Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pumpa goriva za v6
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=26215
Stranica 1 od 1

Autoru:  marius [ 06 Avg 2013 11:13 ]
Tema posta:  Pumpa goriva za v6

Potrebna mi je externa pumpa goriva za V6

Neka preporuka ?

Ove podatke sam nasao na netu vezane za pumpu:
85 ltrs/hr @ 12v (3.0 to 3.5 bar)
Fuel System Pressure = 3.0 bar nominal

Hteo bih neki malo bolji kvalitet tipa BOSH ili sl.

Autoru:  Daka [ 06 Avg 2013 11:39 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Evo podataka za pumpu sa calibre vi six :v6:

Slika

Slika

I odgovara za:

Slika

Autoru:  marius [ 07 Avg 2013 13:26 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Hvala :)

Sve ove pumpe imaju kacenje crevo+selna.
Listao sam po netu i video da se koriste i kacenje na navoj.Na prvi mah cini mi se da je navoj bolji od selne mada ne znam...

koja je bolja varijanta?

Slika

Autoru:  dulencens [ 26 Avg 2013 16:40 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Šta se preporučuje za Vektru b 1997 1.8 16v.Nisam je skinuo tako da ne znam podatke.Jel odgovara od neke jače Vektre i šta se dobija ako ubacim recimo od 2.5 ili 3.0.

Autoru:  Milan_GSi [ 26 Avg 2013 16:53 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Nista se ne dobija ako se na stock motor stavi jaca pumpa , dobijaju se samo problemi ...

Autoru:  YUgisa [ 28 Avg 2013 09:14 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Pumpa ima dve mere, protok i pritisak. Protok je bitan za kolicinu goriva koju potrosi motor. Posto 99% ubrizgavanja koristi sistem sa povratnim vodom to znaci da pumpa mora da ima veci protok nego sto motor moze da potrosi. Visak goriva koji se ne potrosi ide nazad u rezervoar sto znaci povecan protok nista ne donosi na fabrickom motoru. Druga mera je pritisak, to je pritisak koja pumpa napravi u crevu gurajuci gorivo do motora. E sad vi imate na povratnom vodu regulator pritiska goriva koji sluzi za ogranicavanje pritiska i pozeljno je da on bude manji od pritiska koji stvara pumpa (barem 0.5bara) da bi se odrzao konstantan pritisak goriva u sistemu sto je bitno za ubrizgavanje goriva kroz brizgaljke. Tako da ako hocete da se igrate sa sistemom ubrizgavanja i mehanicki povecate snagu, jedina stvar je da uzmete neki stelujuci regulator pritiska goriva i da povecate pritisak ili da ugradite nesto vece brizgaljke i jedno i drugo povecava protok kroz njih. E sad pre nego sto svi skoce i krenu da menjaju ili me prozivaju da to tako ne funkcionise, prosecnom motoru vredi povecati protok do mozda 5%, maksimalno 10% a dobitak snage je na nivou onoga izmedju rada hladnog motora i zagrejanog. Posto vecina ne primecuje razliku izmedju toga, takvima ne vredi ni ovo da cackaju a i ulozeno dobijeno je krajnje smesno, bolje cipovati motor ;)

Autoru:  camersajili [ 28 Avg 2013 09:27 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Seca li se neko ko je od clanova ovde prodavao novu eksternu pumpu i set dizni? Cini mi se da je bilo original.

Autoru:  akizodijak [ 28 Avg 2013 14:34 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

treba li cipovanje propratiti jacom pumpom i regulatorom i diznama radi boljeg rezultata cipovanja i boljim dotokom hladnog vazduha, dobija li se vise nego samo cipovanjem?

Autoru:  YUgisa [ 30 Avg 2013 22:04 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Cipovanje kao cipovanje kod atmosferskih motora se zasniva na pomeranju paljenja, blokade i ubrizgavanja. Posto paljenje ne mozes mnogo pomeriti kako ne bi dobio detonacije, blokada nema uticaja na povecanje snage jedino moze da doprinese boljem rasporedu snage pri saltanju brzina a ubrizgavanje goriva ne mozes mnogo pomeriti posto preterano nalivanje goriva isto tako smanjuje snagu, male su dobitci u snazi. Samim tim jaca pumpa, regulator i dizne nemaju smisla jer fabricka pumpa radi sa dozom rezerve kao i dizne a cipovanjem se jako malo povecava doza goriva ako je i menjaju a regulator nema smisla jer mozes cipovanjem da promenis nacin ubrizgavanja. Ako ne diraju ubrizgavanje, onda moze da se pogiras sa podizanjem pritiska. A dotok hladnog vazduha ce pomoci i na fabrickom motoru, ono sto moze da pomogne je da ako napravis jako dobar sistem dovoda vazduha moze jos malo da se pomeri paljenje zbog hladnijeg sagorevanja. Sa dobro osmisljenim usisom i kvalitetno odradjenim izduvom uz cipovanje moze da se dobiju lepi rezultati. Ali to nije izbacivanje kutije, stavljanje najobicnije pecurke i zamena zadnjeg lonca nego mnogo opsirnije...

Autoru:  pistre [ 31 Avg 2013 05:05 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

cipovanje kod atmosferca, samo diranjem mape... cist gubitak snage, gubitak para na gorivu i neizbezna popravka motora

Autoru:  YUgisa [ 31 Avg 2013 08:51 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Mozda kod Opela, evo kod mene na Yugu ne trosi vise jer nije dirano ubrizgavanje, ide bolje i nisam nista popravljao :D

Autoru:  Majkan [ 31 Avg 2013 11:35 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Cipovao si juga? Koju fazu imas i jesi uzeo EDS-ov cip? :D

Inace Marius, za v6 mogu i ostale pumpe sa vektri i astri (vecina je ista za motore od 1.8 na vise)...

Autoru:  haustor [ 31 Avg 2013 12:05 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

yugisa napravi od cipovanja celu Hemijsku formulu ko da je auto svemirski brod a ne obican sklop delova slazem se sa Pisom na atmosvercu cisto gubljenje love bez dodatnih zahvata.Majkan je isto u pravu iste su pumpe od 1.6 do 2.5 motora,jedino regulator pritiska nije isti.

Autoru:  camersajili [ 31 Avg 2013 16:31 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Niko se ne seca ko je od clanova ovde prodavao novu eksternu pumpu i set dizni? Originalno, cini mi se.

Autoru:  YUgisa [ 31 Avg 2013 17:03 ]
Tema posta:  Re: Pumpa goriva za v6

Zavisi od motora do motora ali dosta motora imaju lepu zalihu u mom Yugu je bio 1.6 16v cipovan i ovaj moj 1.1 sada i jedan i drugi su neuporedivo zivlji i zustriji od fabrickih. Takodje ako je blokada 500-600 obrtaja iznad maksimalne snage tu se isplati i pomeriti blokadu jer fabricki onda padaju previse obrtaji u saltanju i kasnijim saltanjem se dobije da motor padne pri saltanju u vise obrtaje gde ima vise snage. Malo komplikovana tematika oko saltanja da se ovako recima objasni, posto je potrebno znati kako izgleda kriva razvoja snage i prenosne odnose da bi se odredilo precizno najbolji trenutak za saltanje u visi stepen prenosa u odnosu na stepen prenosa. Pa i takav "obican sklop delova" ne razume vecina ljudi...

Kombinacija izbacivanje katalizatora, zamena izduvne grane i kvalitetan dotok hladnog vazduha uz dobar cip moze da ide jako lepo, eventualno ubacivanje bregastih od jacih motora iz tog modela ako ima i ako pasu da se svedu troskovi na minimum.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/