Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pritisak u boci za rashladnu tecnost
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=8233
Stranica 1 od 2

Autoru:  tasicss [ 22 Dec 2009 23:33 ]
Tema posta:  Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Imam Corsu 1.4i 1994god. Moj problem se sastoji u tome sto posle voznje se stvori pritisak u boci za rashladnu tecnost, posle odvijavja cepa podigne se nivo vode u boci i cuje se gde izilazi pritisak, pa sada razmisljam jer moguce to ako je los cep na boci pa da ne ispusta visak pritiska iz boce. Hvala!

Autoru:  dzony [ 22 Dec 2009 23:46 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Jel si proverio da ti nije dihtung glave otisao?

Autoru:  tasicss [ 22 Dec 2009 23:50 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Nije valjda, vec imam uzasnog iskustva sa time...mislim da nije, imam grejanje, ne stvara mi vazdusni cep hvala bogu samo mi ne radi pokazivac temperature osim bas kad izilazim uz neko brdo ili tako to, ne znam dali to ima mozda neke veze.

Autoru:  postarsd [ 22 Dec 2009 23:50 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

i kod mene isto tako i ona creva su tvrda a kad otvorim cep onda nisu tvrda.a i trosi vode na nekih 100 kilometra pola onog balonceta.

Autoru:  astrafan [ 23 Dec 2009 00:01 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Milose, tebi je sigurno vrisnuo dihtung, jer ne sme biti pritiska u sistemu, a i ne sme vodu trositi...

Autoru:  serial [ 23 Dec 2009 00:03 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

a da proveris chep na boci za rashladnu tecnost? i meni je tako nabijao i kad stavio chep koji ima normalan ventil sad mi je savseno... normalan pritisak koji treba da bude je oko 0.2 i on sve preko toga pusta napolje... ali se kod vecine kola sjebe taj chep i onda jbg...

Autoru:  postarsd [ 23 Dec 2009 00:04 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

i kako da proverijam ja da je otiso dihtung?inace ovako super se ponasa.danas sam upalio auto posle 4dana i upalio iz prve na plin,.

Autoru:  dzony [ 23 Dec 2009 00:06 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

astrafan je napisao:
Milose, tebi je sigurno vrisnuo dihtung, jer ne sme biti pritiska u sistemu, a i ne sme vodu trositi...

Za pritisak se slazem ali mozda ti gubi vodu negde i na nekoj selni,crevu ili hladnjaku mozda,jel si to gledao..?
Meni je bio otisao dihtung pa sam menjao sve komplet,creva,hladnjak nove selne itd..

Autoru:  tasicss [ 23 Dec 2009 00:09 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Pa onda je i kod mene verovatno otisao taj cep i nece da pusti pritisak vani, onaj cep mi lupa malo kada se protrese, inace imam Corsu od skora, nisam nesto primetio da mi gubi vodu, ko zna...

Autoru:  postarsd [ 23 Dec 2009 00:10 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

e moguce da je ono malo crevo sto ide od boce do hladnjaka jer je ono izolirano jer nisam menjao to crevo od kako sam ga uzeo ima 2meseca...

Autoru:  dzony [ 23 Dec 2009 00:12 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

pa ostavi auto da radi i prodji prstom tuda ako je mokro .. osetices :D

Autoru:  postarsd [ 23 Dec 2009 00:13 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

videcu to sutra.pa cu da vidim..

Autoru:  dzony [ 23 Dec 2009 00:19 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

mada dotegni ti i ostale selne za svaki slucaj,i mogao bi da proveris da ti nije otisao dihtung to bar nije tesko da ne sjebes glavu..

Autoru:  postarsd [ 23 Dec 2009 00:25 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

a kako da proverim da je otisao dihtung!?ma samo da prodam Lap top i cu da sredim motor!

Autoru:  tasicss [ 23 Dec 2009 00:26 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

..ja se izvinjavam a nesto vezano za moj problem? :sad5: :toot

Autoru:  serial [ 23 Dec 2009 00:30 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

proveri chep, uzmi na otpadu polovan ili cak imas u radnjama nove, on izbacuje visak pritiska i nema da brines...

Autoru:  vlada13 [ 23 Dec 2009 00:33 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Čep i treba da ti lupa kad ga zatreseš zbog ventila na njemu.
Simptomi da ti je pukao dihtung glave:
- gubi vodu
- pojavljuje se para na auspuhu
- nabija pritisak u sistem za hlađenje (pusti auto da radi na radnoj temperaturi, otvori čep za vodu i ako vidiš sitne (ili još gore krupne) balončice roknuo ti je dihtung)
- ulje u sistemu za hlađenje

Autoru:  tasicss [ 23 Dec 2009 00:35 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Mislim da nije dihtung. Nisam nesto cuo da zna da ode cep za bocu ili se to desava? Imam grejanje, nema vadusnog cepa u sistemu za hladjenje.

Autoru:  dzony [ 23 Dec 2009 00:42 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Tasicss mozes i ti da proveris isto .. skine se 1 svecica i skine se cep od posude i sa kompresorom se pusti vazduh tu i ako vraca vodu..tj ako izlazi tecnost napolje znaci da ti je vrisnuo dihtung..
ako sam pogresio neka me neko ispravi ..

Autoru:  postarsd [ 23 Dec 2009 00:46 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

duva se u cilindar ili u posudu?

Autoru:  dzony [ 23 Dec 2009 00:50 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

ne u posudu, tu gledas da li ce voda da izlazi..znaci u ovo prvo :)

Autoru:  postarsd [ 23 Dec 2009 00:51 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

ce da proverimo i to...Hvala ljudi

Autoru:  Godza [ 23 Dec 2009 01:13 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

Svaki motor koji ima zatvoren sistem hladjenja znaci nema oduska ili (iberlauf) stvara pritisak koji je od 0.2 do 0.4 bara pritisak, i kada je motor vruc nije preporucljivo otvarati cep na ekspanzionoj posudi.

Pritisak u sistemu za hladjenje se ispituje sa manometrom, koji se zasrafi umesto cepa na posudi za tecnost, sa upaljenim motorom da radi u leru dok se ne ukljuci ventilator, za to vreme cekanja pokazace se na manometru da li je pritisak u redu ili nije.

I nije kod svih vozila isti pritisak razlikuje se od motora do motora sto znaci da 1,3 ili 1,4 ne moze da ima isti pritisak kao 2.5 ili 3,2 motor :)

Na cepu je sigurnosni ventil koji sluzi da usled velikog pritiska izbaci tecnost na cep da ne bi dolazilo do pucanja creva,hladnjaka motora, kabine itd, mada u praksi i nije bas tako :wink:

Autoru:  pistre [ 23 Dec 2009 01:28 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

najzad neko normalno objasnjenje, a i da dodam da ne treba zatezati ko sivonja cep, vec samo nezno, cisto da uhvati, a kada se auto upali onda ga pritizak dodatno dotegne, i bas zbog toga sto na svim cepovima ne radi taj ventil a i bolje je jer cuva creva i shelne koje su i onako stare, a i zasto bi otvarao cep dok je pod pritiskom :???: tako samo mozes da naneses stetu crevima i ostatku sistema, lepo ispitas sistem da vidis da li negde curi tecnost, ako si siguran da nigde ne pusta, ispustis, sipas antifriz po uputstvu, ispustis vazduh ako treba i vozis, a ne da izmisljas toplu vodu sa nekim suludim testiranjem :thumbup:

Autoru:  tasicss [ 23 Dec 2009 01:41 ]
Tema posta:  Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost

E bas kod mene taj sigurnosni ventil je skroz labav, gledao sam kod drugara na Astri je cvrsto zategnut.
Citiraj:
Na cepu je sigurnosni ventil koji sluzi da usled velikog pritiska izbaci tecnost na cep da ne bi dolazilo do pucanja creva,hladnjaka motora, kabine itd,


A jel dolazi do kvara na tim cepovima pa da zatvori odvod pritiska, evo bas sam sad pregledao, moguce je usisati vazduh kroz cep, dali to znaci da je ispravan i za ispust?

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/