Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 25 Apr 2024 02:21

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 28 Nov 2019 20:28 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Nov 2019 19:10
Postovi: 6
Lokacija: Republika Srpska
Ime: Dragan
Opel: Opel Vectra 2000 16V
Prvo da se odmah izvinem ako otvaram sličnu temu, nisam sve stranice pregledao da bih znao.

O cemu se inače radi: (Vectra 2000 16V C20XE) 1990gp :xe: :xe: :xe:

Ponekada mi se zna dogoditi da prilikom voznje (najčešće gradske) auto krene da se trese kao da će sve polomiti, gubi snagu i nema odaziv na gas a sve se to završava gašenjem tako da nemam priliku ni da se smaknem sa puta. Na crijevu koje ide ispod auta od rezervoara do motora na rail iza regulatora (lijeva strana kada se stoji ispred auta) ima ubačen providni filter goriva koji u tom trenutku bude prazan. Potrebno je sacekati nekoliko sati da opet radi normalno (napuni se) nekada i cijelu noć jer taj problem bude jednom u mjesecu pa opet miruje dok se ne desi. Isto tako poslije voznje ima otežano palenje ako neko vrijeme stoji tj. ne pali se odmah nakon što se ugasi, gledao sam regulator, crijevo nije od benzina, kada se skine radi normalno sa malo više obrtaja oko 500 i opet normanlo kada se vrati na njega, pumpa nova ne znam ni koja po redu, relej nov, osigurač nema pregorijevanja, rezervoar skidan, sve očišćeno za dizne ne vjerujem da su problem jer pokazuje normanlu potrisnju na board-u za 2.0 i ide odlično.
Za otežano palenje planiram ovako da uradim sa nepovratnim ventilom jer je isti problem palenja kao i kod mene, ista stvar ponasanja regulatora kod ovog čovjeka i kod mene pa smatram da je u redu, pa molim da pogledate video, ne traje dugo

https://www.youtube.com/watch?v=0PrgUOAG-fU

Druga stvar što nekada ima goriva danima, a nekada nema dok "ne odmori" nemam pojma šta je, jednostavno taj filter bude prazan kao da nema ništa u rezervoaru a poslije par sati ili sledeći dan ide kao da nikada ništa nije bilo dok se opet ne desi nakon nekog vremena. Svaka pomoć je dobrodošla.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 28 Nov 2019 21:58 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9367
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Ako si to sve proverio i izmenjao mozda je instalacija ili motorni komp

Valjalo bi manometar da stavis, pa da par dana pratis pritisak goriva i u voznji i posle stajanja auta


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 28 Nov 2019 22:09 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Nov 2019 19:10
Postovi: 6
Lokacija: Republika Srpska
Ime: Dragan
Opel: Opel Vectra 2000 16V
Jedino to nisam radio sa manometrom, ali kada stoji neko vrijeme pokusao sam prstom da stisnem iglicu ventila gore na rail cuje se samo zrak ili baš, baš malo goriva izađe. Komp sam kontao i ranije da kupim ali ne mogu naci, slabo ko prodaje to posebno kod nas. Kada je auto došao kod mene pumpa mu je bila spojena na zadnju desnu štopku (radi kada se svjetlo pali) jer je bio stradao relej i predhodni vlasnik je rekao da nema za kupiti da se mora naručiti skupo mu kao bilo, ali sam ja povezao nazad sve i kupio original sistemski relej. Koliko se sjećam do se desilo i prije jednom, dva puta po toj šemi kako je spojeno bilo ranije


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 28 Nov 2019 23:29 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9367
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Pa onda prvo resi to sto gubis pritisak goriva, to svakako nije dobro. Mozda je to samo problem, mozda i nije, ali prvo to namesti.

Za pocetak izbacis taj providni filter i ostavis samo njen fabricki kod pumpe.

Pritisak goriva mozes da gubis na crevima ili cevima, na samoj pumpi, na regulatoru pritiska goriva ili da su dizne lose...

S obzirom da ti je spoljna pumpa, ne bi trebalo da je problem sa crevima u rezervoaru i do nje


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 29 Nov 2019 00:15 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Nov 2019 19:10
Postovi: 6
Lokacija: Republika Srpska
Ime: Dragan
Opel: Opel Vectra 2000 16V
Sutra ću onda da ga izbacim i spojim obe strane crijeva onim plastičnim adapterom da je direkt kako inače bude, gledat ću da sutra skinem i rail sa diznama i jos provjerim sto si rekao.
Šta misliš za ubacivanje nepovratnog ventila između pumpe i svega onog pored nje i motora sa druge strane znaci to sve jedna strana a motor druga ako ide tako na benzinca, dobro ili ne?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 29 Nov 2019 00:46 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9367
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Ne treba ti. Nadji sta je problem i resi ga :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 29 Nov 2019 09:41 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Ma regulator ti je verovatno gotov, ipak ima samo 30 godina, elem, mozda je i senzor radilice, ume i on slicne probleme da pravi

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Čudan problem sa C20XE
PostPoslato: 29 Nov 2019 19:50 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 23 Nov 2019 19:10
Postovi: 6
Lokacija: Republika Srpska
Ime: Dragan
Opel: Opel Vectra 2000 16V
Po svemu sudeći regulator koji je pod haubom nema problema, ima još jedan kod filtera i pumpe i to kao da je podešavajući međutim okolo je malo od hrđe pa nisam dirao, providni filter izbačen samo još imam dizne počupati.
Pistre, ne znam tačno za senzor, nema problema u leru nit vožnji što se variranja obrtaja tiće i jedino još njega mislim da nisam mjenjao do sada, prvi start poslije noći auto pali ja se prepadnem već poslije problemi. Danas sam detaljnije gledao i nigdje nista ne cvrči niti curi i još na to sve namjerno odem kupim nepovratni ventil jer me to prilično nervira i ubacim ga tako da je iza njega pumpa, filter, i taj "donji" regulator, rezervoar normalno, a u pravcu strijelice samo motor i sve naravno što je napred. Poslije noći kada skinem kapicu sa ventila gdje se mjeri pritisak na rail nema kapi ako pritisnem iglicu al pali samo tako, poslije ništa, znači zagrejan kada bude ne mogu ništa dodatno da primjetim samo problem tog teškog starta poslije generalke motora i po sto nekada ostaje bez goriva na para sati. Sutra opet oko toga.....


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs