Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Vectra A 1.4 problem jutarnji start
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=22709
Stranica 1 od 1

Autoru:  calicd [ 15 Dec 2012 14:30 ]
Tema posta:  Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Dođe zima, mraz i pojavi se problem. Naime kada startujem motor ujutro, sastavi iz prve, ali nema sauha i radi k'o traktor (dok radi u mestu, držim ga na gasu i kada pogledam iza kola na snegu iza auspuha crni trag od gareži od bar pola metra i u kabini osećam miris benzina - gledao pumpu ne curi) :banghead:. Uspem da sa tako nemirnim radom motora krenem, nakon pola km, prebacim na gas i on radi normalno. Kada stignem na posao prebacim ga na benzin i on tada radi extra (nema trokiranja i lepo vuče). Parkiram ga i na kraju radnog vremena opet paljenje na benzin i opet ista priča (i tako u krug). Definitivno nemam sauh ujutro, ali nakon malo vožnje on se pojavi (i na gasu i na benzinu). Da li postoji način da se prepravi karburator na klasični sauh sa sajlom? Pozdrav

Autoru:  OPC VEKTRA [ 16 Dec 2012 23:40 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Ne postoji varijanta na mono puintu da se prepravi na klasican sauk pogledaj step motor mozada te on zeza pa zbog toga nemas ler gas kad je hladan ili senzor temperature

Autoru:  calicd [ 17 Dec 2012 16:21 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Druže, nije u pitanju monopoint, već običan karburator i ima automatski sauh

Autoru:  OPC VEKTRA [ 19 Dec 2012 00:53 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

onda jedino resenje ti je da uzmes drugi karburator

Autoru:  vaske68 [ 21 Dec 2012 21:47 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Mada nisi napisao koji je karburator u pitanju,pre zamene proveri vakum pumpicu sauha.

Autoru:  calicd [ 14 Feb 2013 09:37 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Da malo oživim temu. Naime tek juče sam uhvatio malo vremena da se posvetim veci. Problem sa sauhom je i dalje aktuelan, ali sam uspeo da utvrdim nešto. Ispod kućišta filtera dolazi jedna žica sa buksnom do karburatora (ide iz snopa koji je negde ispod usisne grane i vuče sve do nekog okruglog konektora kod bobine). Sa te buksne idu dve žice, jedna prema onoj budži za sauh, a druga na kontra stranu karburatora (okačiću sliku čim popijem jutarnju kaficu :D ). E sad, kada dam kontakt, pretpostavljam da bi na onoj žici koja dolazi do karburatora i sa koje se račvaju druge dve, trebalo da bude napona, ali ga nema. Zna li iko kako to funkcioniše? da li sam u pravu da bi tu trebalo da bude napona jer pretpostavljam da je sauh kombinovan (bimetal i struja). Objasnio sam sve u prethodnom obraćanju, sauha nema kad startujem auto, ali se nakon kratkog držanja gasa pojavi, verovatno čim prostruji toplija voda i aktivira bimetal. Proverio sam osigurače i svi su ispravni. Pozdrav

Autoru:  calicd [ 17 Feb 2013 15:07 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Ево слике мотора:

Slika

а ево и слике карбуратора и онога што сам описивао у претходном посту:

Slika

Да ли на конектору који је заокружен на слици треба да буде неког напона ујутро када се мотор стартује? Када доведем директан "+" на њега, чује се да нешто преспаја (цакне) у сауху па претпостављам да је исти испрван. Оно што сам означио са "1" је саух претпостављам, а шта је бр "2" и какву он улогу има? Поздрав свима и надам се да ће неко имати одговоре на ова моја питања.

Autoru:  Mare [ 17 Feb 2013 15:16 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Mogao sam da se kladim da je pierburg 2E. :banghead:
Od kako sam kupio kadetta imam problema sa njime, milion puta do karburator servisa i šta god da su namestili bilo je kratkotrajno rešenje... Čak sam i karburator menjao, radio je možda dve nedelje kako treba i opet ista priča... Bukvalno već 4 godine vozim bez sauha i navikao sam. :)

Moguće da ti je onaj vakuum za sauh zaglavio, ali to se jako teško nalazi u ispravnom stanju.

Autoru:  OPC VEKTRA [ 17 Feb 2013 22:15 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

na konektoru 1 i 2 treba da bude struja sa kontakt brave ta crna zica sto se racva na 1i 2 konektor to je + a braon je minus a taj e tu gde imas crnu i braon zicu to ti je neki ventil koji otvara i zatvara neki vakum sa karburatora znaci kad das kontakt na toj crnoj zici treba da bude struje

Autoru:  calicd [ 17 Feb 2013 23:38 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Hvala na odgovorima. Moram da vidim gde je problem taj što nemam struje kad dam kontakt. Pretpostavljam da + treba da bude trenutni da bi se aktivirao sauh, a posle preuzima bimetal čim krene topla voda. Sve u svemu moraću da potražim nekog dobrog autoelektričara. Pozdrav. P.S. Javljam čim bude novih informacija

Autoru:  OPC VEKTRA [ 18 Feb 2013 00:45 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

+ treba da bude stalan cim das kontakt ako nemas plus izvuci sa bombine ali pre spajanja sa karburatorom stavis osigurac od 10A i resio si stvar sa dovodom struje do sauka

Autoru:  calicd [ 18 Feb 2013 22:06 ]
Tema posta:  Re: Vectra A 1.4 problem jutarnji start

Hvala druže. Probaću još koliko sutra posle posla. Nadam se da će upaliti. Pozdrav

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/