Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 12:17

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Astra G tesko pali
PostPoslato: 02 Feb 2020 00:25 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 27 Okt 2017 23:45
Postovi: 50
Lokacija: beograd
Ime: Nikola
Opel: astra G 1.6
Pozdrav ljudi, evo istorije problema odmah:
Crkla mi je pumpa goriva i cim sam je zamenio (majstor je zamenio samo ulozak i to pretpostavljam najjeftiniji moguci iako sam trazio nesto krsteno - 3800 din je bilo ako se dobro secam) i auto je palio 2 dana i to malo teze. Nakon dva dana auto pali samo kada je potpuno hladan (znaci samo prvo jutarnje paljenje) i posle dok ne odstoji jedno 7-8 sati posle gasenja, nema sanse da upali, vec vergla u nedogled (na plin je palio bez problema). Tada sam ustanovio da pumpa uopste ne dobija struju i ispao je da je problem u kompjuteru. Odneo sam kompjuter kod elektronicara i popravka je bila 60e s tim da je majsor rekao da je to standardan problem kod tih astri (Z16XEP).
Sada, i nakon 20 dana, auto svaki put upali, ali se bas muci, a i mnogo sporije vergla i bas mu treba jedno 4-5-6 sekundi da bi upalio i tako svaki put bez obzira da li je hladan ili vruc. Na plin pali bukvalno na pola kljuca, a za nijansu duze od toga mu je trebalo da upali ne benzin pre crkavanja pumpe.

Elektronicar mi je rekao "da je to to" kada smo ga palili posle te popravke kompjutera i ja sam to tako uzeo zdravo za gotovo i tek sad (posle 20 dana :D :D ) razmiljam da li bih uopste resio problem ako bih zamenio ovu "novu" pumpu sa polovnom orginalnom (mada se nisam jos raspitivao koliko je neka kvalitetnija pumpa ili jos bolje ako moze da se zameni samo ulozak, ali ovaj put orginal ili bar nesto priblizno tom kvalitetu) ili je to ipak problem u kompjuteru.

Takodje, posle tog verglanja od 4-5-6 sekundi, auto kao da na pola sekunde drzi obrtaje na 500-550 posle cega momentalno podigne na 1300 otrpilike i posle par sekundi (3-5s) polako vrati na 950-1000, dok je sa starom pumpom bilo momentalno paljenje na 900 (na ovim nizim temperaturama) i posle minut dva na leru bude ono standardno ~750 obrtaja.

edit: imam i op-com, pa bi mi znacilo ako postoje neki parametri koji bi mi otkrili da li je problem u pumpi..

ziveli :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G tesko pali
PostPoslato: 08 Feb 2020 11:41 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 14 Maj 2013 10:23
Postovi: 178
Lokacija: beograd
Ime: dragan
Opel: Astra j 1.6 cdti
ja sam imao takav slican slucaj,tesko je palio na benzin ,verglao je po nekoliko sekudno cak i do 10,dok na plin je palio na pola kljuca, motor je bio 1.8 (z18xe)
posle 3 majstora i gomile dijagnostika,sam sam popravio auto,otvorio sam poklopac rezervoara gde stoji pumpa za benzin,sve to lepo izvadio i pregledao i puklo je bilo crevo koje ide od tog poklopca do pumpe,i gorivo umesto da ide u dizne ono se rasipa po rezervaru a samo jedan mali deo ode u motor.
kod mene je na tom poklopcu se nalazio i regulator pristiska i na njemu dva creva,sve je to stajalo u rezervoariu,a poklopac je ispod zadnje klupe.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs