Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Olaksavanje ZAMAJCA
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=8766
Stranica 1 od 1

Autoru:  nenad82 [ 31 Jan 2010 00:49 ]
Tema posta:  Olaksavanje ZAMAJCA

citam da ljudi olaksavaju zamajac
treba mi sad informacija
sta se time dobija i kolko je to pametno raditi
i naravno ko to radi

Autoru:  pistre [ 31 Jan 2010 00:58 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

rade u MR-u i opusteno je za rad (nema kontra efekata) jedino ako ga previse olaksas pa neces moci da ugasis auto na kljuc nego ces morati u prvoj da pustas kvacilo da bi se ugasio :) a dobijas mnogo startniji i samim tim brzi auto (vrti se mnogo bolje) mogao bi to da uradis kada ti je vec motor napolju ali da pazis da ne preteras, npr. jugov zamajac je 9.8 kg i ako ga spustis na 6 kg neces moci da ugasis auto, ali pre svega zameni semering radilice ili gde vec bese curi ulje ako si primetio pa onda ostale radove

Autoru:  boolero [ 31 Jan 2010 02:15 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

Cekaj bre...kako nece moci da ugasi auto? :)

Kontra efekat se javi...neravnomeran rad na leru i neshto teze kretanje, naravno zavisi koliko ga stanjish, ako preterash moze i da pukne, al ne brini, tebi ne sece jaja uzduzno ti je motor :D

Autoru:  pistre [ 31 Jan 2010 13:10 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

:ludilo: da njemu sece kosh

a moze malo da bude losiji u leru ali ne moze mnogo da brlja jer je za to zasluzna ostra bregasta vise od laganog zamajca

Autoru:  nenad82 [ 01 Feb 2010 16:59 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

znaci moze se malo olaksati taj zamajac
znaci malo bi auto dobio na snazi
veruj mi pistre jos mi motor stoji kako sam ga dobio nisam nista cackao na njemu
pregledacu ga za jedno 2 meseca kad pocnu radovi na kadetu

Autoru:  pistre [ 01 Feb 2010 17:00 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

ma dobro, ko ce da se zeza po ovom vremenu, ali jel si ga napunio starim uljem do vrha ?

a zamajac sam i ja planirao da radim ali eto desilo se sta se desilo, inace valjalo bi da ga skines za 2 kg mada i ovako neces prepoznati auto tako da ti mozda i nece biti do olaksavanja zamajca

Autoru:  nenad82 [ 01 Feb 2010 17:02 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

pistre je napisao:
ma dobro, ko ce da se zeza po ovom vremenu, ali jel si ga napunio starim uljem do vrha ?



jebem li ga
sipao sam 8 litara ulja sto sam uzeo na najlonu za 1000 din
nisam hteo rabljeno ulje da stavljam
ko zna sta ima sve u njemu


verovatno cu ga malo olaksati kad je vec sve napolju-a iskreno ocekujem dosta od tog motora jer onaj 2.4 nije bas bio nesto iz razloga sto je imao neki los karb na sebi mesto injectiona a i menjac jke bio sporsad cu staviti od omege

Autoru:  pistre [ 01 Feb 2010 17:03 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

e to je bitno da uziva u zimskom snu :ok:

Autoru:  MantaFan [ 21 Feb 2010 22:18 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

Moj zamajac od 2.4 je olaksan sa 17 kila na 6 kila...:)

Autoru:  dario opel kadett [ 21 Feb 2010 23:10 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

sta bi na 1.3 motoru dobio s tim olaksavanjem?

Autoru:  pistre [ 21 Feb 2010 23:11 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

dobio bi to da bi morao na svakoj uzbrdici da vracas u prvu brzinu :)

Autoru:  dario opel kadett [ 21 Feb 2010 23:13 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

:) I ocekivao sam tako nesto hehe jbg ipak je to 1.3 :ots:

Autoru:  MantaFan [ 22 Feb 2010 13:42 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

Tako je,olaksanim zamajcem okretaji brze nabiru,ali jos brze i padaju

Autoru:  dedamare [ 22 Feb 2010 14:27 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

Da dodam, obicno se zamajac olaksava do nekih 20-30%. Naravno ima izuzetaka ali to je vec visa fizika. Sa olaksanim zamajcem automobil lakse nabija obrtaje a i brze ih spusta, naravno sve ima svoju cenu. Uz brdo je slabiji, jer mu smanjujes moment sile, postaje neudobniji za voznju ( morao bi da menjas brzine na vecem broju obrtaja). Moja preporuka ti je da ako ces samo da olaksavas zamajac, nemoj. Jer ima jos peripetije koje bi trebale da se odrade da bi to funkcionisalo kako treba. Mada i ovako obavlja posao. Naravno treba paziti koliko se otanji zamajac, jer ako pukne... baj baj auto. Najbolje resenje bi bio karbonski zamajac, naravno on je preskup. Logicno.

Autoru:  badza_kladovo [ 23 Feb 2010 14:01 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

Vise stete nego koristi, to se radi zbog performansi za trkacke automobile, a gluposti su to, da ce auto da ti id brze. Razmisli o tome, samo koliko ti varira samo masa rezervoara za gorivo kad ti pun/prazan !
Sta bi dobio, NISTA!
Sta bi izgubio, MNOGO!

Autoru:  kadett_c3000 [ 25 Feb 2010 19:33 ]
Tema posta:  Re: Olaksavanje ZAMAJCA

A ja cu da ti kazem: Olaksavanje zamajca je o.k motor se mnogo pre zavrti i imas mnogo vise obrataja dobices na snazi ali samo na vecim obrtajima. Ono sto nevalja je to sto ces tako ubiti obrtni moment i kao sto ljudi rekose koliko ti budu brze skakali obrtaji toliko pre ce i padati. a imaj u vidu da imas motor starije konstrukcije i dugackog hoda klipa. Nije to lose za trke tu se trazi konjska snaga na visokim obtajima, ali ono sto nama treba da kida i vristi u svakoj brzini se zove obrtni moment.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/