Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Jul 2025 08:08

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 15 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 06 Avg 2013 11:13 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Apr 2010 22:13
Postovi: 104
Lokacija: Alibunar
Ime: Marius
Opel: Manta A
Potrebna mi je externa pumpa goriva za V6

Neka preporuka ?

Ove podatke sam nasao na netu vezane za pumpu:
85 ltrs/hr @ 12v (3.0 to 3.5 bar)
Fuel System Pressure = 3.0 bar nominal

Hteo bih neki malo bolji kvalitet tipa BOSH ili sl.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 06 Avg 2013 11:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8791
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Evo podataka za pumpu sa calibre vi six :v6:

Slika

Slika

I odgovara za:

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 07 Avg 2013 13:26 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Apr 2010 22:13
Postovi: 104
Lokacija: Alibunar
Ime: Marius
Opel: Manta A
Hvala :)

Sve ove pumpe imaju kacenje crevo+selna.
Listao sam po netu i video da se koriste i kacenje na navoj.Na prvi mah cini mi se da je navoj bolji od selne mada ne znam...

koja je bolja varijanta?

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 26 Avg 2013 16:40 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Okt 2010 13:20
Postovi: 30
Lokacija: novi sad
Ime: dule
Opel: vektra 1.8 16v
Šta se preporučuje za Vektru b 1997 1.8 16v.Nisam je skinuo tako da ne znam podatke.Jel odgovara od neke jače Vektre i šta se dobija ako ubacim recimo od 2.5 ili 3.0.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 26 Avg 2013 16:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Nista se ne dobija ako se na stock motor stavi jaca pumpa , dobijaju se samo problemi ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 28 Avg 2013 09:14 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 789
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Pumpa ima dve mere, protok i pritisak. Protok je bitan za kolicinu goriva koju potrosi motor. Posto 99% ubrizgavanja koristi sistem sa povratnim vodom to znaci da pumpa mora da ima veci protok nego sto motor moze da potrosi. Visak goriva koji se ne potrosi ide nazad u rezervoar sto znaci povecan protok nista ne donosi na fabrickom motoru. Druga mera je pritisak, to je pritisak koja pumpa napravi u crevu gurajuci gorivo do motora. E sad vi imate na povratnom vodu regulator pritiska goriva koji sluzi za ogranicavanje pritiska i pozeljno je da on bude manji od pritiska koji stvara pumpa (barem 0.5bara) da bi se odrzao konstantan pritisak goriva u sistemu sto je bitno za ubrizgavanje goriva kroz brizgaljke. Tako da ako hocete da se igrate sa sistemom ubrizgavanja i mehanicki povecate snagu, jedina stvar je da uzmete neki stelujuci regulator pritiska goriva i da povecate pritisak ili da ugradite nesto vece brizgaljke i jedno i drugo povecava protok kroz njih. E sad pre nego sto svi skoce i krenu da menjaju ili me prozivaju da to tako ne funkcionise, prosecnom motoru vredi povecati protok do mozda 5%, maksimalno 10% a dobitak snage je na nivou onoga izmedju rada hladnog motora i zagrejanog. Posto vecina ne primecuje razliku izmedju toga, takvima ne vredi ni ovo da cackaju a i ulozeno dobijeno je krajnje smesno, bolje cipovati motor ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 28 Avg 2013 09:27 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Jul 2012 16:15
Postovi: 715
Lokacija: Cacak
Ime: J.Lisica
Opel: Corsa B
Seca li se neko ko je od clanova ovde prodavao novu eksternu pumpu i set dizni? Cini mi se da je bilo original.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 28 Avg 2013 14:34 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Nov 2012 02:50
Postovi: 278
Lokacija: ue bg
Ime: aljosa
Opel: askona 1.8 sport
treba li cipovanje propratiti jacom pumpom i regulatorom i diznama radi boljeg rezultata cipovanja i boljim dotokom hladnog vazduha, dobija li se vise nego samo cipovanjem?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 30 Avg 2013 22:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 789
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Cipovanje kao cipovanje kod atmosferskih motora se zasniva na pomeranju paljenja, blokade i ubrizgavanja. Posto paljenje ne mozes mnogo pomeriti kako ne bi dobio detonacije, blokada nema uticaja na povecanje snage jedino moze da doprinese boljem rasporedu snage pri saltanju brzina a ubrizgavanje goriva ne mozes mnogo pomeriti posto preterano nalivanje goriva isto tako smanjuje snagu, male su dobitci u snazi. Samim tim jaca pumpa, regulator i dizne nemaju smisla jer fabricka pumpa radi sa dozom rezerve kao i dizne a cipovanjem se jako malo povecava doza goriva ako je i menjaju a regulator nema smisla jer mozes cipovanjem da promenis nacin ubrizgavanja. Ako ne diraju ubrizgavanje, onda moze da se pogiras sa podizanjem pritiska. A dotok hladnog vazduha ce pomoci i na fabrickom motoru, ono sto moze da pomogne je da ako napravis jako dobar sistem dovoda vazduha moze jos malo da se pomeri paljenje zbog hladnijeg sagorevanja. Sa dobro osmisljenim usisom i kvalitetno odradjenim izduvom uz cipovanje moze da se dobiju lepi rezultati. Ali to nije izbacivanje kutije, stavljanje najobicnije pecurke i zamena zadnjeg lonca nego mnogo opsirnije...

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 31 Avg 2013 05:05 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
cipovanje kod atmosferca, samo diranjem mape... cist gubitak snage, gubitak para na gorivu i neizbezna popravka motora

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 31 Avg 2013 08:51 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 789
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Mozda kod Opela, evo kod mene na Yugu ne trosi vise jer nije dirano ubrizgavanje, ide bolje i nisam nista popravljao :D

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 31 Avg 2013 11:35 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Sep 2010 17:17
Postovi: 1250
Lokacija: Beograd
Ime: Milan
Opel: Vectra C GTS, Astra G
Garaza: pogledaj
Cipovao si juga? Koju fazu imas i jesi uzeo EDS-ov cip? :D

Inace Marius, za v6 mogu i ostale pumpe sa vektri i astri (vecina je ista za motore od 1.8 na vise)...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 31 Avg 2013 12:05 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2011 14:50
Postovi: 1386
Lokacija: Beograd
Ime: Srdjan
Opel: Vectra b i500
yugisa napravi od cipovanja celu Hemijsku formulu ko da je auto svemirski brod a ne obican sklop delova slazem se sa Pisom na atmosvercu cisto gubljenje love bez dodatnih zahvata.Majkan je isto u pravu iste su pumpe od 1.6 do 2.5 motora,jedino regulator pritiska nije isti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 31 Avg 2013 16:31 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Jul 2012 16:15
Postovi: 715
Lokacija: Cacak
Ime: J.Lisica
Opel: Corsa B
Niko se ne seca ko je od clanova ovde prodavao novu eksternu pumpu i set dizni? Originalno, cini mi se.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa goriva za v6
PostPoslato: 31 Avg 2013 17:03 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 789
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Zavisi od motora do motora ali dosta motora imaju lepu zalihu u mom Yugu je bio 1.6 16v cipovan i ovaj moj 1.1 sada i jedan i drugi su neuporedivo zivlji i zustriji od fabrickih. Takodje ako je blokada 500-600 obrtaja iznad maksimalne snage tu se isplati i pomeriti blokadu jer fabricki onda padaju previse obrtaji u saltanju i kasnijim saltanjem se dobije da motor padne pri saltanju u vise obrtaje gde ima vise snage. Malo komplikovana tematika oko saltanja da se ovako recima objasni, posto je potrebno znati kako izgleda kriva razvoja snage i prenosne odnose da bi se odredilo precizno najbolji trenutak za saltanje u visi stepen prenosa u odnosu na stepen prenosa. Pa i takav "obican sklop delova" ne razume vecina ljudi...

Kombinacija izbacivanje katalizatora, zamena izduvne grane i kvalitetan dotok hladnog vazduha uz dobar cip moze da ide jako lepo, eventualno ubacivanje bregastih od jacih motora iz tog modela ako ima i ako pasu da se svedu troskovi na minimum.

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 15 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs