Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Pumpa goriva za v6 https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=26215 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | marius [ 06 Avg 2013 11:13 ] |
Tema posta: | Pumpa goriva za v6 |
Potrebna mi je externa pumpa goriva za V6 Neka preporuka ? Ove podatke sam nasao na netu vezane za pumpu: 85 ltrs/hr @ 12v (3.0 to 3.5 bar) Fuel System Pressure = 3.0 bar nominal Hteo bih neki malo bolji kvalitet tipa BOSH ili sl. |
Autoru: | Daka [ 06 Avg 2013 11:39 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Evo podataka za pumpu sa calibre vi six ![]() ![]() ![]() I odgovara za: ![]() |
Autoru: | marius [ 07 Avg 2013 13:26 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Hvala ![]() Sve ove pumpe imaju kacenje crevo+selna. Listao sam po netu i video da se koriste i kacenje na navoj.Na prvi mah cini mi se da je navoj bolji od selne mada ne znam... koja je bolja varijanta? ![]() |
Autoru: | dulencens [ 26 Avg 2013 16:40 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Šta se preporučuje za Vektru b 1997 1.8 16v.Nisam je skinuo tako da ne znam podatke.Jel odgovara od neke jače Vektre i šta se dobija ako ubacim recimo od 2.5 ili 3.0. |
Autoru: | Milan_GSi [ 26 Avg 2013 16:53 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Nista se ne dobija ako se na stock motor stavi jaca pumpa , dobijaju se samo problemi ... |
Autoru: | YUgisa [ 28 Avg 2013 09:14 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Pumpa ima dve mere, protok i pritisak. Protok je bitan za kolicinu goriva koju potrosi motor. Posto 99% ubrizgavanja koristi sistem sa povratnim vodom to znaci da pumpa mora da ima veci protok nego sto motor moze da potrosi. Visak goriva koji se ne potrosi ide nazad u rezervoar sto znaci povecan protok nista ne donosi na fabrickom motoru. Druga mera je pritisak, to je pritisak koja pumpa napravi u crevu gurajuci gorivo do motora. E sad vi imate na povratnom vodu regulator pritiska goriva koji sluzi za ogranicavanje pritiska i pozeljno je da on bude manji od pritiska koji stvara pumpa (barem 0.5bara) da bi se odrzao konstantan pritisak goriva u sistemu sto je bitno za ubrizgavanje goriva kroz brizgaljke. Tako da ako hocete da se igrate sa sistemom ubrizgavanja i mehanicki povecate snagu, jedina stvar je da uzmete neki stelujuci regulator pritiska goriva i da povecate pritisak ili da ugradite nesto vece brizgaljke i jedno i drugo povecava protok kroz njih. E sad pre nego sto svi skoce i krenu da menjaju ili me prozivaju da to tako ne funkcionise, prosecnom motoru vredi povecati protok do mozda 5%, maksimalno 10% a dobitak snage je na nivou onoga izmedju rada hladnog motora i zagrejanog. Posto vecina ne primecuje razliku izmedju toga, takvima ne vredi ni ovo da cackaju a i ulozeno dobijeno je krajnje smesno, bolje cipovati motor ![]() |
Autoru: | camersajili [ 28 Avg 2013 09:27 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Seca li se neko ko je od clanova ovde prodavao novu eksternu pumpu i set dizni? Cini mi se da je bilo original. |
Autoru: | akizodijak [ 28 Avg 2013 14:34 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
treba li cipovanje propratiti jacom pumpom i regulatorom i diznama radi boljeg rezultata cipovanja i boljim dotokom hladnog vazduha, dobija li se vise nego samo cipovanjem? |
Autoru: | YUgisa [ 30 Avg 2013 22:04 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Cipovanje kao cipovanje kod atmosferskih motora se zasniva na pomeranju paljenja, blokade i ubrizgavanja. Posto paljenje ne mozes mnogo pomeriti kako ne bi dobio detonacije, blokada nema uticaja na povecanje snage jedino moze da doprinese boljem rasporedu snage pri saltanju brzina a ubrizgavanje goriva ne mozes mnogo pomeriti posto preterano nalivanje goriva isto tako smanjuje snagu, male su dobitci u snazi. Samim tim jaca pumpa, regulator i dizne nemaju smisla jer fabricka pumpa radi sa dozom rezerve kao i dizne a cipovanjem se jako malo povecava doza goriva ako je i menjaju a regulator nema smisla jer mozes cipovanjem da promenis nacin ubrizgavanja. Ako ne diraju ubrizgavanje, onda moze da se pogiras sa podizanjem pritiska. A dotok hladnog vazduha ce pomoci i na fabrickom motoru, ono sto moze da pomogne je da ako napravis jako dobar sistem dovoda vazduha moze jos malo da se pomeri paljenje zbog hladnijeg sagorevanja. Sa dobro osmisljenim usisom i kvalitetno odradjenim izduvom uz cipovanje moze da se dobiju lepi rezultati. Ali to nije izbacivanje kutije, stavljanje najobicnije pecurke i zamena zadnjeg lonca nego mnogo opsirnije... |
Autoru: | pistre [ 31 Avg 2013 05:05 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
cipovanje kod atmosferca, samo diranjem mape... cist gubitak snage, gubitak para na gorivu i neizbezna popravka motora |
Autoru: | YUgisa [ 31 Avg 2013 08:51 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Mozda kod Opela, evo kod mene na Yugu ne trosi vise jer nije dirano ubrizgavanje, ide bolje i nisam nista popravljao ![]() |
Autoru: | Majkan [ 31 Avg 2013 11:35 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Cipovao si juga? Koju fazu imas i jesi uzeo EDS-ov cip? ![]() Inace Marius, za v6 mogu i ostale pumpe sa vektri i astri (vecina je ista za motore od 1.8 na vise)... |
Autoru: | haustor [ 31 Avg 2013 12:05 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
yugisa napravi od cipovanja celu Hemijsku formulu ko da je auto svemirski brod a ne obican sklop delova slazem se sa Pisom na atmosvercu cisto gubljenje love bez dodatnih zahvata.Majkan je isto u pravu iste su pumpe od 1.6 do 2.5 motora,jedino regulator pritiska nije isti. |
Autoru: | camersajili [ 31 Avg 2013 16:31 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Niko se ne seca ko je od clanova ovde prodavao novu eksternu pumpu i set dizni? Originalno, cini mi se. |
Autoru: | YUgisa [ 31 Avg 2013 17:03 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa goriva za v6 |
Zavisi od motora do motora ali dosta motora imaju lepu zalihu u mom Yugu je bio 1.6 16v cipovan i ovaj moj 1.1 sada i jedan i drugi su neuporedivo zivlji i zustriji od fabrickih. Takodje ako je blokada 500-600 obrtaja iznad maksimalne snage tu se isplati i pomeriti blokadu jer fabricki onda padaju previse obrtaji u saltanju i kasnijim saltanjem se dobije da motor padne pri saltanju u vise obrtaje gde ima vise snage. Malo komplikovana tematika oko saltanja da se ovako recima objasni, posto je potrebno znati kako izgleda kriva razvoja snage i prenosne odnose da bi se odredilo precizno najbolji trenutak za saltanje u visi stepen prenosa u odnosu na stepen prenosa. Pa i takav "obican sklop delova" ne razume vecina ljudi... Kombinacija izbacivanje katalizatora, zamena izduvne grane i kvalitetan dotok hladnog vazduha uz dobar cip moze da ide jako lepo, eventualno ubacivanje bregastih od jacih motora iz tog modela ako ima i ako pasu da se svedu troskovi na minimum. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |