Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Problem sa motorom
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=33411
Stranica 1 od 2

Autoru:  majoros [ 17 Okt 2015 17:37 ]
Tema posta:  Problem sa motorom

Pozdrav.Ja sam novi clan na ovom forumu i nemojte mi zameriti ako nesto pogresim. Imam opel astru 2.0 tdi 2004 god. i pojavio mi se problem sa motorom tj. slabo vuce. Iz vasih postova sam procitao uzrok i resenja za takav kvar. Mislim da sam pronasao kvar a to je Protokomer. Interesujeme samo dali ja mogu voziti dan-dva dok ne kupim nov protokomer, ja sam skinuo dzeksnu sa protokomera. Probao sam auto sa skinutom dzeksnom sa protokomera i auto ide mnogo bolje samo mi se pojavi prilikom dodavanja gasa dim iz auspuha i posle na zadatom gasu nema dima. Ocistio sam ARG ventil (mislim da se tako zove),i ne znam kako se zove deo sto stoji iznad usisne grane ima unutra leptir. Unapred zahvalan za pomoc.

Autoru:  petarcupovic [ 18 Okt 2015 12:14 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Pvenstveno bi trebalo zakačiti dijagnostiku da se očitaju greške.ako možeš izbaci kodove greški na forum da pokušam da ti pomognem.to na usisnoj grani ti je klapna za gašenje motora

Autoru:  majoros [ 19 Okt 2015 15:09 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Evo da se javim da sam otklonio kvar. Problem je bio ERG ventil a ne protokomer kako sam ja mislio. Otisao sam kod drugara prikopcali smo auto na dijagnostiku i izbacio je kvar P 0070 - protokomer, P0400 ERG ventil , P 0380 grejac , P 0100 ne znam sta je (nisam zapamtio) mislim da je visak izduvnih gasova jer sam probao da vozim sa iskljucenim protokomerom i nije valjalo. Mislim da sam dobro zapamtio zancenje ovih sifri ako nisam vi me ispravite. Skinuo sam ponova ERG ventil i onaj sivi plasticni poklopac koji nisam skidao prvi put (kod ciscenja ERG ventila obavezno skinuti plasticni poklopac) i potopili ga u ultrazvucnu kadicu, sva je prljavstina spala, vratiliERG ventil na auto isad auto ide ko lud. Pitanje da li moze na Astri 2.0 tdi da se blokira ERG ventil.

Autoru:  petarcupovic [ 19 Okt 2015 17:08 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Pošto je astra 2004 u pitanju je el.egr,tako da mislim da su male šanse.ta p0100 ti je isto vezana za protokome,mislim da je povukao greske od protokomera zajedno sa egr .

Autoru:  majoros [ 20 Okt 2015 10:03 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Jeste el. erg. P 0100 jeste od protokomera zato sto sam probao da vozim sa iskljucenim protokomerom i nije valjalo. Hvala na informacijama.

Autoru:  skalikg [ 03 Nov 2015 09:55 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

E ovako, 22.11.2012 godine kupih opela astru f dt karavan, moj san. Zaljubih se u nju na prvi pogled i nazvah je Meca.
OD tog dana Meca je bio mazen i pazen kao clan porodice. Prvo je otisao kod majstora da se promenene svi kajisevi ulje filteri i ostalo jer tako je najsigurnije kazu majstori koji ce mi kasnije doci glave...
Posto sam zensko i znate kad dodjete kod nekog mehanicara oni Vas gledaju sa smeskom kao sta ova zna bila je to teska borba koja sam mozda na kraju izgubila a tu ste vi da procenite.
Da nastavim, auto nije bio devojcica vozen je a videlo se da nije mnogo pazen ja sam resila da to promenim ( tako sam radila i sa predhodim autom) menjala sam redom sta su majstori smatrali da je pri kraju. Znaci nikada nisam dozvolila da na autu nesto crkne pa da menjam vec sta mi je receno jer pobogu oni nesto znaju.
Posle tih silnih kajiseva promenjena lamela i sve oko nje, onda zadnji amortizeri.... i da ne gnjavim vodila sam racuna da se i svako crevo promeni koje je bilo lose. Ona je postajala sve bolja i ja sam uzivala u voznji i potrosnji :)
Onada sam primetila da je nesto pocelo napred da curka i majstro kaze bos pumpa, naravno skine se bos pumpa odnese na remont i sve je ok idemo dalje.
i tako godina za godinom ja odgovorna prema njoj ona prema meni ulje se menja na 7000 kao i svi filteri ona mene sluzi ja nju.
Onda opet pocne nesto da curka kazu opet bos pumpa majstor kaze lose uradjena skine je ja odnesem da se pozalim covek koji je radio kaze ok.
Svi tvrde svoje a meni nastavilo da curka ispod motora. Nekako se pomirim sa tim jer vidim da nema leba i ostavim to tako.
E prosle godine pocinju pravi problemi.
Da kazem da ulje skoro uopste ne trosi do tada i savrseno malu potrosnju ima a vuce ko luda.
Posto volim da slusam motor pocinjem da cujem neko blago zvizdanje napred i to kada se predje 2000 obrtaja. To naravno niko ne cuje sem mene. Odvozim kod majstora skida neka creva gleda i kaze vozi to.
Medjutim ja smatram da to nije uredu. Idem kod drugog isto... Pomirim se da mozda ja gresim i nastavim da vozim ali ne vozim auto preko 2000 obrtaja. POsle nekog vremena taj zvuk se pojacava i sada vec sigurna da mogu i drugi da cuju odvozim opet kod majstora i posle pola sata ubedjivanja i voznje kaze Turbina. Ali ajde prvo da zamenis ulje i filtere mozda se sve sredi. Ja tako uradim i ako mu nije bilo vreme uradim to pre.
Kupim TOTAL ulje za dizela po preporuci prodavca sve filtere i zamenimo to. I da vidis cuda odmah po zameni i u voznji ka kuci svaki zvuk je prestao. JA odusevljena mozda i nisam takav baksuz.
Sutra krecem na put za BG nista se ne cuje auto ide ko lud ali mi se cini da plavicast dim ide zamnom.
Dodjem sa puta prvo proverim ulje vidim da je potrosio ali ne ne sto puni, upalim auto i boga mi dimi i to dobro. Parkiram ga i kod majstora,
sada se definitivno konstatuje Turbina ona je sada crkla.
Ok velika investicija ali ja volim moj auto dosta sam ulozila u mehaniku znam sta vozim daj sredjuj Turbinu. Pri skidanju turbine vidimo i ARG ventil da je zacepljen i to zamenim jer zelim da mi motor bude ispravan i ako tvrde da on samo pravi probleme ali pobogu zasto bi ga neko stavio tu.
Zameni se turbina i svi dihtunzi naravno i arg ventil i ja sretna dodjem po auto.
Majstror mi kaze da je nenormalno dimio crn dim, zaswto mu to nisam rekla. Ja kazem jeste dimio ali plavi dim zasto sad crni... No kaze vozi mozda je to prljavstina iz njega i prestane.
Odemm ja opet nekoh 300 kilometra auto isto ide kao i pre ne vidi se nikakava promena vuce ko lud na auto putu ako ga pustim moze i 140 ali ne idem toliko :)
I posle tog puta opet provera ulja i zgranuta potrosio je skoro litar ulja.
Sada sam vec besna odlazim kod drugog majstora i pozalim se, on ga provoza pogleda neka creva i kaze nasta se vi zalite ja kazem i da dimi strasno. Pa pobogu svi dizelasi dime. Moj meca nije tako dimio.
Pratite vi ti pa cemo da vidimo. On lepo ide ne znam gde je problem.
I nastavim ja ne zadovoljna da vozim. Naravno dim se vije zamnom a pocinje i ulje da svetli.
Parkiram ga i kazem dajte pogledajte ovaj auto on pali i i de ali sada se nesto cuje i iz sredine motora. A majstor kaze a kada vi slusate motoror kada je hauba otvorena to tako treba...
I napokon odvozim ga kod jednog poznanika sa suzamama u ocima kako meni niko ne veruje da jeste on je ok i lepo radi i vuce i pali ali poceo je da trosi ulje od zamene ulja i dimi to nije dobro a trubina uradjena.
Posle par dana javlja mi se sa vesti da je motror produvao. Da moram ili da radim motor ili da kupim polovan.
E sada sam ja u teskoj dilemi sta da radim. Kaze majstor ovako, najbolje bi bilo da ga prodas, ( sa produvanim motorom) pa bre ljudi nisu toliko glupi ako sam ja.
Ok a sledeca varijanta da radis motror uhhh to je dosta skupo nikad se ne zna sta moze ispasti najbolje polovan oko 250 eura pa vozi.
E moj vapaj za vasu pomoc, prvo da li stvarno tako motor produva odjednom a da auto i dalje ide kako treba i sta da radim za koju varijantu da se odlucim ?
Ako kupim polovan pa i on je vozen pobogu i sta ako mi traje 6 meseci... a kaze generalka znas losi su novi delovi za njega ko zna koliko ce ti trajati....
Jao boze pomozite mi bar nekim savetom ako ikako mozete ja vise ne znam ni sta da mislim ni sta da radim.

Autoru:  zvonce [ 03 Nov 2015 10:25 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

kupi dobar polovan motor, ili menjaj auto

Autoru:  pistre [ 03 Nov 2015 10:34 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Prvi problem si ti, jer si posle svake popravke bila nezadovoljna, i umesto da reklamiras tom majstoru dok ne popravi, ti si odlazila kod drugog, isto nestrucnih majstora, tako da si tu napravila gresku, a sto se dima tice, ne moze motor da dune odjednom, tako da je verovatno lose remontovan turbo, sto je i logicno jer se cesto desava da ne znaju da urade turbo, dosta su nestrucni ti servisi, tako da je najbolje da nadjes polovan ispravan turbo i probas ga i vidis sta ce se desiti, a motor bi trebao da se proveri detaljno i znaces da li je sve u redu ili ne, a i da dodje do toga da je los motor, najbolja je opcija kupiti dobrog stranca i ubaciti ga nego opet da ti neki tu lokalni majstori brljaju po motoru popravljajuci ga, sto je mnogo skupo i odgovoran i strucan posao, a dobar stranac ce da nadzivi taj motor, a kosta korektno, tako da je to bolja opcija ako dodje do nje

Autoru:  skalikg [ 03 Nov 2015 14:33 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

A gde da kupim dobar motor ?

Autoru:  alexa05 [ 03 Nov 2015 14:52 ]
Tema posta:  Problem sa motorom

Opelovi otpadi su ih puni ali nije lose povesti nekog od iskusnijih... Mozda se i neko od kolega sa foruma ponudi da pomogne...

PS A mozes da kupis i moju Vectru a Astricu da prodas... :)

Autoru:  zvonce [ 04 Nov 2015 10:14 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Za početak videti u Kragujevcu otpad u Stanovu O642542490 Zejak,

Autoru:  skalikg [ 04 Nov 2015 10:59 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

zvonce je napisao:
Za početak videti u Kragujevcu otpad u Stanovu O642542490 Zejak,



HVALA :)
Odmah zvala nazalost nema samo od 2001 godista pa na vise :(

Autoru:  zvonce [ 05 Nov 2015 10:42 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

auto otpad Vuković kod Šumskog raja 0641569023, 063 8023131, mada ne znam koliko je isplativo dati 250 evra za motor plus ruke majstora i ostale troškove a auto star 18 godina ne vredi više od 1000 do1300 eura

Autoru:  alexa05 [ 05 Nov 2015 11:11 ]
Tema posta: 

Zovi Dacu u Mladenovcu

Autoru:  skalikg [ 05 Nov 2015 21:58 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

zvonce je napisao:
auto otpad Vuković kod Šumskog raja 0641569023, 063 8023131, mada ne znam koliko je isplativo dati 250 evra za motor plus ruke majstora i ostale troškove a auto star 18 godina ne vredi više od 1000 do1300 eura


Da ali ovakav ne vredi nista :(

Autoru:  veselinovic [ 06 Nov 2015 06:58 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Skali napravila si par greski.
Za pocetak mozda najbolje da uradis ovo : https://www.youtube.com/watch?v=HA22s9N ... uRuCAiY_kS
pogledatio pazljivo od 3.5 minuta :ludilo1: :)
Salu na stranu, ja ih probao da nadjem neko normalno originalno ulje - racimo nisotec, modrica, FAM ( ne zbog ultra kvaliteta nego zbog ultra originalnosti).
Ako je turbina zvizdala, pa se stvar sa zvizdanjem popravila zamjenom ulja slijedi da je ulje bilo teski krs, a i turbina koja se lagano cuje moze da radi godinama.
Onda si kupila drugo ulje po PREPORUCI PRODAVCA. E to je druga greska u koracima. Oni hvale ulje na kojem imaju najvecu marzu.
Turbina se samopopravi, ali poslije par stotina km to ulje se razbije i motor ga guta.
Popravis turbinu ali motor umjesto da smanji potrosnju ulja drasticno je poveca.
E ne moze motor od trosi minimalno ulja do trosi mnogo ulja za par stotina km. Mislim moze ako pukne karika - ali nije to, jer plavi dim izlazi pomalo pa sve vise.
Po meni mijenjaj ulje i majstora podhitno. A Zak moze samo da pomogne :ok: .

Autoru:  skalikg [ 06 Nov 2015 09:44 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

veselinovic je napisao:
Skali napravila si par greski.
Za pocetak mozda najbolje da uradis ovo : https://www.youtube.com/watch?v=HA22s9N ... uRuCAiY_kS
pogledatio pazljivo od 3.5 minuta :ludilo1: :)
Salu na stranu, ja ih probao da nadjem neko normalno originalno ulje - racimo nisotec, modrica, FAM ( ne zbog ultra kvaliteta nego zbog ultra originalnosti).
Ako je turbina zvizdala, pa se stvar sa zvizdanjem popravila zamjenom ulja slijedi da je ulje bilo teski krs, a i turbina koja se lagano cuje moze da radi godinama.
Onda si kupila drugo ulje po PREPORUCI PRODAVCA. E to je druga greska u koracima. Oni hvale ulje na kojem imaju najvecu marzu.
Turbina se samopopravi, ali poslije par stotina km to ulje se razbije i motor ga guta.
Popravis turbinu ali motor umjesto da smanji potrosnju ulja drasticno je poveca.
E ne moze motor od trosi minimalno ulja do trosi mnogo ulja za par stotina km. Mislim moze ako pukne karika - ali nije to, jer plavi dim izlazi pomalo pa sve vise.
Po meni mijenjaj ulje i majstora podhitno. A Zak moze samo da pomogne :ok: .


Svaka cast za video slatko sam se nasmejala :) a to da zamenim drugo ulje neces mi verovati i ja sam to isto pomislila, auto je sada kod treceg majstora koji je konstatovao da se mora zameniti ceo motor pa cu mu predloziti da vidim sta ce mi reci :)

Autoru:  Srćko [ 06 Nov 2015 19:51 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Mislim da ce majstor poludeti i predloziti da onda auto popravljas na netu,a ne kod njega :ludilo2:

Autoru:  dusan [ 10 Nov 2015 08:17 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

nemoj da kupuješ drugi motor , već popravljaj svoj.ja sam napravio takvu grešku i posle ipak popravljao svoj stari motor.
kad je meni riknuo motor , palio je išo ko lud i trošio 0,7 l ulja na 1000 km.
crni dim se pojavljuje kad gorivo ne sagoreva pravilno odnosno loše dizne i ne rasprskavaju pravilno naftu.

Autoru:  skalikg [ 10 Nov 2015 10:39 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

Jos uvek nista nisam uradila, motora nema ko zna zasto je to dobro. Auto je kod majstora i kada me vidi pita me sta sad imam da mu predlozim :( Dodje mi da ga uzmem i sama rasturim motor do proleca cu ga sastaviti. Ako se budem usudila na takav korak obavesticu Vas :)

Autoru:  alexa05 [ 10 Nov 2015 11:46 ]
Tema posta: 

Valjda ce neko od kolega iz tvog okruzenja da ti se ponudi i pritekne u pomoc...

Autoru:  zvonce [ 12 Nov 2015 10:17 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

tel o63267558 Pančevo oglas za motor 170 evra na kupujem -prodajem
Uradjen motor 1.7TD iz Opel Astre "97 godište. Na motoru polirana radilica, stavljeni novi leteći ležajevi i karike, glava obradjena, zamenjene vodjice i ušlajfovani ventili, nov župčasti. Motor je nakon nekih 800km izvadjen iz auta jer je crkla turbina, pa je ubačen drugi motor običan dizel, auto je u medjuvremenu prodat, a ovaj motor smeta po garaži.
Za ozbilnog kupca manja korekcija cene zbog troškova dolaska.

Autoru:  skalikg [ 13 Nov 2015 14:37 ]
Tema posta:  Re: Problem sa motorom

zvonce je napisao:
tel o63267558 Pančevo oglas za motor 170 evra na kupujem -prodajem
Uradjen motor 1.7TD iz Opel Astre "97 godište. Na motoru polirana radilica, stavljeni novi leteći ležajevi i karike, glava obradjena, zamenjene vodjice i ušlajfovani ventili, nov župčasti. Motor je nakon nekih 800km izvadjen iz auta jer je crkla turbina, pa je ubačen drugi motor običan dizel, auto je u medjuvremenu prodat, a ovaj motor smeta po garaži.
Za ozbilnog kupca manja korekcija cene zbog troškova dolaska.

Upravo sam procitala taj oglas i sta Vi mislite o o tome ?

http://www.kupujemprodajem.com/opel-1-7 ... _id=156949

Zvala sam ga i naravno sve naj naj o motoru, eto dao bi ga i za 150 eura jer dolazim ik KGa, bla bla...

Autoru:  alexa05 [ 13 Nov 2015 14:51 ]
Tema posta: 

Jbga... Ajd sad budi pametan što bi moj matori rekao...

Autoru:  skalikg [ 13 Nov 2015 14:59 ]
Tema posta:  Re:

alexa05 je napisao:
Jbga... Ajd sad budi pametan što bi moj matori rekao...


Vidim ja da nema pameti, nesto mu uraditi da ne dimi toliko i prodati....

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/