Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=8852
Stranica 1 od 1

Autoru:  DejanLazic [ 07 Feb 2010 16:34 ]
Tema posta:  Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc

Zovem se Dejan i molio bih vas kao prijatelje i ljubitelje Opela da mi pomognete da rijesim problem. U martu 2009-e godine kupio sam Corsu C 1,7 dti Sport, 2001-o godiste sa stanjem na satu od 116000 predjenih kilometara, bez servisne knjige. Pri samoj kupovini majstor kojeg smo poveli je bio zabrinut tragovima ulja u posudi za vodu. Ali smo nakon voznje ustanovili da motor odlicno vuce, da je auto dovoljno "utegnuto". Promjenili smo ulje, lijevi stabilizator, nekakve gumice na glavi (nije dihtung), plocice, gume i auto je bio spreman za voznju. Prvi problem-klima ne radi- hladnjak probusen, popravka oko 70 eura. Zatim pmijesao vodu i ulje- promjenjen dihtung,glava strucno pregledana(nije trebalo busenje), sve zajedno kostalo 200 eura. Promjenio polugu mjenjaca, stavio polovnu 20 eura. Par hiljada presla, iscurio antifriz otisla pumpa za vodu- 60 eura. Ne lezi vraze, iscurio dio antifriza, javlja se poveci pritisak u posudi za vodu (prije ga nije bilo)-sad me muci pitanje sta bi sad moglo da bude (glava je pregledana-dobra)? Inace auto je odlican,zanimljiv za voznju. Takodje pumpa visokog pritiska pusta (reparacija 200 eura), takodje ne znam kakav je zupcasti remen, i OVAJ PROBLEM SA HLADJENJEM, sta da radim?

Autoru:  sarajlija [ 07 Feb 2010 17:48 ]
Tema posta:  Re: Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc

Skoro 99% (iz iskustva isti simptomi isti motor) otisao dihtung glave mora se glava skinuti poravniti pa ponovo staviti. Obavezno staviti i nove sarafe za glavu motora.
Ali tu je Godza da to stručnije objasni.

Autoru:  Godza [ 07 Feb 2010 18:04 ]
Tema posta:  Re: Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc

Da cini mi se da je Emir imao istih problema sa svojim vozilom. Greska je napravljena kada je demontirana glava motora jer tada je trebalo da se poravna, a to da se odradi potrebno je demontirati i ventile posto su oni stariji (izviseni) u odnosu na glavu motora.

Znaci ponovo glava motora dole, garnitura dihtunga i ravnanje glave motora.

Nadam se da ste proverili da slucajno nema vazdusni cep ili zacepljenje u sistemu za hladjenje, jer hoce i zbog toga da stvara pritisak na tim motorima.

Autoru:  DejanLazic [ 07 Feb 2010 19:12 ]
Tema posta:  Re: Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc

Hvala puno, provjericu za te vazdusne dzepove. A taj lik sto je radio glavu kazu da je strucan,neki Ante Bosnjak iz Zenice, stoga bih pitao Emira gdje si ti radio ravnanje i pregled glave motora?

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/