Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
c20xe usis https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=7649 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | daner [ 08 Nov 2009 03:06 ] |
Tema posta: | c20xe usis |
ovo je standardna usisna grana od vw 2.0 16v .... http://farm4.static.flickr.com/3570/338 ... f2c5_b.jpg dali vam golicam mashtu , svima vama sa c20xe ![]() meni jebeno lici na http://www.suessschlaf.de/resources/Cal ... 06x366.jpg siguran sam da bi sa tim vw usisom isao bolje nego sa sfi kutijom ... a nadjoh na netu da je sfi box napravljen da smanji buku motora ... a culi ste verovatno ako nishta onda na youtubeu kako zvuci c20xe sa lexmaul usisom .... ![]() meni zvuci bolesno dobro ![]() ovako neshto xexe http://www.youtube.com/watch?v=bOvDOqxh ... re=related |
Autoru: | serial [ 08 Nov 2009 03:59 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
pre bi dao pare za lexmaul nego stavljao nesto GTI-jevsko ![]() |
Autoru: | daner [ 08 Nov 2009 08:36 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
xexe .... a shto bi davao 250-300 eur za polovan lexmaul i to je pitanje dal ga igde i ima kad ista takva grana od vw koshta 30-40 eur ... brusilicu u ruke i obrusis vw znak ako ti toliko smeta ![]() ako bi to pomoglo da mi auto bolje ide apsolutno mi nije bitno ko je to pravio ... bitno je da mashina ide ... |
Autoru: | Andrej [ 08 Nov 2009 11:07 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Jedino što ti za Leksov usis treba i Leksov čip.... Inače ideja je dobra ali je pitanje da li se gađaju rupe za usisne ventile kao i šrafovi, zatim servo i da li ima na nešto da se nakače ona creva od sistema hlađenja.Zatim da li pašu brezoni od kućišta klapne.... |
Autoru: | vlada13 [ 08 Nov 2009 11:52 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Po meni mnogo budženja oko ničega. Lex je napravljen za taj motor, a grana+čip vidi se da ide u 13sec maltane na 402. Mislim da to pije vodu da bi neko već to vozio od trkača ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 08 Nov 2009 12:33 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Izuzetno je bitan promer i duzina cevi od glave do te velike komore (na kojoj pishe naziv).Malo istrazivanja netom (traziti RAM induction),pa se onda razume princip rada takvih usisnih grana.Shodno tome,mislim da osim izgleda ne bi se dobilo to sto se ocekuje. |
Autoru: | brkabl [ 08 Nov 2009 12:49 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
ma kakav gti kakav lexmaul . usisna od motronic 2.8, regulator pritiska, eventualno i injecotre od 2.8 i samo kazes domvidjenja... sa lexmaulom da bi dobio pravih 10kw, moras imati usisnu, izduvnu i chip, sveukupno 1000 evrica ... ili kada bih se vec toliko mucio, napravio bih trotlove, bregastu i mrtav karter .... sa tiim stock c20xe dobije preko 25kw, ako bi uzimao polovno, izaslo bi te jeftinije nego lexmaulov set ![]() zato po meni, lexmaul je cist promasaj, ne znam dal neko ima iskustvo sa EDS usisnom ? |
Autoru: | serial [ 08 Nov 2009 14:32 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
heh eds usisna ti je samo ona 800e ima milos na astri turbo ![]() |
Autoru: | enco [ 08 Nov 2009 14:36 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
ma nebi se ja bunio ni sa lexom ![]() |
Autoru: | Andrej [ 08 Nov 2009 15:02 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
brkabl je napisao: ...usisna od motronic 2.8, regulator pritiska, eventualno i injecotre od 2.8 i samo kazes domvidjenja... I opet ima XE od 150 konja. ![]() |
Autoru: | strokan [ 08 Nov 2009 16:15 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
kao kod mene na primer ![]() |
Autoru: | daner [ 08 Nov 2009 16:46 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
ja nisam mislio bukvalno stavljati tu granu takva kakva jeste ... kontao sam odseci to vw naleganje shto se srafi na glavu , i odseci usis i od c20xe i navariti usis od vw na opelovo naleganje... imao bi samo 4 cevi zavariti ... u svakom slucaju jeftina investicija i ja cu cim budem imao kesh probati jer vec imam jedan usis od opela za experimentisanje ![]() jel koliko sam trazio po netu bitna je duzina tih cevi .... ovako neshto xexe http://img263.imageshack.us/img263/6530/dsc01904pe6.jpg http://img165.imageshack.us/img165/8821/dsc01909jz0.jpg ... ![]() |
Autoru: | Andrej [ 08 Nov 2009 18:04 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Ovo sa slika liči na sušaru za veš u kupatilu. ![]() |
Autoru: | Supersasha [ 08 Nov 2009 18:53 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Cisto sumljam da ce ti auto i upaliti sa tim |
Autoru: | daner [ 08 Nov 2009 19:54 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
ne kontam te a shto nebi upalio .... ? auto moze da upali i bez potokomera i sfi kutije(pisprobano) .. a shto nebi hteo sa granom ... ? bilo kako bilo bolje ce biti od sfi kutije sigurno ... |
Autoru: | Andrej [ 08 Nov 2009 20:36 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Mali off za celu priču - ne da može on da upali i bez protokomera i sfi kutije, nego može i da se vozi. Jedino, noga mora da se drži na većem gasu i ne sme da se pušta jer se odmah gasi. Dakle, jedna noga na gasu, druga na kvačilu a koči se ručnom. Isprobano! ![]() U svakom slučaju, ako imaš viška usisa, podržavam te u ideji. Ne da bi ispao pametniji od GM inženjera nego zato što imaš volju da nešto uradiš a to mi se sviđa! ![]() |
Autoru: | daner [ 08 Nov 2009 20:53 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
pa sfi kutija je samo rezonator zvuka nishta vishe ... shto onda ljudi stavljaju power cap koji ni ne lici na sfi kutiju ... http://www.courtenaysport.co.uk/images/ ... ercap1.jpg ako nishta drugo dobicu jebachki zvuk .... sa tom granom ![]() |
Autoru: | Andrej [ 08 Nov 2009 20:58 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Što se tiče power cap-a, to je obična budalaština. Kupljeno i naručeno iz Nemačke, namontirano na fabrikana C20XE motronic 2.5 i ne da nije "radilo" nego je motor sa tim trokirao. Kada sam skinuo, motor se preporodio. |
Autoru: | coyotus bastus [ 09 Nov 2009 18:52 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
ciklon je napisao: Što se tiče power cap-a, to je obična budalaština. Kupljeno i naručeno iz Nemačke, namontirano na fabrikana C20XE motronic 2.5 i ne da nije "radilo" nego je motor sa tim trokirao. Kada sam skinuo, motor se preporodio. Onda ti taj powercap nije nesto valjao ja sam licno ugradio na pet auta do sada i nikad nije bilo nikakih problema. |
Autoru: | Andrej [ 10 Nov 2009 09:09 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Možda jeste a možda nije. Ostaje misterja. Nego, da li stvarno mislite da se power capom dobija na snazi motora? U smislu da već, u fabričkoj konstrukciji, na autu postoji niz senzora i ventila koji učestvuju u obrazovanju tj., doziranju smeše i na leru i kada se da gas...i naravno odgovarajuća mapa u ECU. Da li prostom zamenom poklopca usisa dobijate na konjaži? ![]() |
Autoru: | coyotus bastus [ 10 Nov 2009 09:41 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
ciklon je napisao: Možda jeste a možda nije. Ostaje misterja. Nego, da li stvarno mislite da se power capom dobija na snazi motora? U smislu da već, u fabričkoj konstrukciji, na autu postoji niz senzora i ventila koji učestvuju u obrazovanju tj., doziranju smeše i na leru i kada se da gas...i naravno odgovarajuća mapa u ECU. Da li prostom zamenom poklopca usisa dobijate na konjaži? ![]() Nerazumijem kaka misterija o cemu ti pricas to ti je cista logika netreba tu puno znanja da se tako nesto skonta. Dali se dobije na snazi ili ne to je druga stvar ali nemoze se izgubiti sigurno nista moze se samo dobiti. |
Autoru: | Andrej [ 10 Nov 2009 18:26 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
To "misterija" je više bilo šaljivo, verovatno je problem bio u samom odlivku, ili crevima u smislu smanjenog prečnika... Verovatno. A to da se ne može izgubiti na snazi, tu se slažem, jer sam power cap ima sprovodnu ulogu, kao i sfi kutija a samo doziranje smeše i količine vazduha kontroliše ECU na osnovu podataka senzora temperature u usisu i protokomera a sve ispraćeno podacima od TPS-a - vezano za deo priče oko usisa... U svakom slučaju lepše izgleda od klasične SFI kutije, jedino što ne koristi. Mada, ljudi troše pare na razne stvari, pa ko hoće - neka kupi. Pozdrav! |
Autoru: | coyotus bastus [ 10 Nov 2009 19:44 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
ciklon je napisao: To "misterija" je više bilo šaljivo, verovatno je problem bio u samom odlivku, ili crevima u smislu smanjenog prečnika... Verovatno. A to da se ne može izgubiti na snazi, tu se slažem, jer sam power cap ima sprovodnu ulogu, kao i sfi kutija a samo doziranje smeše i količine vazduha kontroliše ECU na osnovu podataka senzora temperature u usisu i protokomera a sve ispraćeno podacima od TPS-a - vezano za deo priče oko usisa... U svakom slučaju lepše izgleda od klasične SFI kutije, jedino što ne koristi. Mada, ljudi troše pare na razne stvari, pa ko hoće - neka kupi. Pozdrav! Pitanje sad za tebe jesi li ikad imao originalni powercap i vozio na njega ili si imao neki kucne izrade? |
Autoru: | Andrej [ 10 Nov 2009 19:56 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Koliko god može biti originalan, kupljen preko Ebay, zemlja porekla Nemačka. Došlo u ambalaži sa nastavcima za IAC i šrafovima. Ne mogu se setiti šta je pisalo na njemu ali je imao nešto ispisano na sebi, tj., utisnuto.Naravno, na nemačkom. Montirao i vozio, doduše na drugovom autu. Auto je išao, ali je još bolje išao bez toga. Pogotovo je znao da zeza na leru. Zato i sumnjam da je problem bio u prečniku nastavka za IAC. Vraćanjem stare SFI kutije problemi su nestali. |
Autoru: | MantaFan [ 13 Nov 2009 11:44 ] |
Tema posta: | Re: c20xe usis |
Sta se tice tog Powercapa....SFI kutija cirkulira zrak u krug prije nego li dodje u usisinu granu,kod Powercapa ide zrak direktno i njega su izmislili samo da bi XE lijepo brujao sa "sportskim" filterom,jeftinija varijanta vam je flandja od 2.0 16V ecoteca,kosta nekih 25 eura nova i pase original ko Powercap |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |