Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=26591 |
Stranica 1 od 3 |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 12:06 ] |
Tema posta: | 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Ne znam vise koji mu je djavo. Trokirao je kad je malo goriva, sad ga drzim na prvoj beloj crti, i opet je poceo samo sada vise. Pre je trokirao a nije palio lampicu sad trokira a nekad upali lampicu, samo kada upali lampicu(slavinica) trokiranje je jace (tako mi deluje). Kad stisnem gas on do 3500 obrtaja dodje medjutim vrati se na 3000 i onda kao trokira, nije u cist zvuk. Ima malo dima, ne pravi oblake iza mene. Nikad nisam testirala dokle ide obrtomer, znam kad smo cistili EGER i Usisnu da smo zbog trzanja probali i koliko se secam isao je i na 4000obrtaja. Sad ne znam koji krsteni majstor ima u Valjevu, a hocu da ga vozim na dijagnostiku cim tata uhvati vremena na poslu, ali necu da mi kao predhodni majstor menja sve redom i da izbegava kacenje dijagnostike i kad izmednja pola delova nadje sta mu fali. Treba mi savet, misljenje, predlog, sta moze biti, da budemo malo u toku kad ode vectra kod majstora, da nas bas ne "odere" po dzepu kao ovaj predhodni ![]() Inace skoro ciscen je EGR, usisna, menjana prelivna creva, gumice ventila... |
Autoru: | civid [ 06 Sep 2013 12:44 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Prebacuje ti u safe mode. Iščitaj greške. Ja tipujem na protokomer ![]() Jesi li menjala akumulator? |
Autoru: | slavisa87 [ 06 Sep 2013 13:04 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Proveri dizne i protokomer.Protokomer mozes lako proveriti tako sto otkcis dzek sa njega i upalis auto i ako ti posle nekoliko sekundi upali lampicu i promeni rad motora onda je ispravan,a ako ne pali lampicu i ne menja rad motora onda je 100% problem u njemu. |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 13:12 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Sad cu da probam prtokomer sama, ako ne uspem zvacu komsiju u pomoc ![]() ![]() Sad ga natankujem 2000 i samo mi je jednom trgnuo jos sam ga i gazila po gasu da vidim sta ce biti. Ali svakako necu zanemariti gresku, moram ga voziti na dijagnostiku i zanima me trza tj. trokira li jos nekome cim malo prodje skala prvu belu liniju od goriva? Ako ima neki Valjevac nek preporuci dobrog majstora ovde. Odoh da probam protokomer, ako su zaprljane dizne moze li se dijagnostikom uocii ili mora rucno? EDIT: Protokomer sama ne mogu ni da pipnem ![]() Sad sam ga upalila i nogu na gas, ladno dodje na 5000 obrtaja,imam snimak od malo pre a i od sad, pa cu da vidim kako da ubacim. |
Autoru: | slavisa87 [ 06 Sep 2013 13:40 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Moze da se desi da ako imas malo goriva povuce "cistocu iz rezervoara" i sve to natalozi u dizne i vremenom se to toliko zaprlja da je to katastrofa kako auto ide lose.Mislim da dijagnostikom ne mozes proveriti dizne dok se ne skinu sa auta.Meni je majstor inace moj prijatelj ocistio dizne u ultrazvucnoj kadi,EGR ventil i izdunu granu za 2500 din,i auto je prodisao,a inace pre toga je trokirao i ubrzavao je celu vecnost do 100km/h.Pozdrav. |
Autoru: | civid [ 06 Sep 2013 13:58 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Pa majku mu valjda se nešto od tih nečistoća zadrži na filteru? |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 14:03 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
`Sa manje goriva i ukljucenom lampicom http://www.youtube.com/watch?v=8kPCGAYjDMU (isppravljen link) Sa vise goriva i iskljucenom lampicom, http://youtu.be/29kYCugvdrY ali i sad kad ukljuci lampicu stane na oko 4000, misliim da sam i to snimila, samo da nadjem. Ipak je nesto vise nije do goriva samo. Ne znam mogu li dizne tako da se manifestuju? Protokomer? |
Autoru: | igorpavlovic [ 06 Sep 2013 15:19 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
civid je napisao: Pa majku mu valjda se nešto od tih nečistoća zadrži na filteru? Sve necistoce se zadrze na filteru, problem je kada ih ima mnogo, tada se filter brzo zaprlja i smanji se protok. A kod dizela u rezervoaru ima precistac koji se bavi krupnijim stvarima, a i on se moze prepuniti kada je gorivo "mnogo dobro". Ovde je rekao bih nesto drugo problem, gledajuci ove snimke... Za pocetak dijagnostika, i ovde daj kodove. |
Autoru: | civid [ 06 Sep 2013 15:27 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Dakle Maki. 1. Dijagnostika 2. Čišćenje rezervoara (to može da ti odradi otac) 3. Redovna zamena filtera goriva (nikada ne preskači) 4. Sipaj gorivo uvek na istom mestu ako ti to nije problem. To sam ti već jednom rekao. Moja preporuka je NIS. Proveri gde u Valjevu sipaju policija, hitna pomoć, sud i te državne institucije. ![]() Sad sam pogledao snimke. Sve sam sigurniji da je protokomer. Jesi li skinula džek sa njega i upalila motor? |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 15:34 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Izgleda je nesto drugo, u utorak tek kod majstora, guzva mu do tada. Setih se Opel DM-a, bili smo vec kod njega zbog dizni od nekog japanca, deluje mi kao dobar majstor ![]() Ako neko jos ima neki savet nek napise, uvek je dobrodosao. Filter mislim da je menjan pre par meseci sa uljem, ali nije na odmet pogledati ga. Dijagnotika u utorak, mozda bi i mogao on da ocisti ako mu se moze prici onom malom dizalicom, jer nemamo kanal ![]() Sad ja utorak ne mogu da docekam ![]() |
Autoru: | civid [ 06 Sep 2013 15:47 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Nisi mi odgovorila da li si menjala akumulator jer si pre pominjala da je loš. Proveri i na koliko ti puni alternator. Ne može da škodi. ![]() |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 16:04 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Jesam menjala, kontrolisao je majstor kad ga je stavljao. Mada on pali lepo, samo ja po nekad zaboravim svetla ukljucena, ne iscupam kljuc iz brave, on ne pisti ja zaboravim, pa mi isprazni akumulator...xD |
Autoru: | Tempo [ 06 Sep 2013 16:44 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
ja sam jednom dole menjo filter goriva i kad sam se ovde vratio morao sam opet da menjam ispostavilo se da je fals bio a kutija i sve orginal opel ![]() |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 16:56 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Ko nam sve popravlja kola i koliko nam je drzava uredjena, nista me ne cudi. Ja pre neki dan u marketu pod kao akcijom kupih bombone kojima je prosao rok. Kad hrana prolazi tek tako, za lose delove i gorivo ne treba ni da se cudimo. ![]() |
Autoru: | civid [ 06 Sep 2013 20:25 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Izmeri napon punjenja alternatora. Negde sa pročitao da prepunjavanje (overcharging) može da utiče na rad motora. |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 20:44 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Drugar caletov, inace majstor, je kontrolisao kad je stavljao akumulator i rekao da je alternator ok i da dobro puni. Evo sta smo radili: Skinuli smo zabicu sa protokomera, upalili auto i lampca (slavinica) se upalila, vratimo zabicu ona se iskljuci. E onda je otac odvrnuo sraf na dnu filtera gde se ispusta voda (iz filtera od goriva) i tada je filter jako povukao vazduh u sebe a ni kapi ni vode ni goriva nije izaslo na taj sraf. Onda je odvrnuo filter i bilo je malo kao zgusnute nafte (ne znam kako bih opisla to) i za jednu solju (manju = za kafu) nafte. Kada smo je povukli i uplili radila je lepo i posle minut pocinje da trokira. Ugasimo vektru i sacekamo 2 min, normalno upali i radi lepo pola minuta i onda krene da trokira i tako vise puta. Otac sumnja na dovod goriva, da li moze biti do toga? Posto tek u utorak moze majstor da nas primi, pokusali smo malo mi da cackamo, pa da mozda nadjemo resenje. |
Autoru: | choks [ 06 Sep 2013 20:52 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Meni je tako problem pravio fals vazduh... |
Autoru: | Mickey [ 06 Sep 2013 20:57 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Jel radi kod Vectre ona fora sa kocnicom i gasom da ocita greske? |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 21:01 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Kako moze da se proveri gde i da li uvlaci fals vazduh? Tempo (hvala mu!) mi je dao broj decka iz Sapca koji radi u Opelovom servisu, cuo je se cale s njim i on sumnja na neki senzor ali dok ne nakaci na dijagnostiku ne moze nista da nam kaze. Ne radi, probala sam to. Stisnem kocnicu i gas, dam kontak i nista se ne desava. Svaki savet,predlog, misljenje je dobrodoslo, do utorka mozemo ispitivati stanje. Ako je neko skidao rezervoar moze napisati koliko je komplikovano. I koja dijagnostika odgovara mom opelu, ne znam koje je kacenje a uzela bih nesto samo da mi zavrsi posao, da iscitam greske i podelim ih sa Vama. Ovaj majstor mi je skroz na drugom kraju grada a ja bas i ne mogu da docekam utorak ![]() ![]() |
Autoru: | Mickey [ 06 Sep 2013 21:16 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Na isti senzor sumnjam i ja, al necu da lupam... Uzmi bre neki OpCom da imas za greske,nije to neka svemirska nauka. |
Autoru: | carbon [ 06 Sep 2013 21:17 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Necu da te uznemiravam , ali meni se cini pocetak zakazivanja elektro ventila predpaljenja.Greska mislim da ce biti P 1220.Vrlo cest problem PSG 5 bosch pumpe. |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 21:22 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Uzela bih ali ne znam da li mi odgovara svaki tj. da li je isto kacenje :/ Gledala sam po limundu ima svakakvih a ja se ne razumem u to. A koji je senzor u pitanju? Spremila sam casu vode i kocku secera , u slucaju da mi ne bude dobro ![]() Carbon: to je nesto oko pumpe? veliki izdatak? |
Autoru: | Mickey [ 06 Sep 2013 21:24 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Bobi bre nemoj odma na najgore ![]() |
Autoru: | carbon [ 06 Sep 2013 21:27 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
Pa aj necu , ali odradio sam ih nekih 100 tinak. Maki jeste povelik izdatak.Ovde kod nas u MK cena je oko 250 EUR za mehaniku. Od tog problema crkava i elektronika bosch pumpe , elektro ventil zakazava , ECU salje vecu struju da bi postigao odredjeno predpaljenje , tranzistor se greje od prevelike struje i . ode voz. |
Autoru: | maki014 [ 06 Sep 2013 21:44 ] |
Tema posta: | Re: 2.0 DTI Trokira i nece preko 3500 obrtaja |
aaaaaaaaaa definitvno ce vectra u delove ![]() Nadam se da nije to ![]() ![]() |
Stranica 1 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |