Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

(20SEH) Pitanja i Odgovori
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=23108
Stranica 1 od 1

Autoru:  pop [ 07 Jan 2013 23:22 ]
Tema posta:  (20SEH) Pitanja i Odgovori

Posto nisam uspeo da pronadjem konkretnije informacije u vezi pomenutog motora, resio sam da otvorim ovu temu. Ne znam koliko je popularan ovaj motor, ali mislim da ce u svakom slucaju tema biti od koristi za sve one koji poseduju ovaj tip, pocevsi od mene :)
:postovanje:

Kratak opis:
-95 kw
-127 - 130 ks
-ECU Bosch Motronic ML 4.1

Autoru:  pop [ 07 Jan 2013 23:23 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Moj problem je sledeci:

Kupio sam auto pre par dana od prvog vlasnika u srbiji(od 1998 kada je uvazen iz Nemacke). Auto nije paljen godinu dana, niti pomeran. Provereno ulje, tecnost, kocnice, motor okrece, itd itd i na kraju auto upaljen bez veceg ubedjivanja :) . Posle par sekundi sam morao da ga ugasim jer je benzin poceo da curi na sve strane, ukratko, gumena creva za gorivo su popucala od stajanja verovatno, posto je bio napolju sve vreme.
Odslepali ga kuci i zamenili creva...ponovno paljenje, motor radi na 500-600 obrtaja(kao da ne rade svi klipovi), gas prima sa zadrskom, na probnoj voznji guta knedlu pri ubrzavanju pa iznenada naglo ubrza itd...
Primetio sam danas da je na regulatoru pritiska goriva, ono malo crevo(4-5 cm) sto ga spaja sa sinom na kojoj su dizne naduvano kao balon, samo sto ne pukne...od tada nisam vise palio auto.
P.S. Kablovi i svecice novi. :(

Autoru:  Milan_GSi [ 07 Jan 2013 23:44 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Ultrazvucno ocisti dizne...

Autoru:  Daka [ 07 Jan 2013 23:49 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Kao sto rece kolega,ocisti dizne za pocetak i proveri stanje gumica na diznama usput promeni creva goriva,takodje proveri da ne vuce fals vazduh posle protokomera na onom velikom crevu. I ne bi bilo lose da se proveri pritisak goriva u sistemu mozda je i pumpa za gorivo oslabila.

Autoru:  pop [ 08 Jan 2013 01:06 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Da, dizne sam svakako mislio da cistim, ali i dalje ne znam sta je sa tim crevcetom sto ide iz regulatora pritiska goriva, sto je toliko naduvano. Ne znam smem li da ga vozim(da ga ne slepam do majstora 5-6 km). Btw sva creva za gorivo sam promenio isti dan kad sam ga kupio.

Autoru:  Vectra [ 08 Jan 2013 01:13 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Pa, jesi proverio FPR? Moguce da i on ne radi pa dozvoljava veliki pritisak?

Autoru:  pop [ 08 Jan 2013 01:18 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Proverio bih da znam kako, na koji nacin :)

Autoru:  pistre [ 08 Jan 2013 01:21 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

izmeri se pritisak goriva, mada ne moze da bude taj problem jer regulator pritiska moze samo da oslabi, nego, proveri da li si lepo povezao creva za dovod i odvod goriva kada si ih menjao

Autoru:  pop [ 08 Jan 2013 01:29 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Creva su ok 100%, nema neke posebne filozofije, radio sam jedno po jedno, a i radio sam te stvari na mom drugom kadetu, samo sto je on 1.8 karburator, a sa ovim se nisam sretao do sada pa mi je sve to novo...
Ako nista, sutra pre podne ide majstoru da ja ne cackam, samo me i dalje interesuje da li smem ja da ga vozim do tamo s obzirom da je gore pomenuto crevo tako nabreklo/naduvano, da ne pukne, da ne napravim veci problem?

Autoru:  pistre [ 08 Jan 2013 01:34 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

pa pazi, moze da plane lako benzin, pa sad, moguce da nece puci, ali ponesi pp aparat za svaki slucaj i budi spreman i vozi ga lagano i to je to

Autoru:  Milan_GSi [ 08 Jan 2013 01:38 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

skini to crevo , ponovo ga vrati i upali auto ako se ponovo naduva nemoj voziti ... (Ja ne bih vozio ako se naduva..)

Autoru:  pop [ 08 Jan 2013 01:38 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Nista, zamenicu ja ujutro to za armirano crevo, cisto da sam sigurniji dok ne stignem tamo, pa pisem popodne u cemu je bio problem (pod uslovom da prezivim) :D :D
Hvala na pomoci. :postovanje:

Autoru:  Vectra [ 08 Jan 2013 01:57 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Ako ti se naduva to crevce, ili FPR ne valja ili povrat goriva zacepljen (skini crevo sa regulatora pa proveri duvanjem ili kompresorom). Treca i poslednja varijanta da je neko naopako okrenuo FPR pa da nepovratni ventil ne dozvoljava protok. Proveri to pre no sto krenes, nije tesko.
Slika

Autoru:  pop [ 08 Jan 2013 15:12 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Kod majstora tek sutra ujutro :( , na terenu je pa ne moze danas. Regulator je postavljen u dobrom smeru. Skinuo sam ga i zamenio oba creva novim.
Slika

Jos jedno pitanje....jesam dosadan, ali sta cu kad ne znam :)
Primetio sam da jedna dizna vlazi pri radu, to bi znacilo da je definitivno zapusena ili da treba da zamenim gumice, ili oboje? Ici ce na pranje svakako.

Autoru:  pop [ 09 Jan 2013 01:41 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Jos jedno pitanje:
Koje ulje u ovaj motor i koja kolicina?

Autoru:  Milan_GSi [ 09 Jan 2013 01:44 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Polusinteticko GM 10-40W Al nisam siguran ...

Autoru:  pistre [ 09 Jan 2013 04:08 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

moze i to, a fabricko ti je mineralno 15w40

Autoru:  pop [ 10 Jan 2013 16:16 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Bio sam danas u par servisa i radnji sa autodelovima...svi kazu da u ovaj motor sipam polusintetiku 10w40, kao sto rece Milan_GSi...pogotovo zbog hladnijeg vremena. U drugi kadet 1.8 isti blok, uvek sipam 15w40 mineralno. Ne znam koje ulje je trenutno u autu (gsi) pa me interesuje, ako je npr sada mineralno, a ja hocu da naspem polusintetiku, hoce li biti nekih posledica ako samo ispustim ovo i nalijem polusintetiku?

Autoru:  frenki [ 10 Jan 2013 16:18 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Nece sipaj i vozi

Autoru:  Daka [ 10 Jan 2013 16:23 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Zagrej motor ispusti staro ulje i sipaj jedno od ta dva sto si naveo isti je to K :D tj,bajat je to auto da bi razmisljao koje ulje da naspes :steva:

Autoru:  pop [ 10 Jan 2013 19:29 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

:D bas tako :ok:

Autoru:  Milan_GSi [ 19 Jan 2013 20:03 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

jel mnogo 100€ za glavu od seh-a meni izgleda prilicno mnogo ... ? Glava je sa bregastom, ventilima, usisom, klapnom, magistralom, kablovima, kapom, svećice, regulator itd, sve sem dizni!

Autoru:  dzimi [ 19 Jan 2013 20:29 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Igore jel si ocistio dizne?
Ciscenje dizni nikad ne moze da bude los zahvat. Na toj dizni koja vlazi, proveri gumicu i naravno dizne ocisti.

Autoru:  pop [ 19 Jan 2013 20:46 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Nosim dizne ovih dana na ciscenje, sada je kod elektricara pa cu ocistiti dizne cim auto bude gotov. Inace kada sam menjao filter goriva iz njega je izaslo zlo :) braon mulj i komadici rdje predpostavljam iz rezervoara, pa mogu misliti sta je to ucinilo sa diznama...

Autoru:  dzimi [ 20 Jan 2013 19:43 ]
Tema posta:  Re: (20SEH) Pitanja i Odgovori

Ista situacija bila i kod mene. :ludilo: Hteo sam reci. :seci:
mrak bio u filteru.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/