Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kratka pitanja vezana za mehaniku
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4762
Stranica 5 od 27

Autoru:  Godza [ 14 Nov 2009 22:31 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

pistre je napisao:
da li odgovara f16 menjac za vauxall vectru b 2.0 16v ? trebalo bi da ima hidraulicno kvacilo



vectra b ima manuelne menjace :

F13, F15, F17, F18, F18+, F23, F25, F35

I automatic:

F13, F17, F20, F22

znaci da nepasuje F16 jer ga i nema u ponudi.

Ovaj menjac F16 nosi astra f, vecta a i imaju sajlu kvacila.

Autoru:  vlada33 [ 14 Nov 2009 22:45 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

a kakva je situacija sa automatskim menjacem za 1.6 16v,nesto se secam da sam gledao ali vectru sa 1.6 16v nisam video,a sa motorom 1.8 16v znam da ima...

ima li po Bg-u engleza za rasturanje ciji bi vlasnik zeleo trampu za manuelni i koliki je posao na novijim motorima da se odradi zamena?

Autoru:  Godza [ 14 Nov 2009 22:52 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ima automatic vectra 16 16v, ali cisto sumnjam Vlado da hoce neko da se menja jer ko jednom provoza automatic tesko se vraca na manuelni menjac sem tebe :wink:

Na dedinju ima Pedja otpad drzi vectre b, c modele ali cisto sumnjam da ima taj model sa automatskim menjacem.

Autoru:  pistre [ 14 Nov 2009 22:53 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

hvala vam na odgovorima :thumbup:

Autoru:  vlada33 [ 14 Nov 2009 23:37 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

bas nemam srece,ostaje mi da dodjem do nekog dinara pa da jednog svog daljeg rodjaka koji radi sa opelima (kuuje-preprodaje,i rastura ih ali starije modele) ubedim da se zamenimo,trenutno ima jednu 2.0 16v automatik,ali belu i nije hecbek,nma ni alu felne a cini mi se i da je u losijem stanju od moje,jes da je mladja ali kad dobro razmislim ispasce da on meni treba da doplati :grrr:

nakon 3 godina automatica,audija i senatora vec trecu godinu vozim manuelne i uvek gledam sa zaljenjem oglase kad vidim automatika kog nisam nasao kad mi je trebao...

Autoru:  bozza [ 15 Nov 2009 01:01 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Godza je napisao:
Ima automatic vectra 16 16v, ali cisto sumnjam Vlado da hoce neko da se menja jer ko jednom provoza automatic tesko se vraca na manuelni menjac sem tebe :wink:

Na dedinju ima Pedja otpad drzi vectre b, c modele ali cisto sumnjam da ima taj model sa automatskim menjacem.


ziva istina. i kad budem kupovao sledeceg opela,bice automatik :aplauz:

nadam se da ce se desiti krajem naredne godine... :ok:

Autoru:  Micko [ 01 Dec 2009 23:33 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Dali neko zna gde se proverava i sipa ulje menjaca na vectri B 1.7 td isuzu i koje bih trebao da sipam.

Autoru:  Godza [ 02 Dec 2009 22:27 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Slika Slika



Evo gde se kontrolise, gde se dosipa koliko staje ulja itd.

Autoru:  laki882 [ 02 Dec 2009 23:30 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

mene zanima sta vrsi bregasta osovina ili stamu tacno dodze to jel ima jedan gsi sa dvije bregaste jel to dobro ili ne

Autoru:  Andrej [ 02 Dec 2009 23:36 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

E da vas vidim majstori, kako ćete odgovoriti čoveku. :D

Autoru:  bozza [ 02 Dec 2009 23:40 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

ovaj,onaj... tuc,muc... :ludilo:

evo ti pa uci citanje,vidim da si pocetnik... :D

http://www.automobilizam.net/ciklus-rada-motora/

Autoru:  Andrej [ 02 Dec 2009 23:43 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Laki, klikni - viewtopic.php?f=131&t=3241 i zahvali se Bozzi

Autoru:  bozza [ 02 Dec 2009 23:44 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

ma pisao sam ja to,samo ljudi nece da pretrrazuju forum :grrr:

ima svasta ovde.

Autoru:  Godza [ 02 Dec 2009 23:57 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Dok motor radi, bregasta osovina se okreće, otvarajući i zatvarajući ventile u tačno određeno vreme, i to tako da motor dobija potrebnu količinu goriva i vazduha, te se isto tako rešava izduvnih gasova u pravoj količini.

Bregasta osovina kod sportskih vozilia malo ranije otvara ventile, pa ih ih malo kasnije i zatvara, ostavljajući ventile otvorene malo duže motor dobija više goriva, te samim time i više snage.

Ovo je ukratko o bregastoj osovini ili vratilu

Ima više vrsta bregastih osovina;

Ohv motor bregasta u bloku motora
Cih motor bregasta u glavi motora
Ohc motor bregasta na glavi motora
Dohc i Eco tec motor sa dve bregaste na glavi motora

A cini mi se da je boza to sve sredio samo treba da se nadje po forumu.

Evo vec su me pretekli svaka cast :aplauz:

Autoru:  Bane66 [ 03 Dec 2009 00:24 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

A jel mogu ja moju da naostrim malo turpijom, cuo sam da su tako bash sportskije! :bekelji:

Autoru:  laki882 [ 03 Dec 2009 14:40 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

fala bozzo i ostali znam sta znaci bregasta u sustini ali mi nije jasno kako sa dvije bregaste fabricki jednu ima svakovozilo jel tako mene interesira koi efekt ima ako stavi dvije bregaste dobijo je malo jaci start i vise potrosne goriva jel tako

Autoru:  Toni [ 03 Dec 2009 19:39 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Nema svako vozilo fabricki 1 bregastu.Po meni ni ne moze da se ubaci druga na motor sa jednom fabrickom posto bi ti trebala komplet glava motora sa 2 bregaste,remenice,remen pa mora da pase za taj motor al onda bi to trebalo i uzupciti,ne znam,po meni je ovako nesto tesko izvodljivo,nek me neko ispravi ako gresim...

Autoru:  bozza [ 03 Dec 2009 20:48 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

laki882 je napisao:
fala bozzo i ostali znam sta znaci bregasta u sustini ali mi nije jasno kako sa dvije bregaste fabricki jednu ima svakovozilo jel tako mene interesira koi efekt ima ako stavi dvije bregaste dobijo je malo jaci start i vise potrosne goriva jel tako


neki motori imaju fabricki jednu bregastu,a neki dve bregaste
motor sa 8 ventila ima jednu,a motor sa 16 ventila ima dve bregaste (8+8=16)

sa 16 ventila je mirniji rad motora i manja potrosnja...

Autoru:  pistre [ 03 Dec 2009 20:51 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

a 24v 4 bregaste :love:

Autoru:  Godza [ 03 Dec 2009 22:12 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

pistre je napisao:
a 24v 4 bregaste :love:


cekaj pistre da svladamo ovo sa jednom i dve bregaste :D

Autoru:  laki882 [ 04 Dec 2009 22:55 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

ok sada je meni jasno resen je problem jasam mislijo da nema vise samo jedna fabricka bregasta ali sad mi je jasno sve zafaljujem puno svima idemo sad da resimo slucaj sa 4 bregaste

Autoru:  Toni [ 02 Jan 2010 04:08 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Samo da pitam na brzaka,dal smeta kolima nesto ako ga vozim bez prednjeg branika ?

Autoru:  pistre [ 02 Jan 2010 05:35 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

noup

Autoru:  Andrej [ 02 Jan 2010 10:00 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Jedino pazi da neki kamenčić ne završi u hladnjaku. :wink:

Autoru:  Toni [ 02 Jan 2010 12:58 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ok,zafaljujem.Ma juce bus obilazi neku rupu i skrene na mene,ja cimnem malo i uz ivicnjak uletim u neku barustinu i odvalim nosac pa mi je pao branik...Moracu sad bez branika par dana dok to ne odradim.Valjda nisam tolki baksuz da uleti kamencic :D
Fala momKi. :respekt:

Stranica 5 od 27 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/