Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
ZUPCENJE kadett e 1.6d https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=23605 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | vectra 1.6i [ 09 Feb 2013 17:37 ] |
Tema posta: | ZUPCENJE kadett e 1.6d |
Ljudi pomagajte, komsiji puko zupcasti, polomio nekoliko klackalica, ventila nema krivih, bregasta mu bila losa a ima drugu pa da stavi i nju i promjeni dihtung glave. I sve ok, Radilicu nabacim na reper (GMT), bospumpu takodje (imaju dva repera na njoj pa sam vidio kad okrecem gdje baci naftu na prvu diznu pa sam na taj reper stavio, bregasta prvi na paljenje a cetvrti na vagu. Jedva upali i kad upali lupa u njemu kao nenormalno. Probao zub lijevo i zub desno i nista. Da napomenem da sam stavio za 1/10 mm tanji dihtung glave jer nisam mogao naci 1.5mm pa sam stavio 1.4. EDIT Da kazem da sam podizace izdusio, ocistio.. Nemam komparater pa sam izravnao bregove prvog cilindra uz pomoc dva sublera. Dakle opet da sve ponovim, reperi na radilici stavljeni, bospumpa stavljena, i onda prvi na paljenje a cetvrti na vagu. Niko? |
Autoru: | bozza [ 09 Feb 2013 21:41 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
gde si gledao reper na radilici? ja kada sam podesavao na mojoj askoni,bregasta na prvi cilindar ide u vagu. posto nisam imao alat,to sam radio sublerom,ista visina usisnog i izduvnog brega u odnosu na kuciste bregaste. za ovo,davno sam radio,pa neka se javi nego da me slobodno ispravi ako sam rekao drugacije. jer ste ventile proveravali benzinom dali cure? taj motor treba da krivi ventile kada kida kais. sto se tice dihtinga,i tu ima caka komparaterom. klip koji viti u odnosu na blok 0.75-0.85 mm treba da nosi 1.40mm dihtung najbolje je bilo da je vracen isti. moguce je da motor ima sada losu kompresiju pa tesko upali. |
Autoru: | vectra 1.6i [ 09 Feb 2013 22:08 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
Reper na radlici na zupcaniku a i na zamajcu. Dihtung sam stavio 1.4 a bio je 1.5. Prvi cilindar sam stavljao na paljenje a cetvrti na vagu, tj na prvom su oba brijega prema gore, tj na paljenju. Ne znam sta vise da mu radim. Nije pokrivio ventile jer je polomio klackalice, skidana glava i sipan benzin na pecurke i drzi. |
Autoru: | bozza [ 09 Feb 2013 23:24 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
da,da,na prvom cilindru treba da su bregovi na gore. hoce da se pomeri radilica kad nabacujes kais i stezes remenicu bregaste. jer si blokirao zamajac ili je ostao slobodan? |
Autoru: | vectra 1.6i [ 10 Feb 2013 02:09 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
Zamajac blokiran klinom, ima rupa bas za to. E ne znam stvarno, doveo sam bregastu mozda u jednu desetu milemetra, znam da se koristi komparater za to ali da se radi bas tolika preciznost u par desetih ne vjerujem. Kad ga upalim radi kao traktor, kao kad dizel prezubci dva zuba, pa sam zbog toga pomjerao i u + i u - po jedan zub i tada teze upali i opet isto radi. Da nisam izdusio podizace rekao bi da je do toga, da su ostali pretegnuti jer sam drugu bregastu stavio... Ne znam vise sta da radim, ovo mi se jos nije desavalo ni sa jednim autom, da se ![]() |
Autoru: | dusan [ 10 Feb 2013 10:30 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
a jesi li probao da menjas momenat brizganja na samoj bos pumpi.ona tri srafa na remenici pumpe. |
Autoru: | vectra 1.6i [ 10 Feb 2013 11:03 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
Znas kako, te srafove nisam dirao jer je bosista nastelovao prije i radila je, e sad na remenici imaju dva repera, ja sam postavio na onaj na kome kad okrecem baci naftu na prvi kad su prvi i cetvrti u GMT a prvi na paljenju. |
Autoru: | vectra 1.6i [ 10 Feb 2013 15:54 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
Samo da javim sta je bilo problem, bosista koji je radio bospumpu nastelovao ali nije stavio na reper nego neki dva i po zuba u odnos na reper na remenici ![]() |
Autoru: | dusan [ 10 Feb 2013 17:08 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
![]() ![]() bitno da si ga doterao , ja sam ti rekao ono zato sto je kod mene na remenici pumpe bilo 3 repera / kucao ko je kako stigo / ![]() |
Autoru: | Godza [ 10 Feb 2013 18:55 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
vectra 1.6i je napisao: Samo da javim sta je bilo problem, bosista koji je radio bospumpu nastelovao ali nije stavio na reper nego neki dva i po zuba u odnos na reper na remenici ![]() Sto znaci da je pumpa priblizno (odokativnom metodom) nastelovana, pumpa mora da se usteluje na probnom stolu, a posle ti kao majstor komparaterom stelujes paljenja. Ali vazno je da si se snasao, a sledeci ko bude radio neka lupa glavu ![]() |
Autoru: | vectra 1.6i [ 10 Feb 2013 19:50 ] |
Tema posta: | Re: ZUPCENJE kadett e 1.6d |
Gorane najgore je sto je bila kod bosiste i on je nastelovao ali ga mrzilo da ga onda zupci tako da budu svi reperi poravnati, ja sam sad poravnao repere na radilici, bregastoj i bospumpi tako da je sad lako svakome staviti kais, poravna repere i stavi kais. A stelovao sam je metodom bukvalno milimetar po milimetar dok nisam nasao najljepsi rad i da najbolje pali. Uglavnom kaze da mu nikad ovako brzo nije palio. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |