Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

potrosnja c20xe
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=31233
Stranica 1 od 1

Autoru:  daner [ 02 Dec 2014 23:55 ]
Tema posta:  potrosnja c20xe

posle zamene glave auto poce trositi ko poludeo, a pre toga normalno trosio (menjao glavu zbog poroznosti)

pre kad ga vozim petom 85-90km/h pokazivalo mi na boardu 5.8-6L sad ispod 9 ne pada u opste

prosecna mi na boardu sad 14.5L a bila je oko 10-11

na leru mi je pokazivala 0.8-0.9 variralo sad ispod 1.3 nece

auto normalno radi al trosi jezivo i plina i benzina

pre sam za 1000 din plina na praznu bocu prelazio 110-120km sad 65-70 i pisti da je nestalo

greske nema ni jedne ne pali se lampica, probao sondu promeniti isto

ne znam vise gde da gledam ima li ko ideju ?

Autoru:  pistre [ 03 Dec 2014 00:01 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Da li ti trosi vodu mozda ?

Autoru:  daner [ 03 Dec 2014 00:04 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

ne, ne nestaje mi vode , sve je ok i srche

Autoru:  DEXTER LE [ 03 Dec 2014 00:11 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Proveri kako si je uzubio , mozda ti je promaklo kad si uzubljivao bregaste i radilicu , oce zacas da mrdne za zub , a da ostane ne primeceno....
Proveri i ETC senzor za svaki slucaj , ume tu u samom korenu u dzeku ispod zastitne gumice da se otkine zica i pravi zebanciju....

Autoru:  daner [ 03 Dec 2014 01:43 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Mislis na senzor temperature ? Kod termostata plavi sa dve zice ?

Pogledacu ujutru , Ali mislim da auto nece ni da upali kad se otkaci zica na tom senzoru

Autoru:  daner [ 03 Dec 2014 20:39 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

sve kontakte ocistio , kad je vruc bas tj kad predje temp motora preko 90 stepeni potrosnja padne u leru na 1.0

posto mi je izgleda termostat kaput kad vozim temp mi uvek ispod one crtice od 45 stepeni , stavim napred najlon da zaustavim hladjenje hladnjaka , provozam digne temp na 90 potrosnja na plinu 6.5 a na benzinu 5.8

jel moguce da ventilator pali na 105 stepeni posto imam utisak samo sto ne pocne da kuva kad radi u mestu (tad se pali mali ventilator) veliki nesto pobrljavio pali se na pola skale tj na tih 45 stepeni i radi dok ga skroz ne ohladi , pa sam ga iskljucio dok davac ne promenim

Autoru:  DEXTER LE [ 04 Dec 2014 01:55 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Eto vidis da je problem u temperatur , sreca pa je samo sitnica. :)
Sto se ventilatora tice , fabricki je tako da u mestu na 105c pali ventilatore , ja sam se prestravio kad sam to video prvi put na mom automobilu i odmah sam dejstvovao menjanjem termoprekidaca i prespajanjem svih ventilatora u MAX brzinu i to na nekih 92c , dok na 88c ukljucuje samo mali ventilator , termoprekidac sam sa tim vrednostima stavio od nekog golfa dizela ako se dobro secam. znam samo da je imao dva stepena za prvu i drugu brzinu kog golfa , ali se to lako resilo kod mene na XE_u

Autoru:  daner [ 04 Dec 2014 11:16 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Termostat bi trebalo na 88 da otvara a ventilatore da pali na sta znam 95 stepeni, mada negde sam citao da antifriz kljuca na 115 stepeni i + jos kad je sistem podpritiskom ( tacka kljucanja vode se povecava sa povecanjem pritiska)
Tako da kontam. Bar do 120 ne moze prokuvati

Autoru:  DEXTER LE [ 04 Dec 2014 11:28 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Da ne moze prokuvati , ali na toliko visokoj radnoj temperaturi , hilzne i klipove brises kao gumicom , ai vodjice nista bolje nece proci, ovo ti kazaem iz iskustva sto se tice mehanickog habanja. Prekosvega dodaj da je gustina i viskozitet ulja na visokim temperaturama , znatno manja nego na normalnih 80-90c

Autoru:  daner [ 06 Dec 2014 00:17 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

a nema to veze , ta ulja su predvidjena za to

sta bi rekao onda na vazdusnim motorima kojima je radna temp 170 stepeni ? kao kamionima npr a predju i po milion km


danas upalih da radi u mestu, pipao creva oko motora vruca a hladnjak hladan , creva budu bas bas vruca , rukom se ne mogu drzati , i termostat pocinje da otvara , ali na skali nema ni 45 stepeni u tom momentu

mislim bezveze je da rukom ne mogu drzati 45 stepeni, pa se tripujem da lose pokazuje temp, ako tu vec ima toliko sta li tek bude kad na satu pokaze 90 i vise


sutra ga upalim , skinem manometar sa traktora turim u posudu i pratim temp vode nema druge

Autoru:  Andrej [ 06 Dec 2014 12:50 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Meni se čini da je kod tebe problem u satu, tj. mnogi satovi na kalibrama pokazuju 45 stepeni a realno to odgovara 90 stepeni. Lično sam se uverio u to. Probaj da staviš drugi sat pa gledaj na njemu temperaturu i kada otvara termostat.

Autoru:  daner [ 06 Dec 2014 14:30 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

moram staviti neki aftermarket pokazivac

jbt onda kad mi pokazuje preko 90 kuva sve vreme al ventilator pali tek preko 90 stepeni na tabli

danas sam uzeo termoprekidac jednu brzinu pali na 95 a drugu na 100 stepeni pa cu videti kad ce paliti

Autoru:  daner [ 06 Dec 2014 16:55 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Sad merio, termostat otvara na 75 stepeni
Prva crtica na skali je 80 stepeni(a uvek sam mislio da je 45) a 90 stepeni se poklapa sa temperaturom na satu
Zamenio sam termo davac ventilatore sad pali na 90 a na 80 ih gasi

Autoru:  Dimitry [ 07 Dec 2014 15:55 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

Ako ti ne pokazuje tacno, senzor za temp ti je ispod kucista termostata pored onog plavog dzeka (to ti je elektronski sauh) jedna zica sa buxnom na kraju ima ja msm nov da se uzme, ja sam stavio hladni termostat koji otvara na 82 - 10 stepeni prije fabrickog i termoprekidac koji radi na 92/87, u praksi nikad ne dodje do 95 :) A sto se potrosnje tice provjeri vakuum na regulator pritiska spoji ga direktno na usisnu granu preskoci hotstart ventil ionako ti to ne treba jedino lud ce da pali motor na preko 120 stepeni

Autoru:  trucker010 [ 27 Jan 2015 03:27 ]
Tema posta:  Re: potrosnja c20xe

I u ovom slucaju je lose uzubcen motor,99%

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/