Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

GSI 1.8 - 2.0 i 8V koliko KS?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=818
Stranica 1 od 2

Autoru:  acca [ 11 Mar 2007 23:54 ]
Tema posta:  GSI 1.8 - 2.0 i 8V koliko KS?

Ovako imam jedno pitanje moj ortak ima GSI-a 1.8 i skoro mu je otisao motor i sad mu je sve unutra stavio od 2.0 i 8V je i mekanicar mu je predlozio da malo pojaca motor i da dobije dosta konja da nespominjem koliko(smesno je,oko 80),posto taj motor 2.0 ima oko 115ks(bar mislim)on mu je sravnio glavu na minimum i srezao mu je blok za 2.5-3mil tako da sad kad stavi dihtung glave klipovi stoje ok ali bez njega vire malo.Pa me interesuje koliko moze da se dobije sa tim sto je uradio jer me taj mehanicar ubedjuje da moze da mu digne veoma dosta snagu i to bez turbine i ostalih zajebancija,a sto je najgore moj ortak se nalozio ko kreten a sto je jos gore poceo da veruje da ce mu auto bude nenormalno jak.
Pa zelim da cujem vase misljenje pa da dovedem ortaka i pokazem da se smiri malo i da mehanicara spustim na zemlju.
Ja sam se smejao kad su mi pricali sa kakvom lakocom dizu KS i rekao sam im i ja i ortak kad ga sklope da cemo da platimo dyno i da pokazemo sta su postigli,jer ocigledano drugacije nevredi.

Autoru:  shadow [ 12 Mar 2007 01:34 ]
Tema posta: 

Povecao mu je kompresiju. Nije to nista novo. Kolko ks? do 20ks. 80ks ni u ludilu. A podizanje kompresije zahteva vecu oktansku vrednost goriva. A ovaj mu dize kompresiju oho-ho...bash bih voleo da vidim sta ce za gorivo da rade...a i paljenje mora da namesta drugacije...ako mu to ne namesti kako treba i ako ga ne upozori za gorivo, imace detonacije, i taj motor ce brzo da strada.

Ako to sve nameste kako treba, eto ~20ks. Osetice se to. Ali ce i dalje 2.0 16v da ga ostavlja iza sebe, tj, nece dobiti tolko kolko mehanicar prica. Ne morate da placate dyno, dovoljno je da stane na crtu sa nekim 2.0 16v.

I dovedi ortaka na skup neki :)

Autoru:  vlada13 [ 12 Mar 2007 02:55 ]
Tema posta: 

Potpisujem ovo što je Shadow rekao, tako mu samo povećava kompresiju i malo dobija na snazi, ali 70% sa spuštanjem glave neće da može. Dovedi drugara, ima ovde ljudi koji će sve da mu objasne šta na tom motoru može a šta ne može i kako može :)

Autoru:  shadow [ 12 Mar 2007 10:49 ]
Tema posta: 

I ako josh nisu vratili glavu nazad, nek mu prosiri i izpolira usisne i izduvne kanale na glavi. I da mu obradi siceve ventila "na radius". I nek nadje bregastu od C20SEH. A jel on stavio glavu od 1.8 ili 2.0? Ako je stavio od 2.0, ima ovde jedan zainteresovan za 1.8 glavu :)

Autoru:  zux [ 12 Mar 2007 11:00 ]
Tema posta: 

samo sa bregastom od 20seh nece bas puno dobiti
nove mape ubrizgavanja i paljenja + 20seh bregasta + veca kompresija + gorivo vece oktanske vrednosti = 25ks max. (u principu dobije se skoro cipovani 20seh, jedino sto ce motor postati malo nervozan na malim obrtajima i nece biti bas idealan za grad)

Autoru:  shadow [ 12 Mar 2007 11:35 ]
Tema posta: 

Potpuno netacno zux.

Razlika izmedju C20NE i C20SEH je samo u bregastoj. Ovo su potvrdili ljudi koji su se igrali sa C20NE u Nemackoj i Engleskoj. Sa sve dyno rezultatima. Motor radi mirno na leru. Pomesao si to sa trkacim bregastim, koje sjebu nize obrtaje a napumpaju visoke obrtaje. Kod njih moraju i mape da se menjaju a bogami i dizne.

