Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

1.8 motori od 122 i 140ks
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=7572
Stranica 1 od 1

Autoru:  vlada13 [ 02 Nov 2009 00:43 ]
Tema posta:  1.8 motori od 122 i 140ks

Drugari koja je razlika u motorima od 122 i 140 ks osim u konjaĆŸi naravno, jesu to isti motori sa nekim sitnim prepravkama ili se radi o 2 različita agregata? Vidim da Vektre do 2006 nose 122 a od 2006 1.8 benzinac sa 140ks pa me interesuje koja je razlika?

-- Pon Nov 02, 2009 2:57 pm --

NaĆĄao sam na Wikipediji:
Citiraj:
1.8 L (1796 cc): 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 115 hp (85 kW), 122 hp (90 kW) or 125 hp (92 kW) and 123 ft·lbf (167 N m) of torque. Later versions features variable intake technology.



A za ovaj od 140:
Citiraj:
DCVCP
A variant of 1.8L Family 1 engine featuring Euro IV compliancy, DCVCP (Double Continuous Variable Cam Phasing technology, a variant of VVT) and integrated catalytic converter, entered production in Spring 2005. It was based on the lighter cast-iron block, although there's no TwinPort in this version. An updated 1.6 L TwinPort engine was introduced in 2006.
1.8 L (1796 cc): DCVCP, 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 140 hp (103 kW) and 129 ft·lbf (175 Nm) of torque, combined fuel economy 7.0 L/100 km (40 mpg-imp; 34 mpg-US)

Autoru:  vlada13 [ 04 Nov 2009 00:48 ]
Tema posta:  Re: 1.8 motori od 122 i 140ks

Elem, kao ĆĄto se vidi gore, naĆĄao sam koje su razlike ova 2 motora.
Prvi je euro3, twin port
Drugi euro4, drugi blok, nije twin port nego neko varijabilno ubrizgavanje goriva, ĆĄatro manja potroĆĄnja.

Autoru:  vlada33 [ 04 Nov 2009 13:35 ]
Tema posta:  Re: 1.8 motori od 122 i 140ks

pa nije valjda varijabilno ubrizgavanje vec razvod ventila,to neki fazon kao kod BMW i kod toyote...

Autoru:  vlada13 [ 04 Nov 2009 14:15 ]
Tema posta:  Re: 1.8 motori od 122 i 140ks

Ebem ga, sad da li juriti ovaj od 140 ili 122ks to mi je dilema. NaĆĄao sam oni jednu Vecu C sa 122 a vidim ima ih za 1000 evra viĆĄe sa 140ks. Tih 18ks mi nije neka razlika da bih dao joĆĄ 1000 ili 2 evrića, meni je bitnije koji je motor pouzdaniji poĆĄto su im kilometraĆŸe pribliĆŸne, tj automobili preĆĄli do 80 000km

Autoru:  Godza [ 05 Nov 2009 23:28 ]
Tema posta:  Re: 1.8 motori od 122 i 140ks

Opelov motor od 103kw i 140ks je olaksan,izradom koncepta supljeg rama i ovaj motor je tezak samo 117kg. Motor ima kontinualno podesive uglove bregastih osovina i to su 60 stepeni kod usisne strane i 45 stepeni kod izduvne strane cime je dobijena bolja kriva obrtnog momenta.

Mvge merenja po opelu su imala kao rezultat od 7,2/100km sto je 0.4l manje u odnosu na predhodni motor od 122ks i 90kw, a ovaj motor donosi i 214kmh umesto predhodnih 205 i bolje ubrzanje od 10.5 u odnosu na 11.2 naravno fabrickie potrosnje.

Inace najvece poboljsanje u odnosu na predhodni model je postignut u dvostruko kontinualno podesive bregaste (ddvcp-double continuous variable cam phasing), usisnu granu u dve faze, sa veoma efikasnim izmenjivacem toplote za ulje, vodu i novu izduvnu granu.

Tim izmenjivacem toplote se i dobilo tih 15ks vise u odnosu na predhodni model i to je taj novitet koji je opel plasirao jos sredinom 2005god.

Drugaciji je i sam razvod zupcastog kaisa cini mi se poboljsan kao i kod astre h jer neme vise onih klizaca i ne ide razvod kaisa preko pumpe za vodu vec se pumpa vrti sa spoljne strane po kojoj ide pk kais.

Znaci Vlado to bi bili neki od noviteta na ovo motoru u odnosu na onaj od 90kw i 12ks.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/