Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Ascona sa karburatora na full injection :P ?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=9819
Stranica 1 od 1

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 01:16 ]
Tema posta:  Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Nego,jel skupo ovo gore navedeno i šta mi treba ?...Znam da ima ljudi ovde koji ovo "u prste poznaju" .....molim za savet.sada troši 8,2-8,5 u gradskoj vožnji i dođe do 100km/h za manje od 10sec....kako bi bilo posle?....takođe me zanima kako me izađe plin u obe varijante....Ako nije teško pojasnite...verujem da će i druge da zanima.

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 09:03 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

koliko je skupo - ne znam,to ces se raspitati. a sta ti treba to mogu da ti kazem u kratkim crtama.

prvo treba da nadjes donatora da bi znao koji sistem ces ubaciti/vratiti u auto. mozes da biras izmedju le jetronic ili motronic 1.5.
taj le jetronic ces tesko negde naci kompletan jer to se davno koristilo. ono sto se jos koristi i ima delova je taj motronic 1.5 od vektre a ili calibre.

za motronic 1.5 prvo treba ti kompletna instalacija. treba i lamda sonda da se ubaci na izduvni granu.
od ostalog,grubo grerdano treba ti sledece:

-protokomer sa kutijom filtera i gumenim crevom
-senzori (senzor radilice,temerature,pozicije leptira gasa)
-usisna grana sa dozer klapnom
-razvod za gorivo,sa diznama i regulatorom pritiska
-step motor
-duga razvodna kapa i ruka
-kuciste bregaste
-benzinski ecu
-boca sa aktivnim ugljem,vakumi oko nje i ventil oduska
-elektricna pumpa za gorivo i filter

za le jetronic sistem sve ti ovo isto treba osim lamda saonde,razvodnika i kuciste bregaste. naravno treba da nadjes odgovarajuci ecu za le jetronic kao i protokomer. za bocu sa aktivnim ugljem,vakumi oko nje i ventil oduska nisam siguran

i sve to da neko namesti i da proradi....

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 11:45 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Au... :) .....znači bolje da ne diram ništa .... koliko vidim koštaće više nego što me auto koštao.Hvala bozo za info...kada budem ka nišu javim se pa se vidimo inače koliko sam video istih smo godina :).

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 18:05 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

ja svoje godine jos uvek ne krijem,kao vecina po forumu :wink:

pa nece te bas kostati toliko koliko si auto platio ali izaslo bi ti mozda sve oko 200 -250e u kompetu

evo pojedinacnih cena:

protokomer sa crevom 50e
ecu je 40e
lamda sonda 25e
cetri dizne + ravod goriva i regulator 60e
kuciste bregaste 20e
usisna grana sa dozer klapnom i senzorom pozicije leptira 40e
senzor temperature i senzor bregaste 20e
polovna benzinska pumpa 30e
instalacija 20e
ravodna kapa i razvodna ruka 30e (novo)
ostalo 10e

ukupno 345e + majstor.

e ovo su cene pojedinacno kad bi kupovao.
kad bi kupovao u kompletu verujem da bi cena bila mnogo niza... u principu kako se pogodis

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 18:42 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

A ok,tu se slažem.Koliko bi me koštalo da dođem u servis da mi proveriš paljenje tj. predpaljenje? :P Inače auto lepo gura i prima gas i sve je kako treba odokativno ... ali treba tačno znati.

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 18:53 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

nemam ja sevis :D
inace znam ko radi dijagnostiku i testiranje vozila u nisu bez problema i cena se krece od 600 do 1.000 dinara za proveru pretpaljenja i da ti podesi smesu na karburatoru prema emisiji gasova

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 20:32 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

ahahah pa sad....štelovanje smeše nije teško to znam....i uradio sam....jebe ugao paljenja za koji ne mogu tačno da znam da li je ok.Ali ok...cene su malo veće nego treba....jer je 20sec posla samo pogledati strobom.Kada bih ja tako naplaćivao kao majstori za auta koliko bi trebala da košta cela instalacija računara sa win7 npr. sa svom pratećom multimedijom i optimizacijama :P .... Bolje da sam za automehaničara završio jebo ja elektroniku :)

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 20:46 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

nece bas biti da je posao 20sec. :wink:
bez 15 minuta ne mozes da zavrsis posao. onu cenu sto sam napisao je okvirna. mozda prodjes i jeftinije,to je relativna svar

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 20:59 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

15min 1000din . instalacija kako je ja radim da mašina prede i bude skroz full traje oko 5 sati minimum . uuuuuuuuuuuu :P ....kako to da ja nisam pretekao Gates-a :D jebo ja i školu i elektroniku .....prelazim do početka naredne godine u automehaničare :P

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 21:21 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

mozes ti da predjes u automehanicare,ali mi necemo da te primimo... :ludilo:

svakom tudji posao laksi... tako se kaze :D

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 21:32 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Pa sad, :D mogu da ti kažem da poznajem dosta stvari :P ....ali da me mehanika zanima zbog mog auta samo , na vašu sreću :) ....ali me auto elektronika zanima za sva auta i može se desiti da stvarno nešto i bude na tu temu....plus možda kada odradim sve tuninge (elektro) za moj auto to komercijalizujem i napravim sajt na kome će moći da se poruče gotovi moduli ili kit kompleti za samogradnju.Biće jasnije kad budem odradio i postavio postove.Prvo šta planiram je famozni automat za automatsko paljenje i gašenje svetala...ali sa mnogo pameti u sebi .... :P .... spremaćeš ti vino kad se ja najavim da dolazim u Niš :D

Autoru:  Danecuprija [ 23 Apr 2010 17:27 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Jednu stvar je Boza zaboravio , bez koje sve to nece proraditi
Drugaciji su nazubljeni venci na radilici na tvom motoru i na motoru sa ubrizgavanjem, jedino sto nisam siguran dali mora da se menja radilica ili moze samo venac, mada mogu pogledati ako zelis da se majes sa tim
Pozz

Autoru:  bozza [ 23 Apr 2010 19:56 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

bas tako :ok:
ali u slucaju da vraca le jetronic na svoj motor on vec ima nazubljeni svoj odgovarajuci venac

razlika izmedju njegovog venca i venca od C20NE treba da se utvrdi dali postoji...

Autoru:  Godza [ 23 Apr 2010 22:07 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Vidim ja vodila se lepa debata u zadnje vreme :wink:

Za paljenja i karburatore nemam komentara jer ja se vodim politikom ovog foruma da radimo po nekim pravilima, a ne da budzimo i jos vise zbunjujemo ljude koji nas prate.

Jednom recju na motor od 1.8 kubika staviti karburator od keca je isto sto i naterati coveka za zacepljenom nozdrvom da trci, i onda se pitamo gde ce da produva, takva je situacija i kod ovog motora.

Autoru:  T-Bag [ 23 Apr 2010 23:35 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Ako stavim slabiji karburator on mora da produva? .... Ako ti nije teško pojasni mi jer lako mogu da uzmem karburator za 1.8 ako postoji takav .... i da rešim dilemu ....ovaj slabiji sam stavio zbog potrošnje i extra mi je ? Daj malo detalja ako ti nije problem jer me stvarno zanima.A hvala ti unapred.

Autoru:  vladaa [ 24 Apr 2010 00:50 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Aj idi ovom logikom: da je karburator od keca ok za taj motor, zasto bi se u fabrici mucili da sklapaju dvogrlne pa karburatore sa automatskom regulacijom pa kompjutercice koji idu uz to, zar im ne bi bilo lakse sa stave weberov sistem koji se ugradjivao na zastavina vozila i da rese problem?! lepo ti ljudi kazu al ne slusas. Velika je razlika izmedju voznje kakva treba da bude i koja treba da je priblizna voznji tog automobila kad je bio nov i naknadnog budzenja u fazonu moz da se tera ( tvoj slucaj). Zastavini delovi pasu na sva vozila inace...

Autoru:  bozza [ 24 Apr 2010 01:02 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

pa dobro sad je tako kako je :D
inace,treba da znas da se karburatori odredjuju prema snjasi motora na koji ce se montirati. ako je stojkov jednogrli karburator predvidjen za motor niske litraze,ne mozes sa njim da postignes mnogo na 115 konja kolko ima tvoj motor.
lepo ti rece moj prijatelj i kolega,to je kao kada trcis a rukom si zatvorio za polovinu svoje disajne puteve.

sto se tice drugog karburatora,to je cas posla resivo ali u startu znaj da neces imati toliko nisku potrosnju. do duse imaces motor koji vise trosi nego sada ali ce zato biti zustar samo tako...

Autoru:  vladaa [ 24 Apr 2010 01:18 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

bozza je napisao:
pa dobro sad je tako kako je :D
inace,treba da znas da se karburatori odredjuju prema snjasi motora na koji ce se montirati. ako je stojkov jednogrli karburator predvidjen za motor niske litraze,ne mozes sa njim da postignes mnogo na 115 konja kolko ima tvoj motor.

T-Bag je napisao:
sada troši 8,2-8,5 u gradskoj vožnji i dođe do 100km/h za manje od 10sec

Zar to nije dovoljno? :D

Autoru:  T-Bag [ 24 Apr 2010 12:29 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

A bilo je... :D . ja stavio bolji i ide ko lud sada...kakvu vožnju ima suvišno je da pričam jer sam prezadovoljan ....biće fotke u garaži kad odradim elektroniku koju sam zamislio ...A inače izgleda lepo ....daleko od "sklopljeno da ide" . :P ....

Autoru:  nikola989 [ 24 Apr 2010 12:33 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

I mene bas zanimaju slike asone jel sam i ja imao asonu do skoro pa znam podosta o njoj al nisam hteo da se upustam u diskusiju Pozdrav :ots:

Autoru:  T-Bag [ 24 Apr 2010 23:30 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

Muči me jedna stvar .... ascona koju ja imam ima vakuum za predpaljenje vezan na usisnoj grani...kako je i fabrički.Međutim,kad otkačim vakuum ništa se ne menja.Na karburatoru imam takođe usisnik koji pravi takav vakum za pomeranje paljenja i kad na njega stavim prst dok radi motor oseća se lep potisak.Pitanje glasi da li da premestim vakum sa usisne grane gde je sada na usisnu granu karburatora.Inače taj usisni deo na karburatoru sam sada zatvorio da ne povlači vazduh iz atmosfere u smešu.Nisam upućen dovoljno i molim vas da mi ozbiljno ukoliko ste sigurni kažete kako je najbolje.Pomeranje predpaljenja postoji i bez vakuuma :S ... help?

Autoru:  bozza [ 25 Apr 2010 07:57 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

prikljucak za vakum pumpicu na razvodniku uzima se sa karburatora

isto tako i kod tvog motora sa indzeksn ubrizgavanjem uzima se pre dozer klapne
evo slike,ovo je tvoj motr sa le jetronic sistemom

Slika

Autoru:  shakal_86 [ 25 Apr 2010 08:35 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

i ja to imam na mom kadettu ali to mi ne radi.Kakvu funkciju to ima?

Autoru:  T-Bag [ 25 Apr 2010 12:59 ]
Tema posta:  Re: Ascona sa karburatora na full injection :P ?

E momci ja imam običan karburator i nemam Jetronic .... plus motor tamo gde pravi vakuum neki pametan je tu stavio moje crevo i lepote nikako da ujednačim rad i dobijem zabijanje u sedište kad krenem do juče :D . sad .... ja lepo stavim vakuum na karburator na otvor koji je po dimenzijama isti kao org i plus zatvorim sve rupe na karburatoru , gumom zadihtujem lonac filtera za vazduh i naštelujem smešu i ler i .... :P .... lepota.Vakuum služi da kad motor ubrzava , da pomeri paljenje unapred i omogući maximalno iskorišćenje i sagorevanje goriva .....Ako to ne radi , potršnja može da bude veća i neravnomerno motor radi a može da se desi da secka kada je motor topao u vožnji ili da teže pali kad je hladan.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/