Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Astra G 1.7 DTI- trza i povecao se broj obrtaja
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=22724
Stranica 1 od 1

Autoru:  dragan.BL [ 16 Dec 2012 02:59 ]
Tema posta:  Astra G 1.7 DTI- trza i povecao se broj obrtaja

E ovako,malo cu detaljnije da opisem situaciju tj.kvar :Astra 1.7 DTI 55kw 2001 (isuzu)- Prije nekih mjesec dana sam mjenjeo filter nafte,i od tada je auto poceo da trza kad ubrzavam.to trzanje traje dijelic sekunde i prestane. Vratim se do servisa, mehanicari stave drugi filter i one gumice na kucistu filtera jer su mislili da vuce fals vazduh i trzanje prestane.medjutim , drugi dan opet ista stvar.Onda su vakumirali sistem dovoda nafte i rekose da nigdje ne vuce taj fas vazduh.ocistili su ono sito u rezervoaru,bilo je nekog taloga.Od tada auto ponekad trzne ali rijetko. medjutim, od tada krece igranka. motor je promenio zvuk kad ubrzavam,cuje se nekim dubljim tonom (kao da imam kn filter) i obrtaji su se povecali na nekih 900-950 i tako stoje dok radi na leru.prije je uvijek drzao 800,bio hladan ili vruc. i da , dok stoji na leru dolazi neki cudan zvuk iz pravca kompresora klime , alternatora , bosch pumpe (ne mogu da utvrdim odakle se cuje) kao da nesto bruji , melje i tada kazaljka obrtaja malo varira gore dole 900-950 i nemiran je rad motora.dok je na leru tesko se odaziva na gas,kao da se zatusuje do nekih 1500 obrtaja i tada je zvuk motora bucniji,a preko tih 1500 obrt. se odaziva na gas perfektno i tise se cuje. Napominjem, mjenjao sam prije 2 mjeseca senzor radilice, a prije 10-tak dana vodenu pumpu. Primjetio sam da je i elektronika bosch pumpe puno vruca, nemoze se drzati ruka na njoj koliko se zagrije, da li je to normalno ??? Sta mislite sta bi to moglo biti ??? , jer od majstora nema vajde, obisao servisa i ovlastenih i neovlastenih, niko nezna sta je u pitanju. Hvala svima u naprijed na odgovorima

Autoru:  zokac [ 16 Dec 2012 14:52 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI- trza i povecao se broj obrtaja

Mozda nije dobro uzubljen kada je menjana pumpa,a komp. pumpe ne bi trebalo da bude toliko vruc.Kod mene ,kada je poceo puno da se greje,brzo posle toga je crkao.Skini ga i odnesi u neki TV servis da preleme kontakte,mozda pomogne.Kada crkne veci je posao i kosta vise.

Autoru:  dragan.BL [ 23 Dec 2012 17:36 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI- trza i povecao se broj obrtaja

Vodena pumpa je na trakastom remenu, jedino nedaj boze da nije kojim slucajem preskocio koji zub , mada odrazilo bi se to na paljenje. Ovaj problem je vise ne izdrziv, najgore sto se sada toliko povecala potrosnja, trosi vise od benzinca. sa 10 litara predjem 60 kilometra. Primjecujem da se cuje smrad nafte oko zupcastog remena , al nevidim da igde curi , podbacivao sam i kartone ispod auta , al nema nista. Kada auto nepalim jedan dan , drugi dan duze vergla kad ga palim , oko 3-4 sekunde i sastavlja. Kada je vruc i kad ga palim izbacuje crno-plavi dim , to se pocelo desavati otkad je poceo trzati i cuti se taj zvuk brujanja iz pravca bosch pumpe, alternatora il vec odakle, nemogu da utvrdim odakle bruji.ima li neko neki prijedlog sta vise da gledam , jer od majstora stvarno vise nema vajde , ljudi samo slijezu ramenima , pogledaju , pipnu ovo pipnu ono, kazu neznamo , idi pitaj nekog drugog, mozda on zna. ovo je za poluditi. evo i slika, okruzeno je crvenim odakle se cuje smrad nafte.

Slika

Autoru:  sarajlija [ 23 Dec 2012 21:04 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI- trza i povecao se broj obrtaja

Ako ti se čuje navta pregledaj crijeva , da li ima nafte na ECU motora (skini konektor) moguće da je zbog elektroventila na pumpi.

Autoru:  Godza [ 23 Dec 2012 21:21 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI- trza i povecao se broj obrtaja

To sto se cuje taj zvuk morate nesto i da odradite jer od pipanja nema nista, pk kais mora dole, proverite lezaj alternatora, lezaj kompresora klime, klizac i spaner pk kaisa, pumpu za vodu si zamenio tako da ona odpada.

Ili demontirajte taj pk kais i upalite motor bez njega, ako nema zvuka problem trazite u ovom gore sto sam napisao, ako se zvuk i dalje cuje onda mora motor da se razubci i da se pogledaju spaner i klizac zubcastog kaisa, kao i sama bos pumpa tj, onaj zupcanik na njoj.

I za kraj, ovo za povremeno trzanje u toku voznje, slazem se sa sarajlijom da je problem do elektronike pumpe, o tome je vec bilo pisano po forumu.

Autoru:  dragan.BL [ 23 Dec 2012 23:45 ]
Tema posta:  Re: Astra G 1.7 DTI- trza i povecao se broj obrtaja

Hvala Vam oboici na odg. Skidao sam bas juce konektore sa kompiutera motora i nisam primjetio da ima nafte,bas sam dobro zagledao i mirisao. Jedino sto mi je bilo cudno je to sto je ovaj donji konektor (do hladnjaka) nekako sjajan dole po onim rupicama gdje idu pinovi sa ECU motora, bas kao da ima nafte a ne smrdi na nju,a i onaj plasticni buzir gdje dolaze kablovi do ECU-a je suh.
Godzo , tebi veliko Hvala za detaljno objasnjen postupak, oticu za koji dan da se sve provjeri.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/