Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

lose vuce kad je na radnoj temperaturi
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=22731
Stranica 1 od 3

Autoru:  Cvele021 [ 16 Dec 2012 14:28 ]
Tema posta:  lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Pitanje: kad se ugreje na radnu temperaturu nece vise od 3500 obrtaja a start bude los znaci dajem gas a on laganica ima kad , znaci ubacim u prvu i dam gas a on jedva da ide a kad se zaleti ide ko pravi , pa onda druga i isti slucaj znaci mili i kad se zaleti opet ide, jos nesto to mi se desava od kad sam zamenio gumice na diznam, majstor kaze da mi je namestio paljenje malo ranije pa da li to mozda izaziva problem kad se zagreje da ne prelazi 3500 obrtaja i lenjo vuce?

Autoru:  4motion [ 16 Dec 2012 14:30 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

moze i lamela....katalizator....

Autoru:  Cvele021 [ 16 Dec 2012 14:37 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

katalizator nemam skinut a lamela ne verujem jer je dan pre zamene hilzni na diznam vuko ko zmaj a da je obrtaji bi skakali ali ne obrtji idu zajedno sa lenjoscu

Autoru:  4motion [ 16 Dec 2012 14:39 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

dobro bar nesto nije sa sigurnoscu...
cekaj sad odgovor od iskusnijih...
mozda te je majstor malo zeznuooo
vrati se kod njega!!!!

Autoru:  Cvele021 [ 16 Dec 2012 14:41 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

pa verovatno, kada je zavrsi sa diznama i hilznama kaze da je pomerio paljenje pa je moguce zbog toga

Autoru:  Cvele021 [ 17 Dec 2012 18:40 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Eeeeeee opet ja danas sam ga testiro i vozio do besvesti i shvatio sam da se uvek ne ponasa isto znaci nekad vuce ko lud i ide na 4900 obrtaja komotno a ponekad nece preko 3500 da poludis .
Da li neko zna sta bi moglo da bude i jel velika i skupa opravka

Autoru:  pashutin [ 17 Dec 2012 19:08 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

protokomer ?!

radi li ti turbina uopste ?

Autoru:  Cvele021 [ 17 Dec 2012 19:15 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Radi ,zakuca on kad dogura na 2200 obrtajai cimne posto se tad pali turbina.
Problem se manifestuje ndok ne dogura do 2200 obrtaja

Autoru:  pashutin [ 17 Dec 2012 19:42 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

protokomer, ali vec bi neku gresku morao da prijavi....
Opcom bi trebalo da ti pomogne da vidis o cemu se radi

Autoru:  Cvele021 [ 17 Dec 2012 19:52 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

pa to me i muci sto mi lampica na instrument tabli neradi a na dijagnostici izbaci da ima problem sa cirkulacijom vazduha a kad ga resetuje ona se gasi .
Naravno posle toga ne pali tu gresku ali sutradan opet.

Autoru:  Godza [ 17 Dec 2012 20:13 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Cvele021 je napisao:
pa verovatno, kada je zavrsi sa diznama i hilznama kaze da je pomerio paljenje pa je moguce zbog toga



vidim da je 20 dizel u pitanju, kako je pomereno paljenje?


Tu moze da se poveca kolicina ubrizgavanja goriva dijagnostikom i jos neke stvari, a ugao paljenja je mehanicka stvar i ako je ona u problemu tada prijavljuje gresku P1220

Autoru:  Cvele021 [ 17 Dec 2012 21:01 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

joj ala sam lud pa nisam napisao o kom autu se radi!!!
barvo Godza brate, jes astra g 2.0 tdi ,16 v, 2001 godina.
OK, ali reci mi koji bi problem mogao da bude posto sam danas cekao da se ugreji i tako ga testiro i nekad ide i nabija obrtaje do 5000 a nekad nebi preko 3500 i tad je lenj ko mrcina.
da napomenem da se to desava posle menjanja hilzni na diznama , pa da li je moguce da je tad nesto zeznuto ili da je zbog par dana verglanja sjebo jos nesto.

Autoru:  Godza [ 17 Dec 2012 21:24 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Ako su te hilzne isto sto i ja mislim, a to je da si zamenio uloske dizni za gorivo, onda mozemo da nastavimo diskusiju.

Moze da se desi da su problem ulosci, a moje pitanje je sledece: kako je motor vukao pre zamene ulozaka dizni, da li je imao nekih problema, a ono sto me interesuje, taj ugao paljenja kako su odradili, jer ja smatram da tu lezi problem.

Autoru:  Cvele021 [ 17 Dec 2012 21:33 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

da menjao je one prstencice sto se kace na diznama, gumica iznutra a okolo metalni prstencic,sto se tice vuce vukao ko lud znaci iso je bez problema. e sad sta podrazumevas pod uglom nebi znao da ti kazem ali kad je vracao brgastu nazad imao je obelzeno tackicama na svemu sto treba i kada je zatezao brgastu ta tackica sa bregaste otisla je malo napred za oko3-4 milimetara i nije bila u ravni sa svim tackicama. da li to moze da predstavlja problem.

Autoru:  Godza [ 17 Dec 2012 21:45 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Cvele021 je napisao:
da menjao je one prstencice sto se kace na diznama, gumica iznutra a okolo metalni prstencic,sto se tice vuce vukao ko lud znaci iso je bez problema. e sad sta podrazumevas pod uglom nebi znao da ti kazem ali kad je vracao brgastu nazad imao je obelzeno tackicama na svemu sto treba i kada je zatezao brgastu ta tackica sa bregaste otisla je malo napred za oko3-4 milimetara i nije bila u ravni sa svim tackicama. da li to moze da predstavlja problem.



Pa sam si napsiao gore, da je majstor dao ranije paljenje, to je ugao paljenja, ali ako je bregasta pobegla onda motor nije dobro uzubcen.

E sad po ovome sto si napisao skapirah konacno :D , da ste zamenili gumice na diznama, neko ih zove tefloni,oring gumice itd,itd....


Znaci alat za bregastu,alat za pumpu i alat za radilicu mora motor da bude uzubcen kako treba.

Autoru:  Cvele021 [ 17 Dec 2012 21:51 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

sto znaci da vratim auto kod majstora da to sredi?
nego recim da li moze zbog toga da zeza vuca kad se zagreje i jel to veliki posao?
jos nesto lanac nije skidao i pupmpu nije dirao .

Autoru:  carbon [ 17 Dec 2012 22:12 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Bato , aj ti podji do tog majstora i reci mu da ti vrati uzupcenje kako je bilo pre.Nije ovo Zastava 101 pa okreces razvodnik , i on radi malo ubrzano malo usporeno ....
Kad je mestio ranije predpaljenje jer gledao na neki merni instrument?
Mogu samo da nagadjam ....

Autoru:  Godza [ 17 Dec 2012 22:16 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Moze da bude losa vuca jer je odokativno odradjeno, inace ovaj deo posla oko zupcenja je najvise 30 min do 45 min posla.

I opet mi nisi odgovorio kako i gde je pomereno paljenje.

Autoru:  Cvele021 [ 17 Dec 2012 22:21 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Da, ovako nije on dirao nista posebno a ja se ne razumem ,nego kada je vracao bregastu ja skontam da tackice nisu na mestu i pitam sta to znaci a on mi kaze da je malo pomerio paljenje i da to nije strasno, e sad sta li je ranije radio ne znam ali da pumpu nije diro nije .

Autoru:  Cvele021 [ 18 Dec 2012 17:29 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Godzo brate situacija je sledeca , paljenje nastelovano, a situacija ista zatim odradjen senzor gore kod ventil dekle zatim turbo otvoren mehanicki a stanje i dalje isto posle toga pregledani EGR i vakum sistemi sve radi a stanje i dalje isto zatim ostao protokomer e tu je sledeca situacija kada se skine sa elektronike on ne menja zvuk niti bilo sta kad je skinuo protokomer skroz stanje i dalje isto i nemenja zvuk ali nismo zamenili posto u selu gde sam nema to pa mora se za Novi Sad da se uzme novi.
Greska koju izbacuje je sledeca i molim te ako znas sta znaci rastumaci posto ovaj sto radi dijagnostiku nije tu a majstor zna da ga prikljuci i ocita ali nezna sta to znaci, tekst je sledeci:
P0400-(5) Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure:trouble code description)-Present

Autoru:  Godza [ 18 Dec 2012 22:36 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Treba prvo proveriti sve racvice, cevcice,plasticna creva od magnetnih ventila, izmeriti pritisak na vakum pumpi bregaste itd,itd...
Merenjem pritiska u sistemu videce se da li je egr,ventil klapni na usisu ili nesto drugo pravi problem.

Autoru:  Cvele021 [ 19 Dec 2012 12:09 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

ok hvala

Autoru:  Cvele021 [ 19 Dec 2012 20:50 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Bato a znas li koje su vrednosti vakum pumpe i EGR-a, pa da ja pitam majstora sta je on ocito ,samo da uporedim

Autoru:  Cvele021 [ 22 Dec 2012 23:34 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Ljudi samnom je sledece stanje : Prvo smo zamenili protokomer stanje isto,zatim elektromagnetne ventile stanje isto e onda je skinuo vakum pumpu sa bregaste i ocistio sredio auto iso ko zmaj e sad od jednom na 150km/h trzne i ni makac iznad 3500 obrtaja. da li je moguce da je pumpa losa i kolika je cena te pumpe ili da trazim neki drugi kvar.

Autoru:  Godza [ 23 Dec 2012 10:47 ]
Tema posta:  Re: lose vuce kad je na radnoj temperaturi

Ta pumpa mora da drzi pritisak od -0,7 do -0,9bara, ako pritisak opadne motor ima problem sa ubrzanjem i vucom.

Pritisak se meri alatom, vakum pistolj sa manometrom, motor je upaljen i radi na leru, pritisak je konstantan i ne sme da opada.

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/