Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Astra G 1.7 DTI vise problema, potrebna pomoc
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=34156
Stranica 1 od 1

Autoru:  FipaPB [ 23 Feb 2016 14:21 ]
Tema posta:  Astra G 1.7 DTI vise problema, potrebna pomoc

Pozdrav dobri ljudi, potrebno mi je vaše mišljenje u vezi par stvari koje mi se dešavaju na mojoj Astri G.

U pitanju je 1.7 DTI motor (Y17DT), Astra je 2003. godište, karavan.

Prva stvar, u toku vožnje u 4 ili 5 brzini kada oduzmem gas i auto nastavi da se kreće bez gasa, bez pritiskanja kvačila i posle pređenih nekoliko metara prilikom ponovnog dodavanja gasa pre nego što primi gas trnze, zatrese se 2-3 puta i onda bez problema prima gas i ubrzava normalno. U čemu bi tu mogao da bude problem. Na dijagnostici imam očitanu grešku 0100 što ukazuje na protokomer. Međutim, auto nije lenj, lepo ubrzava i prima gas. Da li neispravan rad protokomera može da uzrokuje ovaj problem ili je nešto drugo u pitanju.

Pored toga, prilikom malo jačeg ubrzavanja na nekih od prilike 1700 do 2000 obrtaja začuje se tup i dubok zvuk cveckanja, ne znam kako bih ga drugačije opisao, a kada se predje preko 2000, to se više ne čuje. Motor sve vreme normalno vuče i ubrzava bez trzanja.

Može li nešto od ovih problema da uzrokuje neki nosač motora, jer sam primetio da prilikom gašenja motora motor se nekako strese, zavibrira.

Druga stvar, kada namotam pun u levu ili desnu stranu svejedno, kada dođem do kraja čuje se neko zujanje, u čemu tu može biti problem? Volan je izuzetno "lak", jednim prstom može da se okreće.

Ako neko ima ideju šta bi mogao biti uzrok ovih problema bio bih mnogo zahvalan na pomoći, jer ne znam više kom majstoru da verujem. :)

Autoru:  MadMaxIV [ 23 Feb 2016 20:40 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI vise problema, potrebna pomoc

trzanje koje ti se javlja pri ponovnom dodavanju gasa... najverovatnije levi/desni nosac motora, mogu biti prednji ili zadnji u svakom slucaju proveriti sva 4 komada, mada moze biti i nosac lamele..jednostavno se rasklimalo vremenom...jel radjeno kvacilo ikada?

zvuk koji cujes od 1700 do 2000 obrtaja je zvuk aktivacije turbine, ista se na 1.7 dti motoru otvara na 1800 obrtaja, u pitanju je wastegate turbina sa fixnom geometrijom, vremenom se dobije i mali luft srca rotora pa vibrira dok se ne zagreje - kasnije se manje cuje

Koliko je presao auto?

Autoru:  FipaPB [ 23 Feb 2016 22:42 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI vise problema, potrebna pomoc

Hvala na odgovoru. Astra je uvezena iz Nemacke u maju 2015. godine, na satu je 190000, e sad da li je prava kilometraza ne znam, mada po ocuvanosti unutrasnjosti vrlo moguce da jeste.

Za vikend Astra ide kod majstora po preporuci prijatelja pa ce detaljno biti pregledana, ali mi je bitno da cujem i vase misljenje, kako bi se sto vise stvari proverilo, jer volim da je auto utegnut.

Za kvacilo ne znam da li je radjeno, dok je auto kod mene nije radjeno, rekao bih da je kvacilo ok, ne cuje se nikakva promena zvuka na pritiskanje i otpustanje kvacila, nije tvrdo, hvata negde oko pola, ako ne i nize, nije visoko, brzine se lepo menjaju, takav je moj utisak.

A ovo za turbinu cu da malo propratim, da obratim paznju da li se manje cuje kada je motor zagrejan.

Mnogo hvala za misljenje...

Autoru:  Aca_KS [ 24 Feb 2016 02:50 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI vise problema, potrebna pomoc

Nije iskljuceno i da je protokomer ovo sto ti se javlja pri trzanju. Proveri i njega ako si u mogucnosti, ili sa nekog drugog auta za probu da vidis da li je do njega i da ga otklonis kao potencijalan problem, posto ti vec palio gresku za njega. :) Naravno i drzaci motora su "osumnjiceni" za problem, tako da te 2 stvari proveri.

Za vibraciju pri gasenju takodje drzaci motora, ali proveri i drzac hladnjaka vode, imas ih 2 sa prednje strane motora kod hladnjaka blizu farova sa obe strane po jedan, plasticni, i drzi ih Torx srafovi. Pogledaj kad mrdas hladnjak da li se cuje neki zvuk plastike, tandrkanja i slicno, kod mene se to culo pri gasenju, pa mozda i kod tebe isti slucaj

Sto se tice zujanja, na krajnji namotaj da se cuje zujanje je normalno i to nije nikakav problem, to se kod svih javlja, kod benzinaca cak i na pomeranje levo desno bez namotavanja do kraja, dok se kod nekih, kao i kod mene, cuje zujanje tek kad skroz namotas volan u stranu da "udari" sto se kaze, tako da je to okej, nemas nikakvih briga za to ;)

Pozdrav :ots:

Autoru:  FipaPB [ 24 Feb 2016 08:04 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI vise problema, potrebna pomoc

Protokomer sam vec ugovorio da zamenim sa drugarove Astre, cim uhvatim malo slobodnog vremena u toku nedelje, pa cemo da vidimo kako ce onda da se ponasa, javljam rezultate.

A drzace motora cu da skrenem paznju majstoru da pogleda za vikend jer nisam bas toliko strucan.

Hvala na savetima, mnogo ste mi olaksali posao. ;)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/