Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

X30xe u calibru,par pitanja
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=32928
Stranica 1 od 2

Autoru:  calibrated [ 29 Jul 2015 20:00 ]
Tema posta:  X30xe u calibru,par pitanja

S obzirom da mi je prvi put da ubacujem sestaka i ne znam bas puno o njima interesiralo bi me par stvari.
1.Da li nosac od c25xe pase na nosac servo-pumpe(i klime) od x30xe?

2.pase li mi sajla gasa od 8v calibre?

3.sto uciniti sa egr ventilom(ostaje grana od omege i sve ostalo)?

4.sto mi je jos potrebno od c25xe? Imam zeljezni karter,sito ulja,grane od x25xe vectra b...fali mi jos nosac motora desni,jos nesto?

Zahvaljujem unaprijed..

Autoru:  Nesha [ 29 Jul 2015 20:04 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

1. da
2. moze, ali bolje od 2.5 kraca je
3. kako hoces
4. treba desni nosac i desnu poluosovinu da pomeris za 23mm ka menjacu

a struja je od omege, vectre ili calibre?

Autoru:  calibrated [ 29 Jul 2015 20:11 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Za pomjeranje znam,treba napravit piksne valjkaste ako me pamcenje sluzi dobro i duze sarafe uzet...poluosovinu sam nabavio od astre f jednodjelnu...znaci treba je pomaknut prema getribi(f20)? Treba li jos nesto uz tu poluosovinu da je drzi za blok jer ko sto vidim ona nema nosaca kao npr poluosovina od c20xe...?
Struja komplet ostaje od omege,usisna grana,dual ramove cu nagurat nekako,i ostalo, jedino cu odnijet da mi skinu imobilizator sa kompjutera...

Autoru:  Nesha [ 29 Jul 2015 20:18 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

syebaces brze menjac sa jednodelnom, i ovako mu je 3.0 dovoljan :P a i ne znam kako da produzis tu jednodelnu, a da na oba kraja legne kako treba...

Autoru:  calibrated [ 29 Jul 2015 22:19 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

A jel znas kako dvodjelnu onda produzit,imam i nju..nece mi valjda sad poluosovina radit problem :P

Autoru:  Nesha [ 29 Jul 2015 22:25 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

imas kod pistreta u nekoj od njegovih polupanih garaza :P

napravi se distancer koji ide kod lezaja na sredini...

Autoru:  marianvv [ 29 Jul 2015 22:46 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

napravi se distancer koji ide ispod lezaja tu de se poluosovina ĹĄrafi za blok motora i ona onda za 23mm manje ulazi u menjac i time si je produzio, poluosovina iz jednog dela nemoze em sto ce biti kraca , ali posto je iz jednog dela izudarace,pokrivice mozda i pokidati ti sve limove oko alternatora i aspuha.

Autoru:  Nesha [ 03 Avg 2015 09:18 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

sad opet citam i vidim da sam se istripovao gadno. Zayebao sam te za poluosovinu :P

Ti u svakom slucaju ne produzavas poluosovinu.

Jednodelnu samo ubacis i to je to.

Za dvodelnu ide distancer od 23mm, ali da bi pomerio nosac ka menjacu i da bi mogao da ga zasrafis za blok.

Najbitnije je da menjac ostaje tu gde i jeste, tako da se nista ne produzava :P

Autoru:  calibrated [ 20 Avg 2015 19:39 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

E jbg gledam ja sta ti pises heheje..ugl skinut cu uteg sa jednodjelne i to je to..nego recite mi hladnjak ulja mi je ispravan al sam ga izvadio i planiram stavit vanjski od c20xe...jel pametno to...posto je ovaj uronjem u vodu pa se po nekoj logici bolje hladi al su mi napricali da cesto puca pa mi se neda prat majonezu svako malo...

Autoru:  pistre [ 20 Avg 2015 20:52 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Ne znam koliko ti je pametno da skidas teg sa te jednodelne osovine, nije on tu dzabe...

A sto se hladnjaka tice, ovaj potopljen mnogo bolje hladi ulje, narocito u gradu, ali ako je vec probusen, i nemas drugi, pa onda moze da zavrsi posao i eksterni od xe-a

Autoru:  calibrated [ 20 Avg 2015 21:31 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Nije probusen al mi puno ljudi govori da ga uklonim jer cesto pucaju,ovaj motor ima 144 000 i nema tragova majoneze nigdje,ali ovaj prijatelj sto ima sestaka mi rekao da je njemu kad je puknuo izbilo brtve glave??? I sjebalo kiler od vode??? A to meni sve zvuci kao horor jer prvi put takav motor ubacujem u auto pa bi htio preventivne mjere napravit...sad sta bi mi vi preporucili..meni kiler naoko izgleda kao nov...