Autoru:  zux [ 12 Mar 2007 12:31 ]
Tema posta: 

auuu bre shadow, sto si tako izricit 8)
Pa uporedi na koliko obrtaja standardni 20seh razvija max. moment, a na koliko c20ne (ja nisam rekao da će motor u leru raditi nemirno, nego da je c20ne bolji na nižim obrtajima)
Dakle bregaste su različite (zamenom samo bregaste dobiće se 5-6ks na većim obrtajima i to je max.)
Klipovi se pomalo razlikuju na oba motora (otuda i veca kompresija kod 20seh)
Mape ubrizgavanja i paljenja se sigurno razlikuju i to je provereno (chip tuning na c20ne to rešava)
Inače c20seh ne postoji, samo 20seh

Autoru:  acca [ 12 Mar 2007 17:00 ]
Tema posta: 

hvala vam ljudi. A majstor je danas sastavio motor i glavu ostale su mu neke sitnice pa postavlja motor izgleda da ce biti gotov sutra ili prekosutra tj tada ce ga pali.A dovescu ga sigurno na neki skup,decko je lud za GSI-om.
I mehanicar mu je rekao da ce mozda malo da brljavi dok bude radio ali za gorivo mu nista nije rekao to znam sigurno.Znaci ako nepojaca oktansku vrednost goriva da ce pre da strada(koliko sam razumeo)???
A imao je male probleme sa sa brojem motora jer kad je skidao blok i oni su skinuti posto ga skidao skoro 3mil ali sva sreca sto je majstor u proslosti imao alat za brojke pa je morao da prekucava brojeve.
Idem malo da ih zezam za 80ks,moram poludece.
Hvala vam jos jednom

Autoru:  shadow [ 12 Mar 2007 17:42 ]
Tema posta: 

@zux

pa nije 5-6ks, nego 15ks razlika izmedju njih :)

@acca

Pa stradace zbog samo-detonacija. Ako on nema detonacije sa obicnim gorivom, onda ok, ali cisto sumnjam da nece imati detonacije. Kad krenu detonacije, onda se motor cuje kao da vozi dizelasa. Jer dizel motori rade po principu samo-detonacija i imaju veliku kompresiju.

A ovo za broj motora, to me bash interesovalo sta je bilo sa njim, jer znam da je broj motora u istoj ravni sa gornjim delom bloka. Ako nekad zavrsi na vanrednom tehnickom, ima da ga cimaju zbog toga. Jeste da ce da utvrde da je prekucan isti broj, ali dok oni to utvrde ima da mu stoji auto kod njih par dana.

Autoru:  zux [ 12 Mar 2007 19:01 ]
Tema posta: 

Razlika izmedju 20seh i c20ne je kao sto shadow kaze 15ks, ali tih 15ks su postignuti vecom kompresijom, drugim chipom (paljenje i ubrizgavanje), drugom bregastom, izduvom bez katalizatora i super 98 gorivom
Znaci sve to zajedno je + 15ks
Zamena samo bregaste daje 5-6ks
Kao sto rece shadow na nemackim i engleskim forumima ima dosta informacija o tome

Autoru:  astrafan [ 12 Mar 2007 20:28 ]
Tema posta: 

ne mora nista da polira... ispolirace ih klip... hihihi... dajte ljudi ne znam sto se toliko zamlacujete s tim... spustanjem dizanje.. kad je jednostavnije kupiti motor normalan i staviti neki chip na njega ako ima potrebe a ja mislim da nema potrebe na LET-a stavljati chip... :wink:

Autoru:  boolero [ 12 Mar 2007 20:58 ]
Tema posta: 

shadow je napisao:
Povecao mu je kompresiju. Nije to nista novo. Kolko ks? do 20ks.


20ks samo ako je i radio glavu,usisne,izduvne,ventile...samo spushtanjem glave moze da dobije max 5 ks i to ako bash ima srece.

@acca: Proveri za 1.8 glavu jel na prodaju!


btw evo kako se turpija 2.0 8v 8)
http://www.tomstickland.co.uk/astra/mod ... engine.htm

Autoru:  acca [ 12 Mar 2007 23:57 ]
Tema posta: 

nije na prodaju sad sam bio sa ortakom.

#astrafan skroz si u pravu ali kad mu je crkao motor nije ni razmisljao o tome a sad mi je vec kasno.

#shadow-slikacu telom da vidis kako je ispao broj,najverovatnije sutra pa cu da okacim da vidis.

Malo sam cimao majstora za tih 80ks,i naravno kaze da serem.Jebiga nemogu da se raspravljam oko toga kad se nerazumem(suludo je i raspravljati o tome) ali sam se dogovorio sa ortakom cim malo razradi motor idemo na dyno.
Docice mi ortak na neki skup(100%,hoce da cuje jos nesto novo,sta moze da se doradi) a mozda i on bude isao sa svojim autom 25.
Jedva cekam da ga upali da vidim kako ce da radi.A tek prvi kilometri(ali posle razrade).

Autoru:  shadow [ 13 Mar 2007 01:07 ]
Tema posta: 

Pa ne proverava se broj odokativnom metodom :)

Autoru:  acca [ 13 Mar 2007 01:53 ]
Tema posta: 

Stvarno??????Pa nisam znao,hvala sto si mi rekao.
:x :x
Pa sta si time hteo da kazes?Da nemislis mozda da sam toliko glup pa si to napisao?
Ja sam rekao da se nerazumem ni u elektroniku ni u mehaniku ni u doradjivanje motora.
A ako si hteo nesto da kazes time slobodno reci,nemoj izokola.
Pozdrav ljudi

Autoru:  acca [ 13 Mar 2007 20:40 ]
Tema posta: 

Sad sam dosao sa paljenja motora,radi neverovatno dobro stavio mu je samo granu i prede kao macka.Sutra pocinje da se vozi,samo je pitanje koliko ce da izdrzi.
Sad kad du ga upalili a obrtaje dize ko nenormalan,na gas reaguje ko motor.
A koliko ce da traje???To niko nezna,cak mu je i dosta njih reklo da nece dugo ali ko zna.

Autoru:  acca [ 28 Mar 2007 21:26 ]
Tema posta: 

Danas sam se vozio sa ortakom posle malo duze razrade motora,malo smo ga testirali i ide dosta bolje nego sto je isao pre,prvo mu je crkla pumpa za vodu i promenio je ali juce mu crkla i pumpa za gorivo tako da smo se danas vozili samo na plin i na malo duzem pravcu pokazao je 209 na plinu,treba ovih dana a mozda i sutra da promenu pumpu i da sredi kocnice jer je spalio(ali samo prednji desni)disk.
Auto je lud 100%,ali ima neki cudan zvuk dok se vozi,u nekim trenucima nekako zuji unutra,kako ubrzava tako sve vise zuji,mozda je nesto sa menjacem??Ko zna sta je

Autoru:  boolero [ 31 Mar 2007 13:10 ]
Tema posta: 

acca je napisao:
Auto je lud 100%,ali ima neki cudan zvuk dok se vozi,u nekim trenucima nekako zuji unutra,kako ubrzava tako sve vise zuji,mozda je nesto sa menjacem??Ko zna sta je


Jel menjao neke kaisheve ?
Meni dok nije punio akumulator nije "zujao",cim je zamenjen kaish cuje se ko turbo :lol:

Autoru:  acca [ 01 Apr 2007 02:13 ]
Tema posta: 

menjao je sve kaiseve,ali zubcasti mu je od bmw-a 316 jer mu taj sada odgovara.Zuji mu otprilike negde kog vozacevih nogu,mnogo cudan zvuk.Prvo je mislio da je vodena pumpa(tj lezaj u njoj)ali nije,jer kad je stavio novu isto se culo.

Autoru:  shadow [ 01 Apr 2007 10:52 ]
Tema posta: 

kako je uspeo da mu pokaze 209? Meni na 192 je na ivici blokade.

Autoru:  acca [ 01 Apr 2007 11:29 ]
Tema posta: 

slikacu jedno i okacicu,ko neveruje dokazacu mu.A sada kao da nema 7000obrtaja jer kad stoji u leru(tada se najvise primeti) ili vozi i dodjes do 7000 obrtaja tada obrtaza pocne da treperi tj da se pali-gasi i das jos gasa i on jos malo podize obrtaje,kao da ide i preko 7000 a tada obrtaza samo treperi.

>>shadow>>na koliko obrtaja je tebi blokada?

Jel se nekom desava to da mu se obrtaza pali-gasi,tj da pocne da treperi na 7000?

Autoru:  shadow [ 01 Apr 2007 11:38 ]
Tema posta: 

Pa sad mi jasno kako je nabio...jer meni dodje do 6500 ili 6800 i kraj.

Autoru:  zux [ 01 Apr 2007 13:43 ]
Tema posta: 

moguce je da ga je nagurao do 209 (pogotovo ako je bio duzi pravac i jos ako je blaga nizbrdica 209 je sasvim realna brzina)
fabricki kadet sa c20ne motorom ide 200 km/h (GT i kabrio 195km/h)
20seh gura kadeta do 206km/h, a c20xe do 215km/h (to su sve opelovi fabricki podaci)
c20ne ima blokadu na 6400o/min, 20seh na 6800o/min, a c20xe na 6800o/min
tih dostignutih 209km/h (uz +-2-3%) je realna cifra za motor od 115-125ks u povoljnim uslovima za merenje max. brzine

Autoru:  acca [ 01 Apr 2007 14:51 ]
Tema posta: 

I to je jos na plinu,prosle god kad su se odrzavali skupovi u Pancevu trkali su se taj ortak sa GSI-om,lik sa astrom coupe 2.2 i Fiat HGT 2.0,sve ih je ubio.Trkali su se oko 15-20km od panceva pa do mesta gde se sklupljaju.Lik koji je vozio astru 2.2 kaze da je isao skoro 215 a da mu je GSI bezao(na pravcu kod rafinerije pancevo ako neko zna).
Dovescu ga na jedan skup i sami ce da se uverite(ko mi neveruje)

Autoru:  shadow [ 01 Apr 2007 15:59 ]
Tema posta: 

Boze svasta, pa nije to nista nerealno :) Samo kako razvlaci tih 7000rpm da mi je znati...

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/