Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 01:23

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 11 Dec 2019 23:25 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Pozdrav drustvo!
Ovako, vozim Vectra A X20XEV automatik + seqvent plin, i imam za taj motor standardni problem sa strujom tj senzorom radilice (i ko zna cim jos). Eku je Simtek 56.0 a senzor radilice GM 90458251.
Siemens (5WK90541Z) nema da se kupi a decko iz Opel ovlastenog servisa kaze da se vise ne proizvodi (ni "preko" ih nema u ponudi), probao sa topranom, ni da cuje, onda sam nabavio "kvalitetniji" bez oznake (kao GM, ni ocesalo se a cena 1500 din. kao bez marze) sa njim je radio ali stalno u servisnom modu pa se muci sa saltanjem, imao sam ponudu NGK 13000 din. ili Delphi 5000 din. koji sam i uzeo (NGK mi bio skup da eksperimentisem) sada auto radi ali hoce da se ugasi kada pocne da se zagreva, tada su simptomi pokvarenog senzora radilice pa moram pricekati ili ako upali posle par verglanja sija zuta i u ser. modu je. cak mi se desilo za vikend na auto putu da je secnuo i upalio zutu a na naplatnoj se ugasio (zena, dete i magla, odlepio sam).
Senzor bregaste je stavljen original kada i senzor radilice, plin je Stag 4, Tomasetto isparivac, nove Valtek 3 Ohm dizne, lambda zamenjena (polovna, dobra, original), senzor temp. isparivaca nov, aku takodje nov 60 Ah, instalacija vizuelno odlicna (vidjao sam trulu da se kruni, narocito kod Vectre B) dijagnostika stalno kod 19 (pre ovog problema samo 12 iako ugasen).
Gde god sam citao o ovom motoru tj struji, svugde ista konstatacija, djubre.

E sad, listajuci oglase nadjem C20NE automatik sa klimom (i moj ima klimu, oba 1994) ali pobeze ispred nosa, tako da sam se poceo zanositi mislju da ovaj prepravim na c20ne i krstenu instalaciju sa senzorom na 550 Ohm umesto ovog na 13 Ohm kojem sve smeta.

Moje pitanje je (obzirom da mi ova iz oglasa utece) dali je i kako povezan komp menjaca sa motornim, tj ako bi stavio motornu instalaciju od NE dali bi menjac radio?
Takodje dali bi mogao samo glavu zameniti (i klipove) na XEV blok?
Ne znam koliko je pametno probati senzor radilice od BMW, ima serija koja radi na 13 Ohm (5WK90051) ali nema Siemensa a NGK za njih je 7000 din.) ?
Inace Veca je u CDX opremi, 230000 km 100% ali dzaba sve kad me struja razvlaci k'o dallapu.

A gledam da "predje" u NE jer sam imao u Calibri i sada u ovim godinama mi prija takav motor, naravno u kombinaciji sa automatikom, kao mladji 3x C20XE u Vektrama ali ...

Ako neko ima nekakav info, ideju ... pucajte! :dedica:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 12 Dec 2019 09:27 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
nisam sve detaljno procitao, stao sam kad sam video koliko sebi hoces muke i bede da navuces na vrat.

X20XEV motor ce jedino ispravno raditi sa X20XEV strujom.

Da skidas glavu i stavljas od NE motora, to ni u ludilu, nece raditi kako treba, a i klipove i set zupcenja da prepravljas je tek suludo.

Najjeftinije i najefikasnije resenje ti je ili C20NE sa svojom odgovarajucom strujom, ili skini svoju kompletnu motornu instalaciju i daj nekome da ti je pretrese celu (od godina i plina se cela dezintegrise) i onda vrati na kola, pa vidi sta jos od senzora ne valja...



tih budzevina se mani...

skoro je bila neka slika po netu, lik je na C20NE motor u calibri stavio dizne od astre H 1.6...
Nigde veze, osim sto su fizicki slicne pa mogu da se stave... Koliko je sve brljavo bilo pre i posle stavljanja tih dizni je i njegovo odusevljenje da auto bolje radi sa tim diznama... zamisli da ti dopadne ruku takav auto i resis da ga osposobis da radi kako treba. Koliko bi vremena i energije otislo da se zakljuci da se neko igrao sa diznama, s tim sto je verovatno jos 100 stvari u problemu...

Ne brljavi sebi auto i ne pravi muku sebi... :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 12 Dec 2019 10:52 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Jedino C20NE sa svojom strujom onda, ostaje pitanje dali ce menjac raditi kako treba sa novim kompom, ukoliko to moze da se napakuje krecem njorati po otpadima.
Svoju instalaciju da pretresam msm da je dzaba jer vise nema Siemens senzora a gde god sam citao o tom problemu jedino sa njim radi kako valja, sve ostalo je ... sto i sam vidim.
Hvala na sugestiji!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 12 Dec 2019 11:00 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
moze da radi c20ne sa kompom od tvog automatika. Problem je sto i tu ima vrlo verovatno nekih prepravki oko instalacije...

Senzori mogu da se nadju i novi i polovni i dalje...

Na kraju, c20ne ako ubacis moras da ga legalizujes na neki nacin


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 12 Dec 2019 11:23 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Senzor trazim vec 6 meseci, polovnih nema, novih nema Siemens, ne proizvode ih vise, sa ostalima je lutrija. Inace samo 2 god. je isao taj koji meni treba (13 Ohm), u Astru F nesto duze ali ih je jako malo, bilo.
Za legalizovanje znam celu proceduru, radim dugo na teh. jedino sto je ovaj nas Opel malo bezobrazan sa cenama saglasnosti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 12 Dec 2019 11:37 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Motor, legalizacija, servis, ruke majstoru, jos potencijalni problemi. Kostace te poprilicno...

Ako ti je motor zdrav, a senzore ne mozes da nadjes, mmogo ti je laksa i jednostavnija procedura da uzmes komplet instalaciju sa senzorima i komp 56.1 ili 56.5 ( s tim sto vecina senzora odgovara koje vec imas)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 15 Dec 2019 22:20 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Listajuci forum nadjem podatak da je Bozza prelemio rele pumpe, odradim to i dobijem da vise ne pali zutu, hoce da se ugasi dok se zagreva, okrenem kljuc, bez muke upali i nastavi dalje, dobar pomak na bolje.
Sada se razmisljam da odnesem i komp da se prelemi (nemam duvaljku).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 11 Jan 2020 19:43 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Agonija jos uvek traje, uradjeno je sledece: iz plasticnog kucista iznad magistrale dizni izvucena instalacija oba senzora (radilice i bregaste) kablovi su bili "nazuljani", skraceni i preko novih konektora utaknuti senzori, rele pumpe (ispod kompa) zamenjen originalnim i rele ispod haube, takodje kabl od protokomera i senzora temp. usisanog vazduha skraceni i drugim konektorom utaknuti, kompjuter prelemljen, masa kompa koja se srafi na usis izvucena i zasrafljena za sasiju (lim ociscen od farbe), zbog cestog anlasovanja i kontriranja zamenjen bendix, tada odvrnuta i ociscena masa sa accu na sasiju sto ide ...
Rezultat: pri prvom paljenju rele pumpe i sama pumpa seckaju, kada upali ode u servisni mod, ako skinem kleme upali lepo i taj dan sam miran, pali na "zub" , lepo radi, vuce, salta... dok ne prenoci, onda sve iz pocetka.
Dali neko ima bilo kakvu ideju?
Veca ce zavrsiti na otpadu a ja na neuropsihijatriji.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 02 Mar 2020 23:34 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Da malo podignem temu, kupljen i proban drugi komp. rezultati-isti.
Zatim probam sledece, dam kontakt, pumpa i rele seckaju, iscupam dzek iz senzora bregaste-upali na zub, jedno vreme radi sa chek lampicom, stucne/secne i ugasi lampicu, obrtaji mogu do kraja. Po meni neobjasnjivo, ali problem nije resen jer ne radi lepo i hoce da se ugasi, ponovno paljenje na zub pa u krug.
Inace tako radi sa tri razlicita senzora bregaste (2x polovan original i 1 M&D) a sa Simensom "original" od 30€ nikako (otpor 20 Ohm).
Razmisljam da zamenim kabl od kompa do senzora bregaste, samo ne znam dali ima da se kupi ili da pravim od drugog istog preseka!?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 03 Mar 2020 10:33 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
nema to novo :)

pazi samo na faradejev kavez oko kabla. Skini izolaciju kod samog dzeka, pa ces vec videti....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 03 Mar 2020 15:19 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Hvala, tacno bi to zaboravio, htedoh iskoristiti od senzora radilice ali kratak a taman sve "pripremljeno".


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: x20xev u c20ne ili neko drugo resenje? (problem struja)
PostPoslato: 13 Maj 2020 08:33 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 05 Jun 2018 22:00
Postovi: 15
Lokacija: Sid
Ime: Dalibor
Opel: Vectra A x20xev
Kao sto red nalaze, obratih se za pomoc, posto sam resio problem pa da podelim.
Prvo sam rele pumpe "podelio" umesto zajednickog stavio dva, jedan za pumpu drugi za komp i ostale potrosace (taj drugi posto ima sest potrosaca sam podelio na jos tri relea).
Zatim zamenjen kabl senzora bregaste, nisam nasao sa tri zice a da je oblozen zbog Faradejevog kaveza, pa sam uzeo sa sest, posto je ta zicica bila tanka tri koje su mi bile viska sam ogolio i spojio te dobio "cist" signal.
Jos jedna stvar koja mi je pravila problem je rele pumpe sec. vazduha (braon, ispod haube) naime, nece da radi ni sa originalnim ni zamenskim koji imaju otpornik izmedju terminala 85 i 86, bez otpornika radi normalno.
Eto toliko, momci hvala i svako dobro.

Evo i slike relea i kabla.

Slika


Slika


Slika


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs