Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
1.8 motori od 122 i 140ks https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=7572 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | vlada13 [ 02 Nov 2009 00:43 ] |
Tema posta: | 1.8 motori od 122 i 140ks |
Drugari koja je razlika u motorima od 122 i 140 ks osim u konjaĆŸi naravno, jesu to isti motori sa nekim sitnim prepravkama ili se radi o 2 razliÄita agregata? Vidim da Vektre do 2006 nose 122 a od 2006 1.8 benzinac sa 140ks pa me interesuje koja je razlika? -- Pon Nov 02, 2009 2:57 pm -- NaĆĄao sam na Wikipediji: Citiraj: 1.8 L (1796 cc): 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 115 hp (85 kW), 122 hp (90 kW) or 125 hp (92 kW) and 123 ft·lbf (167 N m) of torque. Later versions features variable intake technology. A za ovaj od 140: Citiraj: DCVCP
A variant of 1.8L Family 1 engine featuring Euro IV compliancy, DCVCP (Double Continuous Variable Cam Phasing technology, a variant of VVT) and integrated catalytic converter, entered production in Spring 2005. It was based on the lighter cast-iron block, although there's no TwinPort in this version. An updated 1.6 L TwinPort engine was introduced in 2006. 1.8 L (1796 cc): DCVCP, 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 140 hp (103 kW) and 129 ft·lbf (175 Nm) of torque, combined fuel economy 7.0 L/100 km (40 mpg-imp; 34 mpg-US) |
Autoru: | vlada13 [ 04 Nov 2009 00:48 ] |
Tema posta: | Re: 1.8 motori od 122 i 140ks |
Elem, kao ĆĄto se vidi gore, naĆĄao sam koje su razlike ova 2 motora. Prvi je euro3, twin port Drugi euro4, drugi blok, nije twin port nego neko varijabilno ubrizgavanje goriva, ĆĄatro manja potroĆĄnja. |
Autoru: | vlada33 [ 04 Nov 2009 13:35 ] |
Tema posta: | Re: 1.8 motori od 122 i 140ks |
pa nije valjda varijabilno ubrizgavanje vec razvod ventila,to neki fazon kao kod BMW i kod toyote... |
Autoru: | vlada13 [ 04 Nov 2009 14:15 ] |
Tema posta: | Re: 1.8 motori od 122 i 140ks |
Ebem ga, sad da li juriti ovaj od 140 ili 122ks to mi je dilema. NaĆĄao sam oni jednu Vecu C sa 122 a vidim ima ih za 1000 evra viĆĄe sa 140ks. Tih 18ks mi nije neka razlika da bih dao joĆĄ 1000 ili 2 evriÄa, meni je bitnije koji je motor pouzdaniji poĆĄto su im kilometraĆŸe pribliĆŸne, tj automobili preĆĄli do 80 000km |
Autoru: | Godza [ 05 Nov 2009 23:28 ] |
Tema posta: | Re: 1.8 motori od 122 i 140ks |
Opelov motor od 103kw i 140ks je olaksan,izradom koncepta supljeg rama i ovaj motor je tezak samo 117kg. Motor ima kontinualno podesive uglove bregastih osovina i to su 60 stepeni kod usisne strane i 45 stepeni kod izduvne strane cime je dobijena bolja kriva obrtnog momenta. Mvge merenja po opelu su imala kao rezultat od 7,2/100km sto je 0.4l manje u odnosu na predhodni motor od 122ks i 90kw, a ovaj motor donosi i 214kmh umesto predhodnih 205 i bolje ubrzanje od 10.5 u odnosu na 11.2 naravno fabrickie potrosnje. Inace najvece poboljsanje u odnosu na predhodni model je postignut u dvostruko kontinualno podesive bregaste (ddvcp-double continuous variable cam phasing), usisnu granu u dve faze, sa veoma efikasnim izmenjivacem toplote za ulje, vodu i novu izduvnu granu. Tim izmenjivacem toplote se i dobilo tih 15ks vise u odnosu na predhodni model i to je taj novitet koji je opel plasirao jos sredinom 2005god. Drugaciji je i sam razvod zupcastog kaisa cini mi se poboljsan kao i kod astre h jer neme vise onih klizaca i ne ide razvod kaisa preko pumpe za vodu vec se pumpa vrti sa spoljne strane po kojoj ide pk kais. Znaci Vlado to bi bili neki od noviteta na ovo motoru u odnosu na onaj od 90kw i 12ks. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |