Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Podesavanje ventila kod CIH motora https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=22854 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | igorman [ 23 Dec 2012 19:39 ] |
Tema posta: | Podesavanje ventila kod CIH motora |
E ljudi ovako ko ima problem sa podesavanje ventila mislim da se ovako podesava kod CIH motora , ako gresim onda me ispravite. ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | Godza [ 23 Dec 2012 21:01 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
Motori sa hidraulicnim podizacima se steluju a da je motor ugasen, prvi je na paljenju treci na kverovanju ili vagi taj se steluje i sve tako redom kako je red paljenja motora. Motrori sa tvrdim podizacima ili ohv motori steluju se u radu zagrejan motor i to alatom (spijun koji je debljine 0,20 usisni ventili, izduvni 0,25 ) Ovo na snimku je odokativno i bez alata, sto je nepravilno, a razlog sto je nepravilno je taj; da majstor ili komsija koji steluje radi na sluh i smanjuje samo zvuk klaparanja, a da li je pritegnut ili popusten ventil to koliko vidim ne poverava nikakvim alatom. Nepravilno podeseni ventili su odraz mnogo toga na motoru, neravnomeran rad motora, povecana potrosnja goriva, lenj prilikom pokretanja iz mesta, zveketanja u brzinama na manjim obrtajaima itd.itd... a ono sto je najgore u svemu tome je to sto moze da dodje i do toga da ventil nagori. |
Autoru: | igorman [ 23 Dec 2012 21:58 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
ja sam podesavo ventile na recimo ladi, gde imas onu spravicu gurnes pogledas debljinu i nastelas. e sada kod ovakog motora jos nisam radio. na koliko treba da se namesti usisna i izduvna?ima podatci u autodati? |
Autoru: | igorman [ 23 Dec 2012 22:09 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
![]() drugar ajde mi reci na kolkiko ide usis i na koliko mm ide izduv u pitanju je moj rekord 2.0 CIH |
Autoru: | Godza [ 23 Dec 2012 22:45 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
Stelovanje zavisi i od potrosenosti klackalica, podizaca i bregaste osovine jer se na donjoj strani one trose i potrebno ih je po potrebi poravnati mislim na klackalice da bi mogli pravilno da se nasteluju, kada je sve u top stanju, usisni i izduvni po opelu je 0,20 stelovanje ventila. |
Autoru: | pirke auspuh [ 23 Dec 2012 23:21 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
Kad sam vozio Rekorda imao sam problem sa kliktanjem ventila i slabijim odzivom na gas dok mi jedan stariji opeldzija nije dao savet i upalilo je i dobro radilo tj motor je dobio na ostrini sto kod Cih-a nije za pohvalu. Naime ventile sam stelovao na nulu a posto nema spijuna od 0,00 microna to sam radio sa upaljenim i zagrejanim motorom i spijunom od 0,05 na tvrdo stelovanje. jos jedna stvarcica na koju treba obratiti paznju je da li se matica dovoljno tesko okrece ako ide lako onda je treba stisnuti u gornjem delu jer nema kontra matice pa se desava da se sama popusti delic kruga ali to je mnogo u zazoru. |
Autoru: | Godza [ 23 Dec 2012 23:26 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
Pirke na 0,7 do 0,8 se steluje zazor na svecicama, a stelovanje ventila nije nimalo naivno. |
Autoru: | pirke auspuh [ 23 Dec 2012 23:38 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
Stelovao sam na 0.05,znaci gotovo nula.A na 0.20 se cuju jako. jbg. meni tako covek rekao i ja ga poslusao i stvarno mi je Rekord isao bolje tako. |
Autoru: | Godza [ 23 Dec 2012 23:41 ] |
Tema posta: | Re: Podesavanje ventila kod CIH motora |
![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |