Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

problem sa vectrom b
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4536
Stranica 1 od 3

Autoru:  vlada33 [ 27 Okt 2008 21:26 ]
Tema posta:  problem sa vectrom b

ako neko moze nek pomaze.ima vectru b 1.6 16v koja suvise lagano vraca gas,dakle od 2500 obrtaja do ler gasa treba joj bar 3 sekunde.vozio sam je na dijagnostiku i nema nikakve greske,a ponasa se isto i na benzin i na plin s tim sto je majstor isprskao neki ventil sprejem i sada je na benzin skoro dobro ali ipak nije to to.a povrh svega ne izlazim iz auta i brinem se za korpu i lamelu jer ovo ovakvo saltanje dok auto nije sisao iz obrtaja mi nece doneti nista dobro.

Autoru:  vlada13 [ 27 Okt 2008 22:14 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

Otkači sajlu gasa pa probaj direktno na motoru ručno da dodaš pa pustiš gas i znaćeš gde je problem.

Autoru:  vlada33 [ 27 Okt 2008 22:56 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

to tako nece ici,vectre b imaju potenciometar za gas,a on na dijagnostici perfektno radi

Autoru:  astrafan [ 28 Okt 2008 23:27 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

motor ler gasa mozda zaglavljuje, probaj naci drugi polavan, cisto da probas, moguce je resenje problema, i obavezno ciscenje dozer klapne kao i zatvaranje egr ventila...

Autoru:  vlada33 [ 29 Okt 2008 16:02 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

to sam vec cuo ali ne znam dali da se osmelim sam da to rasturam,a polovni tesko da cu naci,jos za probu,ne verujem.Definitivno ga skidam i cistim samo da ga lociram lepo i da vidim ne skida li se i grana da se dodje do njega to ipak ne bi hteo sam da radim

Autoru:  astrafan [ 30 Okt 2008 13:08 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

morao bi gornji deo glane da skines, jer je na tom motoru u veci b dosta nepristupacno doci do njega, tako da slobodno skini gornji deo..

Autoru:  vlada33 [ 30 Okt 2008 21:23 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

astrafan je napisao:
morao bi gornji deo glane da skines, jer je na tom motoru u veci b dosta nepristupacno doci do njega, tako da slobodno skini gornji deo..

to me je i brinulo :roll:
ipak hvala na informaciji,da dodje slobodan dan pa cu probati
a razmisljam prvo da vidim dali mi ne mesa gorivo i plin i da zato sizi jer na benzin radi prilicno normalno,a kad se prebaci na plin pumpa za gorivo jos radi i mozda je to problem

Autoru:  vlada13 [ 30 Okt 2008 22:15 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

Onda ti je u plinu problem, mislim da ne bi smela da ti radi pumpa za gorivo kad je plin uključen.

Autoru:  vlada33 [ 30 Okt 2008 22:29 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

a mozda mi mozes reci i dali je motorcic koji se nalazi iza isparivaca a pre onih srafova za stelovanje isto neka vrsta step motora,ima struja na njemu a povezan je na jedan od dva komp. za plin u pitanju je lambda kontrol plin?meni auto na benzin i vraca gas prilicno dobro ali je zato na plin za plakanje :roll:

Autoru:  bozza [ 30 Okt 2008 22:37 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

da ides kod plinadzije u servis,ne znam sta cekas? :dontknow:

Autoru:  astrafan [ 31 Okt 2008 11:59 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

pod 1 pumpa ti mora biti stalno ukljucena, jer je takav sistem kod svih automobila da dizne ne rade tako da gorivo konstantno cirkulise preko preliva i vraca se u rezervoar, potrudi se da imas uvek oko 20ak litara da ona ne bi crkla jer se hladi gorivom

pod 2 step motor ili ti motor ler gasa ti se nalazi na samoj dozer klapni i skida se sa sva torexa


moj ti je savet da odes kod plinadzije i da vidis zasto se to desava i da ako je ikako moguce da ti skine kontrolu preko lamda sonde i ostavi samo obicno, jer oce sonda da posandrcaju...

Autoru:  vlada33 [ 01 Nov 2008 22:39 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

astrafan je napisao:
pod 1 pumpa ti mora biti stalno ukljucena, jer je takav sistem kod svih automobila da dizne ne rade tako da gorivo konstantno cirkulise preko preliva i vraca se u rezervoar, potrudi se da imas uvek oko 20ak litara da ona ne bi crkla jer se hladi gorivom

pod 2 step motor ili ti motor ler gasa ti se nalazi na samoj dozer klapni i skida se sa sva torexa


moj ti je savet da odes kod plinadzije i da vidis zasto se to desava i da ako je ikako moguce da ti skine kontrolu preko lamda sonde i ostavi samo obicno, jer oce sonda da posandrcaju...

ma o.k je to benzina ima,ali sam mislio da moze da se iskljuci preko neki relej.
za ovo drugo smo razjasnili,to je step motora,ali sta je ovo http://celleg574.blogspot.com/
slabo mi je islo postavljanje slike pa sam je pustio na bloger sa mobilnog,ova druga slika nema veze sa plinom :laughing3:
tesko da ce moci bez sonda to je i poenta tog sistema,mada pitacu

Autoru:  vlada33 [ 01 Nov 2008 22:40 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

bozza je napisao:
da ides kod plinadzije u servis,ne znam sta cekas? :dontknow:

bio sam i vratio mi je prikljucak u napajanje na ovaj ne znam ni kako da ga zovem deo na plinu a za stelovanje kad ocistim step.imas sliku iznad pa ako znas o cemu se radi pomazi

Autoru:  LemaX [ 01 Nov 2008 23:28 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

i kod mene nekad neće odmah da spusti obrtaje, x16xel, plin. uređaj koltek.

Autoru:  vlada33 [ 02 Nov 2008 22:40 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

saobracajna mi je u autu ali ako prepoznajes motore moj je 16v i 74 kw to je mozda isti.ali ionako nije problem vezan za taj motor.pricao sam danas sa covekom koji ima 1.8 16v i sekvent plin i ima iste probleme.ja za dva dana prelazim na ciscenje step motora pa makar vadio i ceo motor jer mi ide na zivce strasno a ja svakog dana predjem od 100 do 150 km.mislio sam da bi sekvent resio problem ali bice da je problem vezan za nesto drugo,jeste da je sekvent prava stvar ali to ne bi resilo moj problem a on se ponavlja od coveka do coveka i nije ocigledno vezan za duzinu usisnika niti za tip uredjaja niti za odredjeni tip motora.a osim ovog stepa mi ne pada nista na pamet jer sam bio na dijagnostiku i sa te strane je sve o.k.jedino sto mi je palo danas na pamet je da sonda ne prepoznaje izduvne gasove od plina,mada je tu erg ventil glavni.ne znam sta vise da smislim ali sve cu da ocerupam u sredu i sve kontakte cu da ocistim,naprskam kotakt sprejem i sta mu bog da.

ne citiraj post iznad

Autoru:  vlada33 [ 06 Nov 2008 20:55 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

hvala onima koji su srdacno pomogali u ovom postu ali ovaj problem ce potrajati izgleda jos.

naime,poslusao sam astrafan-a i skinuo granu i nasao torex srafove,odsrafio ih ali nisam mogao da izvucem klapnu,step motor i erg,bar mislim da su to bili ti delovi kako ih raspoznajem po slikama,jer je pametnjakovic upleo tu creva za vodu za plin i dok ne izmestim sve to odatle nema skidanja,a posto nemam kanal nisam to mogao da izvedem.ispraskao sam klapnu wd sprejem izbrisao je dobro ali to i dalje ne pomaze.

sad jos jedno pitanje,dali je moguce da mi auto tako ludi na plin jer mi je isparivac skroz dole levo ispod akumulatora,a gorionik naravno na usisu skroz gore desno.naime od ventila kojim se regulise smesa iza isparivaca do gorionika ima bar dva metra creva u kojem mozda ostaje plin i lagano smanjuje gas kako nestaje u tom crevu i nastavlja da radi na onoliko plina koliko propusta glavni ventil na isparivacu?

Autoru:  bozza [ 06 Nov 2008 21:15 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

prvo,ne valja da stoji isparivac toliko nisko. on ide uvek u nivou sa ekspanzionom posudom ili malo vislje.
drugo,kod ugradnje se gleda uvek najbolje moguce resenje,t.j. naj racionalnije po pitanju svega oko instalacije.

kako ti stoji isparivac u odnosu na pravac voznje,bocno ili u pravcu voznje napred?

probaj cisto spotski,zavij slavinicu za protok gasa prema motoru za cetvrtinu i zapamti kako je bila. hoce da se desi da ostane visak plina u grani bas zato sto je mnogo ovrnuta slavinica.

da,jos nesto,dali ti se desava da ti ostane visok ler posle visokih obrtaja ili je sve jedno kakvi su obrtaji bili?

Autoru:  vlada33 [ 06 Nov 2008 21:45 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

dakle ovako

isparivac stoji bukvalno na 20 cm od zemlje,stoji u pravcu kretanja vozila,a ne znam sta je to racionalno za instalaciju kada creva za vodu oba imaju po dva metra i crevo koje vodi u gorionik plin ima vise od dva metra

slavinica je skoro na minimum taj tvoj recept probao i ako je smanjim jos auto pocinje da gubi rad,inace ovako prilicno dobro ide i tu nemam zamerke kao ni na rad na leru

do 1700 obrtaja vraca se gas normalno,sve preko toga traje vecno

ako ti treba jos neka informacija da mi pomognes samo reci,bice mi zadovoljstvo da me prodje ova beda

Autoru:  bozza [ 06 Nov 2008 21:59 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

da ti nije mozda usis vazduha reduciran?

kada u smesi plin-vazduh ima vise plina nego sto je potrebno onda hoce da drzi obrtaje gore.
cudno mi je da za normalnu voznju tebi stiji slavinica na minimum.

sto se isparivaca tice,ako postoji mogucnost da se podigne gore trebalo bi tako da se uradi. ali mozda nema mesta da se montira gore pa je morao da se stavi tako nisko.

Autoru:  vlada33 [ 06 Nov 2008 22:26 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

bozza je napisao:
da ti nije mozda usis vazduha reduciran?

kada u smesi plin-vazduh ima vise plina nego sto je potrebno onda hoce da drzi obrtaje gore.
cudno mi je da za normalnu voznju tebi stiji slavinica na minimum.

sto se isparivaca tice,ako postoji mogucnost da se podigne gore trebalo bi tako da se uradi. ali mozda nema mesta da se montira gore pa je morao da se stavi tako nisko.


ovo za reduciran ne razumem,a slavinica stoji tako od pre dva dana kada sam ja skinuo ovo
http://celleg574.blogspot.com/ ,mislim da i ovo ne radi ispravno

a za isparivac cu maltretirati majstora da ga premesti odavde i stavi blize gorioniku

Autoru:  bozza [ 06 Nov 2008 22:29 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

ne mogu da vidim sliku,ne radi link

Autoru:  bozza [ 06 Nov 2008 23:04 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

moras da vratis ovaj regulator ali ako je ispravan.

poseti ponovo servis i moj ti je savet da dok ti ne resi problem ne izlazi iz servisa. ne znam kakav je taj majstor ali uvek imaj na umu da se vecina priucila za ugradnju i da nezna da resava probleme koje se desavaju.

ako nista ne uspes da uradis,skokni do nisa,to je 50km a problem ces najverovatnije bolje resiti ovde.
ako je jos uvek ugradnja u garanciji,maltretiraj tog majstora dok ti ne resi problem

Autoru:  astrafan [ 07 Nov 2008 10:13 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

vlada-tina-luka je napisao:
bozza je napisao:
da ti nije mozda usis vazduha reduciran?

kada u smesi plin-vazduh ima vise plina nego sto je potrebno onda hoce da drzi obrtaje gore.
cudno mi je da za normalnu voznju tebi stiji slavinica na minimum.

sto se isparivaca tice,ako postoji mogucnost da se podigne gore trebalo bi tako da se uradi. ali mozda nema mesta da se montira gore pa je morao da se stavi tako nisko.


ovo za reduciran ne razumem,a slavinica stoji tako od pre dva dana kada sam ja skinuo ovo
http://celleg574.blogspot.com/ ,mislim da i ovo ne radi ispravno

a za isparivac cu maltretirati majstora da ga premesti odavde i stavi blize gorioniku


izgleda kao neki step motor za plin, kao neki regulator plina..

Autoru:  vlada33 [ 07 Nov 2008 20:01 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

bravo astrafan,to sam i ja rekao a ti si mi se smejao.opisacu vam kako radi ali je meni malo nelogicno pa sam ga skinuo i rasturio i probacu da vam pustim i slike ako mi to podje za rukom.samo da ga pokupim i slikam i ide i prica

Autoru:  vlada33 [ 07 Nov 2008 21:02 ]
Tema posta:  Re: problem sa vectrom b

ajmo redom,ovde je odsrafljen ali tako izgleda kada je u jednom komadu SlikaSlika
ovaj metalni deo se podesava,ovako izgleda
SlikaSlika
ovako izgleda rasturen,a na ove nareze se steluje
SlikaSlika
dakle ovako dok je auto na benzin ova naprava ne reaguje kada auto predje na plin ovaj metalni deo blago vibrira,tj.kada je u crevu pojacava ili oslabljuje smesu,

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/