Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 17:47

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 9 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 19 Jul 2019 23:35 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Sep 2014 14:06
Postovi: 13
Lokacija: Valjevo
Ime: Laki
Opel: Astra 1.7 DTI
Pozdrav narode, nisam odavno bio aktivan, nisam imao prilika hvala Bogu...
Imam Astru 1.7DTI 2000. godiste, problem je sledeci.
Auto ima problem sa "stucanjem" ili "cimanjem" u toku voznje, ne bitno da l' krstarim ili ubrzavam, isto tako kad radi na leru moze da se cuje da na trenutke krene da preskace sa ravnomernim gasom, samo ga secne.
Sta sam preduzeo u pitanju toga:
EGR ociscen i ima struju, usisna grana ociscena, senzor radilice zamenjen, proveren ventil tubine i zamenjeno vakuum crevo od ventila do turbine, na dijagnostici ne pokazuje nista, nema memorisanih gresaka, bosista kaze da su dizne i pumpa u dobrom stanju.
Moje zapazanje...auto mnogo bolje ide i nece da cima kad je hladnije vreme....danas kad sam posao u drugu smenu cimao je non stop, veceras kad sam se vracao kuci ni jednom, a pri tome i bolje ide...msm nije to samo veceras, to je tako od kad imam problem :D
Servise radim na vreme, rezervoar takodje ociscen, katalizator nema od kad sam kupio kola.
A da, nisam napisao, zaboravio sam...
Senzor koji stoji negde kod EGR ventila, mislim da je MAP senzor, on je izvadjen iz lezista i zakacen je dzek na njega..
Zna li neko gde ide drugi kraj vakuum creva sa MAP senzora, mozda i to moze da bude problem? Hvala...

_________________
То је убица када направи Шваба и после двадесет година свака машина му је слаба!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 20 Jul 2019 18:41 
OffLine
Tehnicki Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Sep 2010 17:17
Postovi: 1250
Lokacija: Beograd
Ime: Milan
Opel: Vectra C GTS, Astra G
Garaza: pogledaj
Astri isuzu ima na svakom koraku pa pogledaj i uporedi vakume sa nekom drugom.
A za stucanje najveca sansa je racunar motora ili elektronika pumpe. Moras ici sistemom eliminacije. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 20 Jul 2019 20:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4870
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
99%kompjuter pumpe, danas se to srecom lagano popravlja


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 20 Jul 2019 23:15 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Sep 2014 14:06
Postovi: 13
Lokacija: Valjevo
Ime: Laki
Opel: Astra 1.7 DTI
Postoji li mogucnost zagrevanja elektronike bos pumpe pa da to uzrokuje los rad motora?
Hvala na dosadasnjim odgovorima.

_________________
То је убица када направи Шваба и после двадесет година свака машина му је слаба!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 22 Jul 2019 20:10 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 627
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Elektronika pumpe stoji na bloku motora sa zadnje strane (znaci greje se)
Motorni kompjuter (ECU) , na glavi motora (znaci greje se)
Imao sam i par slucajeva da je instalacija u problemu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 22 Jul 2019 22:04 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Sep 2014 14:06
Postovi: 13
Lokacija: Valjevo
Ime: Laki
Opel: Astra 1.7 DTI
Sutra idem kod elektronicara da mi proveri elektroniku bos pumpe i ako moze da proveri ECU, ja se ne razumem kako ce to da uradi.
To mi nikako nije palo na pamet, iz razloga sto sam, kako bih rekao to prvo uradio kad se problem pojavio.
Otisao sam kod elektronicara, on je rekao da je nesto crklo, da je to zamenuo i naplatio koliko treba...ali se ispostavilo po njegovim recima da
problemu nije kraj jer je meni rezervoar zaprljan, trebao bi EGR da se ocisti...i tako dalje..
Ja sam izgleda izmenjao sve sto je moglo, a da onda problem bude onaj pocetni, da je sve vreme bila elektronika pumpe, ili glavni ECU, a da niko to nije imao pojma jel smo uzeli kao opciju da je taj deo otklonjen a moguce da ovaj mamlaz nista nije radio.
Imate li kakve preporuke za prebrojavanje rebara ili tako nesto ako se zadesi da je problem bio do elektronike pumpe :D ???

_________________
То је убица када направи Шваба и после двадесет година свака машина му је слаба!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 22 Jul 2019 22:59 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 627
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Mi to radimo na sledeci nacin.Imamo 2 kompleta ispravnih pumpi i ECUa.Zamenimo i idemo na probnu voznju.Ako je ok znaci nesto od ta 2 dela ne valja.Onda vratimo stari jedan po jedan i kvar se nasao u roku od 30 min.
A ako je opet isto onda krece kopanje po instalaciji.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 23 Jul 2019 22:43 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Sep 2014 14:06
Postovi: 13
Lokacija: Valjevo
Ime: Laki
Opel: Astra 1.7 DTI
EGR ventil ima problem, kad je auto na leru vrednost (po dijagnostici) je 75%, cim se doda gas pada na 0...
A ventil turbine ne odradjuje posao, on na dijagnostici stoji zakovan na 0 koliko god gasa se davalo..
Tako da, od ponedeljka se baca majstor na posao, pa cu javiti rezultate..rekao je da moze da bude problem i oko turbine bez katalizatora jer ona ne moze da napravi podpritisak za dalji normalan rad motora, i moze da bude problem zbog dihtunga na izduvnoj grani, cuje se malo jace auto na leru..,.
Pumpa i dizne rade konstano kako treba, ne prekidaju nigde...

_________________
То је убица када направи Шваба и после двадесет година свака машина му је слаба!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra G 1.7 dti problem
PostPoslato: 24 Jul 2019 19:55 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 627
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Sa tom proverom samo gubis vreme i nerve.Nece zbog toga da preskace i cima.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 9 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 15 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs