Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
C20NE cipovanje i spustanje glave https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=9910 |
Stranica 1 od 8 |
Autoru: | Perkele [ 02 Maj 2010 20:00 ] |
Tema posta: | C20NE cipovanje i spustanje glave |
E ovako, hteo bih da postavim par pitanja na ove 2 teme... U planu je malo pojacanje motora odmah da naglasim da ne mislim da cu dobiti 50 konja, ali eto kad bih izvukao 15-25 bio bih odusevljen jer ide leto i kad upalim klimu skroz se ulenji ionako lenj motor C20NE. ![]() Prvo pitanje u vezi cipa, ima na e-bay kompjutera koji kao daju 16 konja, to mi rece i Pistre neki dan da ima neki lik sto mapira kompjuter i da prema fabrickim podatcima dobija 16 konja, ja licno ne verujem ali me sad zanima hocu dobiti makar 10 konja sa tim poduhvatom i jos vaznije pitanje hoce tih 10-ak konja raditi i na plin venturi posto neko kaze da hoce a neko da nece vec da samo na benzinu to vazi? Drugo pitanje u vezi spustanja glave, sta mislite koliko je to preporucljivo i koliko snage bih mogao dobiti tim poduhvatom, i naravno ako moze neki savet sta treba tacno odraditi, znaci da li polirati izduv i usis ili ih cak i prosiriti? Hvala unapred na odgovorima! ![]() |
Autoru: | kvcali [ 02 Maj 2010 20:18 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Za glavu ne znam, a za mapiranje, je moguce nekih 10-15 ks, ali to za plin a pogotovo venturi sigurno ne vazi, jer brizgaljke ne rade, pa ni sam odnos smese i tajming ubrizgavanja. ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | Perkele [ 02 Maj 2010 23:42 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ma druze kakav crni grad, c20ne nije za nigde a ne za grad... ![]() Imam razlog zasto necu da ubacim c20xe i jedina varijanta za sad je da malo pojacam c20ne... Ako neko ima jos neku ideju neka kaze! ![]() |
Autoru: | pistre [ 02 Maj 2010 23:47 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
lepo ti ja sve rekoh, a i poslacu ti broj na pp da se raspitas oko mape i nema tu mnogo mozganja, kreni prvo sa drugom mapom pa vidi da li si zadovoljan, pa onda glavu, i na kraju ako ti nije dovoljno uzmes ostru bregastu i zavrsis posao, cak mozes i jeftino da prodjes za bregu (30-40 eur) ako nadjes sa seh motora, ovako prodas onaj c20xe sa menjacem sto imas i uzmes novu aftermarket sportsku bregu i imas zubarsku busilicu od motora |
Autoru: | Perkele [ 02 Maj 2010 23:50 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
@Pistre, mislim da nisi u pravu to za cipovanje i da to nece raditi sa venturijem vec samo na benzin kad se prebaci, ranije sam se raspitivao i mislim da su mi tako rekli! ![]() |
Autoru: | pistre [ 02 Maj 2010 23:59 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
iskljuci ecu dok ti auto radi na plinu da vidis da li nema veze, ili bar protokomer, pa vidi kako ce se ponasati auto ![]() i poslao sam ti pp |
Autoru: | Marko askona [ 03 Maj 2010 00:05 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Nebih rekao da je c 20ne lenj,mozda sa tvojim nesto nije u redu. |
Autoru: | pistre [ 03 Maj 2010 00:06 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
ma lupa, nego je presao iz kalibre c20xe u super stanju pa mu je zato spor, a i kalibra je teza od askone pa i jeste tromija, narocito sto ima plin |
Autoru: | Perkele [ 03 Maj 2010 00:15 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ova Calibra mi je jedan od najsporijih auta koji sam ikad imao, kupio sam je samo zato sto je crna i sto ima klimu, e sad me ova kornjaca od motora nervira najstrasnije i pogotovo kad klimu upalim to je teska tragedija... ![]() ![]() Zato bih malo da ga pojacam pa eto otvorio sam temu da me neko posavetuje a ne da mi ovi sto voze 1.3 kadete i ascone sole pamet kako je c20ne extra brz motor! ![]() |
Autoru: | strokan [ 03 Maj 2010 00:52 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Kao sto ti Pistre rece... Prvo idi na najbezbolniju varijantu, tj. cip... Pa ako nije dosta onda oko motora kreni da ceprkas... |
Autoru: | serial [ 03 Maj 2010 01:02 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
ja cu ti samo kazem sto se tice bregaste, ja sam bio nabavio od SEH-a i uporedio sa ovom obicnom bukvalno nema razlike, mozda u nekom delicu procenta ali to je nesto smesno tako da ti to ne radi posao... |
Autoru: | daner [ 03 Maj 2010 03:48 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
meni kad je crkao ![]() ![]() i jbg jednostavno nisam mogao da se odreknem od tih 35ks ![]() uostalom vozio si xe sve ti je jasno ![]() snaga koju cesh mozda chipom dobiti, na plinu ne znachi nishta i ko god ti kaze drugacije nema pojma ili laze sa sportskom bregastom cesh dobiti snagu na visim obrtajima al ce na nizim opasti ... i shta si dobio ... ko zna koliko vecu potrosnju ... nego ti uzivaj u tome shto imash i manje ce te boleti glava ... ![]() |
Autoru: | bobale [ 03 Maj 2010 04:43 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ma kakve su to vama klime, ja jedva da primećujem razliku izmeÄ‘u ukljuÄene i iskljuÄene klime, sem Å¡to mi je prijatno i hladno kad je ukljuÄena ![]() Off: naleteh na zanimljivost da dosta AmeriÄkih automobila iskljuÄuje kompresor klime kad mu ECU poÅ¡alje signal da je dat pun gas. Å teta Å¡to toga nema kod nas ![]() |
Autoru: | shakal_86 [ 03 Maj 2010 06:52 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ako si za chip mozemo da se dogovorimo meni bi sad u maju trebalo da stigne iz nemacke.Samo ne znam tacno kada |
Autoru: | Perkele [ 03 Maj 2010 07:59 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ma sto se tice cipa dilema je resena, na pm mi je Andrej rekao da ne radi na venturiju kao i sto sam predpostavljao, smatram da se decko dovoljno razume da ne moram da sumnjam u to sto je rekao! ![]() XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga, a ne pada mi na pamet da ovim nasim lopovoma punim dzepove i da placam 115din za l onog krs benzina, ovako na venturiju upalis na plin i teras! ![]() ![]() ![]() Ostaje jedino spustanje glave i tu bih voleo da cujem misljenje Godze ili nekog ko se malo bolje razume? ![]() |
Autoru: | bozza [ 03 Maj 2010 08:23 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Perkele je napisao: XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga veruj mi druze da prebaci do druge raskrsnice na plin. ako ne verujes snimicu ti klip danas pa ces videti po vremenu na klipu... |
Autoru: | shakal_86 [ 03 Maj 2010 09:12 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
U pravu je bozza.Meni isto na bmw prebacivao posle jednog km |
Autoru: | Perkele [ 03 Maj 2010 09:46 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Moguce da je tako ali sam neki dan pricao sa Calbricom i kaze da svake 2 nedelje sipa 2000 din benzina! ![]() I mislim da zimi ne prebaci bas do druge raskrsnice... ![]() I dalje cekam Godzu da vidim sta on misli o spustanju glave, drugar je to radio i tvrdi da mu je auto isao mnoooogo bolje, cak se secam te njegove Calibre ja tad imao xe motor a on taj ne sa spustenom glavom i znam da smo se jednu noc potrkali i da bukvalno nisam mogao da mu pobegnem, svo vreme mi je bio u gepeku! ![]() |
Autoru: | bozza [ 03 Maj 2010 10:35 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
otprilike ja sipam mesecno oko 1500 din jer mora da ima benzina da nebi pumpa crkla i da ima uvek dovoljno goriva u rezervoaru. do duse 10 litra ti je dovoljno mesecno. a i netreba da budes cicija ![]() testirao sam ja i na hladnom vremenu nista narocito ne produzava prebacivanje,i da je prebacio na sledecem semaforu to ne igra toliku ulogu... |
Autoru: | Bane66 [ 03 Maj 2010 11:11 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Nepoznajem taj motor,ali sto se tice rada na plinu i izvlacenja snage,..sto veci stepen kompresije, tim bolje!Istrazivanjem na netu se dolazi do zakljucka da je 11:1 najbolje iskoriscenje za plin. Jos snage sto se tice plina, mozes dobiti dobrim mapiranjem ugla predpaljenja u svim rezimima obrtaja.Problem je sto ta mapa uglova neodogovara za najbolju iskoriscenost benzina kao goriva. Sto se tice brzine prebacivanja na plin, to se moze ili odrediti u softveru ili koristiti mogucnost direktnog paljenja na plin. |
Autoru: | daner [ 03 Maj 2010 12:07 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
vreme prebacivanjha na plin mozesh da odredish , tj moze da se napravi da prebacuje na obrtajima a moze i na temp ... stavi se manja temperatura i to je to .... lupam sad na 15 stepeni (a hvala bogu napolju je vec preko toga ) http://f.imagehost.org/view/0297/main_screen_a |
Autoru: | pistre [ 03 Maj 2010 12:51 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
kako ga savetujete ispade da je najbolje da ubaci nekog dizela da bi se vozio na niskim obrtajima i ustedeo gorivo ![]() on cepa taj auto, pa samim tim znaci da ide u visoke obrtaje i tu mu i treba snaga, a niko ne spominje da ce sa sportskom bregastom, sredjenom glavom i olaksanim zamajcem stici do tih visokih obrtaja brze nego drugi motori do niskih i naravno da li je se neko vozio u nadrndanom osmoventilcu pa moze da prica tako ? pricate kao da se 16v vozi 50 god i da se zaboravilo na tuning i mogucnosti osmoventilaca ![]() covek hoce da poveca snagu a svi mu daju savete da nista ne radi ![]() a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis ![]() |
Autoru: | kvcali [ 03 Maj 2010 12:59 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
pistre je napisao Citiraj: a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis ![]() Ja sam na ovo mislio nismo se razumeli ![]() |
Autoru: | Andrej [ 03 Maj 2010 14:05 ] |
Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Suma sumarum, sa venturijem si jedino dobio jeftiniji kilometar vožnje, pod uslovom da je dobro naÅ¡telovan i da nema detonacija. ÄŒipovanje na plinu nećeÅ¡ osetiti jer nema interakcije izmeÄ‘u benzinskog ecu i takvog plinskog ureÄ‘aja. Efekat Äipovanja ćeÅ¡ osetiti na benzinu ali teÅ¡ko da će to biti viÅ¡e od 10-ak konja a i za to ti treba mehaniÄko modifikovanje. Jednom smo "obrnuli" kalibru stranca sa SE ili SEH motorom i mogu da ti kažem da to ide kao nevreme....Otkud taj motor u kalibri nemam predstavu, verovatno ga je neki klinac u Å vabiji ubacio... Potpuno te razumem da ne želiÅ¡ da plaćaÅ¡ tuÄ‘e letove za Ameriku kroz kretenske poreze na naftne derivate i da je tvoj trenutni izbor veturi ureÄ‘aj. Ja sam na proÅ¡loj kalibri sa NE motorom imao venturi i na autu na kom je sve bilo u kvaru taj ureÄ‘aj je radio perfektno ( Marfi, javi se ![]() |
Stranica 1 od 8 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |