Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 12:22

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 665 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 15 Jan 2013 22:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Maj 2012 14:21
Postovi: 55
Lokacija: Beograd, Karaburma
Ime: Velja
Opel: Calibra 2.0 16v
Garaza: pogledaj
Imam pitanje,radi se o kadettu 1986god limunzina.Motor je 1.3ohc karburator. Problem je sto na benzin nekad upali bukvalno na pola kljuca,a nekad vergla dok ne iscrpi akumulator. Da li na instalaciji za gorivo treba da ima nepovratni ventil koji ce sprecavati vracanje goriva nazad ili ne? Da li je ugradjivan fabricki ili ne?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 15 Jan 2013 22:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
kada ti se desi da nece da upali tako na benzin,skini poklopac filtera i potegni rukom leptir da vidis dali srticka gorivo iz dizne u grlo.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 15 Jan 2013 22:57 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2012 00:32
Postovi: 154
Lokacija: Trstenik
Ime: Nenad
Opel: Vectra C 1.8
Garaza: pogledaj
A meni na vectri a 1.6 ujutru pali na pola kljuca, dakle kad je hladno, a kad krenem kuci s posla kad je relativno toplo upali na jedvite jade. Nove svecice, novi kablovi, sonda i nastelovano paljenje. Jel zna neko sta to moze da bude?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 16 Jan 2013 00:56 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2010 12:39
Postovi: 409
Lokacija: Bileća, Republika Srpska
Ime: Vaso
Opel: vectra 1.6i
Garaza: pogledaj
Imas li plin? Ako imas nisi jedini sto ponekad palis sa patosiranim gasom, a kad je hladan upali na pola kljuca, a kad vozis samo na benzinu nema tih problema, probaj.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 16 Jan 2013 14:53 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2012 00:32
Postovi: 154
Lokacija: Trstenik
Ime: Nenad
Opel: Vectra C 1.8
Garaza: pogledaj
Da, imam plin. Auto sam oterao kod majstora juce ujutru, kaze majstor pali ga na svakih 5-6 sati i kaze mi koga bre ti zezas, auto ti pali ko mina. A kod mene malo malo pa verglam ko lud. I sta sad?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 16 Jan 2013 15:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2010 12:39
Postovi: 409
Lokacija: Bileća, Republika Srpska
Ime: Vaso
Opel: vectra 1.6i
Garaza: pogledaj
Nema veze sto ga majstor samo upali, treba ga provozati malo na plinu pa ugasiti pa za nekih 20 min probati. To se cesto desava zimi kad ne postujes pravilo voznje na plin, prvih nekoliko km na benzin pa tek onda na plin. Ni ja to ne postujem pa cesto imam takav problem, a stvar je u tome da je isparivac i sam motor nedovoljno zagrijan pa plin u usisnoj grani ostane u kapljicama pa presauga i brze upali samo kad patosiras gas dok pali. Drugog razumnog objasnjenja nema, kad se vozi samo na benzin tih problema nema i uvijek pali na pola kljuca.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 16 Jan 2013 21:15 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2012 00:32
Postovi: 154
Lokacija: Trstenik
Ime: Nenad
Opel: Vectra C 1.8
Garaza: pogledaj
Ja najvise koristim auto za odlazak na posao svakog dana, a do tamo ima oko 2-3km tako da tako reci nema vremena da uopste i prebacim na plin do tamo :). Ispada onda da bih trebao da se vozim stalno na benzin (zbog male razdaljine), a to mi uopste ne odgovara posto sam kupio auto s plinom radi manjih troskova prevoza :). Moracu izgleda da prezimim zimu sa ovim problemom ili da ga ujutru pustim malo da se zagreje pa onda da krenem. U svakom slucaju Vaso mnogo si mi pomogao sa tvojim iskustvom, jer vec sam poceo da se plasim da nije nesto sa motorom. Ako imas jos neki savet u vezi ove teme, izvoli. Duzan sam ti. :ziveli: :wow


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Jan 2013 09:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
Veljo posle voznje otvori poklopac rezervara da vidis jel mozda ne stvara vakum , ako ga ima produvaj creva za odusku na rezervaru.probaj to nije na odmet , banalna stvar ali moze puno da zeza


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 19 Jan 2013 21:29 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2012 00:32
Postovi: 154
Lokacija: Trstenik
Ime: Nenad
Opel: Vectra C 1.8
Garaza: pogledaj
vectra 1.6i je napisao:
Nema veze sto ga majstor samo upali, treba ga provozati malo na plinu pa ugasiti pa za nekih 20 min probati. To se cesto desava zimi kad ne postujes pravilo voznje na plin, prvih nekoliko km na benzin pa tek onda na plin. Ni ja to ne postujem pa cesto imam takav problem, a stvar je u tome da je isparivac i sam motor nedovoljno zagrijan pa plin u usisnoj grani ostane u kapljicama pa presauga i brze upali samo kad patosiras gas dok pali. Drugog razumnog objasnjenja nema, kad se vozi samo na benzin tih problema nema i uvijek pali na pola kljuca.



Pa zar nema leka ovoj boljci? Zar svi imaju takve probleme? Jel moze nesto oko plinskog uredjaja da se "nasteluje" ili tako nesto?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 19 Jan 2013 23:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nenade, koliko sam svatio, tvoj sistem je predvidjen da pali na benzin, i onda da prelazi na plin.
Ako je tako, i ako ga uvek palis na benzin, onda nema sta da se steluje na plinu. Ako palis direktno na plin, onda moze lako da se desi da ti dizna pusta odredjenu dozu benzina i time remeti smesu pri paljenju.

Ovo sto je Vasa napisao, to nije nikakvo pravilo, i sve je individualno.
Moja vozila nisu palila na benzin u zadnjih skoro 10 godina,..pa nikad nisam imao taj problem koji vi imate.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 00:20 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Avg 2012 00:32
Postovi: 154
Lokacija: Trstenik
Ime: Nenad
Opel: Vectra C 1.8
Garaza: pogledaj
Tako je Branko, predvidjen je da pali na benzin, na plin ne mogu i da hocu. Ponekad upali na pola kljuca nevezano za spoljnu temperaturu, a ponekad verglam i po 10 sekundi. Dosta je to. Novo sto sam primetio je da kad dam kontakt pre mi se pumpa za gorivo cula ravnomerno i cisto zzzzzzzzzz, a sad neravnomerno i zavija. Pretpostavljam da moze da bude da je pumpa pri kraju? Ali u voznji na benzinu nema problema. Majstor mi rece teraj tako dokle moze pa da menjamo, cena je kaze 3500 nova sa sve ugradnju?

jel ima neko komentar?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 02:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Moze da se desi da ti plinski ventil ne zatvara kako treba kad se zagreje spulna, i da tad vrlo polako pusta plin u isparivac, a ovaj dalje u motor, i da onda po startovanju motora,..u usisu bude plina i jos na to benzin iz dizne. Sa tako bogatom smesom tesko da ce bilo koji motor da upali.
Da bi proverio da li je ovo slucaj,...ja bih na tvom mestu, zatvorio izlazni ventil na boci, upalio motor da predje na plin i pustio ga da radi dok ne potrosi sav plin iz sistema. Prebacio prekidac da ne moze da se vise prebacuje na plin, nego samo da radi na benzin,...i u par dana testirao sta se desava.

Elem,...kod starih sistema (venturi), mora da ima neka kombinacija sa tasterom ili tim prekidacima, da motor direktno pali na plin.
Ako znas kako moze,...mozes da probas da palis direktno na plin i da vidis hoce li uvek upaliti kako treba. Tad ces znati da li problem lezi negde u benzinskom sistemu napajanja gorivom.

Ako nisi siguran za prekidac i tu funkciju,...probaj da uslikas prednju stranu i zadnju stranu tog prekidaca,..ali da slike budu kvalitetne,..zbog detalja.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 13:52 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2010 12:39
Postovi: 409
Lokacija: Bileća, Republika Srpska
Ime: Vaso
Opel: vectra 1.6i
Garaza: pogledaj
Bane66 ovo nije bas rijetka pojava, ima dosta tema o ovome na netu. Meni se ovo nekad desava. Ja sam posle voznje na plin skinuo crijevo od isparivaca do racve i uronio ga u vodu i narednih min ili dva bi svako 10-20 sekundi izasao mali mjehuric. E sad, dal je to normalno ili nije ne znam


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 14:15 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec 2012 18:36
Postovi: 300
Lokacija: beograd
Ime: Milos
Opel: Vectra B 1.8 16v
Garaza: pogledaj
Vozim kao covek, treba da ukocim, lagano i sta se desava... Pristisnem kocnicu i osetim blagi cim, udarac, recimo, kao da neki sraf nije zategnut i kvrcne, legne na mesto... Sve sam zivo izmenjao pre mesec dana, trap kao nov, nelogicno mi da se tako brzo nesto sj*balo... Moze li do letve biti?

_________________
Brzine ti idu u H, sedista se obaraju na dole, a noge dizu na gore... (:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 14:53 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa pre ce biti neki silen blok, ili mozda nosac motora

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 14:58 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec 2012 18:36
Postovi: 300
Lokacija: beograd
Ime: Milos
Opel: Vectra B 1.8 16v
Garaza: pogledaj
Pozadi mi otisao silen blok, bar ja tako mislim, hoce da skripne preko lezeceg, a nekad mi se nesto cuje u zadnjem desnom tocku kao da neko struze, ne mogu da opisem, moracu da snimim. Krlja, zuji, samo desni zadnji... u p.m... sve pare dadoh u mehaniku, nikako malo da ga nalickam...

_________________
Brzine ti idu u H, sedista se obaraju na dole, a noge dizu na gore... (:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 15:02 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
za to struganje proveri plocice i diskove nazad, a sto se tice lupkanja to ce pre biti gumica balans stangle

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 15:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2010 12:39
Postovi: 409
Lokacija: Bileća, Republika Srpska
Ime: Vaso
Opel: vectra 1.6i
Garaza: pogledaj
milos13 je napisao:
Vozim kao covek, treba da ukocim, lagano i sta se desava... Pristisnem kocnicu i osetim blagi cim, udarac, recimo, kao da neki sraf nije zategnut i kvrcne, legne na mesto... Sve sam zivo izmenjao pre mesec dana, trap kao nov, nelogicno mi da se tako brzo nesto sj*balo... Moze li do letve biti?

Mozda gumice na klizacima kocionih kljesta? Ako je trap izmjenjen kao sto kazes provjeri ovo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 20 Jan 2013 15:35 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec 2012 18:36
Postovi: 300
Lokacija: beograd
Ime: Milos
Opel: Vectra B 1.8 16v
Garaza: pogledaj
Ok, hvala...

Plocice su nove, diskovi dobri... kada lagano krenem u rikverc, cuje se kao da kaci negde nesto u tocku, moracu da ga skinem pa da vidim...

_________________
Brzine ti idu u H, sedista se obaraju na dole, a noge dizu na gore... (:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 30 Jan 2013 13:20 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8779
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Ako neko ima skinut zadnji most od vectre A da mi premeri centralnu rupu na koju glavcina naleze na most...bio bih zahvalan

To je ovo sa slike...

Ovo je glavcina koju planiram da ugradim

Slika

Pa me zanima dal je svim vecamam A ta rupa na mostu 61mm

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 01 Feb 2013 10:49 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8779
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Ako neko ko ima OPEL EPC moze da mi pogleda kataloski broj nosaca motora kadett E C20NE metalni deo izmedju bloka i nosaca na karoseriji (obelezeno na slici) i da li ide nosac pod tim brojem i na askonu C C20NE?


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 08 Mar 2013 01:35 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2010 12:39
Postovi: 409
Lokacija: Bileća, Republika Srpska
Ime: Vaso
Opel: vectra 1.6i
Garaza: pogledaj
Cudna stvar, kupio sam dva prednja amortizera za vectru prije mjesec dana i sasvim slucajno primjetim da je lijevi meksi od desnog, desni je ono bas kao kamen, jedva da ga mogu pomjeriti na dole dok lijevi ide lakse, mislim nije prazan nego je samo meksi. Inace to su gasni amortizeri BILSTEIN PNE 3052. Pa sad, je li to znak da je jedan sa greskom, jel neko imao slican "problem"?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 03 Apr 2013 13:43 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 03 Apr 2013 12:15
Postovi: 3
Lokacija: Beograd Zvezdara
Ime: Jadranko
Opel: Kadet E
Gdje se vezuje kabal od broja obrtaja kod Kadeta E. Pokazivac naknadno ugradjen zato sto fabriki ne postoji.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 03 Apr 2013 15:31 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
vectra 1.6i je napisao:
Cudna stvar, kupio sam dva prednja amortizera za vectru prije mjesec dana i sasvim slucajno primjetim da je lijevi meksi od desnog, desni je ono bas kao kamen, jedva da ga mogu pomjeriti na dole dok lijevi ide lakse, mislim nije prazan nego je samo meksi. Inace to su gasni amortizeri BILSTEIN PNE 3052. Pa sad, je li to znak da je jedan sa greskom, jel neko imao slican "problem"?


To znaci da su ti uvalili kopiju ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 03 Apr 2013 16:21 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2012 00:42
Postovi: 81
Lokacija: Krnule
Ime: Slobodan
Opel: Ascona C 1.6SH
@malinj Ako je Kađa benzinac vučeš kabal od bobine sa pina br.1.
Na tabli propratiš štampano kolo, videćeš koji je pin za obrtomer.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 665 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 23 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs