Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=7356
Stranica 3 od 8

Autoru:  Night Rider [ 24 Mar 2010 14:37 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Da ali postoji jedna cinjenica: pri ostroj voznji dizel nema sanse da predje potrosnju od nekih 8 litara dok benzinac lako izlazi na 13-14litara :dedica:

Autoru:  Paja Azdaja [ 24 Mar 2010 15:08 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Bane66 je napisao:
Jest u pravu si,... neide ni na super ni na bezolovni,... ali definitivno ide na jednu vrstu benzina!obicno je to visokooktansko gorivo poput kerozina, ali je verovatno to gorivo posebno rafinisano za tu vrstu motora!Prosto receno,. neidu na dizel! :)
Za razliku od Jacka, ja bih rekao:"kad ferari i lamborgini predju na dizel,... eto i mene"


http://www.f1technical.net/articles/19
http://formula1.india-server.com/cars/fuel.html

A ovo sto pricate za motore, Opel je tehnologiju za dizela pokupio od Fiata. A sto se turbina i pumpi tice, oce da zviznu oko 200 hiljada. Verovatno zato sto niko ne obraca paznju na njih dok ne zviznu. Kad se vozi, mora i da se odrzava.

Autoru:  pistre [ 24 Mar 2010 15:12 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

ziveli sirovi benzinski atmosferci :cheers: :D

Autoru:  pashutin [ 24 Mar 2010 19:02 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Gradska voznja, sa 47 lit predjeno 730 km

posteno..
potrosnja 6.43

Autoru:  Shomi [ 25 Mar 2010 13:36 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Jel normalno da moja astra 1.6 8v 62kw trosi 9 litara benzina 10 plina, meni se to cini previse... Jeste da imam onaj K&N ali ne znam koliko bi on mogao da poveca potrosnju...?

Autoru:  pistre [ 25 Mar 2010 13:42 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

brate u beogradu je to odlicna potrosnja i to narocito za taj motor ! pa da meni auto toliko trosi ja bih poceo da se drogiram koliko bi ustedeo love od goriva

Autoru:  Shomi [ 25 Mar 2010 13:47 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

xexexe... :ludilo2: Ma auto mi je u Jagodini, moj cale ga vozi, tamo i neije bas neka "gradska" voznja... I imam sekvent plin...
A jel ovaj motor puno trosi?

Autoru:  Bojan_NBG [ 25 Mar 2010 13:49 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Ako ti je uglavnom gradska vožnja, onda je to normalno :)

Autoru:  pistre [ 25 Mar 2010 13:58 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

pa 8v trosi vise od 16v ali ce zato da nadzivi 16v duplo a i 16v trosi mnogo vise ulja pa je bolje dati na gorivo nego i na gorivo i na ulje, uostalom ako ti se ne svidja ta potrosnja evo ti moj auto na nedelju dana pa da vidis kako ces da hvalnis posle svoju astru :wink:

Autoru:  Shomi [ 25 Mar 2010 14:03 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Mom caletu mozda i manje trosi, jedino na otvorenom trosi ko dizel na 120 km bord pokazuje 5.5-6.5l... Nije to puno, nego mi cudno posto je i motor manji... Racunam sta je to 1.6 i 62kw. Mada ide dobro tako da se ne zalim...

Autoru:  pistre [ 25 Mar 2010 14:05 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

u dve si zablude, prvo ne mozes da meris potrosnju po bordu, nego lepo napuni rezervoar/bocu pa predji 100 km pa dopuni i videces, a drugo nije ti motor manji, cak je isti samo je glava drugacija i ubrizgavanje je drugacije pa zato ima manje ks i malo vise trosi ali to je samo prednost u odnosi na 16v

Autoru:  vlada13 [ 26 Mar 2010 00:33 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Evo u Auto Bildu baš test Insignia 1.6 turbo VS 2.0 cdTi (160ks)
http://www.polovniautomobili.com/autobi ... 10-mart-1/

Strana 8

Autoru:  sassa [ 27 Mar 2010 12:21 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

U novom " bildu " ima još bolji članak " varke o potrošnji " koji objašnjava kako proizvođači mere potrošnju koju nama smrtnicima kasnije prezentuju, a na drugoj strani " bild " meri realnu potrošnju prilikom normalne upotrebe auta. Verovali ili ne razlike su i preko 30%

Autoru:  magyshadow [ 01 Apr 2010 21:19 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Aj da se ukljucim u "konstruktivnu" raspravu, u zadnje vreme me malo zeza plin nesto i reko aj da vidim koliko bi me kostalo da
batalim to sr..nje i vozim iskljucivo na benzin.
Racunica je jednostavna dnevno prelazim 50-ak kilometara, sto znaci mesecno 1200 samo do posla i nazad i na to dodam jos oko 300 na "sporedne" aktivnosti to je 1500 ili ti u mom slucaju 160 litara plina ili 8.800 din.
Ista prica bi me izasla oko 140 litrara benzina ili 16.000 din.

Svakog meseca vozeci na plin ustedim 7.200 din!!

E sad, plin jeste sranje, na plin se kuva na benzin se vozi, bla, bla, bla, ali za 7 somica mesecno......budimo realni!!

Problem u celoj prici je sto se mesaju dva tipa vozaca, to su vikend vozaci koji idu autom na pijacu, uvece do grada, na skupove itd. i svakodnevni vozaci koje prelaze 1500+ km svakog meseca.
Da imam sluzbeni auto u svoj ne bi stavio plin ni pod pretnjom oruzjem, ali svaki dan se vozim u koloni koja ide 10-40km/h, pa da vozim betomobil na nuklearni pogon isto bi morao da vozim u koloni 10-40km/h tako da price "slabije vuce, losije ide, nije dobro za motor" i ostali nedostatci vezani za plin padaju u vodu, jer usteda od somica jura godisnje je za mene dosta novca.

Autoru:  NenadSoko [ 14 Maj 2010 12:37 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

E sad ja nesto da pitam, mozda je glupo ali nisam upucen, posto vozim dizela i pre neki dan odem u RS (Republika Srpska) i svratim do pumpe da cisto informativno vidim kolika je cena goriva, vidim da nemaju D2, samo Euro diesel, moje pitanje je: Moze li se taj Euro Diesel sipati umesto D2 i postoji li uopste nesto sto se moze sipati umesto D2, kad njega nema!?

Autoru:  webboy [ 14 Maj 2010 12:40 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Za kadeta nisam siguran, ali u Golf 2 1.6D mozes da sipas ulje koje ti ostane od przenja mesa na primer ili od pohovanja :D

Kod nas toga nema, ali u Engleskoj u taj auto sipaju ulje koje ostane od spremanja karija.... samo mi ovde nemamo indijske fastfood-ove :)

Autoru:  kvcali [ 14 Maj 2010 12:51 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Sipaj loz ule ako to ima to je apsolutno D2 bez dodataka farbi pa nema istu boju. Provereno radi a jeftiniji je od D2 :ok:

Autoru:  vlada13 [ 14 Maj 2010 13:18 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Evo kod mene na veštici:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=133331
Fuel consumption 7.4/4.7/5.7 l/100km urban/extra-urban/combined
5.6 do 5.8 mi je prosek od sipanja do sipanja goriva, na oko 400km. Na zadnjih 4000km prosek je 5.2 litre. Da napomenem da je vožen auto i pod klimom, bar jedno 300km

Autoru:  NenadSoko [ 14 Maj 2010 14:11 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

kvcali je napisao:
Sipaj loz ule ako to ima to je apsolutno D2 bez dodataka farbi pa nema istu boju. Provereno radi a jeftiniji je od D2 :ok:


To znam, kad sam kod kuce, u Srbiji, i sipam loz ulje, ali kad sam negde na strani, kad idem daleko, sipam D2, ali sta cu kad nema ni jedn ni drugo!?

Autoru:  superboss [ 01 Jul 2010 13:35 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Bane66 je napisao:
Jest u pravu si,... neide ni na super ni na bezolovni,... ali definitivno ide na jednu vrstu benzina!obicno je to visokooktansko gorivo poput kerozina, ali je verovatno to gorivo posebno rafinisano za tu vrstu motora!Prosto receno,. neidu na dizel! :)
Za razliku od Jacka, ja bih rekao:"kad ferari i lamborgini predju na dizel,... eto i mene"



Evo i ja da budem malo pametan(tj. da pokusam). :D Kerozin nije visokooktansko gorivo, u stvari ja mislim da je to najgore gorivo(tj. da mu je oktanski broj negde oko 66). Njega trose putnicki avioni jer je jeftin. Ozbiljne borbene masine trose visokooktanski benzin (105-140 oktana)

E sad, meni se kao alternativa benzinu mnogo svidja metanol . Brazil je jedina drzava gde se preko 50% automobila voze na alkohol. A isti benzinski motor, na metanol ima oko 10% vise snage, jer je iskoriscenje energije vece. Inace, kao sto znamo, kod klasicnih motora iskoriscenje se krece oko 30%. Da bi isti motor trosio alkohol, popravke su reda velicine kao sa benzina na plin.....

Autoru:  Paja Azdaja [ 01 Jul 2010 14:38 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Koliko mi se cini, covek je pitao da li moze D2 da ide na Euro. Moze, al ces brzo da menjas motor. :D
Euro ima manje sumpora od D2 pa je samim tim dosta suvlji sto steti ventilima i ostalim delovima u D2.

Sto se kerozina tice, gorivo, kao i svako drugo. Tj. kao benzin, ima razne oktanske vrednosti.

Autoru:  superboss [ 01 Jul 2010 21:28 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

Ma skontao sam ja za njega, sta pita. Ja sam izneo generalno svoj misljenje u odnosu na temu "Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)".... :postovanje:


Euro diesel nije dobar za starije motore, jer podseca vise na benzin nego na naftu...ima manje olova, sumpora itd...pa je suvlji....e sad sta ce nas prosecan covek da radi kad se D2 i loz ulje potpuno izbaci iz upotrebe (kao u EU) to nemam pojma....

Da ne tupim previse, ali kerozin je jedno, a visokooktanski benzin nesto sasvim drugo. :postovanje: Kerozin je po sastavu slicniji nafti i petroleju....itd itd itd....

Autoru:  bozza [ 01 Jul 2010 21:33 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

ja se nadam da ce u skorijoj buducnosti doci do ekspanzije pogon na metan
to ce biti vrlo interesantno,kao i naravno pogon na vodonik i metanol

samo za metanoj cemo jos pricekati...

a sve ovo moze vlo brzo da zazivi ako drzava promeni pristup prema drugim gorivima i uvede olaksice kroz razne popuste i stimulaciju ugradnje takvih sistema

Autoru:  pistre [ 01 Jul 2010 21:35 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

bice pogotovo interesanto na metanu pri jacim sudarima :)

koliko se secam one boce su pod pritiskom od 40 bara ?

Autoru:  Paja Azdaja [ 01 Jul 2010 21:36 ]
Tema posta:  Re: Konstruktivna rasprava vezana za pogonska goriva :)

bozza je napisao:
a sve ovo moze vlo brzo da zazivi ako drzava promeni pristup prema drugim gorivima i uvede olaksice kroz razne popuste i stimulaciju ugradnje takvih sistema

E tu pricu ovde neces gledati. :banghead:

Nego, sta li ce da rade svi oni silni Bosanci sto se kunu u Golfa 2 1.6D ako ce se ukinuti loz ulje i D2!? :ludilo1:

Stranica 3 od 8 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/