Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Teorija: Balansiranje sila motora https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=34254 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | brankko [ 10 Mar 2016 02:15 ] |
Tema posta: | Teorija: Balansiranje sila motora |
Meni je bilo interesantno pa reših da podelim sa vama. Kako se računa i kako uopšte funkcioniše rad motra tj kako se blansiraju sile koje u njemu žive Engine Balancing Primary Engine Balance Secondary Engine Balance Balancing Shafts Usput, evo i kako funkcionišu najpopularniji tipovi motora Four Cylinder - I4 Engine V6 Engine Inline 3 Cylinder Engine Inline 5 Cylinder Engine V10 Engine VR6 Engine W16 Engine - Bugatti Veyron DOHC vs SOHC vs OHV |
Autoru: | brankko [ 10 Mar 2016 02:18 ] |
Tema posta: | Re: Teorija: Balansiranje sila motora |
I na kraju naravno... How To Increase Horsepower Do Catback Exhausts Increase Horsepower? (With Proof) Throttle Body - Explained Imate na ovom kanalu i tonu videa o turbinama, komresorima, kombinacijama, kočnicama, usisima, offsetu i distancerima na točkovima, gumama i sl. pa kome je to zanimljivo, preporučujem da prelistate klipove |
Autoru: | pistre [ 10 Mar 2016 03:32 ] |
Tema posta: | Re: Teorija: Balansiranje sila motora |
v6 motor je savrseno balansiran, tako da se nadam da ti pored ovih klipova ne idu neke ideje u glavi da radis dodatno balansiranje tegovima kao na zletu i slicno |
Autoru: | brankko [ 10 Mar 2016 18:42 ] |
Tema posta: | Re: Teorija: Balansiranje sila motora |
Ma kakvi. Čak sam u fazonu da ne bi to dirao čak ni na zletu Baš sam gledao kako radi onaj šestak u Vectri i bukvalno je miran kao da nije ni upaljen. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |