Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Jun 2024 08:34

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Dizne
PostPoslato: 24 Jul 2008 23:22 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Koja je oznaka dizni na C20LET a koja na C20XE?

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 24 Jul 2008 23:23 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Ne znam tacno brojeve ali od turba su sa 4 rupice


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 24 Jul 2008 23:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Ajd ako ti nije problem da procitas brojeve. A kakve su na XE?

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 24 Jul 2008 23:34 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Na XE valjda imaju dve . Sto te to zanima


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 00:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Pa ako se secas one nase price, imam problem sa knock-om, pa dok cekam da ti izneses svoja razmisljanja na tu temu, ja sam krenuo da razmisljam o realizaciji Boost-ove ideje o pustanju vise goriva. E sad Boost mi preporucio 5. diznu i kontroler za to, a meni pade na pamet da ja lepo namontiram vece dizne, recimo od XE-a, al mi onda padose na pamet dizne od LET-a...pa reko kad krenem u "shoping" po otpadima da umem da ih prepoznam. XE dizne mozda i nadjem negde, al LET dizne ne znam gde da trazim...a voleo bih da ih nadjem, ustrebace kasnije, a ne bih da 2 puta kupujem dizne.

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 10:14 
Yesko ces ih i naci, a to znas i sam.
Lako ces nagurati gorivo, nije to toliki problem, ostaje pitanje vazduha i PREVELIKE kompresije, ma koliko goriva i vazduha imao u cilindru i taman bili u idealnom stehiometrijskom odnosu...


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 11:24 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
prolupator je napisao:
Lako ces nagurati gorivo, nije to toliki problem, ostaje pitanje vazduha i PREVELIKE kompresije, ma koliko goriva i vazduha imao u cilindru i taman bili u idealnom stehiometrijskom odnosu...


Nece on i vishe vazduha, samo vishe goriva.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 13:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Koje ti dizne imas sada na autu. Razmisljao sam ja o tvom problemu ali brate ti skarabudzio sa svakog modela po nesto . Prvo treba da sredis motror da bude sve kako treba ne mogu ja preko foruma da ti resavam takav problem -hocu da ti pomognem ali ono sto si mi napisao uopste mi nije jasno . Ako mislis da ti fali guriva povecaj pritisak e sad ne znam koje dizne nisis nije ni dobro naliti ga gorivom


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 14:32 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
@prolupator
How to Tune and Modify Engine Management Systems
By Jeff Hartman
strana 131, kaze da povecanje odnosa Vazduh/Gorivo za jedan (primera sa 9:1 na 10:1) dize oktansku vrednost koju motor zahteva za +2. Takodje kaze da bogatije smese usled efekta hladjenja prilikom isparavanja goriva sprecavaju samodetonacije.
To je upravo ono sto je meni Boost savetovao.

A na strani 132 kaze da smanjenje temperature usisanog vazduha za 10 stepeni, povecava trazenu oktansku vrednost za 0.5

@frenki
Imam dizne koje su bile na 1.8GSi, njihova oznaka je 0-280-150-205. Podatke o diznama imas ovde:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
One su kao sto se vidi iz tabele, fabricki bile skoro na maksimumu koji mogu da isporuce. Ja sam preko protokomera "naredio" ECU da potera dizne na maksimum, i to je iz stanja kad nije mogao da uopste radi na benzin, popravilo stanje da mogu da ga vozim na benzin, uz detonacije kad naglije dam gas. Takodje nema sanse da upali na benzin kad je hladan. Kad je topao, hoce.
Da "sredis motror da bude sve kako treba" je vrlo diskutabilna recenica :) Trebalo bi da se vidimo i cujemo pa da pogledas uzivo. Idem da obidjem majstore za auspuh, ostavio sam im auto pre 2 sata, trebali su da me zovu za sat vremena, a evo vec 2 sata ne zovu...idem da vidim sta se desava :)

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 16:20 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Vrlo rado bih pogledao to uzivo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 16:24 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
shadow je napisao:
@prolupator
How to Tune and Modify Engine Management Systems
By Jeff Hartman
strana 131, kaze da povecanje odnosa Vazduh/Gorivo za jedan (primera sa 9:1 na 10:1) dize oktansku vrednost koju motor zahteva za +2. Takodje kaze da bogatije smese usled efekta hladjenja prilikom isparavanja goriva sprecavaju samodetonacije.
To je upravo ono sto je meni Boost savetovao.

A na strani 132 kaze da smanjenje temperature usisanog vazduha za 10 stepeni, povecava trazenu oktansku vrednost za 0.5
Na papiru je sve lako tako da se mani sta tu pise a sto se tice Boost-a vec sam ti rekao .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 25 Jul 2008 16:31 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
ce se dogovorimo tokom sledece nedelje

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 26 Jul 2008 00:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
obrisan OFF

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 31 Jul 2008 13:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Nasao sam dizne 0-280-150-423, 4 rupice, isporucuju 196cc/min, za razliku od mojih koje mogu a isporuce 170cc/min. Kad bih znao kolko mogu dizne od C20LET

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 31 Jul 2008 13:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Nasao sam. C20LET koristi 0-280-150-420. 303cc/min...bog te mazo...

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 31 Jul 2008 13:29 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
I sta ces dobiti kad stavis dizne od c20let


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 31 Jul 2008 14:18 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Dec 2006 16:25
Postovi: 4848
Lokacija: Beograd
Ime: Zarko
Opel: Vectra A 3.0 mv6
Garaza: pogledaj
trazi crvene bosch i plivaces u gorivu :P
a mozes i da prelistas malo ovo, mozda ti padne na pamet neko alternativno resenje
samo ne zaboravi da takve dizne zahtevaju veci pritisak goriva

_________________
Ni Mile Golja nije vise golja, otkad radi u prodavnici


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 31 Jul 2008 20:10 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Ja bogami plivam u gorivu momentalno...digoh juce pritisak goriva, i pukne crevo za povratak, i dok sam shvatio sta se desava...sad kad zamenim sva creva, i sredim jos par stvari koje su se desile, ponovo cu da probam sa dizanjem pritiska goriva. Danas sam iskljucio pumpu za benzin, i vozim na plin...

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Dizne
PostPoslato: 06 Avg 2008 16:10 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Rasprava o dali su pare bachene ili ne prebachena u:
Opel kadett GSi by Shadow

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs