Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kratka pitanja vezana za mehaniku
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4762
Stranica 24 od 27

Autoru:  dzony [ 09 Jun 2014 12:19 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Kadet 1.6 monopoint nece da radi na benzin .. kad dam kontakt pumpa se cuje da radi , sta tu jos moze da bude sem nje ?
Da napomenem da nisam jos nista gledao , ne znam da li baca gorivo u monopoint ..
Na plin radi normalno ...

Autoru:  dzony [ 09 Jun 2014 16:14 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Jel moguce da je zakucao elektroventil , kako da ga proverim ? Kad promenim polazaj na benzin on nece da cakne a na plin hoce , ne znam da li tako treba ...

Autoru:  VectraBG [ 12 Jun 2014 17:39 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Gde se nalazi relej pumpe za gorivo na Vectri A? I za sta je onaj jedan relej u plasticnoj kutiji ispod haube?

Autoru:  borinja [ 17 Jun 2014 21:30 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ne znam da li je ovo dovoljno kratko pitanje za ovu temu, al' ajde da probam. ;) Naime, pre nekog vremena mi je na Merivi 1.7 DTi '03 ukraden (odsecen na ulici) katalizator. U servisu mi je preporuceno da samo zavarim cev na mesto katalizatora i tako sam i uradio. Bez katalizatora mi je auto radio sasvim normalno, osim buke koju je zavarena cev resila. Nije mi izbacivao nikakve greske. Posle 10-ak dana mi je prijavljena greska vezana za izduvni sistem. Sta bi moglo da bude u pitanju? Da li sam dobro postupio sa izuzimanjem katalizatora?

Slika

Autoru:  Nezki [ 17 Jun 2014 22:02 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Pa u principu pored same zamene cevi potrebno je premestiti i o2 senzor (lambda sonda), tj napraviti dodatnu pipu gde će se kačiti malo dalje kako bi čitao drugačije vrednosti.
Verovatno on sada čita vrednosti bez katalizatora i zato ti je izbacio grešku. Možeš da se javiš pirketu lako će ti rešiti taj problem. Barem je tako kod npr. z20let motora, trebalo bi da je isto i kod tebe

Autoru:  Nezki [ 18 Jun 2014 09:05 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ovako izgleda na 2.0 turbo motoru, ovo što je sive boje

Slika

Autoru:  zokac [ 18 Jun 2014 10:10 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

1,7DTI nema lambda sondu.

Autoru:  corsab [ 30 Jun 2014 13:33 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

pozdrav svima. Jel moze neko da mi objasni kako se menja letva volana na corsi b

Autoru:  Mrcutin [ 21 Okt 2014 08:28 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Pozdrav svima, muci me jedna stvar, naime, kupio sam opel zafiru 2.0 dti, 2001 godiste sa predjenih 93000km. Kilometrazu sam proverio, sve papire imam od prvog vlasnika koji ga je kupio, sa komplet svim servisima odradjenim do dolaska u Srbiju. e sada, taj tip iz Srbije ga je uvezao i registrovao na svoje ime, vozio godinu dana, ali je, kada ga je uvezao menjao je lanac?!!! Na pitanje zasto je to radio, kaze da ne zeli rizikovati nista i da on kada kupi auto radi i mali i veliki servis. Malo mi je cudno da bi neko ulagao lovu za veliki servis, kada, slazete se samnom, veliki servis, na tim motorima, se radi na predjenih 300.000 km. Auto je inace perfektan, znam zato sto sam i pre vozio isti auto sa istim motorom. Stvarno je super. Hajde sada neka mi neko odgovori, da li je to realno ili je ipak imao neki problem pa je menjao i ako jeste, kako bih to mogao da saznam, barem u teoriji? Hvala unapred na odgovoru.

Autoru:  Nesha [ 21 Okt 2014 08:44 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

po pravilu se lanac menja na 100000-120000, to sto mi sirotinja nismo navikli na to je sasvim druga stvar.

Kod sebe sam menjao set lanaca na 200000. To je bila i prva zamena, a lanac se nije cuo pre zamene...

A auto koji je presao 93000 se prepoznaje i da ne gledas kilometrazu...

Autoru:  Mrcutin [ 22 Okt 2014 08:39 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

calibrica je napisao:
po pravilu se lanac menja na 100000-120000, to sto mi sirotinja nismo navikli na to je sasvim druga stvar.

Kod sebe sam menjao set lanaca na 200000. To je bila i prva zamena, a lanac se nije cuo pre zamene...

A auto koji je presao 93000 se prepoznaje i da ne gledas kilometrazu...


Upravo zbog toga i pitam, napisao sam da imam sve papire sto se tice originalne kilometraze, a i auto se prepoznaje, vozio sam isti pre

Autoru:  civid [ 22 Okt 2014 10:10 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Što lupaš glavu ako je auto dobar i imaš originalnu dokumentaciju?

Autoru:  Mrcutin [ 28 Okt 2014 08:10 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

civid je napisao:
Što lupaš glavu ako je auto dobar i imaš originalnu dokumentaciju?


Ispostavilo se da nije menjao lanac vec spaner sraf, ipak nije sve jedno kada cujes da je menjan lanac. Pozdrav svima...

Autoru:  Goran 83 [ 19 Nov 2014 00:28 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

skoro sam uzeo astru gtc dizel 1.7 2007god nemam iskustvo sa dizelazima! auto mi se cudno ponasa turira u leru do 1000 obrtaja! ponekad u drugoj brzini nema snagu! danas kada sam vozio cuo se pozadi kao motor aviona i upalila mi se lampica sa servis! ps.dva puta sam isao na dijagnostiku nista nisu nasli sem neke greske na prvom cilindru! da li ste mozda imali iskustva sa time???

Autoru:  civid [ 19 Nov 2014 08:17 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Moraćeš da budeš malo precizniji jer si ovde nabacao više stvari koje te muče.
Pošto kažeš da nemaš iskustva sa dizelašima, to što ti u drugoj nema snagu može da bude tzv. turbo rupa. Turbo dizeli tek posle određenog broja obrtaja ubrzavaju kako treba. Taj broj varira od motora do motora. Dakle turbo dizel se ponaša drugačije od benzinca.
Šta znači turira u leru? Da li misliš variraju obrtaji? idu od 800rpm do 1000-1100?
To što se čuje pozadi kao motor aviona možda je izvađen katalizator, možda ti je auspuh produvao, možda imaš neke rezonancije auspuha i šasije zbog vibracija.
Koja lampica za servis se upalila? Ona sa ključem i autom ili ona što liči na slavinu?
Citiraj:
nista nisu nasli sem neke greske na prvom cilindru

I? Nikom ništa. Svako može da nakači dijagnostiku. Uzrok će ti naći i otkloniti majstor koji zna svoj posao. Može da bude bilo šta ili više stvari. Meni liči da imaš problem sa sagorevanjem. EGR, lambda sonda, MAP senzor (ako turbina ne radi kako treba). Taj cilindar. Možda dizne treba da se očiste. Mislim gomila stvari.
Na forumu ti je član Godza, servis je na Zvezdari. Najavi se čoveku. :ots:

Autoru:  Goran 83 [ 20 Nov 2014 00:10 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

evo danas opet ista prica! vozim pocne da varina broj odbrtaja od 800-1000 i opet se uapli lampica sa kljucem! odem opet na dijagnotiku ... greska na prvom cilindru paljenja i slab potisak goriva ! p.s.koa ok vozi dodji u ponedeljek 6 kilometara voznje pokazuje mi potrsnju goriva u mestu u leru 3 4l a uvek je 0.6,7 a potrosnja u voznji 18 21 pa i 33l zavisi kako vozim a uvek je potrosnja oko 8l sve dok mi se opet nie upalila lampica onda se porosnja vratila na normalu! :-( LUDIMMMMM

Autoru:  Acika [ 20 Nov 2014 20:00 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Prijatelju,zar ti nije lakse i jeftinije da odes do Godze ili ako neces kod njega ,onda kod bilo koga za koga znas da se bavi mehanikom?
(Ako meni nije daleko da odem do Godze onda valjda nije ni tebi) :)
Maltretira te auto,ti maltretiras i njega i sebe,a nista ne preduzimas osim sto ocekujes da ti neko ,ko nije ni pogledao ni poslusao kako auto radi,napamet kaze sta je "kvar" u vise kvarova.

Autoru:  Goran 83 [ 21 Nov 2014 02:59 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

reci mi gde je taj godza imas li broj telefona! izvini od skoro sam clan! hvala puno na pomoci ! p.s.nije mi problem da odem kod majstora ali kod dva sam bio i samo nagadjaju ! onda ti je sve jasno zasto pitam smaram ovde druge ljude :-)

Autoru:  alexa05 [ 21 Nov 2014 10:49 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ovaj ne nagadja, on zna... Radi zajedno sa Milanom Tarotom... :D

Autoru:  Acika [ 21 Nov 2014 15:24 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

hahaha alexa :ludilo:
Godza zivi na zvezdari ,kod cvetkove pijace...
posalji mu poruku ovde na forumu pa se dogovori sa niim sta i kada; evo ti njegov profil
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1962
i da znas da se razlikuju "majstori" i majstori ;)
zbog takvih je meni jeftinije i sigurnije da odem iz KG u BG do Godze...veruj mi da se isplati :dedica:

Autoru:  Shomi [ 11 Dec 2014 12:29 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

E ovako, imam problem na astri f 1.6i monopoint, kad je upalim trokira na leru, kad prestelujem paljenje da dobro vuce onda cuka kao nenormalan dok je hladan, cuju se ventili, bruji, poveca ler gas, itd. Struju baca na svim kablovima. Odradjena je polugeneralna, probavao sam karburator od zastave, razvodnu kapu i kablove, drugi komp, jedino nisam paljenje probao drugo i bombinu, posto nemam a nije mi za bacanje 50e a da nije do toga. E sad zapazio sam da na trecem cilindru ponekad nema promene u radu motora kad skinem kabal i vratim na svecicu, a cuje se da baca struju. Hvala unapred drugari.

Autoru:  Acika [ 11 Dec 2014 23:26 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

To sto daje struju sa kabla na svecicu ne znaci da je svecica dobra.
Cak se desava i da svecica na hladno ne radi ali kad se ugreje tad radi .
Skini svecice dok je hladan i verglaj jednu po jednu ,videces da li je neka ispravna.
Zameni te svecice pa probaj ;)

Autoru:  Shomi [ 12 Dec 2014 14:35 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Menjao sam i svecice, ne vredi, ista stvar.

Autoru:  Igor985 [ 13 Dec 2014 12:17 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Corsa C 1.0 12V,na koliko se stezu srafovi lezajeva radilice i srafovi koji drze nosac radilice za blok motora.Pozzz

Autoru:  dobri nikola [ 29 Dec 2014 22:24 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

dzony je napisao:
Jel moguce da je zakucao elektroventil , kako da ga proverim ? Kad promenim polazaj na benzin on nece da cakne a na plin hoce , ne znam da li tako treba ...


Nikola, ne znam da li si resio problem sa tvojim automobilom, postoji mogucnost da ti el. ventil neradi ( ako ga imas ) jer nedobija struju. Sa auto glimericom proveri da li dolazi struja do njega. Proveri kakva je masa, mozda je neispravna.

Stranica 24 od 27 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/