Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

X25XE => X25XEI konverzija
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=24440
Stranica 1 od 2

Autoru:  kvcali [ 31 Mar 2013 19:19 ]
Tema posta:  X25XE => X25XEI konverzija

Sta je irmscher radio na podizanju snage, znam da je zapremina, kompresija i B.M. 2.8.3 isti, dakle, verovatno je 25ks dobijeno drugim bregastim i cipom ?

Autoru:  GSi [ 31 Mar 2013 19:27 ]
Tema posta:  Re: X25XE -> X25XEI konverzija

To je to sto si naveo, oni su kombinovali s 3.0

Autoru:  kvcali [ 31 Mar 2013 19:29 ]
Tema posta:  Re: X25XE -> X25XEI konverzija

znaci te brege mogu i na mv6 i sa cipom dobijes 220ks ?

Autoru:  GSi [ 31 Mar 2013 19:31 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Ufff... davno sam citao o tome... moz' probati u svakom slucaju...

Al tu je najbitnija da se mapira kako treba (:

Autoru:  kvcali [ 31 Mar 2013 19:34 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Mislim kloniranje cipa sa nekog ko ima motor sa i500, samo se iscita i posle stancujes... ?

Autoru:  GSi [ 31 Mar 2013 19:36 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Jeste, al ne ispadne to uvek isti rezultat ;)

Autoru:  kvcali [ 31 Mar 2013 19:45 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Sad malo istrazivah, kazu englezi, na std. 2,5 usisna bregasta sa mv6 + cip = 190ks.

A sto mislis da ne moze da se procita cip sa i500, tj. moze delimicno,
tacnije nemam pojma o toj materiji, al kontam da je 0101 kad se procita isto 0101, nema tu mnogo filozofije, ili gresim.

Autoru:  GSi [ 31 Mar 2013 19:53 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Ima tu kombinacija i za 240-250ks.
Al to sam davno s Akulom pricao, zaboravih iskreno (:

Jeste to to u principu, al ne skinu svi lepo to tj prekopiraju mapu

Autoru:  kvcali [ 31 Mar 2013 20:00 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Eto, lepa info za ove kur.chevite :v6: minimalna investicija :mig:

Autoru:  GSi [ 31 Mar 2013 20:08 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Pa zar nije Pisha vec eksperimentisao s bregastama?! (:

Autoru:  kvcali [ 31 Mar 2013 20:28 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

...al nije i sa cipom, dakle on je jos i u minusu :ludilo:

Autoru:  GSi [ 31 Mar 2013 20:42 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Cek, polako.

Dok mu Nesha sklopi ovo. Taman nek skupi za SA ECU (:
Pokusao sam naci temu za V6, al su i sajt "V6 Calibra" ugasili, a i ovu temu ne mogu naci

Autoru:  kvcali [ 31 Mar 2013 21:42 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

:ludilo: price iz majstorske radionice, ma samo kopiranje nista ne kosta, moze da se proba pa sta bude, bar praznih cipova ima vazda...

Autoru:  GSi [ 31 Mar 2013 21:47 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Naso sam temu:
http://www.opel-teamcroatia.com/forum/v ... 2ef#p20629

Al nista bas konkretno :P
To je bila tema na C20LET forumu, al to sad da trazim me mrzi (:

Autoru:  MantaFan [ 14 Apr 2013 22:09 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Brat ima na Vectri A V6 EDS phase 2 chip,bregaste od 3.0 MV6 usisne(ima jos jedne viska,"G" oznaka mora bit),i to bi trebalo biti 190 kS,sve to spojeno sa F20 mjenjacem i zamajcom od C20XE jako lijepo ide....ali nije maknuta najveca rstrikcija snage na V6,a to je ispusna grana.....taj motor bez dobrih ispusnih grana se ne isplati dalje slagat,jer ima uzasno los ispuh...

Autoru:  kvcali [ 14 Apr 2013 22:12 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Mislis na same grane koje nalezu na glave ili od njih nadalje ili sve komplet ?

Autoru:  pistre [ 14 Apr 2013 23:39 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

ma imam ja sve kako britanci zapovedaju, ali koji god chip da sam probao bilo domaca mapa ili eds, uvek sam pravio identicno vreme auta u stotinku kao sa fabrickim kompom, samo mi je potrosnja bila veca, tako da sam vratio fabricki jer planiram da stavim nitro, a on je najbolji zbog normalnog paljenja u ondnosu na modifikovane mape sa ranijim paljenjem

Autoru:  haustor [ 15 Apr 2013 01:08 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

razlika izmedju x25xei i x25 xe su Usis,bregaste Irmscher,komp irmscher.i to je to..... Ima da se nadje i usis i brege i komp sve zajedno da se konvertuje x25xe na i500 i to je to.Ima i engleska verzija MSD ali kod tog motora je ubacena brega od mv6 naravno oznaga G i to je to.

Dorest Sedan i500 11/98 - 4/99
Dorest Wagon i 500 07/98 - 11/98
X25XE - 125/5800 (in kW), F23SR, 3,84 (07/99 -) F25, 4.05 (- 06/99) Automatic transmission: AF22, 2,81
Diameter: 81.6 mm
Stroke: 79.6 mm
Volume: 2498 cm 3
Compression ratio: 10.8: 1
Performance: 125 kW (170 hp) / 5800 min-1
Torque: 230/3200 min-1
Fuel system: Single injection Bosch Motronic M 2.8.3
Exhaust system: CMA, regulated catalytic converter
Oil Capacity (L): 4.5


X25XEi - 143/6500 (in kW), F23SR, 3,84
Diameter: 81.6 mm
Stroke: 79.6 mm
Volume: 2498 cm 3
Compression ratio: 10.8: 1
Performance: 143 kW (194 hp) / 6500 min-1
Torque: 240/3500 min-1
Fuel system: Single injection Bosch Motronic M 2.8.3
Exhaust system: CMA, regulated catalytic converter
Special features: Irmscher engine (based X25XE)
Oil Capacity (L): 4.5


Rest Sedan i500 4/99 - 2/00
Rest Universal i 500 8/99 - 2/00
X25XE - 125/5800 (in kW), F23SR, 3,84 (07/99 -) F25, 4.05 (- 06/99) Automatic transmission: AF22, 2,81
X25XEi - 143/6500 (in kW), F23SR, 3,84

Autoru:  MantaFan [ 15 Apr 2013 07:37 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

kvcali je napisao:
Mislis na same grane koje nalezu na glave ili od njih nadalje ili sve komplet ?

Steta bi bilo stavit samo grane pa ne zavrsit do kraja,zar ne?

Autoru:  MantaFan [ 15 Apr 2013 07:37 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

pistre je napisao:
ma imam ja sve kako britanci zapovedaju, ali koji god chip da sam probao bilo domaca mapa ili eds, uvek sam pravio identicno vreme auta u stotinku kao sa fabrickim kompom, samo mi je potrosnja bila veca, tako da sam vratio fabricki jer planiram da stavim nitro, a on je najbolji zbog normalnog paljenja u ondnosu na modifikovane mape sa ranijim paljenjem

Sa kojim mjenjacem?

Autoru:  pistre [ 15 Apr 2013 10:04 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

f28

Autoru:  MantaFan [ 16 Apr 2013 20:30 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Mi imamo F20 i auto na 17 cola u 1. i 2. brzini nije vozan,ne smijes gas dat do kraja naglo,gore gume odma

Autoru:  Night Rider [ 16 Apr 2013 20:42 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Po meni i500 ide dobro ali iskreno ocekivao sam i vise :wink:

Autoru:  MantaFan [ 17 Apr 2013 16:41 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Kad joj je mjenjač smeće

Autoru:  Majkan [ 17 Apr 2013 16:45 ]
Tema posta:  Re: X25XE => X25XEI konverzija

Mora da si je vozio sa F25. :)

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/