Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

C20XE plovnjak
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=33143
Stranica 1 od 1

Autoru:  DeVil [ 02 Sep 2015 13:32 ]
Tema posta:  C20XE plovnjak

Motor C20XE je nesto sto sam oduvek zeleo, ali nikad nije bilo finansija. Sad kad sam finansijski bolji nemoguce je naci takav motor, a da je u dobrom stanju. Ustvari nekad i naidje, ali se odmah proda. Pre par dana sam naisao na jedan polovnjak za 350evra, ali za te pare u ko zna kakvom je stanju. Motor je iz kalibre, nema onu plastiku FSI, pali na pola kljuca, kompresija 11-12 i mozda trosi malo ulja (to su reci prodavca, sto znaci da trosi dosta ulja). Verovatno je tezak krs u pitanju.
Imam nekoliko pitanja za sve poznavaoce ovog motora, a znam da ih ovde ima stvarno mnogo. Planirao sam da kupim ovaj motor i da onda odradim generalku. Da li znate koliko kosta kompletna obnova za C20XE, da li bi posle toga motor vukao kako treba i da li bi se posle toga resili problemi trosenja ulja i ostalih eventualnih nedostataka? I naravno, koliko sam kilometara ili koliko vremena sam posle toga miran? Da li se ovaj poduhvat uopste isplati?
E, da - citajuci forum naucio sam mnoge stvari pa tako i da motor moze izdrzati samo odredjen broj generalki. Da li postoji neki nacin kako videti da li je i koliko je ranije taj motor bio obradjivan?

Ima mnogo pitanja, ali znam da dosta ljudi zna ovaj motor u najsitnije detalje pa ce sigurno biti pravih odgovora :)

Autoru:  mitke [ 02 Sep 2015 14:28 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Ako trazis C20XE motor. Imam druga koji ima 2 komada, pod garanciju dobra, gram ulja ne trose,jedan je bio u mom bivsem kadetu i za njega ja smem da ti garantujem, placenje tek nakon ugradnje, ako nije kao sto ti kaze ne treba da platis. Cene ne znam tacno,ali mogu da te spojim sa njim. Ako si zainteresovan javi se na pp. Pozz

Autoru:  GSi [ 02 Sep 2015 14:56 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Da ga osveĹžiĹĄ, cirka 500e

Autoru:  laki_81 [ 03 Sep 2015 23:02 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Ako imas nameru da se druzis sa tim motorom jako dugo onda samo napred. Tek kad ga rasturis i kad se sve premeri videces na cemu si. Ozbiljna generalka ozbiljno i kosta ali si posle miran.
Najveci problem sa tim motorom je to sto bez obzira na sve kvalitete vreme ga je pregazilo, jer je sve manje zdravih sasija u koje bi mogao bez dodatnih atestiranja i gluposti legalno da se zavede i vozi narednih par godinica..

Autoru:  DeVil [ 03 Sep 2015 23:32 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

O tome se i radi. Astra F mi je prvi automobil i doslo je vreme da se rastajemo ili da se nesto menja. Ako uspem da mu ubacim gsi motor imacu razloga da Astru jos dugo lepo vozim, malo da se mangupiram i da je malo ulepsam. Planirano je i ubacivanje agel eyes-a, branika sa astre gsi, mozda obrvice i sigurno kompletno farbanje, ali sve to kada se mehanika odradi kako treba.

Autoru:  clubcalibraserbia [ 03 Sep 2015 23:53 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Emocije i logika, tesko se od toga pravi dobra salata ;)
Jednostavnije ti je i jeftinije sa manje muke da prodas diesel-a i kupis astru F sa c20xe pa ga posle sredjuj bas ako mora da se sredjuje...

Autoru:  DeVil [ 04 Sep 2015 00:17 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Skroz si u pravu, kada se emocije umesaju stvari budu gadne :)
Realno gledano meni treba Astra F karavan zbog posla, a u slobodno vreme da se malo izduvam :D
Imam nekoliko kombinacija koje razmatram posle vasih saveta, a jedan je da i odustanem od svega. Trenutno me interesuje realna cena motora c20xe koji je u dobrom stanju. Stvarno ne znam kako se krecu na trzistu, a ne bih voleo da ispadnem magarac Zato imam vas da mi pomognete ;)

Autoru:  MiskoBgd [ 04 Sep 2015 15:20 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

viewtopic.php?f=25&t=33155

Autoru:  laki_81 [ 04 Sep 2015 18:27 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Prvi XE kompletan sa agregatima sam kupio pre 8 godina. I tad je to zadovoljstvo kostalo celih 250 eur, motor je bio stvarno u ekstra stanju,stranac.
Nakon toga sam kupio jos 5 komada, sto kompletnih sto golih, sto krseva sto dobrih, i cene se kretale od 100 do 250. Po meni sve preko 250 eur za solidan xe je ludost dati, a za krs ni toliko.. dobar deo tih izandjanih sto troskaraju ulje je dobrano zadero blok i tu je jedino resenje razbusivanje na specijalu (sto sa novim klipovima izadje poprilicno ) ili pakovanje svega na blok od 1.8 pod uslovom da su stari klipovi ok sto opet kosta...

Izmedju ostalog, imam kadeta sa XE om koji sluzi za ukras i astru f karavan sa x20xev-om kog sam uzeo svojevremeno zbog posla. Ideja je oduvek bila da gurnem u nju jedan od XE-a koji cuce u garazi ali sam digao ruke.
Drugarski mogu da ti kazem da se manes ideje da guras XE u garavana ako imas nameru da ga masiras po krivinama jer je i sa XEV-om (koji je u odnosu na XE obicna raga) karavan ozbiljno neupravljiva masina otprilike u rangu traktorske prikolice. :banghead: vise je mucenje i izazivanje sudbine voziti ga nego zadovoljstvo. U principu dzabe zver ispod haube kad resto ne moze da ga isprati.
Pricam o ostrijoj voznji po krivinama, ne autoput i pravac. Ako hoces da ga napravis da lezi kako treba onda gubi funkciju tovarne mazge, tj. nije vise radna masina...
Obrni okreni, na kraju se sve svede na to da je mozda bolje ako si u mogucnosti potrositi u startu malo vise i kupiti jos i jednu astru gsi za izivljavanje i vozi misko :gsi:

Autoru:  DeVil [ 04 Sep 2015 21:34 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Hvala Laki na iskrenom savetu. Verovatno tako i uradim.
Meni astra karavan sluzi za posao, ali bih voleo po nekad da ga dobro nagazim. Ne trke i jurnjava po krivinama, vise pravac i malo po gradu da spustim one nalickane mangupe :)

Autoru:  DeVil [ 05 Sep 2015 00:25 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Kakva je prica sa GSI motorima u kojima je ugradjen plin? Nikada na benzinca ne bih stavio plin pa me interesuje, ako se docepam takvog motora da li odstranjivanjem plina dobijam skroz funkcionalni benzinac?

Molim vas sve za strpljenje jer razmatram sve varijante i vasi saveti i iskustva su od velike pomoci.

Autoru:  Speedy [ 05 Sep 2015 02:31 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Vidi ovako,sto se tice plina motor ko motor,radi i na plin i na benzin,zbog plina mozes imati malo problema zbog instalacije i dizni(mozda su zapekle) citam i razumem sta zelis,i moj predlog ti je ostavi astru kakva jeste,kupi sebi kadeta,ili astru f c20xe doradi jos malo sta treba i to je to,imas auto za zezanje a realno izacice te kupovina tog auta kao sva ta peripetija i ubacivanje,jer benzinca u dizela moras trapove da sredis,jer jednostavno nije vise tako spor i trom,treba nesto da te drzi na putu i zaustavi,rezezrvoar,instalaciju i ispod haube sve ostalo,onda menjac,zglobove itd itd...jednostavno preveliko ulaganje,+ atest i registracija svega toga,jer nekad zaustavice te pandur u saobracajnoj dizel a on se ne cuje,nacice se neki pametan da vidi sta je i najbao si ...

Autoru:  DeVil [ 05 Sep 2015 19:16 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Hvala @Speedy za odgovor i misljenje. Skroz si u pravu i batalicu modifikovanje dizela, bas ne isplati. Ali to ne znaci da odustajem od gsi karavana ako se nadje zgodna prilika da kupim benzinac 1.8 ili 2.0 koji bi mogao da isprati C20XE :D

Autoru:  DeVil [ 05 Sep 2015 21:46 ]
Tema posta:  Re: C20XE plovnjak

Sta se tacno podrazumeva pod kompletan motor (C20XE) sa instalacijom?
Za motor razumem, ali nisam siguran sta sve spada u instalaciju.
Koliko je komplikovano ubacivanje i pokretanje motora C20XE?

Nadam se da nisam poceo da smaram jer sam stvarno impresioniran ovim motorom i interesuju me svi detalji koji mogu da prave probleme :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/