Kao i uvek problem koji se javlja u zadnjih par meseci, neki su imali srece a neki su se tragicno po dzep zavsili, ovo je za one koji zamenu zubcastog kaisa vrse u kucnoj varijanti sa komsijama u smislu lako je to sto da placamo majstora.
Posto je problem kao i uvek novac, a da vise ne bih gubio bespotrebno vreme objasnjavajuci telefonom ponaosob, problem cu objasniti u par slika a za ostalo se snadjite, delove nemojte da vracate prodavcima delova jer su delovi ispravni.
Stari tip nosaca leva str, novi tip desna str, novi tip nosaca se dobija u ina setu u originalnom ga nema.
Razlika je vidljiva sa leve strane nosac je kraci jedno 3mm dok je nov desni nosac ok.
Ovo se desi kada se stari tip nosaca montira na novi tip spanera, i ovde je bila sreca jer je na vreme motor ugasen i doslepovan do servisa. Ostecenja nastaju i na zubcaniku uljne pumpe jer on sastruze alu nosac.
Uzrok problemu je taj sto levi tip spaner ide u kompletu sa desnim nosacem sa slike u ina setu. Posto u vecini slucajeva necete dobiti novi nosac vec samo spaner, potrebno je podbaciti neku distanc sajbnu ili podloski debljine 2.0, 2.5mm (potrebno premeriti) i time se resava problem.
Nadam se da smo se razumeli.
|