Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 01 Maj 2024 02:58

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 11:12 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Apr 2008 15:11
Postovi: 51
Lokacija: Beograd
Ime: Pedja
Opel: Calibra Turbo
E ovako, ja imam otprilike veliki problem. Motor je GSI-ev 2.0 16v 150hp 1989god i ima 215 000km. Motor ne duva ni najmanje, ali zato troshi ulje posebno na visokim obrtima kao lud. Kada sam ga uzeo u njemu je bilo neko Adamol mineralno ulje 15/40 koje sam naravno odmah promenio i sipao Shell 5/40. Njega je popio kao vodu, hajde ok uzmem dolijem jer znam da kada se predje sa nisko kvalitetnog na visoko kvalitetno ulje dolazi do povecane potroshnje jer se motor cisti, medjutim on je nastavio da ga pije i to ohoho. Trcao sam svuda po savete raspitivao se i vecina ovih Svilajnackih kvazi majstora je reklo, aaa pa ne mozesh da sipash to ulje u taj motor, sinteticka ulja se sipaju samo u "Ecotec motore sa dve bregaste", zamislite, ali ok ako svi oni kazu tako onda u redu, zahto ne bih probao i sipam Shell 15/40 mineralno(zuta flasha), ma kakvi, bilo je malo bolje ali ga je troshio i dalje i to mnogo. Onda samo gumice ventila mogu da budu konstatujem s ortakom i zamenimo mu gumice, glavu uredno obradimo, siceve i ventile na najkvalitetnijoj mashini koju smo nashli u shiroj okolini, sve nove dihtunge naravno nadajuci se da cemo reshiti problem, ali...jbg. Zazor oko klipova je jako mali, jedva deo milimetra tako da ne mislim da moze da popije tu kolicinu jer karike nisu otishle, motor ima extra snagu dobro vuce, pali dobro jedino na ler-u malo neravnomerno radi. Zadnjih dana sam razgovarao s ljudima koji su imali takve motore i svi su rekli da ti motori normalno troshe ulje, jedan od njih je rekao da je njemu pio i do 1-1.5L na 1000km(ni moj ne pije mnogo manje). Objasnjenje je bilo, ukratko, da ti motori imaju ogroman obrtni moment(u Autodati ja nisam nashao taj podatak koliki je OM) i na visokim obrtima pritisak ulja je takodje ogroman i ako ga ne potroshi, izbacio bi ga tj. probilo bi negde i generalnu da mu uradish opet bi troshio!???! Koliko je ovo tacno ne znam, ali je ovo prica koja je meni ispricana. Meni se nikako ne svidja taj podatak da mi motor troshi ulje, pa makar to bilo normalno, ali ne moze da troshi toliko, shta onda s takvim turbo motorom koji ima josh vecu snagu on bi trebao da troshi 1L/100km ha ha. Ljudi molim vas POMAGAJTE, jer gomilu novca sam dosad ulozio samo u motor i gomilu stvari oko motora i ne ulaze mi se josh u taj auto sa neizvesnim krajnjim ishodom, inace imam josh gomilu stvari da uradim na njemu, a sezona josh malo pocinje i nece da ceka!!!

P.S. Treba mi informacija o Liqui Moly ili kako se vec pishe 10/40, jer sam o njemu neshto razmishljao, cuo jako dobre kritike i naravno shta bi ste mi vi ljudi preporucili da mu sipam jer sigurno imate mnogo vishe iskustva s tim motorom. Inace motor nije normalan i mnogo mi se svidja!!!

Pozzzzzz

_________________
Remeber yesterday and think about tommorow but LIVE TODAY!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 12:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
cista zona sumraka...

elem,po meni motor moze da trosi ulje na cetri nacina:

- normalno na kilometrazi
- na iber laufu
- da ga sagoreva u cilindru zbog losih prstenova
- ili da nedge curi

sve se to lako uocava i ustanovljava.

e kada ste rasturali motor trebali ste da proverite u kom su stanju karike i koliko su se otvorile,posto si napomenuo da auto nema ravnomeran ler a to moze da ima za posledicu razlicita kompresija po cilindrima ili losa smesa (sistem za ubrizgavanje,karburator,indzeksn...)
zazor kod izmedju klipa i cilindra nije velik jer kod opela (tako majstori kazu) cilindri zadnji propadaju ai klipovi znaju da potraju.

ni jedan motor ne sme da pije ulje nego da ga razumno trosi bez obzira na obtni moment i snagu,i tu nema sta da se diskutuje.

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 12:23 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Mar 2007 20:26
Postovi: 353
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: BMW 320d
bozza je napisao:
.

ni jedan motor ne sme da pije ulje nego da ga razumno trosi bez obzira na obrtni moment i snagu,i tu nema sta da se diskutuje.


:thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 14:03 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Apr 2008 15:11
Postovi: 51
Lokacija: Beograd
Ime: Pedja
Opel: Calibra Turbo
Kompresiju cu izmeriti u ponedeljak, ne mogu ranije, a nisam stigao ni juce ni danas. On ulje sagoreva u cilindrima podjednako, svi su bili podjednako zaprljani, ali jako malo, svecice isto podjednako zamashcene. Trebao sam da proverim karike , jbg sad.
Ulje sigurno ne curi, a na iber laufu ne duva ni najmanje!!!

jeste zona sumraka

_________________
Remeber yesterday and think about tommorow but LIVE TODAY!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 14:25 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Moja predpostavka je kvalitet ulja . Da se razumemo GSi nije za sintetičko ulje sipaj 15/40 ali neko dorbo . I kod nas se prodaje sve i svešta ali ne bi smeo da ti potrosi vise od 1l na 5000 km kako god da ga voziš ja sam imao 5 GSi-a ali ni jedan nije trosio ulje van granica normalnog. :thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 14:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ako su svecice zauljene,masne definitivno ulje odlazi u cilindre.

da znas,kada izvadis svecicu i nije svetlo braon ili mrke boje nesto nije ok

na kraju krajeva,nemoj kompresija da te zavara,mozda je ona dobra u svim cilindrima zato sto je komresiona karika dobra i auto ide dobro.

ali uljna ne valja i ulje odlazi u cilindar i tako se i gubi u procesu sagorevanja

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 15:00 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Slažem se sa ovim što Frenki kaže, samo nađi kvalitetno ulje. Ja kod mene u c14nz sipam 15/40 opelovo i potoši max litru između menjanja ulja. Obavezno kad odvrneš čep treba da ima foliju ulje, ako nema foliju ne uzimaj, naravno i deklaraciju.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 20:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Potpuno ista stvar se meni desila na Bravu 1.8GT. Trosio je dosta ulja posebno na visokim obrtajima bez nekog ociglednog razloga (motor je bio suv,kao i auspuh i svecice)
U njega sam uvek sipao kvalitetno ulje i promenuo mu gumice na ventilima i uradio polu generalnu ali opet isto. Na kraju sam popizdio i prodao ga :???:

Zato ti preporucujem da sve dobro ispitas i da auto oteras kod dobrog majstora jer je to ipak ozbiljniji problem :wink:

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 05 Apr 2008 21:03 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Avg 2007 10:53
Postovi: 278
Lokacija: Beograd
Ime: zoran
Opel: Punto Classic-Galant-(trenutno bez Opela)
bozza je napisao:
ako su svecice zauljene,masne definitivno ulje odlazi u cilindre.

da znas,kada izvadis svecicu i nije svetlo braon ili mrke boje nesto nije ok

na kraju krajeva,nemoj kompresija da te zavara,mozda je ona dobra u svim cilindrima zato sto je komresiona karika dobra i auto ide dobro.

ali uljna ne valja i ulje odlazi u cilindar i tako se i gubi u procesu sagorevanja


Kao sto ti covek rece. Gresku si napravi kad si otvarao motor sto nisi proverio stanje karika. :shit
Ali kao sto boza rece ako imas tragove ulja na svecicama i u kompresionom prostoru, onda definitivno menjaj karike

P.S. nisi nam rekao (napisao) kakvo je stanje vodjica ventila jer sama zamena gumica u koliko su vodjice lose ne resava problem na iole duzi period.

:gsi: pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 07 Apr 2008 16:33 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Apr 2008 15:11
Postovi: 51
Lokacija: Beograd
Ime: Pedja
Opel: Calibra Turbo
Vodjice ventila i glava u kompletu je u super stanju, podizaci su zamenjeni pre par meseci, problem su ipak karike!!!

_________________
Remeber yesterday and think about tommorow but LIVE TODAY!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 07 Apr 2008 16:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
sa karikama se menjaju obavezno i leteci lezajevi. to da znas,mada smatram da majstor to zna pre mene. :)

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: HITAN PROBLEM GSI 2.0 16v ne duva, a troshi ulje
PostPoslato: 11 Apr 2008 18:34 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Feb 2008 17:18
Postovi: 57
Lokacija: Vrsac
Ime: Jovan
Opel: Kadett 1.3s OHC
Ne znam koliko je i od kada kod tebe ali ako je auto bio pregrejan (crko tremostat ili sl.) sigurno da su otisle uljne karike. U tom jednom kanalu za uljnu kariku su dve tanke karike izmedju kojih je opruga i veoma su nezne i usled povisene temperature lako gube svojstvo da se sire (prijanjaju uz cilindar), a posto su druge dve karike deblje automatski su i otpornije na temperaturu pa se dogodilo to sto se dogodilo. Upravo je to i kod mene bio slucaj. Kompresija i sagorevanje je odlicno ali trosi ulje pa zbog toga ni ne mozes da vidis najbolje da li je masna svecica jer sagori i ulje.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs