) ako nadjes sa seh motora, ovako prodas onaj c20xe sa menjacem sto imas i uzmes novu aftermarket sportsku bregu i imas zubarsku busilicu od motora

Autoru:  Perkele [ 02 Maj 2010 23:50 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

@Pistre, mislim da nisi u pravu to za cipovanje i da to nece raditi sa venturijem vec samo na benzin kad se prebaci, ranije sam se raspitivao i mislim da su mi tako rekli! :shit:

Autoru:  pistre [ 02 Maj 2010 23:59 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

iskljuci ecu dok ti auto radi na plinu da vidis da li nema veze, ili bar protokomer, pa vidi kako ce se ponasati auto :wink:

i poslao sam ti pp

Autoru:  Marko askona [ 03 Maj 2010 00:05 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Nebih rekao da je c 20ne lenj,mozda sa tvojim nesto nije u redu.

Autoru:  pistre [ 03 Maj 2010 00:06 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

ma lupa, nego je presao iz kalibre c20xe u super stanju pa mu je zato spor, a i kalibra je teza od askone pa i jeste tromija, narocito sto ima plin

Autoru:  Perkele [ 03 Maj 2010 00:15 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Ova Calibra mi je jedan od najsporijih auta koji sam ikad imao, kupio sam je samo zato sto je crna i sto ima klimu, e sad me ova kornjaca od motora nervira najstrasnije i pogotovo kad klimu upalim to je teska tragedija... :banghead: :grrr:
Zato bih malo da ga pojacam pa eto otvorio sam temu da me neko posavetuje a ne da mi ovi sto voze 1.3 kadete i ascone sole pamet kako je c20ne extra brz motor! :seci:

Autoru:  strokan [ 03 Maj 2010 00:52 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Kao sto ti Pistre rece... Prvo idi na najbezbolniju varijantu, tj. cip... Pa ako nije dosta onda oko motora kreni da ceprkas...

Autoru:  serial [ 03 Maj 2010 01:02 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

ja cu ti samo kazem sto se tice bregaste, ja sam bio nabavio od SEH-a i uporedio sa ovom obicnom bukvalno nema razlike, mozda u nekom delicu procenta ali to je nesto smesno tako da ti to ne radi posao...

Autoru:  daner [ 03 Maj 2010 03:48 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

meni kad je crkao :xe: razmisljao sam i o :ne: jer su jako jeftini i pouzdani .... al sva ta pouzdanost se odnosi na zupcasti kajish i nishta vishe ...tj to je jedina prednost tog motora(kad prezubi ne bude mu nishta) ali ako se iole vodi racuna o motoru i redovnom servisu xe nemoze da prezubi ...

i jbg jednostavno nisam mogao da se odreknem od tih 35ks :ludilo1:

uostalom vozio si xe sve ti je jasno ;)

snaga koju cesh mozda chipom dobiti, na plinu ne znachi nishta i ko god ti kaze drugacije nema pojma ili laze

sa sportskom bregastom cesh dobiti snagu na visim obrtajima al ce na nizim opasti ... i shta si dobio ... ko zna koliko vecu potrosnju ...

nego ti uzivaj u tome shto imash i manje ce te boleti glava ... :wink:

Autoru:  bobale [ 03 Maj 2010 04:43 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Ma kakve su to vama klime, ja jedva da primećujem razliku izmeÄ‘u ukljuÄene i iskljuÄene klime, sem Å¡to mi je prijatno i hladno kad je ukljuÄena :D. Motor se i dalje rado vrti, jedino se oseti razlika kad se vozi uzbrdo, tu stvarno slabije ide.

Off: naleteh na zanimljivost da dosta AmeriÄkih automobila iskljuÄuje kompresor klime kad mu ECU poÅ¡alje signal da je dat pun gas. Å teta Å¡to toga nema kod nas :D.

Autoru:  shakal_86 [ 03 Maj 2010 06:52 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Ako si za chip mozemo da se dogovorimo meni bi sad u maju trebalo da stigne iz nemacke.Samo ne znam tacno kada

Autoru:  Perkele [ 03 Maj 2010 07:59 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Ma sto se tice cipa dilema je resena, na pm mi je Andrej rekao da ne radi na venturiju kao i sto sam predpostavljao, smatram da se decko dovoljno razume da ne moram da sumnjam u to sto je rekao! :respekt:
XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga, a ne pada mi na pamet da ovim nasim lopovoma punim dzepove i da placam 115din za l onog krs benzina, ovako na venturiju upalis na plin i teras! :postovanje: A o knok senzorima i ostalim decjim bolestima XE-a bolje da ne pricam, jednostavno mi se zgadio i preseo mi je za sva vremena! :banghead: :grrr:
Ostaje jedino spustanje glave i tu bih voleo da cujem misljenje Godze ili nekog ko se malo bolje razume? :postovanje:

Autoru:  bozza [ 03 Maj 2010 08:23 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Perkele je napisao:
XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga


veruj mi druze da prebaci do druge raskrsnice na plin. ako ne verujes snimicu ti klip danas pa ces videti po vremenu na klipu...

Autoru:  shakal_86 [ 03 Maj 2010 09:12 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

U pravu je bozza.Meni isto na bmw prebacivao posle jednog km

Autoru:  Perkele [ 03 Maj 2010 09:46 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Moguce da je tako ali sam neki dan pricao sa Calbricom i kaze da svake 2 nedelje sipa 2000 din benzina! :shit:
I mislim da zimi ne prebaci bas do druge raskrsnice... :(
I dalje cekam Godzu da vidim sta on misli o spustanju glave, drugar je to radio i tvrdi da mu je auto isao mnoooogo bolje, cak se secam te njegove Calibre ja tad imao xe motor a on taj ne sa spustenom glavom i znam da smo se jednu noc potrkali i da bukvalno nisam mogao da mu pobegnem, svo vreme mi je bio u gepeku! :postovanje:

Autoru:  bozza [ 03 Maj 2010 10:35 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

otprilike ja sipam mesecno oko 1500 din jer mora da ima benzina da nebi pumpa crkla i da ima uvek dovoljno goriva u rezervoaru.
do duse 10 litra ti je dovoljno mesecno. a i netreba da budes cicija :D

testirao sam ja i na hladnom vremenu nista narocito ne produzava prebacivanje,i da je prebacio na sledecem semaforu to ne igra toliku ulogu...

Autoru:  Bane66 [ 03 Maj 2010 11:11 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Nepoznajem taj motor,ali sto se tice rada na plinu i izvlacenja snage,..sto veci stepen kompresije, tim bolje!Istrazivanjem na netu se dolazi do zakljucka da je 11:1 najbolje iskoriscenje za plin.
Jos snage sto se tice plina, mozes dobiti dobrim mapiranjem ugla predpaljenja u svim rezimima obrtaja.Problem je sto ta mapa uglova neodogovara za najbolju iskoriscenost benzina kao goriva.

Sto se tice brzine prebacivanja na plin, to se moze ili odrediti u softveru ili koristiti mogucnost direktnog paljenja na plin.

Autoru:  daner [ 03 Maj 2010 12:07 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

vreme prebacivanjha na plin mozesh da odredish , tj moze da se napravi da prebacuje na obrtajima a moze i na temp ... stavi se manja temperatura i to je to .... lupam sad na 15 stepeni (a hvala bogu napolju je vec preko toga )

http://f.imagehost.org/view/0297/main_screen_a

Autoru:  kvcali [ 03 Maj 2010 12:44 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Evo grafova konja i obrtnog momenta za sve motore iz cali. C20NE C20XE X20XEV C20LET C25XE
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
i da se nadovezem na moj predhodni post, i dalje mislim da cip na venturi plinu ne znaci nista ili vrlo malo ali probaj, jbg. mislim da nije vise od 100e, a sto se tice mehanickog tjunniga, protiv sam jer sa "sportskim" bregastim i spustanjem glave podicices snagu i obrtni momenat na vise obrtaje, i samim tim vecu potrosnju jer ces da ga teras u visoke obrtaje, to se koristi za trke a ne za svaki dan. Moj ti je savet da ako ne dobijes ovde odgovor, potrazis na netu... kako da dignes obrtni momenat na nizim obrtajima i na taj nacin "ubijes" klimu, i ne povecavas potrosnju, sto tebi i treba, a samim tim i snagu. :ne: :ok:

Autoru:  pistre [ 03 Maj 2010 12:51 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

kako ga savetujete ispade da je najbolje da ubaci nekog dizela da bi se vozio na niskim obrtajima i ustedeo gorivo :scratch:

on cepa taj auto, pa samim tim znaci da ide u visoke obrtaje i tu mu i treba snaga, a niko ne spominje da ce sa sportskom bregastom, sredjenom glavom i olaksanim zamajcem stici do tih visokih obrtaja brze nego drugi motori do niskih

i naravno da li je se neko vozio u nadrndanom osmoventilcu pa moze da prica tako ? pricate kao da se 16v vozi 50 god i da se zaboravilo na tuning i mogucnosti osmoventilaca :???:

covek hoce da poveca snagu a svi mu daju savete da nista ne radi :)

a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis :shit:

Autoru:  kvcali [ 03 Maj 2010 12:59 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

pistre je napisao
Citiraj:
a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis :shit:


Ja sam na ovo mislio nismo se razumeli :ots1:

Autoru:  Andrej [ 03 Maj 2010 14:05 ]
Tema posta:  Re: C20NE cipovanje i spustanje glave

Suma sumarum, sa venturijem si jedino dobio jeftiniji kilometar vožnje, pod uslovom da je dobro naštelovan i da nema detonacija. Čipovanje na plinu nećeš osetiti jer nema interakcije između benzinskog ecu i takvog plinskog uređaja.
Efekat Äipovanja ćeÅ¡ osetiti na benzinu ali teÅ¡ko da će to biti viÅ¡e od 10-ak konja a i za to ti treba mehaniÄko modifikovanje. Jednom smo "obrnuli" kalibru stranca sa SE ili SEH motorom i mogu da ti kažem da to ide kao nevreme....Otkud taj motor u kalibri nemam predstavu, verovatno ga je neki klinac u Å vabiji ubacio...

Potpuno te razumem da ne želiš da plaćaš tuđe letove za Ameriku kroz kretenske poreze na naftne derivate i da je tvoj trenutni izbor veturi uređaj.
Ja sam na proÅ¡loj kalibri sa NE motorom imao venturi i na autu na kom je sve bilo u kvaru taj ureÄ‘aj je radio perfektno ( Marfi, javi se :P ). PotroÅ¡nja je bila oko 11 litara na 100km ( neverovatno ali istinito) a mogao je da dogura do 210km/h na plinu. Nisam imao ni jednu detonaciju, tako da iz iskustva znam da ne mora biti problematiÄan ureÄ‘aj na NE motoru. E sad, kako će se spuÅ¡tanje glave NE motora i dizanje kompresije odraziti na rad plinskog ureÄ‘aja, najbolje mogu da kažu "plinadžije"...

Stranica 1 od 8 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/