Autoru:  pistre [ 20 Avg 2015 21:34 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

ma ne diraj nista i uzivaj

Autoru:  Nesha [ 20 Avg 2015 21:36 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

ako je stvarno presao 144000, samo sipaj dobro ulje i G12 I ne razmisljaj. To ce da traje jos toliko minimum :P

EDIT: Pretece me pistre rs4 :P

Autoru:  calibrated [ 21 Avg 2015 20:27 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Fala svima,ako mi bude jos sta nejasno pitat cu ovde

Autoru:  calibrated [ 06 Sep 2015 17:41 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Jeli iko od vas posjeduje informaciju jeli isti ecu od x30xe koji je automatik i x30xe manuelni...ako ne jel zna nekog ko ima manuelni ecu da mi procita sve brojeve sa njega....jer koliko vidim po autodati mi pokazuje kao jedinu razliku da na instalaciji od manuelca pin 42 ima masu a od automatika 12v kad je u Parking P polozaju

Autoru:  Nesha [ 06 Sep 2015 18:21 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Isti je komp. Jel ti instalacija od manuelnog ili automatika?

Ako je automatik, samo kratko spoj crnu i crno-crvenu na okruglom braon dzeku.

Autoru:  calibrated [ 06 Sep 2015 21:25 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Od automatika je instalacija i komp....mislim da si pobrkao..na braon dzeku imam : bijelo plavu za alternator,crno crvenu koja je na alnaseru pobuda(kontakt brava),zeleno plavu za crvenu lampu od ulja i senzor ulja u karteru(smedja,i smedje zelena)...na plavom dzeku imam dvije debele crveno crne i puno nekih cudnih boja,mislim da je plavi dzek od automatika instalacija koliko sam skuzio...i bijeli dzek sve ostalo za rad motora,okretaji,lampa elektronike,temperatura,pumpa goriva itd...zato sam trazio nekog sa manuelcel 3.0 ko ima omegu ako moze da da info koje zice u dzekovima nema...

Autoru:  Nesha [ 06 Sep 2015 21:34 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

koje ti je godiste to?
spoji te dve crno crvene i uzivaj... jedna bi trebalo da je deblja od druge...

Autoru:  Eltech [ 06 Sep 2015 22:05 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Nesa radio u proizvodnji ... :)

Autoru:  calibrated [ 07 Sep 2015 09:20 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

97 godiste... iste su obe,al to si u pravu za spojit ih jer sam sinoc malo po njemackim forumima cackao i prevodio i spominje se to da se mora spojit te dvije debele zice inace nece alnaser da radi...

Autoru:  strokan [ 07 Sep 2015 09:48 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Imaju 2 tipa instalacije tako da su moĹžda menjali Ĺžice. Jel ti ovalan ili kockast dĹžek za protokomer?

Autoru:  calibrated [ 07 Sep 2015 12:53 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Ovalan na dosta senzora,noviji tip...

Autoru:  calibrated [ 09 Sep 2015 09:47 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Evo ako ikad iko bude ubacivao v6 bez klime....ja kompresor nisam htio nabavljat,a nije mi se dalo kupovat klizac od v6 bez klime(cca 30-35 eura)....uzeo sam remen Continental PK 1980 za calibru 2.5 bez klime...i imao sam novi klizac od c20xe....kao distancer za klizac sam koristio gumicu nosaca kompresora klime na klinasti remen(Harrison) i podlosku metalnu...rolica taman sjeda i poravnata je sa remenom i sve izgleda uredno...koristen je nosac motora za calibru sa klimom sa piksnama 25mm
Slika

Autoru:  pistre [ 09 Sep 2015 10:33 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Neeee, nisi morao da izbacis kompresor, imas da kupis kais kraci bez plasticnog rolera jer je last edition kalibra imala takav kais bez plasticnog rolera koji mozes slobodno da izbacis, i ima da se kupi u svim radnjama, samo potrazi

Autoru:  calibrated [ 09 Sep 2015 10:49 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Nisam ja kompresor izbacio nego ga nisam niti imao....zato sam i uzeo remen bez klime jer nju ionako ne olaniram stavljat...ko zna sta ce jos trebat promjenit kad se ubaci motor a samo sebi guzvu pod haubom pravim pa cu sto se manje stvari stavit moze na motor

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/