Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kratka pitanja vezana za mehaniku
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4762
Stranica 25 od 27

Autoru:  dobri nikola [ 29 Dec 2014 22:26 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Igor985 je napisao:
Corsa C 1.0 12V,na koliko se stezu srafovi lezajeva radilice i srafovi koji drze nosac radilice za blok motora.Pozzz



Pogledaj u autodati, imas opciju momenti pritezanja.

Autoru:  dobri nikola [ 29 Dec 2014 22:40 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Shomi je napisao:
E ovako, imam problem na astri f 1.6i monopoint, kad je upalim trokira na leru, kad prestelujem paljenje da dobro vuce onda cuka kao nenormalan dok je hladan, cuju se ventili, bruji, poveca ler gas, itd. Struju baca na svim kablovima. Odradjena je polugeneralna, probavao sam karburator od zastave, razvodnu kapu i kablove, drugi komp, jedino nisam paljenje probao drugo i bombinu, posto nemam a nije mi za bacanje 50e a da nije do toga. E sad zapazio sam da na trecem cilindru ponekad nema promene u radu motora kad skinem kabal i vratim na svecicu, a cuje se da baca struju. Hvala unapred drugari.


Uh, koliko muka aliajmo nekako da krenemo. Dok nisi radio osvezenje motora, kako je radio motor? Ako nisi imao ovakvih problema, verovatno ti nije pravilno uzubljen sad. Morao bi da izmeris kompresiju na trecem cilindru i na nekom drugom. Ako imas veliku razliku, moraces da otvaras ponovo motor ( jer imas mehanicki problem na trecem cilindru ).

Paljenje nesmes da menjas kako ti hoces, mora se pravilno podesiti ( mislim da je 10 stepeni pre gornje mrtve tacke ) i tu nema polemisanja.

Autoru:  dzony [ 31 Dec 2014 00:04 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

dobri nikola je napisao:
dzony je napisao:
Jel moguce da je zakucao elektroventil , kako da ga proverim ? Kad promenim polazaj na benzin on nece da cakne a na plin hoce , ne znam da li tako treba ...


Nikola, ne znam da li si resio problem sa tvojim automobilom, postoji mogucnost da ti el. ventil neradi ( ako ga imas ) jer nedobija struju. Sa auto glimericom proveri da li dolazi struja do njega. Proveri kakva je masa, mozda je neispravna.


Sredio sam u medjuvremenu naravno , jel znas gde je bio jun :)
Bio problem oko potapajuce pumpe.

Autoru:  dobri nikola [ 31 Dec 2014 13:48 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Drago mi je zbog toga, da li pumpa nije davala dovoljan pritisak goriva?

Autoru:  dzony [ 03 Jan 2015 00:28 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Da , ali zato sto je puklo neko malo crevo na pumpi , izjelo ga gorivo skroz ...
Ovo sto sam obelezio na slici ..

Slika

Ali sad opet problem.. gasi se na leru .. sve lepo radi ali se gasi ... zamenicu ovih dana filter , mozda je on zaprljan... :banghead:

Autoru:  dobri nikola [ 03 Jan 2015 15:48 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Da li je poceo da se gasi na leru od kad je zahladnelo, ili ranije? Kad je motor na radnoj temperaturi, da li i tad hoce da se gasi na leru?

Autoru:  dzony [ 03 Jan 2015 21:22 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Stalno se gasi na leru .. Pa pre nekih 20 dana je poceo da se gasi ... mozda i mesec dana .. uglavnom pre ovog minusa ..

Autoru:  dobri nikola [ 03 Jan 2015 21:45 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Imenjace, trebalo bi pogledati kako ti radi el. ventil. Trebalo bi pregledati na posebnom uredjaju i po potrebi oprati je. Drugo, ponovo proveriti da li u sistemu imas pravilan pritisak 0,8 - 1,2 bara.

Autoru:  dobri nikola [ 15 Jan 2015 16:03 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Shomi je napisao:
E ovako, imam problem na astri f 1.6i monopoint, kad je upalim trokira na leru, kad prestelujem paljenje da dobro vuce onda cuka kao nenormalan dok je hladan, cuju se ventili, bruji, poveca ler gas, itd. Struju baca na svim kablovima. Odradjena je polugeneralna, probavao sam karburator od zastave, razvodnu kapu i kablove, drugi komp, jedino nisam paljenje probao drugo i bombinu, posto nemam a nije mi za bacanje 50e a da nije do toga. E sad zapazio sam da na trecem cilindru ponekad nema promene u radu motora kad skinem kabal i vratim na svecicu, a cuje se da baca struju. Hvala unapred drugari.



Kazi nam dokle si stigao sa popravkom?


:rostilj1:

Autoru:  dobri nikola [ 17 Jan 2015 13:07 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Shomi je napisao:
E ovako, imam problem na astri f 1.6i monopoint, kad je upalim trokira na leru, kad prestelujem paljenje da dobro vuce onda cuka kao nenormalan dok je hladan, cuju se ventili, bruji, poveca ler gas, itd. Struju baca na svim kablovima. Odradjena je polugeneralna, probavao sam karburator od zastave, razvodnu kapu i kablove, drugi komp, jedino nisam paljenje probao drugo i bombinu, posto nemam a nije mi za bacanje 50e a da nije do toga. E sad zapazio sam da na trecem cilindru ponekad nema promene u radu motora kad skinem kabal i vratim na svecicu, a cuje se da baca struju. Hvala unapred drugari.



Kako auto ide?


:postovanje:

Autoru:  Dakica [ 25 Jan 2015 18:47 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Cao! Imam pitanje za dihtung kod bregaste! U pitanju je kadet 1.6 poluajnspric! Da li treba da bude stegnut ili ne? Posto mi je majstor radio dihtung glave i tek posle 2 meseca sam video da od osam srafa koja drze dihtung kod bregaste je samo jedan bio stegnut a ostalima fali 2,3 kruga da se stegnu! Jer u medjuvremenu je poceo da me zeza auto, lepo radi na prvo paljenje a kada zagreje pocinje da trokira i gusi nece lepo da prima gas, i kada se ugasi posle nece da upali neko vreme i onda opet isto!

Autoru:  dobri nikola [ 25 Jan 2015 22:23 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Dakica je napisao:
Cao! Imam pitanje za dihtung kod bregaste! U pitanju je kadet 1.6 poluajnspric! Da li treba da bude stegnut ili ne? Posto mi je majstor radio dihtung glave i tek posle 2 meseca sam video da od osam srafa koja drze dihtung kod bregaste je samo jedan bio stegnut a ostalima fali 2,3 kruga da se stegnu! Jer u medjuvremenu je poceo da me zeza auto, lepo radi na prvo paljenje a kada zagreje pocinje da trokira i gusi nece lepo da prima gas, i kada se ugasi posle nece da upali neko vreme i onda opet isto!



Dalibore legendo, ovo sto si napiso pokazuje da vise tom majstoru ne spomenes ni ime. A, kamoli da odes kod njega za neku intervenciju na tvom autu. Zavrtnevi moraju da se stegnu sa kilo kljucem, po tacno odredjenom sablonu. Moras sto pre otici, da ti drugi majstor dotegne zavrtnje kako treba.

Autoru:  Dakica [ 25 Jan 2015 22:56 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

[/quote]
Dalibore legendo, ovo sto si napiso pokazuje da vise tom majstoru ne spomenes ni ime. A, kamoli da odes kod njega za neku intervenciju na tvom autu. Zavrtnevi moraju da se stegnu sa kilo kljucem, po tacno odredjenom sablonu. Moras sto pre otici, da ti drugi majstor dotegne zavrtnje kako treba.
[/quote] Ma ja to znam ali mi neko rekao da ne treba da se stezaju do kraja! U pitanju je dihtung iznad bregaste da ne bude zabune! Ja sam ih sam stegao ali nisam znao da teba po odredjenom rasporedu! Zanima me da li to moze da bude uzrok problema koji sam gore opisao?!

Autoru:  dobri nikola [ 25 Jan 2015 23:15 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ti mislis na deklu motora, ako sam te dobro razumeo. Ti zavrtnjevi su M6x20mm, u principu mogu se stegnuti bez kilo kljuca. Na osecaj, trudi se da budu jednakom silom stegnuti. Los rad motora ne lezi u ovome sto si izneo, dekla ti sluzi da ne ulazi prljavstina i vlaga u motor. I da negubis sredstvo za podmazivanje motora ( motorno ulje ).

Autoru:  Dakica [ 26 Jan 2015 00:09 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

dobri nikola je napisao:
Ti mislis na deklu motora, ako sam te dobro razumeo. Ti zavrtnjevi su M6x20mm, u principu mogu se stegnuti bez kilo kljuca. Na osecaj, trudi se da budu jednakom silom stegnuti. Los rad motora ne lezi u ovome sto si izneo, dekla ti sluzi da ne ulazi prljavstina i vlaga u motor. I da negubis sredstvo za podmazivanje motora ( motorno ulje ).

Da mislim na taj dihtung! Znaci to nije uzrok loseg rada motora! Moracu onda da trazim dalje! Mislio sam da me zeza lambda sonda pa sam ga pustio da se zagreje i otkopcao je, ali nije u njoj problem!

Autoru:  dobri nikola [ 26 Jan 2015 09:08 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Od kad je motor poceo da te muci?

Autoru:  Dakica [ 26 Jan 2015 16:24 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

dobri nikola je napisao:
Od kad je motor poceo da te muci?
Od kada su krenuli hladniji dani, negde u oktobru! Popravljen je u avgustu, ceo predihtovan i zamenjena pumpa za gorivo! Od oktobra ga nisam vozio kod majstora jer nisam pri parama! Radi lepo i posle 20 min rada kada ga ugasim nece da upali! Presisa gorivo ali nikako da upali! Kad ostoji nekoliko sati upali odmah i tako u krug!

Autoru:  dobri nikola [ 26 Jan 2015 17:13 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

E pa Dalibore iz tog lepog Leskovca, uradi sledece. Skini filter vazduha, pusti da motor radi na leru par minuta. Neka neko umesto tebe ugasi motor, a ti pogledaj da li ti dizna ili regulator pustaju gorivo. Mislim da je tu porblem.

Autoru:  Dakica [ 26 Jan 2015 17:57 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

dobri nikola je napisao:
E pa Dalibore iz tog lepog Leskovca, uradi sledece. Skini filter vazduha, pusti da motor radi na leru par minuta. Neka neko umesto tebe ugasi motor, a ti pogledaj da li ti dizna ili regulator pustaju gorivo. Mislim da je tu porblem.
Ok, prvom prilikom kada ga startujem videcu to, jer mi je sada ispustena voda iz auta jer mi curi hladnjak i nisam hteo da ga diram dok ga ne zamenim ili otopli! Javicu u svakom slucaju! Poz

Autoru:  dobri nikola [ 31 Jan 2015 15:32 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Shomi je napisao:
E ovako, imam problem na astri f 1.6i monopoint, kad je upalim trokira na leru, kad prestelujem paljenje da dobro vuce onda cuka kao nenormalan dok je hladan, cuju se ventili, bruji, poveca ler gas, itd. Struju baca na svim kablovima. Odradjena je polugeneralna, probavao sam karburator od zastave, razvodnu kapu i kablove, drugi komp, jedino nisam paljenje probao drugo i bombinu, posto nemam a nije mi za bacanje 50e a da nije do toga. E sad zapazio sam da na trecem cilindru ponekad nema promene u radu motora kad skinem kabal i vratim na svecicu, a cuje se da baca struju. Hvala unapred drugari.


Da li si resio problem?

Autoru:  lemi84 [ 10 Feb 2015 13:40 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

kako pravilno rasporediti karike pri montiranju na klip?

Autoru:  Mickey [ 10 Feb 2015 17:28 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Rascep na karici na 180 stepeni.

Autoru:  Speedy [ 10 Feb 2015 18:08 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

ja dok sam radio ja sam ih pakovao u trougao. tako me naucili da je najbolje a i ne dolazi rascep na rascep.al po pravilu iskreno da ti kazem nemam pojma :D

Autoru:  Rekord E1 [ 11 Feb 2015 22:28 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Pravilna montaza je na,kao sto kaze kolega Speedy,sastav na trougao,kao zvezda ma Mercovom znaku.obavezno obratiti paznju na oznaku Top na karikama, okrenuti ih prema gore.

Autoru:  lemi84 [ 12 Feb 2015 01:20 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

hvala, zbunjivalo me sto je uljna iz 3 dijela + ove dvije, pa kako 5 komada da stavim u trougao :scratch: da je uljna iz 2 dijela onda bih isao u X

na kraju sam zvao mehanicara da ubaci klipove, i on rece da idu u trougao a kako ih je on zbudzio, nemam pojma. tako da i dalje ne znam kao pravilno treba :D

na netu postoje razna objasnjenja kako montirati, da li rascep na kompresionoj okrenuti ka remenu ili kontra, neki pisu jedno, drugi drugo... nista tu meni nije jasno :?

Stranica 25 od 27 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/